abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 augustus 2019 @ 13:29:27 #51
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_188234232
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 12:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het valt me op dat er veel figuren uit NWS hun standaard gejengel over buitenlanders, linksen, vrouwen, homo's etc. nu in KLB droppen. Ergens ook wel een logisch omdat het 9 van de 10 keer bestaat uit verzuurd geklaag ipv "nieuws en achtergronden"
Allemaal boze witte mannen :P
pi_188234243
Ik help ook graag met oversteken, komt er alleen wel net toevallig een golf 4 aangedenderd. #burkabuddies
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 1 augustus 2019 @ 13:30:16 #53
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188234253
Die tweede zin in de OP klinkt ook weer alsof bejaarden totaal niet meer over straat kunnen. Toch gaat m'n oma al vele jaren lang zonder problemen overal naartoe, inclusief een dagelijkse wandeling over straat. Maar schijnbaar kan dat niet :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_188234328
Ook wel grappig hoe enorm beperkt TS in zijn denken is. Voor hem is links alles dat op internet niet als een waanzinnige tekeer gaat over moslims. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator donderdag 1 augustus 2019 @ 13:36:22 #55
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_188234382
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:33 schreef xpompompomx het volgende:
Ook wel grappig hoe enorm beperkt TS in zijn denken is. Voor hem is links alles dat op internet niet als een waanzinnige tekeer gaat over moslims. :')
Ondanks dat TS een beetje een doorgeslagen gekkie is heeft hij hier wel een punt

quote:
Het standaard niveau van de huidige links mens, het is in de eigen bubbel de extremen opzoeken om maar hun eigen gelijk te kunnen bewijzen. Meerdere confrontaties over die leugens haalt niets uit, ze negeren het of verzinnen wel weer een andere uitspraak.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_188234491
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Die tweede zin in de OP klinkt ook weer alsof bejaarden totaal niet meer over straat kunnen. Toch gaat m'n oma al vele jaren lang zonder problemen overal naartoe, inclusief een dagelijkse wandeling over straat. Maar schijnbaar kan dat niet :o
Mijn oma deed dat ook altijd en die is nu dood :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 1 augustus 2019 @ 13:47:06 #57
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188234595
quote:
11s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:41 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Mijn oma deed dat ook altijd en die is nu dood :o
Maar mijn andere oma zette geen stap op straat (of buiten haar stoel) en die is ook dood, dus je hebt mogelijk iets gevonden ja :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator donderdag 1 augustus 2019 @ 13:48:19 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188234622
mijn oma had vooral moeite met de moffen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188234634
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar mijn andere oma zette geen stap op straat (of buiten haar stoel) en die is ook dood, dus je hebt mogelijk iets gevonden ja :o
HET IS DE SCHULD VAN LINKS!!! :( :( :(
Volg de pijlen.
pi_188234758
Mooi dat ik mijn medestanders wederom met behulp van argumenten een discussie te ontlokken, de tegenstanders gaan weer vooral los over TS met simpele oneliners. :D
pi_188234788
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mooi dat ik mijn medestanders wederom met behulp van argumenten een discussie te ontlokken, de tegenstanders gaan weer vooral los over TS met simpele oneliners. :D
Complimenten voor je topic hoor. Ik heb er wel om kunnen lachen :)
Volg de pijlen.
pi_188234797
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:33 schreef xpompompomx het volgende:
Nee hoor, links omvat veel maar dan dat. Maar blijkbaar is het bij de rationeel denkende links mens nog niet doorgedrongen waar hun partijen en veel aanhangers van die partijen voor staan. Links vertegenwoordigd al geruime tijd niet meer hetgeen waarvoor ze 30 jaar geleden stonden, het is een one issue beweging geworden gericht op klagen, frustreren en provoceren van de mensen die zijn verantwoordelijk achten voor veel ellende. En die verantwoordelijken kunnen altijd gezocht worden in de kringen van de blanke autochtone man, dat zijn de mensen die het goed hebben en dat is oneerlijk.

Hadden ze in de jaren 30/40 ook niet zo'n gedachtegang waar mensen die het beter hadden overal de schuld van kregen?

[ Bericht 0% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 01-08-2019 14:03:22 ]
pi_188234828
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Niet iedereen heeft de tijd om dag in, dag uit, hele verhalen te typen.
pi_188234885
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft de tijd om dag in, dag uit, hele verhalen te typen.
Ik heb de OP getypt en kijk enkele uren later weer eens in dit topic, ondertussen ben jij al meermaals schuimbekkend doorgedraaid gezien je vele reacties. :)

Maar voor al die critici die keer op keer afgeven op mij of mijn topics, die mijn medestanders keer op keer onderuithalen wanneer ze soortgelijke topics maken, maak zelf eens een topic? Het is altijd een godsgeklaag, altijd vingertje wijzen, maar kom op schrijf zelf eens een OP, doe eens wat moeite en verwoord je mening ipv. in elk topic anderen uit te schelden hoe slecht ze wel niet zijn.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 14:05:08 #65
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_188234945
Iemand die lid is van Amnesty international die ze nooit heeft horen opkomen voor de onderdrukking van vrouwen in islamitische landen? Dan is het misschien maar beter om je lidmaatschap op te zeggen, als je letterlijk niks meekrijgt van wat ze doen. :')

Ik heb zelfs hier mensen amnesty international aan zien halen om die linksen mee om te oren te slaan, dat ze zich niet druk maken om de problemen die amnesty aanhaalt. Dan wordt weer even gemakshalve vergeten dat het sowieso een vrij links bolwerk is, maar als ze zich verzetten tegen een boerkaverbod zijn ze weer onderdeel van de linkse ziekte. Snappen jullie het zelf nog?

Gelukkig zijn jullie van die redelijke mensen daar op rechts. Super genuanceerd en altijd open voor andere meningen. Een karikatuur maken van je politieke tegenstanders en dan in een cirkeltje gaan fappen op hun onwetendheid en jullie inzicht is er voor jullie niet bij. Waren wij maar wat meer zoals jullie.
pi_188234963
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik heb de OP getypt en kijk enkele uren later weer eens in dit topic, ondertussen ben jij al meermaals schuimbekkend doorgedraaid gezien je vele reacties. :)
ik kom hier enkel om goed te kunnen lachen. Iets wat me met dit topic prima lukt.
quote:
Maar voor al die critici die keer op keer afgeven op mij of mijn topics, die mijn medestanders keer op keer onderuithalen wanneer ze soortgelijke topics maken, maak zelf eens een topic? Het is altijd een godsgeklaag, altijd vingertje wijzen, maar kom op schrijf zelf eens een OP, doe eens wat moeite en verwoord je mening ipv. in elk topic anderen uit te schelden hoe slecht ze wel niet zijn.
#viesmad
pi_188235022
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

ik kom hier enkel om goed te kunnen lachen. Iets wat me met dit topic prima lukt.
[..]

#viesmad
Mooi toch dat ik de linkse mens tussen al die extreem-rechtse ellende wat blijkbaar dit land zou overspoelen nog een lach op het gezicht kan toveren. :)
pi_188235046
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:36 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Ondanks dat TS een beetje een doorgeslagen gekkie is heeft hij hier wel een punt
[..]

Of hij een punt heeft, betwijfel ik. Hij scoort wel driedubbele hypocrisie punten!
pi_188235053
Maar algemene vraag voor al die "ja maar TS"-schreeuwers, Wat vinden jullie van dat stukje waar die moslima de andere kant van een hoofdoek/burka uit de doeken doet? Want daar is het (zoals ik wel had verwacht) heel erg stil over?
pi_188235084
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Maar algemene vraag voor al die "ja maar TS"-schreeuwers, Wat vinden jullie van dat stukje waar die moslima de andere kant van een hoofdoek/burka uit de doeken doet? Want daar is het (zoals ik wel had verwacht) heel erg stil over?
Je gooit er een heel relaas, vol onzin uit, en je wil dat we dan wel in gaan op één stukje dat misschien wel serieus te nemen is? Jammer maat, dan had je het daar bij moeten laten.
pi_188235135
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:11 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Je gooit er een heel relaas, vol onzin uit, en je wil dat we dan wel in gaan op één stukje dat misschien wel serieus te nemen is? Jammer maat, dan had je het daar bij moeten laten.
Goed excuus om de feiten wederom niet onder ogen te komen.
pi_188235154
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Welke feiten? Dat er vrouwen zijn die verplicht worden een hoofddoek te dragen en daar geen zin in hebben? Dat ontken ik gewoonweg niet. Die bestaan, en dat is heel vervelend.
  Moderator donderdag 1 augustus 2019 @ 14:22:49 #73
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_188235303
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:09 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Of hij een punt heeft, betwijfel ik. Hij scoort wel driedubbele hypocrisie punten!
Dat doet iedereen aan de uitersten van het spectrum toch?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_188235308
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Jij bent juist degene die niet echt van de feiten bent vriend. De wereld wordt juist steeds veiliger, ook Nederland. Echt bangmakerij dit, je laat jezelf ook bangmaken. Nogmaals: cultivatietheorie van Gerbner.
pi_188235320
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:22 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Dat doet iedereen aan de uitersten van het spectrum toch?
Domrechts is daar wel koning in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')