Goede mod welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
ja
MED / We hebben een nieuwe moderator op 40+ ! Welkom Deisyy!
Ripquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Morgen onder het mes broeders.
Kijk je uit? Dat kan flink pijn doen!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ze verdoven wel mag ik hopenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk je uit? Dat kan flink pijn doen!
Geslachtsverandering?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Eindelijk komt je droom om dragqueen te zijn in vervullingquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ze verdoven wel mag ik hopen
Wat is er mis met je?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nee daar heb ik geen tijd voor er moet gewerkt wordenquote:
Ik denk dat ik liever sterfquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eindelijk komt je droom om dragqueen te zijn in vervulling
Heb je staar of zo dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn niet meer wat ze ooit waren dus dat moet even gefixt worden
Snap ik, in een mannenlijf blijven leven als je je eigenlijk vrouw voelt is niet te doenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik geen tijd voor er moet gewerkt worden
[..]
Ik denk dat ik liever sterf
Het is niet te hopen dat ze er een Japans koksmes met een blad van 40 centimeter in zetten nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon laseren, maar ze gaan aan m'n vlies kloten dus in dat opzicht onder het mes
Dat eh.. nee liever niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat ze er een Japans koksmes met een blad van 40 centimeter in zetten nee.
Beetje cupcakes bakken terwijl je jezelf aftrekt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, in een mannenlijf blijven leven als je je eigenlijk vrouw voelt is niet te doen
Extra romige vullingquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje cupcakes bakken terwijl je jezelf aftrekt.
Nicotinepleister of zes rond je hartstreek en je hebt nergens last van.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mag ook 2 dagen niet roken, dat is wel echt extreem kut.
Kijk maar uit dat je niet als I eindigtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mag ook 2 dagen niet roken, dat is wel echt extreem kut.
Zou het zo simpel zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nicotinepleister of zes rond je hartstreek en je hebt nergens last van.
Als ik zo verzuurd en powerhungry eindig dan hoeft het voor mij niet eens meerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet als I eindigt
Kijk maar uit snap je haha
Komt goed, bro.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon laseren, maar ze gaan aan m'n vlies kloten dus in dat opzicht onder het mes
Verzuurd ben je nog niet nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zou het zo simpel zijn
[..]
Als ik zo verzuurd en powerhungry eindig dan hoeft het voor mij niet eens meer
Misschien een beetje. Maar ik ga (nog) niet janken als iemand mij internetgekkie noemt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Verzuurd ben je nog niet nee.
Klopt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sws, maar beetje zenuwachtig is wel normaal.
Dat is wel altijd een machtig gevoel, gemixt met andrenalinequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Klopt.
Gewoon een gezonde spanning zoals je die ook ervaart als die neuzen naar de Kuip komen.
28 maarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien een beetje. Maar ik ga (nog) niet janken als iemand mij internetgekkie noemt.
Of maagd zijn tot m'n 28ste, dat wordt ook lastig.
Hier gelden andere maatstaven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Op je 20ste moet je het toch wel al een keer gedaan hebben hoor.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is wel altijd een machtig gevoel, gemixt met andrenaline![]()
Dan voel je dat vuur gewoon echt door je lichaam gieren
Afgelopen seizoen met die 6-2 was wel een ervaring hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ze altijd zo matig presteren tegen die gasten.
Jij had mij niet moeten kicken gedrochtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:11 schreef I. het volgende:
Meneer heeft het er nog steeds moeilijk mee, boehoe.
Wees eens een manquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij had mij niet moeten kicken gedrocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |