Allemaal boze witte mannenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het valt me op dat er veel figuren uit NWS hun standaard gejengel over buitenlanders, linksen, vrouwen, homo's etc. nu in KLB droppen. Ergens ook wel een logisch omdat het 9 van de 10 keer bestaat uit verzuurd geklaag ipv "nieuws en achtergronden"
Ondanks dat TS een beetje een doorgeslagen gekkie is heeft hij hier wel een puntquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:33 schreef xpompompomx het volgende:
Ook wel grappig hoe enorm beperkt TS in zijn denken is. Voor hem is links alles dat op internet niet als een waanzinnige tekeer gaat over moslims.
quote:Het standaard niveau van de huidige links mens, het is in de eigen bubbel de extremen opzoeken om maar hun eigen gelijk te kunnen bewijzen. Meerdere confrontaties over die leugens haalt niets uit, ze negeren het of verzinnen wel weer een andere uitspraak.
Mijn oma deed dat ook altijd en die is nu doodquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Die tweede zin in de OP klinkt ook weer alsof bejaarden totaal niet meer over straat kunnen. Toch gaat m'n oma al vele jaren lang zonder problemen overal naartoe, inclusief een dagelijkse wandeling over straat. Maar schijnbaar kan dat niet
Maar mijn andere oma zette geen stap op straat (of buiten haar stoel) en die is ook dood, dus je hebt mogelijk iets gevonden jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:41 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Mijn oma deed dat ook altijd en die is nu dood
HET IS DE SCHULD VAN LINKS!!!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar mijn andere oma zette geen stap op straat (of buiten haar stoel) en die is ook dood, dus je hebt mogelijk iets gevonden ja
Complimenten voor je topic hoor. Ik heb er wel om kunnen lachenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mooi dat ik mijn medestanders wederom met behulp van argumenten een discussie te ontlokken, de tegenstanders gaan weer vooral los over TS met simpele oneliners.
Nee hoor, links omvat veel maar dan dat. Maar blijkbaar is het bij de rationeel denkende links mens nog niet doorgedrongen waar hun partijen en veel aanhangers van die partijen voor staan. Links vertegenwoordigd al geruime tijd niet meer hetgeen waarvoor ze 30 jaar geleden stonden, het is een one issue beweging geworden gericht op klagen, frustreren en provoceren van de mensen die zijn verantwoordelijk achten voor veel ellende. En die verantwoordelijken kunnen altijd gezocht worden in de kringen van de blanke autochtone man, dat zijn de mensen die het goed hebben en dat is oneerlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:33 schreef xpompompomx het volgende:
Ook wel grappig hoe enorm beperkt TS in zijn denken is. Voor hem is links alles dat op internet niet als een waanzinnige tekeer gaat over moslims.
Niet iedereen heeft de tijd om dag in, dag uit, hele verhalen te typen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mooi dat ik mijn medestanders wederom met behulp van argumenten een discussie te ontlokken, de tegenstanders gaan weer vooral los over TS met simpele oneliners.
Ik heb de OP getypt en kijk enkele uren later weer eens in dit topic, ondertussen ben jij al meermaals schuimbekkend doorgedraaid gezien je vele reacties.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de tijd om dag in, dag uit, hele verhalen te typen.
ik kom hier enkel om goed te kunnen lachen. Iets wat me met dit topic prima lukt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik heb de OP getypt en kijk enkele uren later weer eens in dit topic, ondertussen ben jij al meermaals schuimbekkend doorgedraaid gezien je vele reacties.
#viesmadquote:Maar voor al die critici die keer op keer afgeven op mij of mijn topics, die mijn medestanders keer op keer onderuithalen wanneer ze soortgelijke topics maken, maak zelf eens een topic? Het is altijd een godsgeklaag, altijd vingertje wijzen, maar kom op schrijf zelf eens een OP, doe eens wat moeite en verwoord je mening ipv. in elk topic anderen uit te schelden hoe slecht ze wel niet zijn.
Mooi toch dat ik de linkse mens tussen al die extreem-rechtse ellende wat blijkbaar dit land zou overspoelen nog een lach op het gezicht kan toveren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
ik kom hier enkel om goed te kunnen lachen. Iets wat me met dit topic prima lukt.
[..]
#viesmad
Of hij een punt heeft, betwijfel ik. Hij scoort wel driedubbele hypocrisie punten!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ondanks dat TS een beetje een doorgeslagen gekkie is heeft hij hier wel een punt
[..]
Je gooit er een heel relaas, vol onzin uit, en je wil dat we dan wel in gaan op één stukje dat misschien wel serieus te nemen is? Jammer maat, dan had je het daar bij moeten laten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Maar algemene vraag voor al die "ja maar TS"-schreeuwers, Wat vinden jullie van dat stukje waar die moslima de andere kant van een hoofdoek/burka uit de doeken doet? Want daar is het (zoals ik wel had verwacht) heel erg stil over?
Goed excuus om de feiten wederom niet onder ogen te komen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:11 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Je gooit er een heel relaas, vol onzin uit, en je wil dat we dan wel in gaan op één stukje dat misschien wel serieus te nemen is? Jammer maat, dan had je het daar bij moeten laten.
Welke feiten? Dat er vrouwen zijn die verplicht worden een hoofddoek te dragen en daar geen zin in hebben? Dat ontken ik gewoonweg niet. Die bestaan, en dat is heel vervelend.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Goed excuus om de feiten wederom niet onder ogen te komen.
Dat doet iedereen aan de uitersten van het spectrum toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:09 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Of hij een punt heeft, betwijfel ik. Hij scoort wel driedubbele hypocrisie punten!
Jij bent juist degene die niet echt van de feiten bent vriend. De wereld wordt juist steeds veiliger, ook Nederland. Echt bangmakerij dit, je laat jezelf ook bangmaken. Nogmaals: cultivatietheorie van Gerbner.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Goed excuus om de feiten wederom niet onder ogen te komen.
Domrechts is daar wel koning inquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat doet iedereen aan de uitersten van het spectrum toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |