Bedankt voor het bevestigen van mijn puntquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:23 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Domrechts is daar wel koning in
Hoe precies bevestigt dit je punt?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt
En dat moeten we maar negeren? Waarom wordt er altijd partij gekozen voor de radicale kanten van de islam? Waarom nooit eens kritiek op de onderdrukking binnen die ideologie? Er zijn landen waar vrouwen de dood vinden zodra ze de hoofddoek of burka afgooien en hier is iedereen die er tegen is een racist, een moslim wat tegen is wordt gewoon genegeerd. Links/sjw blijft maar de kant kiezen van de radicale islam ipv. in te zetten op de gematigde kant.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:15 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Welke feiten? Dat er vrouwen zijn die verplicht worden een hoofddoek te dragen en daar geen zin in hebben? Dat ontken ik gewoonweg niet. Die bestaan, en dat is heel vervelend.
Waar vlucht iedereen dan voorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:22 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
De wereld wordt juist steeds veiliger
Wat ik doe tegen de islam is voor een andere plek. Als ik op jou en je kompanen reageer, doe ik dat omdat je 'oplossing' en probleembeschrijving compleet uit de bocht vliegen. Natuurlijk ga ik niet op die plek de islam aan- of afvallen. Dan lijkt het alsof ik het met jouw extreme gedachtes eens ben.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
En dat moeten we maar negeren? Waarom wordt er altijd partij gekozen voor de radicale kanten van de islam? Waarom nooit eens kritiek op de onderdrukking binnen die ideologie? Er zijn landen waar vrouwen de dood vinden zodra ze de hoofddoek of burka afgooien en hier is iedereen die er tegen is een racist, een moslim wat tegen is wordt gewoon genegeerd. Links/sjw blijft maar de kant kiezen van de radicale islam ipv. in te zetten op de gematigde kant.
Al die deugers moeten eens in gesprek gaan met oud of gematigde moslims die zich vrij hebben kunnen vechten van de radicale elementen, dan horen ze exact dezelfde opmerkingen als wat die zogenaamde "racisten" keer op keer geven, alleen is die discussie dan niet af te doen met een persoonlijke aanval.
Niks janktopic. Het is een uitstekend verwoorde OP.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuw links/rechts janktopic.
Zo vermoeiend ondertussen.
Climate change. Er groeit daar niks meer. En dat is Bron oorzaak één van het vluchtelingen probleem.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waar vlucht iedereen dan voor
Die mensen hebben op een dag gewoon niet zoveel omhanden denk ik. Vaak inderdaad heel boos en zoekende naar een zondebok om hun frustraties op te kunnen botvieren. Als dan blijkt dat in zo'n topic dat stokpaardje niet meer te berijden valt gaan ze op naar het volgende topic waar zaken als afkomst/pigment/geaardheid nog wel relevant zijn. Ieder z'n ding natuurlijk, ergens is het ook wel meelijwekkend.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah, nog steeds dezelfde figuren die dat doen dus. En als daarop wordt gewezen dan is het 'ah ja ik kan niet altijd gelijk hebben' en bloedt het topic opeens bijzonder snel dood. Sommige zaken veranderen nooit blijkbaar
Raar dit. Als ik dat zou hebben gedaan, zou er toch een slotje op zitten, of niet dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zat jij al je rechter wijsvinger op te poetsen (of ben je links? Haha pun) om dit topic van een fris met vers kogellagervet ingesmeerd slotje te voorzien, gepaard gaande met de standaard dooddoener 'hierzijnaltopicsoverburp...' terwijl je grinnikend 'gna gna' roepend nog een slok verschaald bier achterover hoekt?
Extreme gedachtes? Dus het hypocriete gedrag aantonen is een extreme gedachte? Dit is toch echt wat speelt in deze samenleving, ik verzin het niet. En wat doe jij dan tegen de islam? Want kritiek geven doe je in ieder geval niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:29 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Wat ik doe tegen de islam is voor een andere plek. Als ik op jou en je kompanen reageer, doe ik dat omdat je 'oplossing' en probleembeschrijving compleet uit de bocht vliegen. Natuurlijk ga ik niet op die plek de islam aan- of afvallen. Dan lijkt het alsof ik het met jouw extreme gedachtes eens ben.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuw links/rechts janktopic.
Zo vermoeiend ondertussen.
En ik maar denken dat er oorlog wasquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:29 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Climate change. Er groeit daar niks meer. En dat is Bron oorzaak één van het vluchtelingen probleem.
Jij verzint het niet, dit speelt? Kom op zeg. Bejaarden kunnen niet meer de straat op zonder beroofd te wordenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Extreme gedachtes? Dus het hypocriete gedrag aantonen is een extreme gedachte? Dit is toch echt wat speelt in deze samenleving, ik verzin het niet. En wat doe jij dan tegen de islam? Want kritiek geven doe je in ieder geval niet.
Die oorlog was er bijvoorbeeld in Syrië omdat mensen te dicht op elkaars lip zaten en steeds meer ruzie kregenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er oorlog was
Dan moeten ze vooral naar een van de meest dichtbevolkte landen ter wereld gaanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:45 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Die oorlog was er bijvoorbeeld in Syrië omdat mensen te dicht op elkaars lip zaten en steeds meer ruzie kregen
Dat gebeurde omdat de steden de jaren voor de burgeroorlog steeds voller liepen met mensen van het platteland
Die verlieten het platteland omdat oogst op oogst mislukte en de stad de enige mogelijkheid was om te kunnen overleven
De oogsten mislukten door de klimaatsverandering
Ze is een beetje scheelquote:
Heel het wereldbeeld van TS door de war!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:43 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Jij verzint het niet, dit speelt? Kom op zeg. Bejaarden kunnen niet meer de straat op zonder beroofd te worden
==========================================
DISCLAIMER: Door het volgende stuk geef ik niet aan dat ik het met TS eens ben!
==========================================
Ik ben tegen elke vorm van georganiseerde religie, en zeker als ze hun mensen onderdrukken. Dus ik ben zeker tegen de islam. Hier maak ik geen geheim van (heck, staat zelfs in mijn sig). Als de islam (en de andere religies) vandaag verboden worden, doe ik een dansje.
Nice.quote:
Nee. Dat is prijsneuken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:29 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Climate change. Er groeit daar niks meer. En dat is Bron oorzaak één van het vluchtelingen probleem.
Toch kan ik me voorstellen dat je met het oog op woedende fakkel en hooivork reacties knarsetandend gedacht hebt laat ik dit maar gewoon openlaten. Gevolgd door een slok verschaald bier natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Raar dit. Als ik dat zou hebben gedaan, zou er toch een slotje op zitten, of niet dan?
Gratis geld.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waar vlucht iedereen dan voor
Nou, als jij je hart kunt verwarmen aan die gedachte dan moet je dat lekker doen hé.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Toch kan ik me voorstellen dat je met het oog op woedende fakkel en hooivork reacties knarsetandend gedacht hebt laat ik dit maar gewoon openlaten. Gevolgd door een slok verschaald bier natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |