abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188248209
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_188248460
@LS o ja dat klinkt wel een beetje anders dan mijn koffierondjes ja :D Ik merk bij jongere collega's wel dat ze het stressvol vinden als ze in een hok vol managers en directeuren naar binnen moeten voor koffie, daarom sturen ze mij vaak (in ruil voor een lekker koffie, dus winwin). Iedereen is fucking beleefd en correct bij mij, dus ik snap sowieso het probleem niet, maar ze zijn ook nog eens superblij als ze een kopje (totaal niet lekkere) koffie krijgen waar ze zelf niet voor hoeven te lopen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_188248464
Ah, dat verklaart die verzameling blauwe plekken op mijn benen :P

Goedemorgen overigens!
pi_188248487
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:48 schreef Candaasje het volgende:
Ah, dat verklaart die verzameling blauwe plekken op mijn benen :P

Goedemorgen overigens!
De opvallendste bij mij komt vooral doordat de deur me irriteerde door niet open te gaan en ik dacht dat het wel zou helpen als ik er keihard met mijn knie tegen aan zou klappen.... Slot zat nog vast.... Dat was een beetje falende ooghandkniecoordinatie :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_188248516
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:LS o ja dat klinkt wel een beetje anders dan mijn koffierondjes ja :D Ik merk bij jongere collega's wel dat ze het stressvol vinden als ze in een hok vol managers en directeuren naar binnen moeten voor koffie, daarom sturen ze mij vaak (in ruil voor een lekker koffie, dus winwin). Iedereen is fucking beleefd en correct bij mij, dus ik snap sowieso het probleem niet, maar ze zijn ook nog eens superblij als ze een kopje (totaal niet lekkere) koffie krijgen waar ze zelf niet voor hoeven te lopen.
:D

Ik herken die angst voor 'de hogere heren' wel, maar dan vanuit het student zijn. En in België is de hiërarchie heel sterk aanwezig. Ik werd ongeveer bewonderend aangekeken en er werd gesproken over 'dapperheid' toen ik medestudenten vertelde dat ik even naar het kantoor van een professor (tevens hoofd faculteit) was gelopen om iets af te geven (prachtig filmpje dat binnen zijn vakgebied past en te groot was om via e-mail te verzenden.) Professor zelf was het geloof ik ook niet echt gewend, maar vond het leuk en pakte nog even speciaal een boek uit de kast om me te laten zien :D .
(Ik klopte natuurlijk wel aan (ook al stond de deur open) en vroeg of ik niet stoorde.)

Wel grappig hoe die dingen werken. Soms ook wel ingewikkeld, met al die titels en toch ook wel cultuurverschilletjes :P
pi_188248524
w/ :( :% :) :% :) :) :) >:O O~) >:O ):O ):O _O- ^O^ >:) ^O^ :( :D

groetjes van mijn grote kleine man.

Wij gaan nu naar het treinmuseum! w/ _O- :W :W
pi_188248527
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De opvallendste bij mij komt vooral doordat de deur me irriteerde door niet open te gaan en ik dacht dat het wel zou helpen als ik er keihard met mijn knie tegen aan zou klappen.... Slot zat nog vast.... Dat was een beetje falende ooghandkniecoordinatie :@
Auch :X

Ik zit altijd onder de plekken waarvan ik vaak niet eens weet waar ze nu weer vandaan komen. Ik ben gewoon enorm lomp en onhandig dus ik registreer het vaak niet eens meer als ik mijn scheen tegen een tafel ram (tenzij heel hard...)
pi_188248555
Ik vind het knap als mensen weten waar hun blauwe plekken vandaan komen. Ik heb een hele collectie op mijn knieën, schenen en heupen maar geen idee waarvan. Ze zijn in ieder geval niet op hetzelfde moment ontstaan, want ze hebben verschillende kleurtjes en pijnlijkheden :+ En dat terwijl ik al sinds de opname niet meer getraind heb bij de survival :o (okee, wel overal ingeklommen waar in te klimmen viel :') )

Er is in mijn wijk een "beweegroute" gemaakt. Die heb ik zonet gedaan. 2,5 km lopen en 15 verschillende opdrachten zoals squats, box jumps, mountainclimbers, monkeybars, traplopen. Was echt leuk om op die manier een rondje door de buurt te gaan. In een halfuur was ik wel klaar. Er is ook een verbindingsroute naar een beweegroute in een andere wijk, dus ik denk dat ik die volgende keer ga proberen. En ik kan ook andere oefeningen bedenken bij de toestellen en dingen die er onderweg staan O+ :)
pi_188248588
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:57 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het knap als mensen weten waar hun blauwe plekken vandaan komen. Ik heb een hele collectie op mijn knieën, schenen en heupen maar geen idee waarvan. Ze zijn in ieder geval niet op hetzelfde moment ontstaan, want ze hebben verschillende kleurtjes en pijnlijkheden :+ En dat terwijl ik al sinds de opname niet meer getraind heb bij de survival :o (okee, wel overal ingeklommen waar in te klimmen viel :') )

Er is in mijn wijk een "beweegroute" gemaakt. Die heb ik zonet gedaan. 2,5 km lopen en 15 verschillende opdrachten zoals squats, box jumps, mountainclimbers, monkeybars, traplopen. Was echt leuk om op die manier een rondje door de buurt te gaan. In een halfuur was ik wel klaar. Er is ook een verbindingsroute naar een beweegroute in een andere wijk, dus ik denk dat ik die volgende keer ga proberen. En ik kan ook andere oefeningen bedenken bij de toestellen en dingen die er onderweg staan O+ :)
Ik heb ook zo'n route voor de deur. Het ziet er erg leuk uit. Vanuit het raam. Als ik er -donutetend en kruiskrabbend- op neer kijk :@
pi_188248604
quote:

Druktemaker!
pi_188248608
waar is mijn fipo?

wie speelt er hier de baas?
pi_188248621
Moggeh. Zo eens naar Haarlem en omstreken.. :7
pi_188248632
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n route voor de deur. Het ziet er erg leuk uit. Vanuit het raam. Als ik er -donutetend en kruiskrabbend- op neer kijk :@
Ik heb er geen voor mijn deur, maar als ik er een had zou dat ook mij "actie" zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188248642
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb er geen voor mijn deur, maar als ik er een had zou dat ook mij "actie" zijn.
Laten we dan een hashtag beginnen en een movement starten! #donutgirls ofzo :D
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:09:41 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188248645
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:
w/ :( :% :) :% :) :) :) >:O O~) >:O ):O ):O _O- ^O^ >:) ^O^ :( :D

groetjes van mijn grote kleine man.

Wij gaan nu naar het treinmuseum! w/ _O- :W :W
Groeten terug van een iets minder kleine man ;)
Veel plezier! Waar ga je?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188248646
quote:

Goed begin van de dag :D
pi_188248684
Dat klinkt grappig Tele! (Ik weet alleen nooit wat al die oefeningen precies inhouden :P )

Eigenlijk zou ik in Antwerpen ook vaker eens actief over het hindernisparcours moeten (stel je er niet gigantisch veel van voor, het is voor kinderen gemaakt en bestaat vooral uit evenwichtsbalken en wat 'boomstammetjes, maar doordat ze gebruik hebben gemaakt van heuveltjes/hoogteverschillen is wel leuk) maar ik vrees dat ik binnen 3x met een gebroken neus en gekneusde enkels zit :') Ik bedoel, ik heb een week met een blauwe kin rondgelopen nadat ik de "Crow' pose probeerde in huis....
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:18:05 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188248714
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef fietsie het volgende:
Thnx. Zaterdag rijden we Emmer ff voorbij om daar met de Vieze Diesel Germanien in te rijden :P
Ik zag geen Umweltzone vermeld dus ga niet zo'n sticker scoren (is toch te laat ook)
Oh, lol, ik was zaterdag ook van plan te gaan :D
Geen Umweltzone, klopt, maar die kun je bij een autobedrijf vaak zo halen :Y

Als je rechtsaf moet op de B70, bij de stoplichten, daar staan veel flitskasten ;)
pi_188248792
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:14 schreef Candaasje het volgende:
Dat klinkt grappig Tele! (Ik weet alleen nooit wat al die oefeningen precies inhouden :P )

Eigenlijk zou ik in Antwerpen ook vaker eens actief over het hindernisparcours moeten (stel je er niet gigantisch veel van voor, het is voor kinderen gemaakt en bestaat vooral uit evenwichtsbalken en wat 'boomstammetjes, maar doordat ze gebruik hebben gemaakt van heuveltjes/hoogteverschillen is wel leuk) maar ik vrees dat ik binnen 3x met een gebroken neus en gekneusde enkels zit :') Ik bedoel, ik heb een week met een blauwe kin rondgelopen nadat ik de "Crow' pose probeerde in huis....
Als je kraaihouding wilt leren, moet je een kussen voor je neerleggen ;) ik ben ook ontelbaar vaak naar voren gekukeld voor ik het kon :')

@Lonaa weet wel wat al die oefeningen inhouden denk ik.
Er staan plaatjes bij alle oefeningen, dus je kunt wel zien wat je moet doen.
Box jumps zijn simpelweg dat je op een hoog ding moet springen. Mountainclimbers zijn dat je in hoge plank gaat liggen (met gestrekte armen dus) en dan om en om je knie richting je elleboog beweegt.
Squats: hurken en weer overeind komen. Voor de asportieve mensen: op een stoel gaan zitten en weer overeind komen.
Monkeybars: een hoog opgehangen horizontale ladder, waar je met je handen aan gaat hangen en dan van de ene kant naar de andere kant van de ladder door je handen te verplaatsen van stang naar stang.
pi_188248801
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

Ik herken die angst voor 'de hogere heren' wel, maar dan vanuit het student zijn. En in België is de hiërarchie heel sterk aanwezig. Ik werd ongeveer bewonderend aangekeken en er werd gesproken over 'dapperheid' toen ik medestudenten vertelde dat ik even naar het kantoor van een professor (tevens hoofd faculteit) was gelopen om iets af te geven (prachtig filmpje dat binnen zijn vakgebied past en te groot was om via e-mail te verzenden.) Professor zelf was het geloof ik ook niet echt gewend, maar vond het leuk en pakte nog even speciaal een boek uit de kast om me te laten zien :D .
(Ik klopte natuurlijk wel aan (ook al stond de deur open) en vroeg of ik niet stoorde.)

Wel grappig hoe die dingen werken. Soms ook wel ingewikkeld, met al die titels en toch ook wel cultuurverschilletjes :P
Wat grappig. Ik noemde mijn profs gewoon bij de voornaam. Ben ook met ze wezen stappen tijdens seminars in Londen.
Spoilers!
pi_188248854
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Als je kraaihouding wilt leren, moet je een kussen voor je neerleggen ;) ik ben ook ontelbaar vaak naar voren gekukeld voor ik het kon :')

@:Lonaa weet wel wat al die oefeningen inhouden denk ik.
Box jumps zijn simpelweg dat je op een hoog ding moet springen. Mountainclimbers zijn dat je in hoge plank gaat liggen (met gestrekte armen dus) en dan om en om je knie richting je elleboog beweegt.
Squats: hurken en weer overeind komen. Voor de asportieve mensen: op een stoel gaan zitten en weer overeind komen.
Monkeybars: een hoog opgehangen horizontale ladder, waar je met je handen aan gaat hangen en dan van de ene kant naar de andere kant van de ladder door je handen te verplaatsen van stang naar stang.
Ah ja, het ging bij mij mis toen ik 'terug' wilde. Vol op mijn gezicht :') . Mijn vriend heeft er echt smakelijk om gelachen.

Die oefeningen ken ik trouwens wel zie ik nu na jouw beschrijving, alleen niet bij naam. Squatten kan ik er goed (of nouja, kon.... ik ben mijn bilspieren een beetje kwijt. Maar toen ik nog bodypumpte...), en mijn fysio ging eens uittesten hoe hoog ik kon komen met boxsprings. Dat was hoog :D
pi_188248968
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat grappig. Ik noemde mijn profs gewoon bij de voornaam. Ben ook met ze wezen stappen tijdens seminars in Londen.
Oh tof!
Ja nee, dat is in België wel echt een dingetje hoor. :D Interactie ín de les is al een heel euvel. Belgen stellen geen vragen. Antwoorden durven ze ook nauwelijks te geven. En in een korte pauze naar de prof lopen om nog even iets na te vragen is ook echt heel erg Nederlands. Aldus mijn Vlaamse vriendin. (Dit alles ook als de prof ongeveer smeekt om een reactie en aangeeft niet verder te gaan voordat er iemand antwoord heeft gegeven, en dan ook gerust 5 minuten wacht.....)

Verder is alles hier "Professor..X...", meneer of mevrouw kennen ze niet. (Ik ben dan ook 'juffrouw X' :D ) In mijn mails begin ik ook altijd maar met 'Geachte', want hoewel ik denk dat een aantal professoren 'Beste' ook wel prima zou vinden, denk ik dat het door een aantal anderen toch minder gewaardeerd zal worden. (Hoewel ze dan soms wel weer hun mails eindigen met 'Professor voornaam (volledig uitgeschreven) achternaam' of zelfs hun titel weglaten.
.
En dan zijn er ook nog de assistent/docenten (ook allemaal PhD-ers) die zich dan wel weer met de voornaam laten aanspreken. Maar of het dan 'je/jij/gij of 'u' is ben ik nog niet over uit. Bij de professoren is het wel 'u', maar 'u' in combinatie met een voornaam kan ook wel weer als amicaal gezien worden. En als je het te overdreven gebruikt, lachen die Belgen je ook nog (stiekem) uit.
.
Verwarrend. Maar ook wel grappig.. Misschien dat het komende jaren nog wel een beetje verandert, als we niet meer met 200 man in een les zitten en het dus ietsje persoonlijker wordt.
pi_188249046
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

@:Lonaa weet wel wat al die oefeningen inhouden denk ik.
Ik wilde het net zeggen, ik durf crow niet zonder kussentje :D ik kon het zwanger heel goed vanwege het contragewicht :D

Klinkt tof, dat parcours. Over box humos gesproken, mijn kind van 1.30 deed laatst met gemak een boxjump van 60 cm :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188249115
Dat klinkt net als Duitsland @Candaasje . Ik vond het zo mal dat mij lief gedurende een jaar de begeleider van haar masterthesis aansprak met u en professor.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188249156
Hai. :W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188249209
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:51 schreef Clubsoda het volgende:
Dat klinkt net als Duitsland @:Candaasje. Ik vond het zo mal dat mij lief gedurende een jaar de begeleider van haar masterthesis aansprak met u en professor.
Ja, er zijn er hier ook professoren waarbij ik het me niet kan voorstellen dat ik die ooit met de voornaam aan zou spreken, ook al zou het mogen :D . Puur door die status hier.
Het heeft ook ergens weer wat hoor, die Belgische beleefdheid. Maar ik heb dan gelukkig wel een NLse kant die het dan ook wel aandurft om wél vragen te stellen (ook kritische :+ ik ben bekend) en dus ook geen moeite heeft om naar een kantoor te lopen als ik iets leuks voor iemand heb. Of het nu een prof is of niet. Dat lijkt me toch ook wel ergens gezond.
.
Al met al is het een beetje anders dan op de HKU, waarbij ik nog op een concert van mijn hoofddocent ben geweest 8-)
pi_188249295
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:55 schreef Lonaa het volgende:
:W
pi_188249497
quote:
Hoi, home sweet home of al onderweg?
pi_188249521
Vanavond nieuwe kasten shoppen *O*
  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:21:49 #30
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188249525
quote:
Groetjes vanuit Berlijn?
pi_188249532
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:21 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond nieuwe kasten shoppen *O*
^O^

Ik moet nog een eettafel + stoelen :+
pi_188249538
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:22 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

^O^

Weet je al wat voor iets je wil?
pi_188249548
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Weet je al wat voor iets je wil?
Tafel wel, industrieel/boomstamtafel.. heb op zich al wat op 't oog daarvoor. Stoelen alleen nog geen idee.

Gaat er vooral om dat je er makkelijk een hele dag/avond op kan zitten.
pi_188249634
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:22 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

^O^

Deze zag ik laatst voorbijkomen en serieus gekeken wat voor een klus dit is.
https://faduursma.nl/epox(...)thars-tablecast.html
pi_188249676
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:30 schreef AnneX het volgende:

[..]

Deze zag ik laatst voorbijkomen en serieus gekeken wat voor een klus dit is.
https://faduursma.nl/epox(...)thars-tablecast.html
_O- Zo heel veel werk is het niet hoor, vergeleken met andere tafels.. Goeie voorbereiding en met epoxy kan 'wat meer' fout gaan.

Kan me herinneren dat ik een jaar of wat terug hier zoiets linkte en iedereen ging van 'ah lelijk' dit/dat en nu zie je dat overal :+

Nu vind ik dit model totaal niet mooi hoor :7
pi_188249752
Ach, dit is een voorbeeld van wat ik zojuist kon vinden.
Heb inmiddels mooiere plaatjes gezien voor in een ander huis, ooit.
Ben / zijn erg gehecht aan de vliegertafel van Castelijns.
Nu ruim verkrijgbaar op marktplaats voor een leuke prijs.
pi_188249789
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:33 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

_O- Zo heel veel werk is het niet hoor, vergeleken met andere tafels.. Goeie voorbereiding en met epoxy kan 'wat meer' fout gaan.

Kan me herinneren dat ik een jaar of wat terug hier zoiets linkte en iedereen ging van 'ah lelijk' dit/dat en nu zie je dat overal :+

Nu vind ik dit model totaal niet mooi hoor :7
Ik vind het nog steeds een lelijk geval :D
pi_188249867
Ik vind Epoxy heel mooi en het lijkt me supermooi met boomstam, maar dan wel opgevuld, niet met die grote stukken lege epoxy er in zeg maar.

Ik ken alleen iemand die zo'n tafel heeft gemaakt en die is superanal over onderzettertjes enzo. Zo ken een mens (Dit mens) niet leven!
pi_188249888
|

Dan eerder zoiets :Y al zou ik dat eerder met een salontafel doen dan met een eettafel.
pi_188249890
Ik heb liever gewoon hout, zonder epoxy. Ben niet zo van dat glimmende.
(Hoewel je dan uiteindelijk vaak wel tegen een 'geleefde' tafel moet kunnen of daar van moet houden. Of je moet schuren e.d, maar daar zijn we hier te lui voor :P )
pi_188249904
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:51 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb liever gewoon hout, zonder epoxy. Ben niet zo van dat glimmende.
(Hoewel je dan uiteindelijk vaak wel tegen een 'geleefde' tafel moet kunnen of daar van moet houden. Of je moet schuren e.d, maar daar zijn we hier te lui voor :P )
Een goede olie doet al wonderen ;) (maar dat moet je onderhouden :P)
pi_188249910
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]|

Dan eerder zoiets :Y al zou ik dat eerder met een salontafel doen dan met een eettafel.
Dat vind ik wel tof ja! :Y

Wel shit als je de kleuren van je overige inrichting wil veranderen en het blauw er niet zo goed meer bij past :D
pi_188249929
quote:
[ afbeelding ]|

Die is wel al leuker :Y
pi_188249939
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat vind ik wel tof ja! :Y

Wel shit als je de kleuren van je overige inrichting wil veranderen en het blauw er niet zo goed meer bij past :D
Daarom: salontafel ipv eettafel :+ minder prijzige aangelegenheid om te vervangen :7
pi_188249943
quote:
[ afbeelding ]|

Jaaaaa!
pi_188250013
Ik ga zelf een bijtafeltje maken met epoxy, is het plan. Alleen nog wat meer bierdopjes sparen.
pi_188250053
Of nouja, zelf maken. :') Gewoon een kant en klaar metalen tafeltje ermee vullen.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:07:35 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188250132
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zelf een bijtafeltje maken met epoxy, is het plan. Alleen nog wat meer bierdopjes sparen.
Sarabi even lief aankijken dus :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188250148
Ja, er komen leuke plaatjes voorbij met bijv. ingegoten legosteentjes :D
Salontafel lijkt mij te overzien inderdaad, Myraela.

Wie had dat gedacht...citytrip is van de baan vanwege het weer. -O-
Haarlem was het plan. Of ‘s Hertogenbosch. Er komt altijd weer een mooie dag.
pi_188250156
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Oja kunnen we doen als Myra wil.
Misschien hebben we ook nog oude ongebruikte waar we niets meer mee doen, lijkt me mooier dan gebruikte met zo'n vouw in het midden.
pi_188250162
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:07 schreef Molo het volgende:
Dan zou ik ze ook kunnen bestellen. :D Maar ik wil allemaal verschillende.
pi_188250179
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Met 1000 unieke check ins qua bieren zouden we genoeg verschillende kunnen sparen :D
pi_188250186
Leuk spul, dat epoxy :Y
Spoilers!
pi_188250200
Je kan trouwens ook bierdopjes laten bedrukken, willen wij ook ooit nog eens laten doen.
pi_188250231
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:59 schreef Myraela het volgende:
Geen epoxy gebruiken en als martelwerktuig gebruiken :D
pi_188250252
Ik heb er al best wat, maar mijn vriend drinkt teveel dezelfde biertjes.

vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:16:46 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188250258
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:06 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh. Zo eens naar Haarlem en omstreken.. :7
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:09 schreef AnneX het volgende:

Wie had dat gedacht...citytrip is van de baan vanwege het weer. -O-
Haarlem was het plan.
Prima weer hier en voor de Haarlemgangers nog een actuele culinaire tip:
http://haarlemculinair.nl/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188250274
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ach, vier jaar na het overlijden van buurman hebben de kinderen z’n “kroegje” in de schuur opgeruimd een paar weken terug, inclusief biermuseum met duizenden flesjes en doppen en bierglazen.
Heef hij jaren overgedaan: al wandelend kloosters en brouwerijen bezocht en souvenirs meegenomen.

Ze konden de verzameling aan de straatstenen niet kwijt. -O-
pi_188250305
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:10 schreef Sarabi het volgende:
Met 1000 unieke check ins qua bieren zouden we genoeg verschillende kunnen sparen :D
Ohjaaa, ik dacht van jullie zelfgemaakte. :D Maar vind het toch het leukste als het biertjes zijn die m'n vriend heeft gedronken, maak het tafeltje voor hem. Hij had alleen even een hele lading bier van een vriend gekregen. Maar die is nu op, dus nu kan die hopelijk wel weer verschillende dopjes sparen.
pi_188250317
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:16 schreef golfer het volgende:

[..]

[..]

Prima weer hier en voor de Haarlemgangers nog een actuele culinaire tip:
http://haarlemculinair.nl/
OK..on arrive w/
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:21:56 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188250320
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:12 schreef Sarabi het volgende:
Je kan trouwens ook bierdopjes laten bedrukken, willen wij ook ooit nog eens laten doen.
Hoofd van je schoonmoeder erop _O_
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:22:26 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188250326
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:18 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ach, vier jaar na het overlijden van buurman hebben de kinderen z’n “kroegje” in de schuur opgeruimd een paar weken terug, inclusief biermuseum met duizenden flesjes en doppen en bierglazen.
Heef hij jaren overgedaan: al wandelend kloosters en brouwerijen bezocht en souvenirs meegenomen.
En alles vervolgens in de container zeker? :o :D
pi_188250336
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohjaaa, ik dacht van jullie zelfgemaakte. :D Maar vind het toch het leukste als het biertjes zijn die m'n vriend heeft gedronken, maak het tafeltje voor hem. Hij had alleen even een hele lading bier van een vriend gekregen. Maar die is nu op, dus nu kan die hopelijk wel weer verschillende dopjes sparen.
Moet jij gewoon biertjes voor hem gaan kopen :D en dan eerst kijken of er een leuk dopje op zit.
pi_188250337
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoofd van je schoonmoeder erop _O_
Jij weet het wel weer te verpesten he ;)
pi_188250345
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Moet jij gewoon biertjes voor hem gaan kopen :D en dan eerst kijken of er een leuk dopje op zit.
Doe ik, inderdaad. :D Laatst bij de Jumbo Foodmarkt in Breda veel gekocht, die hebben echt veel verschillende. Alleen hij wil alleen IPA, dus ik mag niet alleen naar de dopjes kijken. :')
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:24:52 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188250351
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jij weet het wel weer te verpesten he ;)
Krijg je wel trek in alcohol van als je die ziet. En met plezier een knikje erin drukken met de flessenopnener _O_
pi_188250353
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:22 schreef Molo het volgende:

[..]

En alles vervolgens in de container zeker? :o :D
Ja. Andere buurman is brouwer en heeft wel contacten.
Geen interesse in de bierwereld.
Had de doppen voor Myra kunnen vragen.
Lees alleen dat zij de biertjes van vriend wil sparen. Ook logisch.
pi_188250378
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Doe ik, inderdaad. :D Laatst bij de Jumbo Foodmarkt in Breda veel gekocht, die hebben echt veel verschillende. Alleen hij wil alleen IPA, dus ik mag niet alleen naar de dopjes kijken. :')
In Veghel (misschien wat ver weg) heb je in hetzelfde gebouw als de jumbo foodmarkt ook de bierspecialist. Daar hebben ze ook superveel verschillende ipa's. Mocht je ooit in de buurt zijn, is het leuk om daar te gaan kijken.
pi_188250383
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Krijg je wel trek in alcohol van als je die ziet. En met plezier een knikje erin drukken met de flessenopnener _O_
:D dat is wel weer zo
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:29:47 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188250405
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:25 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja. Andere buurman is brouwer en heeft wel contacten.
Geen interesse in de bierwereld.
Had de doppen voor Myra kunnen vragen.
Lees alleen dat zij de biertjes van vriend wil sparen. Ook logisch.
Ja gaat vaak zo. Maar goed, als die man er maar plezier in gehad heeft bij leven :)
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:30:04 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188250410
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D dat is wel weer zo
Dakduiffuif in een flesje _O_
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:47:28 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188250602
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:58 schreef Candaasje het volgende:

HKU,
Das toch met kunst enzo? Beetje anders dan diergeneeskunde :o
pi_188250671
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

In Veghel (misschien wat ver weg) heb je in hetzelfde gebouw als de jumbo foodmarkt ook de bierspecialist. Daar hebben ze ook superveel verschillende ipa's. Mocht je ooit in de buurt zijn, is het leuk om daar te gaan kijken.
Oeh, ga ik onthouden als ik in de buurt ben. Wel daar in de Foodmarkt geweest toen ik nog naar het hoofdkantoor van de Jumbo moest, die is sowieso ook erg mooi.
pi_188250715
Ook in Nederland kan het erg verschillen hoe formeel men doet op een uni. Zelfs binnen dezelfde uni.. bij ons zeer informeel opendeurenbeleid (lastig voor onze internationale studenten soms ;) ), maar begreep dat het elders ook helemaal anders is.. al zal het niet zo extreem-anders zijn als in het buitenland gok ik.
pi_188250775
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oeh, ga ik onthouden als ik in de buurt ben. Wel daar in de Foodmarkt geweest toen ik nog naar het hoofdkantoor van de Jumbo moest, die is sowieso ook erg mooi.
Ja die Jumbo is echt super O+
Maar er zitten nog meer kleine foodwinkeltjes in dat gebouw. Voor jou wel leuk denk ik :Y
pi_188250789
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ook in Nederland kan het erg verschillen hoe formeel men doet op een uni. Zelfs binnen dezelfde uni.. bij ons zeer informeel opendeurenbeleid (lastig voor onze internationale studenten soms ;) ), maar begreep dat het elders ook helemaal anders is.. al zal het niet zo extreem-anders zijn als in het buitenland gok ik.
Er was bij ons op dezelfde faculteit al een groot verschil tussen de rechten- en de criminologieprofessoren. Die criminologen zijn over het algemeen toch mensen die zelf maanden of jaren tussen het gespuis hebben doorgebracht. Lekker veldwerk doen in de Colombiaanse drugskartels enzo. Dat is toch wel anders dan gemiddeld.
Spoilers!
pi_188251345
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Das toch met kunst enzo? Beetje anders dan diergeneeskunde :o
Jup :D Ik ben eigenlijk animator van beroep ;) Althans, dat papiertje heb ik.
En ik heb daarna dus een diploma voor paraveterinair gehaald, om te kunnen werken in een DA-praktijk om zo te kunnen ervaren of diergeneeskunde nog steeds was wat ik wilde. Want dat bleef al die jaren knagen. Zodoende ;) (Maar ik was niet zo goed in de exacte vakken op de middelbare)

Ik doe er verder weinig meer mee hoor. Behalve dan lekker tekenen voor anatomie-vakken O+ Komend jaar kan ik echt los, heb ik al van 2e jaars gehoord. (Dit jaar was het enkel organen, volgend jaar wordt het botten, spieren, zenuwen en bloedvaten in 1 vak. Ik heb al van die schetsblokken met enigszins transparante bladen (gebruikt door o.a. architecten) aangeschaft, kan ik met laagjes werken O+
pi_188251408
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Er was bij ons op dezelfde faculteit al een groot verschil tussen de rechten- en de criminologieprofessoren. Die criminologen zijn over het algemeen toch mensen die zelf maanden of jaren tussen het gespuis hebben doorgebracht. Lekker veldwerk doen in de Colombiaanse drugskartels enzo. Dat is toch wel anders dan gemiddeld.
Oh ja dat kan ik me voorstellen!
De proffen die wat toegankelijker zijn - althans, op het eerste gezicht dan - zijn ook wel degenen die zelf in de stallen/slachterijen/etc. hebben gewerkt. Die beginnen nog wel eens hun eerste college met een complete autobiografie en zijn bijna beledigd als je ze geen persoonlijke vragen stelt :D (Dus daarvan weet ik dan hoeveel kinderen ze hebben enzo. Ondanks dat het wel "Professor' en 'u' blijft.)

De academici/onderzoekers-professoren zijn wel zeer vriendelijk, maar daar weet ik dus verder niks van. Behalve dan dat één altijd bijzonder smaakvol gekleed voor de lessen verschijnt :9 . Maar verder....
pi_188251446
Zo, de 'kip'corns van Mora zitten in de oven :9
Je moet toch wat, als je geen zin hebt in boterhammen en nog moet lunchen.. niet waar?
pi_188251704
Zo zeg, het water tekort van de afgelopen weken is hier momenteel teniet gedaan.
pi_188251797
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, het water tekort van de afgelopen weken is hier momenteel teniet gedaan.
Ja het gaat hier ook even flink tekeer. Fijn voor de plantjes O+
pi_188251827
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja het gaat hier ook even flink tekeer. Fijn voor de plantjes O+
Ja, ik fietste vanochtend naar kantoor en het "groen" was wel erg geel. Ook zag je dat de blaadjes aan de bomen zo'n gele waas over zich kregen (en ik kreeg een paar eikeltjes op de kop onderweg)
pi_188251883
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Hmm begin deze zomer was het watertekort van vorig jaar nog niet eens gecompenseerd.... dus ik vrees het ergste.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:12:20 #84
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188251906
Mijn dag van vandaag: ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188251965
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:12 schreef Barreltje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het? :@
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:16:24 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188251968
quote:
SPOILER
wasda?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188251988
quote:
SPOILER
Zelf geknutseld?
Spoilers!
pi_188251991
quote:
SPOILER
Dat ziet er interessant uit, en ook dat ik er ver weg van moet blijven om niet van alles stuk te maken
pi_188252036
quote:
SPOILER
Mooi!

Wattisut :D
pi_188252159
Barrel voert de druk wel lekker op zo! :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:33:00 #91
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188252250
*tromgeroffel* *voert spanning op*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:34:30 #92
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188252276
Een stikstof generator..
^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188252476
treinmuseum was super leuk met mijn kleine trein-expert. Kijk mama, dat is de stoomgenerator. En daar is het kolenhok.

Jammer dat het een donkere bedoening was met spannende muziek, in die enorme loodsen vol locomotieven. Voor een bijna 4-jarige nog wat overweldigend.

SPOILER
pi_188252501
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:44 schreef Jagärtrut het volgende:
treinmuseum was super leuk met mijn kleine trein-expert. Kijk mama, dat is de stoomgenerator. En daar is het kolenhok.

Jammer dat het een donkere bedoening was met spannende muziek, in die enorme loodsen vol locomotieven. Voor een bijna 4-jarige nog wat overweldigend.

[ afbeelding ]

SPOILER
Och... die gevouwen handjes, zo zoet
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:46:40 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188252508
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:34 schreef Barreltje het volgende:
Een stikstof generator..
^O^
En wat kan je daarmee en waar is het voor?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188252800
Tnx voor aardige reacties.
SPOILER
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_188252835
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, ik fietste vanochtend naar kantoor en het "groen" was wel erg geel. Ook zag je dat de blaadjes aan de bomen zo'n gele waas over zich kregen (en ik kreeg een paar eikeltjes op de kop onderweg)

Speaking over boomblaadjes.. dit was gister bij mij voor kantoor.
pi_188252854
Wat is het leven soms ingewikkeld. Ik heb hier twee kookboeken waaruit ik gerechten moet kiezen voor dit weekend.
Spoilers!
pi_188252880
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:40 schreef Candaasje het volgende:
Zo, de 'kip'corns van Mora zitten in de oven :9
Je moet toch wat, als je geen zin hebt in boterhammen en nog moet lunchen.. niet waar?
Hoe smaakten ze?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_188252898
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik zie het gras momenteel haast groener worden. Wilde eerder naar huis, maar volgens de buienradar is dat geen goed plan.
pi_188252938
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lijkt wel herfst.

Wij zijn nog aan het wachten op de buien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')