abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 1 augustus 2019 @ 14:24:12 #76
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_188235330
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:23 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Domrechts is daar wel koning in
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_188235340
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:24 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt
Hoe precies bevestigt dit je punt? :')
pi_188235341
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:15 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Welke feiten? Dat er vrouwen zijn die verplicht worden een hoofddoek te dragen en daar geen zin in hebben? Dat ontken ik gewoonweg niet. Die bestaan, en dat is heel vervelend.
En dat moeten we maar negeren? Waarom wordt er altijd partij gekozen voor de radicale kanten van de islam? Waarom nooit eens kritiek op de onderdrukking binnen die ideologie? Er zijn landen waar vrouwen de dood vinden zodra ze de hoofddoek of burka afgooien en hier is iedereen die er tegen is een racist, een moslim wat tegen is wordt gewoon genegeerd. Links/sjw blijft maar de kant kiezen van de radicale islam ipv. in te zetten op de gematigde kant.

Al die deugers moeten eens in gesprek gaan met oud of gematigde moslims die zich vrij hebben kunnen vechten van de radicale elementen, dan horen ze exact dezelfde opmerkingen als wat die zogenaamde "racisten" keer op keer geven, alleen is die discussie dan niet af te doen met een persoonlijke aanval.
  Moderator donderdag 1 augustus 2019 @ 14:24:57 #79
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_188235350
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:22 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
De wereld wordt juist steeds veiliger
Waar vlucht iedereen dan voor :')
pi_188235412
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En dat moeten we maar negeren? Waarom wordt er altijd partij gekozen voor de radicale kanten van de islam? Waarom nooit eens kritiek op de onderdrukking binnen die ideologie? Er zijn landen waar vrouwen de dood vinden zodra ze de hoofddoek of burka afgooien en hier is iedereen die er tegen is een racist, een moslim wat tegen is wordt gewoon genegeerd. Links/sjw blijft maar de kant kiezen van de radicale islam ipv. in te zetten op de gematigde kant.

Al die deugers moeten eens in gesprek gaan met oud of gematigde moslims die zich vrij hebben kunnen vechten van de radicale elementen, dan horen ze exact dezelfde opmerkingen als wat die zogenaamde "racisten" keer op keer geven, alleen is die discussie dan niet af te doen met een persoonlijke aanval.
Wat ik doe tegen de islam is voor een andere plek. Als ik op jou en je kompanen reageer, doe ik dat omdat je 'oplossing' en probleembeschrijving compleet uit de bocht vliegen. Natuurlijk ga ik niet op die plek de islam aan- of afvallen. Dan lijkt het alsof ik het met jouw extreme gedachtes eens ben.
pi_188235426
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuw links/rechts janktopic.

Zo vermoeiend ondertussen.
Niks janktopic. Het is een uitstekend verwoorde OP.

Zat jij al je rechter wijsvinger op te poetsen (of ben je links? Haha pun) om dit topic van een fris met vers kogellagervet ingesmeerd slotje te voorzien, gepaard gaande met de standaard dooddoener 'hierzijnaltopicsoverburp...' terwijl je grinnikend 'gna gna' roepend nog een slok verschaald bier achterover hoekt?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_188235433
quote:

[..]

Climate change. Er groeit daar niks meer. En dat is Bron oorzaak één van het vluchtelingen probleem.
  Eindredactie Games donderdag 1 augustus 2019 @ 14:29:58 #83
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_188235435
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Ah, nog steeds dezelfde figuren die dat doen dus. En als daarop wordt gewezen dan is het 'ah ja ik kan niet altijd gelijk hebben' en bloedt het topic opeens bijzonder snel dood. Sommige zaken veranderen nooit blijkbaar _O-
Die mensen hebben op een dag gewoon niet zoveel omhanden denk ik. Vaak inderdaad heel boos en zoekende naar een zondebok om hun frustraties op te kunnen botvieren. Als dan blijkt dat in zo'n topic dat stokpaardje niet meer te berijden valt gaan ze op naar het volgende topic waar zaken als afkomst/pigment/geaardheid nog wel relevant zijn. Ieder z'n ding natuurlijk, ergens is het ook wel meelijwekkend.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_188235449
We leven in een tijd waarin een soort massapsychose gaande is. Ik vind het ook met stevige regelmaat heel eng. Het zit de 'weldenkende, beschaafde' (lees: de mentaal het 'best' gedrilde geesten) Nederlander in het bloed om voor 'de zwakkere' op te komen. Altijd toegespitst op het individu. Dat is zo gevaarlijk, die neiging, bij deze 1,6 miljard tellende collectivistische sekte dat zichzelf als 'de Ummah tegen de rest' ziet. Men weet simpelweg niet ermee om te gaan, en lijkt er ook helemaal niet tegen opgewassen. Precies de verkeerde collectieve conditionering op het verkeerde moment tegen de verkeerde religie. Het lijkt soms wel het perfecte soepje voor een grote toekomstige ramp hoe dit gebeuren cultuurtechnisch in elkaar steekt.

Het is eng. We leven in deze tijd in een heel kunstmatige, onnatuurlijk aanvoelende nep-samenleving, waarin niet gezegd wordt wat wérkelijk heel diep van binnen waarschijnlijk door iedereen heus wel wordt gevoeld, maar massaal wordt ontkend onder de deken van 'beschaafdheid', 'weldenkenheid', waarin men elkaar als in een massapsychose gevangen houdt. Het is kunstmatig, onecht en onoprecht, maar men lijkt zichzelf werkelijk te geloven in deze oppervlaktelaag. Ik zie, ik zie wat de meesten helaas niet lijken te zien.

Was het niet ook aan de vooravond van Hitler ook in Duitsland zo'n rare maatschappij in ontkenning? Die verhalen heb ik veel gelezen iig. Volgens mij is eenzelfde soort mechanisme nu ook actief. Hoe dan ook: it's unreal.
Eens kijken
pi_188235472
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

Zat jij al je rechter wijsvinger op te poetsen (of ben je links? Haha pun) om dit topic van een fris met vers kogellagervet ingesmeerd slotje te voorzien, gepaard gaande met de standaard dooddoener 'hierzijnaltopicsoverburp...' terwijl je grinnikend 'gna gna' roepend nog een slok verschaald bier achterover hoekt?
Raar dit. Als ik dat zou hebben gedaan, zou er toch een slotje op zitten, of niet dan?
pi_188235473
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:29 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Wat ik doe tegen de islam is voor een andere plek. Als ik op jou en je kompanen reageer, doe ik dat omdat je 'oplossing' en probleembeschrijving compleet uit de bocht vliegen. Natuurlijk ga ik niet op die plek de islam aan- of afvallen. Dan lijkt het alsof ik het met jouw extreme gedachtes eens ben.
Extreme gedachtes? Dus het hypocriete gedrag aantonen is een extreme gedachte? Dit is toch echt wat speelt in deze samenleving, ik verzin het niet. En wat doe jij dan tegen de islam? Want kritiek geven doe je in ieder geval niet.
pi_188235480
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuw links/rechts janktopic.

Zo vermoeiend ondertussen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Werkman op 01-08-2019 14:39:34 ]
  Moderator donderdag 1 augustus 2019 @ 14:43:47 #88
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_188235704
quote:

[..]

Climate change. Er groeit daar niks meer. En dat is Bron oorzaak één van het vluchtelingen probleem.
En ik maar denken dat er oorlog was
pi_188235712
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Extreme gedachtes? Dus het hypocriete gedrag aantonen is een extreme gedachte? Dit is toch echt wat speelt in deze samenleving, ik verzin het niet. En wat doe jij dan tegen de islam? Want kritiek geven doe je in ieder geval niet.
Jij verzint het niet, dit speelt? Kom op zeg. Bejaarden kunnen niet meer de straat op zonder beroofd te worden :')

==========================================
DISCLAIMER: Door het volgende stuk geef ik niet aan dat ik het met TS eens ben!
Ik ben tegen elke vorm van georganiseerde religie, en zeker als ze hun mensen onderdrukken. Dus ik ben zeker tegen de islam. Hier maak ik geen geheim van (heck, staat zelfs in mijn sig). Als de islam (en de andere religies) vandaag verboden worden, doe ik een dansje.
pi_188235740
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:43 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

En ik maar denken dat er oorlog was
Die oorlog was er bijvoorbeeld in Syrië omdat mensen te dicht op elkaars lip zaten en steeds meer ruzie kregen
Dat gebeurde omdat de steden de jaren voor de burgeroorlog steeds voller liepen met mensen van het platteland
Die verlieten het platteland omdat oogst op oogst mislukte en de stad de enige mogelijkheid was om te kunnen overleven
De oogsten mislukten door de klimaatsverandering
  Moderator donderdag 1 augustus 2019 @ 14:48:14 #91
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_188235780
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:45 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Die oorlog was er bijvoorbeeld in Syrië omdat mensen te dicht op elkaars lip zaten en steeds meer ruzie kregen
Dat gebeurde omdat de steden de jaren voor de burgeroorlog steeds voller liepen met mensen van het platteland
Die verlieten het platteland omdat oogst op oogst mislukte en de stad de enige mogelijkheid was om te kunnen overleven
De oogsten mislukten door de klimaatsverandering
Dan moeten ze vooral naar een van de meest dichtbevolkte landen ter wereld gaan :')
pi_188235844
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:31 schreef Werkman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ze is een beetje scheel :{w
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_188235872
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:43 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Jij verzint het niet, dit speelt? Kom op zeg. Bejaarden kunnen niet meer de straat op zonder beroofd te worden :')

DISCLAIMER: Door het volgende stuk geef ik niet aan dat ik het met TS eens ben!
Ik ben tegen elke vorm van georganiseerde religie, en zeker als ze hun mensen onderdrukken. Dus ik ben zeker tegen de islam. Hier maak ik geen geheim van (heck, staat zelfs in mijn sig). Als de islam (en de andere religies) vandaag verboden worden, doe ik een dansje.
Heel het wereldbeeld van TS door de war! :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 14:55:49 #94
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188235892
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:31 schreef Werkman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nice.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188235895
dus TS, je bent tegen criminaliteit?
pi_188235921
Terechte klacht.

Links is stuk.
pi_188236306
quote:

[..]

Nee. Dat is prijsneuken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_188236341
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:31 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Raar dit. Als ik dat zou hebben gedaan, zou er toch een slotje op zitten, of niet dan?
Toch kan ik me voorstellen dat je met het oog op woedende fakkel en hooivork reacties knarsetandend gedacht hebt laat ik dit maar gewoon openlaten. Gevolgd door een slok verschaald bier natuurlijk.
pi_188236378
quote:

[..]

Gratis geld.
pi_188236444
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Toch kan ik me voorstellen dat je met het oog op woedende fakkel en hooivork reacties knarsetandend gedacht hebt laat ik dit maar gewoon openlaten. Gevolgd door een slok verschaald bier natuurlijk.
Nou, als jij je hart kunt verwarmen aan die gedachte dan moet je dat lekker doen hé.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')