SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
Op mijn werk zijn ze niet onder de indruk van mijn attacks hoor.
Dank je wel Melting en alvast welterusten gewenstquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:00 schreef Melting het volgende:
En bedankt allemaal weer voor het luisteren.
Ik ga douchen en plat. Morgen weer vroeg dag.
Fijne avond nog allemaal.
[ afbeelding ]
5 Jaar is best lang voor een niet bestaande groep... Dank Melting!quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:59 schreef Melting het volgende:
in 5 jaar tijd toch enkele hitjes gescoord. Daarna was het niets meer.
Goedemorgen.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 05:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik heb het idee dat het opstaan de laatste tijd steeds moeilijker gaat.![]()
Heb jij daar ook last van?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 06:58 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Het is ook weer donkerder als ik opsta
Gezellig. Duck Duck, Playmobiel de film of Huisdiergeheimen?quote:
Juf Roos is jarigquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig. Duck Duck, Playmobiel de film of Huisdiergeheimen?
Ah..... ze was nog niet jarig dan.quote:
vandaag welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... ze was nog niet jarig dan.
Ik ben er ook gek op.quote:
Ik was er al achter inmiddelsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:08 schreef Melting het volgende:
Oh.... voor degene die het niet wisten..... vanavond classic rock.
Dat je gewoon nooit geldzorgen hebt. Dat zou wel mooi zijn. Ik zou het niet met bakken tegelijk uitgeven, maar het idee dat je er nooit bij na hoeft te denken zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben er ook gek op.
Op het geld dan.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik draai zaterdagavond voor Melting
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:09 schreef Symphonic het volgende:
Mogen wij dan ook luisteren?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:09 schreef Symphonic het volgende:
Ja, dat kan niet hequote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht al..... draai ik zaterdag niet dan?
Maar ik snap hem.
Volgende week zaterdag ben ik er trouwens niet.
Zo'n prijs als bij de staatsloterij.... 10.000 euro ..... 30 jaar lang.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat je gewoon nooit geldzorgen hebt. Dat zou wel mooi zijn. Ik zou het niet met bakken tegelijk uitgeven, maar het idee dat je er nooit bij na hoeft te denken zou wel leuk zijn.
Ja, en die dan pas winnen als je al 80 bentquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo'n prijs als bij de staatsloterij.... 10.000 euro ..... 30 jaar lang.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet he![]()
Ik ben er ook niet volgende week zaterdag. Dan zit ik zuidelijker.
Dan zijn je kinderen er goed mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en die dan pas winnen als je al 80 bent
Woningruilquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]Erg toevallig.... ik zit dan namelijk noordelijker.
Ik zit nog noordelijker.quote:
Snel dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:20 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, bijna niks te eten meer in huis... maar even snel naar de winkel...
In volle sprintquote:
Daar ken ik het niet van.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:33 schreef Melting het volgende:
Moet elke keer aan Al Bundy denken........ komt volgens mij een paar keer in Married with Children voor.
Ik kende het daarvoor ook al, maar moet er toch steeds weer aan denken.quote:
Komt door die snelheidsbegrenzerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:39 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
brother takes it ook easy.... met zijn sprint.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:41 schreef Symphonic het volgende:
En dan draai je nu nog slowride ook
Daarom zei ik het ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:41 schreef Symphonic het volgende:
En dan draai je nu nog slowride ook
Dat is de schuld van livelink.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Komt door die snelheidsbegrenzer
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:49 schreef brother52 het volgende:
AC/DC - You shook me all night long
Tot straks..... denk aan de snelheid.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik moet ook nog even wat boodschappen doen. Tot straks
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:01 schreef brother52 het volgende:
Iron Maiden - 2 minutes to midnight
Ik ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:04 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nog ergens 2 vlaggen van Eddie liggen
Hoi zorro.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:06 schreef zorro28 het volgende:
HeyZomerweer is weer eens minder dan lenteweer
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:11 schreef brother52 het volgende:
Guns 'n Roses - Welcome to the jungle
Ik hoop dat het eind augustus lekker weer is.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zo'n anti-climax. En je zult zien dat het straks eind-augustus/september weer lekker weer is.
Het is nu anders nog best wel warm buiten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:06 schreef zorro28 het volgende:
HeyZomerweer is weer eens minder dan lenteweer
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop dat het eind augustus lekker weer is.
Ik heb de laatste 2 weken van augustus namelijk ferkansie!
Welkom terug.quote:
Ja.... het wordt de komende 2 weken niet zo'n best weer, is de voorspelling.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is nu anders nog best wel warm buiten.
Hoi DDM.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]wat staat er allemaal op de planning?
Ik was toch wel blij dat ik mijn jas bij me had. Ik ben echt zeiknat geregend. Maar daarna werd het warm en nu is het echt lekker buiten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en ik was vandaag zo ongeveer de enige zomers geklede persoon toen ik boodschappen ging doen. Ik zag voornamelijk mensen met spijkerbroeken, laarzen, sweaters, dichtgeritste (winter)jassen en sjaals
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en ik was vandaag zo ongeveer de enige zomers geklede persoon toen ik boodschappen ging doen. Ik zag voornamelijk mensen met spijkerbroeken, laarzen, sweaters, dichtgeritste (winter)jassen en sjaals
Jassen is hier ook een beetje overdreven, maar het is wel een beetje somber weer.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier was het vandaag heerlijk weer... Stukken beter dan gister.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jassen is hier ook een beetje overdreven, maar het is wel een beetje somber weer.
Heb jij ooit in een band gespeeld? Bestaat de band nog?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:25 schreef Symphonic het volgende:
Lang geleden met een band gespeeld dit nummer
Ik heb zelfs een foto gezien, jajaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij ooit in een band gespeeld? Bestaat de band nog?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een foto gezien, jaja
Verschillende bandjes...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij ooit in een band gespeeld? Bestaat de band nog?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Verschillende bandjes...
Maar ze bestaan geen van allen meer. En de band waar ik het nu over had was vooral Dire Straits/U2/Prince/Clapton
Datwas de soulband die louter uit collega’s bestond.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een foto gezien, jaja
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zijn zeker geen filmpjes van?
Dat is altijd nog beter dan wanneer ze iets van Bon Jovi willen spelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was wel erg leuk, tot er iemand begon te zeuren met eigen werk...
Ah..... 1733.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Vast wel, maar ik heb ze niet.
Dit was in de tijd dat de telefoon nog uitgevonden moest worden
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:35 schreef brother52 het volgende:
Van Halen - Running with the devil
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
Zal ik dan maar?
Eagles - Hotel California
quote:
Ook niet eerlijk van Brother. Zeggen dat hij op mute gaat, maar toch snel even het antwoord geven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
Zal ik dan maar?
Eagles - Hotel California
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook niet eerlijk van Brother. Zeggen dat hij op mute gaat, maar toch snel even het antwoord geven.
Sorryquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook niet eerlijk van Brother. Zeggen dat hij op mute gaat, maar toch snel even het antwoord geven.
Is misschien een beetje dood gedraaid?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap niet dat dit nummer zo vaak afgezeken wordt.
Ik vind het nog steeds een briljant nummer...
Ik vind het ook niet erg om naar te luisteren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Nummers als deze kun je niet dooddraaienquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Is misschien een beetje dood gedraaid?
Alsof je een maxi single op 33 toeren afspeelt...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Lekker relaxed toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof je een maxi single op 33 toeren afspeelt...
Goede avond.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof je een maxi single op 33 toeren afspeelt...
Ik heb er helemaal niks mee. kabbelt te veel voort, zit totaal geen spanning in.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Nee het zwembad is gesloten. Ik zit nu even op het balkon... Peaceman is douchen en we gaan zo eten. Vanavond naar de boulevard om te eten.quote:
Klinkt goed en gezellig.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee het zwembad is gesloten. Ik zit nu even op het balkon... Peaceman is douchen en we gaan zo eten. Vanavond naar de boulevard om te eten.
Hoop dat je wat beter weer hebt dan wij gister.quote:
Gezellig.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee het zwembad is gesloten. Ik zit nu even op het balkon... Peaceman is douchen en we gaan zo eten. Vanavond naar de boulevard om te eten.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:57 schreef brother52 het volgende:
Van Halen - b-kantje van dat nummer van net
Play offs, 7-0 voor in de 6e inning. Niet echt spannend, maar winnen is het belangrijkste nu...quote:
Met z’n allen... Twan en zijn vriendin gaan zaterdag met z’n tweetjes.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig.
Mogen de kinderen ook mee, of gaan jullie met 2-en?
Nog niet...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt daar ook gevochten?
https://www.dumpert.nl/me(...)chten_in_de_mlb.html
Zon volop hier...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoop dat je wat beter weer hebt dan wij gister.
Wat romantisch.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met z’n allen... Twan en zijn vriendin gaan zaterdag met z’n tweetjes.
Fijne avond.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
De muziek is uitgevallen...maar het is denk ook zo goed als afgelopen.
En wij gaan zo richting de boulevard. Fijne avond
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik wilde het nog opperen, maar dacht neh, dat doet ie niet
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
De muziek is uitgevallen...maar het is denk ook zo goed als afgelopen.
En wij gaan zo richting de boulevard. Fijne avond
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
Een Classic Rock-uitzending waar ik bijna alle nummers wel (her)ken![]()
Een heel nieuwe ervaring.
Nee, ik heb een andere plaat klaar staan. Ook al een nummer dat livelink kent.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:04 schreef Symphonic het volgende:
En dan afsluiten met Toontje Lager - Fijn na de dood
Of Black Sabbath met Heaven and Hellquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:04 schreef Symphonic het volgende:
En dan afsluiten met Toontje Lager - Fijn na de dood
Zit je dan ook van binnen mee te schreeuwen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:09 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik toch het allerlekkerste gedeelte van deze plaat
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit je dan ook van binnen mee te schreeuwen?
Child in Time om bij de top2000 te blijven?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik heb een andere plaat klaar staan. Ook al een nummer dat livelink kent.
Daarna zat hij voornamelijk in rehab om van de drank af te komen, zeker?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:11 schreef brother52 het volgende:
Uit de tijd dat hij nog wist hoe je muziek moet maken...
Dat ook maar zijn latere werk vind ik ook helemaal niet interessant meer.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daarna zat hij voornamelijk in rehab om van de drank af te komen, zeker?
Och, ik ben wat milder in mijn oordeel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:11 schreef brother52 het volgende:
Uit de tijd dat hij nog wist hoe je muziek moet maken...
Geen idee.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting![]()
Wat meer kun je willen?
Goedemorgen Diaan.quote:
Ja zelfs de wekker gezet! We gaan vroeg ontbijten. We gaan er weer een dagje op uit: naar de vulcaan en Porto de Santa Cruz.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Al vroeg wakker.
Geniet ervanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zelfs de wekker gezet! We gaan vroeg ontbijten. We gaan er weer een dagje op uit: naar de vulcaan en Porto de Santa Cruz.
Have funquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zelfs de wekker gezet! We gaan vroeg ontbijten. We gaan er weer een dagje op uit: naar de vulcaan en Porto de Santa Cruz.
quote:
Zonder eten ga je dood...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:03 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Had gedacht dat er niet zo'n behoefte aan was vandaag.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:03 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Had gedacht dat er niet zo'n behoefte aan was vandaag.
Steeds die voet tussen de deur, die bus schiet dan ook niet op...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:05 schreef livelink het volgende:
Heen- en terugreis vertraging vanwege een conventie voor jehova's. En ik was al geen fan. Busladingen vol kan ik al helemaal niet aan.
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1949061/
En die rokken tussen de deur ook. Echt alle vrouwen hadden rokjes of jurken aan en alle mannen strak in het pak. Jehova's hebben ook een duidelijk dresscode.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Steeds die voet tussen de deur, die bus schiet dan ook niet op...
Allemaal ook zo'n karretje bij zich met boekjes en folders, waar ze dan in duo formatie een paar meter, quais nonchalant, naast staan? Je weet maar nooit wanneer je een zieltje wint...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
En die rokken tussen de deur ook. Echt alle vrouwen hadden rokjes of jurken aan en alle mannen strak in het pak. Jehova's hebben ook een duidelijk dresscode.
Nou, de kans dat ze mijn zieltje winnen is voorgoed verkeken nu ze ervoor gezorgd hebben dat ik in de vakantieperiode gewoon in de file stond en in de drukte zat. Getuigen doe je maar lekker in je eentjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allemaal ook zo'n karretje bij zich met boekjes en folders, waar ze dan in duo formatie een paar meter, quais nonchalant, naast staan? Je weet maar nooit wanneer je een zieltje wint...
Het moet je met de paplepel ingeramd zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, de kans dat ze mijn zieltje winnen is voorgoed verkeken nu ze ervoor gezorgd hebben dat ik in de vakantieperiode gewoon in de file stond en in de drukte zat. Getuigen doe je maar lekker in je eentje
Goedemorgen Symphonic.quote:
Goedemorgen. Jij hebt al koffie, zie ik.quote:
Iets met muggen, niet kunnen vinden en echt helemaal lekgestoken wordenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 06:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Symphonic.
Wat ben je vroeg?
Irritante beestenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 07:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Iets met muggen, niet kunnen vinden en echt helemaal lekgestoken worden
Ik ga zo de stroopwafel stad bezoekenquote:
Ah.... je gaat naar Gouda.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo de stroopwafel stad bezoeken
Jep, even naar de jongste kabouter, we starten in de bibliotheek en daarna zien we wel verderquote:
Kun je hem stil houden, denk je?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:52 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, even naar de jongste kabouter, we starten in de bibliotheek en daarna zien we wel verder
Hij moet eerst de kat uit de boom kijken en daarna komt het goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je hem stil houden, denk je?
Maar ik denk dat je een blije kabouter zal zien.
Eens proeven of er verschil zit tussen die van Gouda en Delftquote:
Die van Bolsius zijn heerlijk...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:55 schreef just me het volgende:
[..]
Hij moet eerst de kat uit de boom kijken en daarna komt het goed
[..]
Eens proeven of er verschil zit tussen die van Gouda en Delft
Slecht excuus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:55 schreef just me het volgende:
[..]
Eens proeven of er verschil zit tussen die van Gouda en Delft
Hmmm, de stroop moet wel al uitgehard zijn, wat mij betreft...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Slecht excuus.
Maar geniet er van. Verse stroopwafels zijn gewoon lekker.
Ja, dat is wel het lekkerst.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, de stroop moet wel al uitgehard zijn, wat mij betreft...
Geen wespen doden dan.. die schijnen ook muggen te eten..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 07:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Iets met muggen, niet kunnen vinden en echt helemaal lekgestoken worden
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie net de Gouwnie, een combi tussen een brownie en een Goudse stroopwafel:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie net de Gouwnie, een combi tussen een brownie en een Goudse stroopwafel:
[ afbeelding ]
Die heb ik nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nu trek in Weesper Moppen...
De moeite om deze kant op te komen meer dan waard.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De moeite om deze kant op te komen meer dan waard.
En... ik rijd vanmiddag via Weesp naar Bussum voor het honkbal...
Nee, voor vanavond thuis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus een zakje moppen mee voor tijdens het honkbal?
Zal ik toch eens een keer komen proberen.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, voor vanavond thuis.
Of ik koop een paar zakken, dan deel ik vanmiddag wel uit...
Oh jawel, die lust ze ook zeker wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Is mevrouw Madmaster ook liefhebber van de moppen?
Dan heb je groot gelijk.
Geniet er van met z'n 2-en dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh jawel, die lust ze ook zeker wel.
Die heeft jaren in Muiden, vlak bij Weesp, gewoond en kent ze maar al te goed...
quote:
Goedemorgen dame en heer.quote:
Relaxen is ook wel eens fijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Net ontbeten, vandaag een zwembaddagje.De eerste dag dat we nergens naartoe gaan.
Heeft dat niet een soort kokossmaak?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Weesper moppen, mjammie. Vroeger at ik regelmatig de versie in zakken die Albert Heijn had, maar versgebakken is veeeeel lekkerder. Misschien moet ik die binnenkort maar eens gaan maken, eens kijken of ik nog amandelmeel heb liggen
Boekje erbij?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Net ontbeten, vandaag een zwembaddagje.De eerste dag dat we nergens naartoe gaan.
Amandel, gemaakt van zuiver amandelspijs...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft dat niet een soort kokossmaak?
Nope. Maar ik bedacht me dat ik geen keukenweegschaal meer heb, dus die moet ik eerst eens regelen. Ik gebruik, als ik al bak, meestal Amerikaanse recepten met cups en daar heb ik de juiste maatschepjes voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft dat niet een soort kokossmaak?
Ik sta al op het rooster voor het voorprogramma, maar volgens mij is het rooster niet meer zichtbaar op de sitequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:23 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond weer een Melting-show om 21:00 uur, neem ik aan?
Als er animo is, wil ik wel weer een voorprogramma verzorgen
Oké, prima. Trouwens erg vervelend dat het rooster niet zichtbaar is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik sta al op het rooster voor het voorprogramma, maar volgens mij is het rooster niet meer zichtbaar op de site
Is het ook... ik heb vanavond inmiddels ook op FB gezetquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké, prima. Trouwens erg vervelend dat het rooster niet zichtbaar is.
Bedankt. Maar eigenlijk zou het ook ergens openbaar zichtbaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is het ook... ik heb vanavond inmiddels ook op FB gezet
Eenschquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt. Maar eigenlijk zou het ook ergens openbaar zichtbaar moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |