Goede mod welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
ja
MED / We hebben een nieuwe moderator op 40+ ! Welkom Deisyy!
Ripquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Morgen onder het mes broeders.
Kijk je uit? Dat kan flink pijn doen!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ze verdoven wel mag ik hopenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk je uit? Dat kan flink pijn doen!
Geslachtsverandering?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Eindelijk komt je droom om dragqueen te zijn in vervullingquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ze verdoven wel mag ik hopen
Wat is er mis met je?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nee daar heb ik geen tijd voor er moet gewerkt wordenquote:
Ik denk dat ik liever sterfquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eindelijk komt je droom om dragqueen te zijn in vervulling
Heb je staar of zo dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn niet meer wat ze ooit waren dus dat moet even gefixt worden
Snap ik, in een mannenlijf blijven leven als je je eigenlijk vrouw voelt is niet te doenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik geen tijd voor er moet gewerkt worden
[..]
Ik denk dat ik liever sterf
Het is niet te hopen dat ze er een Japans koksmes met een blad van 40 centimeter in zetten nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon laseren, maar ze gaan aan m'n vlies kloten dus in dat opzicht onder het mes
Dat eh.. nee liever niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat ze er een Japans koksmes met een blad van 40 centimeter in zetten nee.
Beetje cupcakes bakken terwijl je jezelf aftrekt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, in een mannenlijf blijven leven als je je eigenlijk vrouw voelt is niet te doen
Extra romige vullingquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje cupcakes bakken terwijl je jezelf aftrekt.
Nicotinepleister of zes rond je hartstreek en je hebt nergens last van.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mag ook 2 dagen niet roken, dat is wel echt extreem kut.
Kijk maar uit dat je niet als I eindigtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mag ook 2 dagen niet roken, dat is wel echt extreem kut.
Zou het zo simpel zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nicotinepleister of zes rond je hartstreek en je hebt nergens last van.
Als ik zo verzuurd en powerhungry eindig dan hoeft het voor mij niet eens meerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet als I eindigt
Kijk maar uit snap je haha
Komt goed, bro.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon laseren, maar ze gaan aan m'n vlies kloten dus in dat opzicht onder het mes
Verzuurd ben je nog niet nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zou het zo simpel zijn
[..]
Als ik zo verzuurd en powerhungry eindig dan hoeft het voor mij niet eens meer
Misschien een beetje. Maar ik ga (nog) niet janken als iemand mij internetgekkie noemt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Verzuurd ben je nog niet nee.
Klopt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sws, maar beetje zenuwachtig is wel normaal.
Dat is wel altijd een machtig gevoel, gemixt met andrenalinequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Klopt.
Gewoon een gezonde spanning zoals je die ook ervaart als die neuzen naar de Kuip komen.
28 maarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien een beetje. Maar ik ga (nog) niet janken als iemand mij internetgekkie noemt.
Of maagd zijn tot m'n 28ste, dat wordt ook lastig.
Hier gelden andere maatstaven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Op je 20ste moet je het toch wel al een keer gedaan hebben hoor.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is wel altijd een machtig gevoel, gemixt met andrenaline![]()
Dan voel je dat vuur gewoon echt door je lichaam gieren
Afgelopen seizoen met die 6-2 was wel een ervaring hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ze altijd zo matig presteren tegen die gasten.
Jij had mij niet moeten kicken gedrochtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:11 schreef I. het volgende:
Meneer heeft het er nog steeds moeilijk mee, boehoe.
Wees eens een manquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij had mij niet moeten kicken gedrocht
Maar hier kan je je toch niet maandenlang druk om maken?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij had mij niet moeten kicken gedrocht
Ik kan alles, en als ik dat wil doe ik het ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hier kan je je toch niet maandenlang druk om maken?
Je hele leven lang boos blijven om kinderachtige kutzooi gaat je echt nog wel ergere lichamelijke problemen opleveren dan een zwakke oogbal.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kan alles, en als ik dat wil doe ik het ook.
Ik vergeet dingen niet he
Hou toch op, hij heeft je moeder niet geneuktquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik vergeet dingen niet he
Geen idee, maar zeker niet zo diep als ik gister in je zusje zatquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoe smaakt dat nou, zo diep in je keel?
Nee dat was uitstralingquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou toch op, hij heeft je moeder niet geneukt
quote:
True, maar naast 3 punten, staat er ook eer, trots en prestige op het spel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen met die 6-2 was wel een ervaring hoor.
Weet niet, het is kut enzo, maar als het dan een keer goed gaat is de beloning zoveel beter. Het zijn maar 3 punten maar toch, ervaring heel anders. Ik fietste toen echt in een waas van geluk naar huis
Het is hoe het is he.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hele leven lang boos blijven om kinderachtige kutzooi gaat je echt nog wel ergere lichamelijke problemen opleveren dan een zwakke oogbal.
Nee dat niet, maar alsnog, als iemand jou iets aandoet dan vind je dat ook niet leuk toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou toch op, hij heeft je moeder niet geneukt
Aandoet? Hoor je jezelf nou eigenlijk praten?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het is hoe het is he.
[..]
Nee dat niet, maar alsnog, als iemand jou iets aandoet dan vind je dat ook niet leuk toch?
Hmm, helaas nog nooit mee mogen makenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
True, maar naast 3 punten, staat er ook eer, trots en prestige op het spel.
Ik heb al een paar jaar geen seizoenskaart meer, maar die wedstrijd was ik er toevallig bij (kon kaarten krijgen).
Dat is gewoon puur genieten.
Muah, ik denk niet dat hij dat binnen afzienbare tijd gaat leren en dat hij het gewoon tyfus zwaar gaat krijgen in het leven en alles op anderen gaat blijven afschuivenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aandoet? Hoor je jezelf nou eigenlijk praten?Het is een fucking chatbox. Ik zou echt gaan leren om je om dit soort dingen niet meer zo fucking druk te maken want anders ga je het echt nog moeilijk krijgen in je leven
Ja, het is misschien maar een chatbox. Het gaat om het idee. Meneer denkt dat hij beter is, doet constand dom, arrogant en neerbuigend tov mij. Gaat niet alleen om die kick. En in het echt los je die dingen gelijk op, helaas kan dat niet op internet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aandoet? Hoor je jezelf nou eigenlijk praten?Het is een fucking chatbox. Ik zou echt gaan leren om je om dit soort dingen niet meer zo fucking druk te maken want anders ga je het echt nog moeilijk krijgen in je leven
Ja, wat had je gedaan dan? Hem in elkaar gebeukt omdat hij je van een chatbox kickt?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En in het echt los je die dingen gelijk op, helaas kan dat niet op internet.
Leuk dat je er weer bent.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, het is misschien maar een chatbox. Het gaat om het idee. Meneer denkt dat hij beter is, doet constand dom, arrogant en neerbuigend tov mij. Gaat niet alleen om die kick. En in het echt los je die dingen gelijk op, helaas kan dat niet op internet.
Misschien keer afspreken op stationquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, het is misschien maar een chatbox. Het gaat om het idee. Meneer denkt dat hij beter is, doet constand dom, arrogant en neerbuigend tov mij. Gaat niet alleen om die kick. En in het echt los je die dingen gelijk op, helaas kan dat niet op internet.
Lol nee maar dat had die dan ook niet gedaan, maar dan was er wellicht wat meer respect geweestquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, wat had je gedaan dan? Hem in elkaar gebeukt omdat hij je van een chatbox kickt?
De manier hoe je je manifesteert om zoiets verdient ook geen respect wat mij betreft. Je kan hem wel betichten van arrogantie en al, maar de hoeveelheid steken die jij onderwater geeft zijn ook niet meer op 2 handen te tellen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lol nee maar dat had die dan ook niet gedaan, maar dan was er wellicht wat meer respect geweest
Zelfs kindjes van drie plegen we dit te leren, als je dit lesje hebt gemist ga je een negatief leven tegemoet en krijg je op je 40e te horen waarom je altijd buikpijn hebt van een ernstig kijkende mijnheer in een witte jas.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
@KingRolandquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien keer afspreken op station
Je zit er niet ver naast hoor, hij wou me afgelopen zondag nog op komen zoeken in Rotterdam.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, wat had je gedaan dan? Hem in elkaar gebeukt omdat hij je van een chatbox kickt?
Legioen is ook niet meer wat het geweest is, hoor (helaas).quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm, helaas nog nooit mee mogen maken![]()
Wil wel echt snel een SK halen, maar nu als student bijna niet te doen.
Afentoe bekerwedstrijden pakken is alles wat ik kan, tegen sparta ook weer 30 euro, doe normaal![]()
Maar dat zal wel een beleving zijn geweest ja in het stadion
Ja dat krijg je er nou van, van mij hoeft het allemaal niet hoor, maar het kan naar mij ook niet normaalquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De manier hoe je je manifesteert om zoiets verdient ook geen respect wat mij betreft. Je kan hem wel betichten van arrogantie en al, maar de hoeveelheid steken die jij onderwater geeft zijn ook niet meer op 2 handen te tellen.
En dan doe je zomaar neerbuigend?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef I. het volgende:
[..]
Je zit er niet ver naast hoor, hij wou me afgelopen zondag nog op komen zoeken in Rotterdam.
KNVB mag anders ook weleens gaan optreden bij Europese wanvertoningen zoals gisteravond.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Legioen is ook niet meer wat het geweest is, hoor (helaas).
Er hangt een teneergeslagen sfeertje, omdat Feyenoord zo kut presteert sinds een aantal jaar.
Thuis pakkie krijgen van Willem II, NAC, VVV, ADO, etc.![]()
Dat gaat gewoon te ver.
Gewoon vriendin zoeken die je af en toe kan meppen om je rustig te voelen, ja toch.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat krijg je er nou van, van mij hoeft het allemaal niet hoor, maar het kan naar mij ook niet normaal
Nee true, alleen europees en toppers eig.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Legioen is ook niet meer wat het geweest is, hoor (helaas).
Er hangt een teneergeslagen sfeertje, omdat Feyenoord zo kut presteert sinds een aantal jaar.
Thuis pakkie krijgen van Willem II, NAC, VVV, ADO, etc.![]()
Dat gaat gewoon te ver.
Ik zou niet eens neerbuigend durven doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En dan doe je zomaar neerbuigend?
Hoe durf je?
Heb boksbal hoor, die ram ik al helemaal verrot. Ook goed voor de armen en hand/oog coördinatiequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon vriendin zoeken die je af en toe kan meppen om je rustig te voelen, ja toch.
Bij te weinig aandacht gaat hij het wel bij andere zoeken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:29 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zou niet eens neerbuigend durven doen.
Ik negeer hem verder al wel weken, maar dat schijnt hij nog niet echt door te hebben.
Gast, je bent 60 kilo. Hou op alsjeblieftquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij te weinig aandacht gaat hij het wel bij andere zoeken.
Dat blijktquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij te weinig aandacht gaat hij het wel bij andere zoeken.
Ja welkom nogquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Enge kliek van georganiseerde psychopaten.
Maar ik ben er 110% zeker van dat ik gezonder, sterker, knapper, intelligenter, charmanter en conditioneel ver boven jouw niveau lig.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gast, je bent 60 kilo. Hou op alsjeblieft
Dat was inderdaad een aanfluiting, Wytse. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KNVB mag anders ook weleens gaan optreden bij Europese wanvertoningen zoals gisteravond.
Wimbledon deelt ook gewoon boetes uit bij spelers die ver ondermaats presteren of hun wedstrijd laten lopen, en dat is nog een stuk neutraler. Vraag me af of KNVB daar ook kan tegen optreden. Europese uitsluiting enzo
Hard gewordenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik ben er 110% zeker van dat ik gezonder, sterker, knapper, intelligenter, charmanter en conditioneel ver boven jouw niveau lig.
En nee dat is geen arrogantie maar een minimale inschatting
9de achtereenvolgende jaar dat de winnaar van de Play-offs de groepsfase EL niet bereiktquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een aanfluiting, Wytse. Je hebt gelijk.
Gezonder wellicht. Sterker, beenkracht misschien. Knapper ga ik niet eens over beginnenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik ben er 110% zeker van dat ik gezonder, sterker, knapper, intelligenter, charmanter en conditioneel ver boven jouw niveau lig.
En nee dat is geen arrogantie maar een minimale inschatting
Gezonder zeker. Sterker, beenkracht zeker. Knapper zeker.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gezonder wellicht. Sterker, beenkracht misschien. Knapper ga ik niet eens over beginnen![]()
Dat is ook arrogantie trouwens, maar jij hoort ook bij die kliek van de psychopaten.
En ja, je kan vast hard fietsen, maar hoeveel kilo lift je?
Knapper, gast je hebt een staartje en je bent 60 kilo. Je hoeft je onzekerheid echt niet op mij te projecteren. En squats boeit mij niet, hoeveel met je armen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gezonder zeker. Sterker, beenkracht zeker. Knapper zeker.
Loaded squats lag mijn max 2 weken geleden op 135kg na een 40 tal lagere sets.
Weet je überhaupt wel wat een psychopaat is? Een psychopaat is iemand die anti-sociaal en crimineel gedrag vertoont. En denkt dat de hele wereld tegen hem is. Vooral dat laatste is toch echt meer van jou van toepassing. Jij hebt altijd zo'n me against the world houding.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gezonder wellicht. Sterker, beenkracht misschien. Knapper ga ik niet eens over beginnen![]()
Dat is ook arrogantie trouwens, maar jij hoort ook bij die kliek van de psychopaten.
En ja, je kan vast hard fietsen, maar hoeveel kilo lift je?
Is al goed jochie. Maak nu eerst maar eens je lts zwakstroom afquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Knapper, gast je hebt een staartje en je bent 60 kilo. Je hoeft je onzekerheid echt niet op mij te projecteren. En squats boeit mij niet, hoeveel met je armen?
UITVECHTEN OP PLEINTJE NA SCHOOL KOM DAN KOM DANquote:
De eerste 2 ook hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wel wat een psychopaat is? Een psychopaat is iemand die anti-sociaal en crimineel gedrag vertoont. En denkt dat de hele wereld tegen hem is. Vooral dat laatste is toch echt meer van jou van toepassing. Jij hebt altijd zo'n me against the world houding.
Je haal het door elkaar. Een psychopaat draait juist goed mee. Jij doelt meer op een sociopaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wel wat een psychopaat is? Een psychopaat is iemand die anti-sociaal en crimineel gedrag vertoont. En denkt dat de hele wereld tegen hem is. Vooral dat laatste is toch echt meer van jou van toepassing. Jij hebt altijd zo'n me against the world houding.
Wat stel je voor?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
9de achtereenvolgende jaar dat de winnaar van de Play-offs de groepsfase EL niet bereiktJe zou daar een conclusie uit kunnen halen. Zou heel misschien kunnen
Het punt was dat hij zijn eigen problematiek op andere projecteert, maar je hebt wel gelijkquote:
Je bent een beetje buiten de tijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is al goed jochie. Maak nu eerst maar eens je lts zwakstroom af
Ga anders nog dieper, of heb je geen cm meer over?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het punt was dat hij zijn eigen problematiek op andere projecteert, maar je hebt wel gelijk
Ajax in de nieuwe super league, rest van de clubs bij de amateurs en de eredivisie opheffen. Het is mooi geweest, uit dat licht!quote:
Is goed. Ik DM je wel als ik een stopcontact gefixt moet hebben in mijn villa. Krijg je ook nog wel een tientje extra als je het dezelfde dag komt maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je bent een beetje buiten de tijd.
Maar goed, je kan hier stoer doen met je kliek maar je stelt niks voor.
Eerste 4 ploegen alleen maar Europa in.quote:
Nee hoor. Beide zijn overigens heel erg gelijk aan elkaar. Enige verschil is dat een sociopaat een kort lontje heeft, zoals jij en een psychopaat dat niet heeft, waardoor het lijkt alsof ze goed meedraaien inderdaadquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je haal het door elkaar. Een psychopaat draait juist goed mee. Jij doelt meer op een sociopaat.
Met je weet je wat het is
Ik had het zondag moeten bewijzen. Jammer dat ik er vanaf zag.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:41 schreef I. het volgende:
Ben blij dat meneer zichzelf wederom bewezen heeft.
Alleen zo jammer dat iedereen het door heeft behalve hijzelfquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:41 schreef I. het volgende:
Ben blij dat meneer zichzelf wederom bewezen heeft.
Nog een wonder dat hij hier is.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:41 schreef I. het volgende:
Bevestigt toch wel weer dat ik hem met goede reden uit die server gekickt heb.
https://www.healthyplace.(...)hat-s-the-differencequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Beide zijn overigens heel erg gelijk aan elkaar. Enige verschil is dat een sociopaat een kort lontje heeft, zoals jij en een psychopaat dat niet heeft, waardoor het lijkt alsof ze goed meedraaien inderdaad
Iets met bepaalde kliekje users die steeds de hand boven het hoofd word gehouden of iets in die richting.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog een wonder dat hij hier is.
Ecto met een grote smoel op het internetquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat iedereen het door heeft behalve hijzelf
Ja, opzich wel eens.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste 4 ploegen alleen maar Europa in.
Zo heerlijk hoe jij op vrijwel alles haptquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ecto met een grote smoel op het internet
Wat is er met AJAX?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ajax in de nieuwe super league, rest van de clubs bij de amateurs en de eredivisie opheffen. Het is mooi geweest, uit dat licht!
Namen!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets met bepaalde kliekje users die steeds de hand boven het hoofd word gehouden of iets in die richting.
En als Bosnische en Luxemburgse ploegen je zo vroeg al uit het toernooi knikkeren, tsja, ik zou een geldboete niet eens zo raar vinden eigenlijk. En mocht het systematisch blijven gebeuren, dan geen Europees voetbal meer voor een seizoen ofzo. Wellicht dat ze het dan eindelijk eens serieus gaan nemenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:44 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja, opzich wel eens.
Dan ben je 4e geworden (over een heel seizoen) i.p.v. 6e en dan moet je via play-offs strijden voor een plekkie in de EL.![]()
Dat is gekkigheid.
Ajax in de super league zetten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ajax in de nieuwe super league, rest van de clubs bij de amateurs en de eredivisie opheffen. Het is mooi geweest, uit dat licht!
Ik zit er niet in.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ah, er is zelfs een groep voor de psychopaten onder elkaar
Klinkt als de appgroep van m'n vriendengroepquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Welke eigenschappen van psychopathie vind jij bij users hier horen dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hij moet z'n frustratie ergens kwijt hè. Anders zit er zo weer een gat in z'n deur.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog een wonder dat hij hier is.
Even van die lijst van de website:quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke eigenschappen van psychopathie vind jij bij users hier horen dan?
Ze projecteren hun eigen problemen op OF2, DAT IS TOCH GVD OVERDUIDELIJK!!!!111EINZZZZ!!!!!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke eigenschappen van psychopathie vind jij bij users hier horen dan?
Dat klinkt wel positief.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Klinkt als de appgroep van m'n vriendengroep
Ja, datis de lijst die op de website staat. Maar leg eens uit waarom dat bij ons zou passen dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Even van die lijst van de website:
Lack of guilt/remorse
Lack of empathy
Lack of deep emotional attachments
Narcissism
Dishonesty
Manipulativeness
Heb niet alles gepakt hoor. Maar goed, ik zal het uitleggen:quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, datis de lijst die op de website staat. Maar leg eens uit waarom dat bij ons zou passen dan?
Geef er eens voorbeelden bij.
Kusje kusjequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:53 schreef KingRoland het volgende:
ik werd hier meerdere malen getagd
waar zijn jullie
honden
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb niet alles gepakt hoor. Maar goed, ik zal het uitleggen:
Dat lack of guilt/empathy: constant neerbuigend doen over mensen, mensen moedwillig kapot maken, voor het eigen plezier.
Lack of deep emotional attachment: Als je op de 28ste nog steeds niet voldoende hebt kunnen verbinden om dan maar 1 keer seks te hebben, heb je issues
Narcisme: Lijkt me duidelijk, jullie zijn perfect, geweldig, intelligent, charmant, hoorde ik net allemaal. En altijd dat neerbuigende gedoe over mensen.
En dishonesty, zoveel leugens hier, alles voor de internetpuntjes of om mensen tegen elkaar op te zetten.
En manipuleren, tja, die lijkt me duidelijk. Reacties uitlokken om zo mensen te manipuleren en aan jouw kant te krijgen.
[..]
Dat lack of guilt/empathy: constant neerbuigend doen over mensen, mensen moedwillig kapot maken, voor het eigen plezier.
Lack of deep emotional attachment: Als je op de 28ste nog steeds niet voldoende hebt kunnen verbinden om dan maar 1 keer seks te hebben, heb je issues
Narcisme: Lijkt me duidelijk, jullie zijn perfect, geweldig, intelligent, charmant, hoorde ik net allemaal. En altijd dat neerbuigende gedoe over mensen.
En dishonesty, zoveel leugens hier, alles voor de internetpuntjes of om mensen tegen elkaar op te zetten.
En manipuleren, tja, die lijkt me duidelijk. Reacties uitlokken om zo mensen te manipuleren en aan jouw kant te krijgen.
Haags he?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:55 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Dat is gewoon wat een aantal users hier doen idd
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:55 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Dat is gewoon wat een aantal users hier doen idd
Echt hequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:57 schreef Kopjechino het volgende:
Mensen, neem een voorbeeld aan de TT. Het leven is een feestje, laten we het gezellig houden.
Alleen het laatste punt is van toepassing op sommige users hier (jou niet meegetelt) maar de rest is enkel en alleen op jou van toepassingquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog eventjes wachten..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:57 schreef Kopjechino het volgende:
Mensen, neem een voorbeeld aan de TT. Het leven is een feestje, laten we het gezellig houden.
Dit is dus het lack of guilt/remorse kopjequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen het laatste punt is van toepassing op sommige users hier (jou niet meegetelt) maar de rest is enkel en alleen op jou van toepassing
Ja, dit is gewoon uitleg hoe jij voelt hoe anderen hier tegen jou doen, maar niet hoe een psychopaat in elkaar zitquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij vraagt hoe de kenmerken overeen komen. Dat leg ik je uitquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon uitleg hoe jij voelt hoe anderen hier tegen jou doen, maar niet hoe een psychopaat in elkaar zit
Is goed jochie, blijf maar lekker ontkennen. Ik ga hier verder niet meer op in. Dat mag Fokkie lekker verder doenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dit is dus het lack of guilt/remorse kopje
Mensen belachelijk maken zodat je zelf cool bent
Wordt het straks weer de miljardste keer dat jij claimt hier nooit meer te posten om vervolgens weer terug te komen?quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon uitleg hoe jij voelt hoe anderen hier tegen jou doen, maar niet hoe een psychopaat in elkaar zit
Ja. ze komen alleen niet overeenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij vraagt hoe de kenmerken overeen komen. Dat leg ik je uit
Ik heb met jeugdzorg zat onderzoeken gehad hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is goed jochie, blijf maar lekker ontkennen. Ik ga hier verder niet meer op in. Dat mag Fokkie lekker verder doen
Ja ga lekker janken. Ik scheld hem toch niet uit? Ik praat tegen hem. Als dat ook al niet mag zou ik hier lekker een roze eenhoornclub van maken ofzoquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:01 schreef PartyHard het volgende:
[..]
[modbreak]Nogmaals: Doe eens lief.[/modbreak]
Steek de draak met haat en dood de tijd met liefdequote:
Ik ga niet alles opzoeken nu, maar dat is over het algemeen hoe een psychopaat door de maatschappij gaat hoor. Zichzelf omhoog werken door andere kapot te maken.quote:
Ik blijf hier gewoon posten hoor. Kan niemand mij verbieden n.l. Maar ik ben het wel eens met OmgevallenFlat2...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt het straks weer de miljardste keer dat jij claimt hier nooit meer te posten om vervolgens weer terug te komen?
Ok ettoquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Steek de draak met haat en dood de tijd met liefde
Niemand verbied het je dan ookquote:
Je klinkt alsof je voor het eerst in 2019 lege ballen hebt, ja he?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Steek de draak met haat en dood de tijd met liefde
geeft niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:04 schreef Fok-it het volgende:
waarom je namelijk als n.l. afkort is me wel een raadsel trouwens
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je voor het eerst in 2019 lege ballen hebt, ja he?
Ik heb al wat wandjes gewit dit jaar hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je voor het eerst in 2019 lege ballen hebt, ja he?
Ga gewoon weg, alsjeblieft. Jij kan niets anders dan ruzie maken. Zodra jij hier post is het niets anders dan bekvechten, discussies aangaan en vervelend doen. Op een gegeven moment is het klaar, hier word je toch zelf ook niet vrolijk van?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb met jeugdzorg zat onderzoeken gehad hoor.
Maar een narcist als jij zal het wel beter weten dan specialisten.
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Want jij bent goedheilig lel, account gaat nu toch weg dus het boeit me ook niet zoveel.
Eeuwige maagd
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wellicht lastig te begrijpen voor een incel
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Het voordeel van een incel zijn is wel dat je nooit seks voor het huwelijk zal hebben
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien een beetje. Maar ik ga (nog) niet janken als iemand mij internetgekkie noemt.
Of maagd zijn tot m'n 28ste, dat wordt ook lastig.
Ook wel goed, lekker dagje gehad.quote:
Ben jij dat op je PF?quote:
Doe dat dan nu ook nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:07 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En dan lok IK reacties uit?
Gast, ik NEGEER JE AL EEN MAAND MAN.
Ik zoek geen ruzie hoor, en ja ik word hier vrolijk van.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga gewoon weg, alsjeblieft. Jij kan niets anders dan ruzie maken. Zodra jij hier post is het niets anders dan bekvechten, discussies aangaan en vervelend doen. Op een gegeven moment is het klaar, hier word je toch zelf ook niet vrolijk van?
Ik bedoel dit echt niet gemeen, maar dit verpest de sfeer voor iedereen hier zo.
Poeh poeh, 6 berichtenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:07 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En dan lok IK reacties uit?
Gast, ik NEGEER JE AL EEN MAAND MAN.
doe jij dat voortaan dan ook met Kingflopland, die is minstens net zo ergquote:
Wie?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
doe jij dat voortaan dan ook met Kingflopland, die is minstens net zo erg
Je verwacht dat ik hem nu ga taggen?quote:
Dat doe je wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zoek geen ruzie hoor, en ja ik word hier vrolijk van.
Die valt anderen er tenminste niet mee lastigquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
doe jij dat voortaan dan ook met Kingflopland, die is minstens net zo erg
Internetruziequote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:10 schreef Solotovski het volgende:
Lekker ruziën op een internetforum
Ervaring meequote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:10 schreef Solotovski het volgende:
Lekker ruziën op een internetforum
Ik denk die gast die op minderjarige Japanse meisjes geilt?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je verwacht dat ik hem nu ga taggen?
Jij bent het schoothondje van I, dus ik kan je dan ook niet serieus nemen he.quote:
Ik heb het doorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Gelukkig verschilt het niveau weleens
topquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Morgen begint de eredivisie weer
Ik heb nog nooit iemand gezien die een foto van zichzelf als UI had. Dus dat had iedereen geweest kunnen zijn jaquote:
@Dannyquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gezien die een foto van zichzelf als UI had. Dus dat had iedereen geweest kunnen zijn ja
Dat is een act, maar die jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk die gast die op minderjarige Japanse meisjes geilt?
@hemarookworst toch ook?!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gezien die een foto van zichzelf als UI had. Dus dat had iedereen geweest kunnen zijn ja
Is ze leuk?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben het ontgroeid.quote:
Meeposten met kliekjes op FOK is bijna onmogelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij bent het schoothondje van I, dus ik kan je dan ook niet serieus nemen he.
Ik probeer hier leuk mee te posten, maar sommige users hebben daar moeite mee.
Maar ik laat me nooit wegjagen. Ik ben een man van principes.
Het kan ook harstikke gezellig zijn hoor, weet je zelf ookMaar ik snap dat het populair is om mee te lopen met 'OF2 bad' ipv je eigen mening te hebben.
Godverdomme, en ik maar denken dat jij een zoetig meisje met bruine krullen bent.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Myrrquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
klopt iedereen die afwijkt willen ze wegjagen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Meeposten met kliekjes op FOK is bijna onmogelijk.
Beter tochquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben het ontgroeid.
Zonde van de energie. Ik pleit voor een positieve vibe
Ja ach, sommige zijn wel aardig hoor. Alleen niet iedereen helaas.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Meeposten met kliekjes op FOK is bijna onmogelijk.
Iets te veel plamuur naar mijn smaak, maar ik las dat ze getrouwd is dus genoeg die er wel een trucje mee kunnen kennelijk.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ach, sommige zijn wel aardig hoor. Alleen niet iedereen helaas.
Ik dacht al, waar blijven de dmsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Godverdomme, en ik maar denken dat jij een zoetig meisje met bruine krullen bent.
Nou. Nee. Ik mag I. graag, maar heb een eigen mening en zijn het ook niet over alles met elkaar heen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jij bent het schoothondje van I, dus ik kan je dan ook niet serieus nemen he.
Ik probeer hier leuk mee te posten, maar sommige users hebben daar moeite mee.
Maar ik laat me nooit wegjagen. Ik ben een man van principes.
Het kan ook harstikke gezellig zijn hoor, weet je zelf ookMaar ik snap dat het populair is om mee te lopen met 'OF2 bad' ipv je eigen mening te hebben.
Ik gok dat deze waan van je vier uurtjes gaat duren, maximaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben het ontgroeid.
Stem op mij als modquote:
Hij houdt het toch al 5 maanden vol zo.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gok dat deze waan van je vier uurtjes gaat duren, maximaal.
Over 4 uur lig ik lekker te slapenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gok dat deze waan van je vier uurtjes gaat duren, maximaal.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:15 schreef I. het volgende:
[..]
Hij houdt het toch al 5 maanden vol zo.
Heb inmiddels wel een ziljoen stemmenquote:
Ze sluiten je al op bij minderquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb inmiddels wel een ziljoen stemmen
Ik heb hier vaak zat mee leuk gepost hoor. Dat jij dat niet ziet is jouw probleem.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou. Nee. Ik mag I. graag, maar heb een eigen mening en zijn het ook niet over alles met elkaar heen.
En dat je hier leuk probeert mee te posten is dikke bullshit. Je reageert om te provoceren en discussies uit te lokken. Dat versta ik niet onder leuk meeposten.
Ik heb een eigen mening, en dat is wat ik nu zeg. Dat je het niet leuk vindt dat ik niet zeg dat ik het met jou eens ben, is jouw probleem. Niet die van mij.
En nog geen modquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
In je dromen jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:16 schreef Solotovski het volgende:
grijs feestje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:57 schreef Kopjechino het volgende:
Voorkeur ligt bij onz of klbquote:
Bedankt voor je stemquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Voorkeur ligt bij onz of klb
Of OUD
Wanneer doe je de sollicitatie de deur uit?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Of OUD
OUD lijkt me wel wat jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Of OUD
Deel eens straffen uit juffrouw!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:18 schreef Charlotte3 het volgende:
ZEG, hebben we nog leuke plannen voor dit weekend of gaan we zuurnekken?
wel mee eens.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Allang gedaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wanneer doe je de sollicitatie de deur uit?
momenteel niet.quote:
Het is net als met echte sollicitaties he. Als ze je negeren kan je beter verder zoekenquote:
Nicequote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazeker, nog 1 dag werken, dan vakantie
Ja dan bokt maarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is net als met echte sollicitaties he. Als ze je negeren kan je beter verder zoeken
Girlscene.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben het ontgroeid.
Het was leuk je gekend te hebbenquote:
Is toch een meiden forum? Die zijn veel gemenerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:22 schreef I. het volgende:
[..]
Zullen ze daar ook dit soort discussies hebben?
Wel geloofwaardig toch?quote:
Nee, geloof me.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:22 schreef I. het volgende:
Zullen ze daar ook dit soort discussies hebben?
Dankjewelquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijne dag morgen.
Toch een beetje jarig voelen.
Iedereen zeggen dat je jarig bent
Is mijn paard een psychopaat?!?!?quote:
Die kan wel wat hebben met eenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben
Nee, maar omdat je hard over een hobbel bent gefietst ben je wel je maagdenvlies kwijt.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, maar omdat je hard over een hobbel bent gefietst ben je wel je maagdenvlies kwijt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:35 schreef GGMM het volgende:
Loop ik nou weer in een gesloten topic te posten?
Welterusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |