SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
Op mijn werk zijn ze niet onder de indruk van mijn attacks hoor.
Dank je wel Melting en alvast welterusten gewenstquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:00 schreef Melting het volgende:
En bedankt allemaal weer voor het luisteren.
Ik ga douchen en plat. Morgen weer vroeg dag.
Fijne avond nog allemaal.
[ afbeelding ]
5 Jaar is best lang voor een niet bestaande groep... Dank Melting!quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:59 schreef Melting het volgende:
in 5 jaar tijd toch enkele hitjes gescoord. Daarna was het niets meer.
Goedemorgen.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 05:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik heb het idee dat het opstaan de laatste tijd steeds moeilijker gaat.![]()
Heb jij daar ook last van?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 06:58 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Het is ook weer donkerder als ik opsta
Gezellig. Duck Duck, Playmobiel de film of Huisdiergeheimen?quote:
Juf Roos is jarigquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig. Duck Duck, Playmobiel de film of Huisdiergeheimen?
Ah..... ze was nog niet jarig dan.quote:
vandaag welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... ze was nog niet jarig dan.
Ik ben er ook gek op.quote:
Ik was er al achter inmiddelsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:08 schreef Melting het volgende:
Oh.... voor degene die het niet wisten..... vanavond classic rock.
Dat je gewoon nooit geldzorgen hebt. Dat zou wel mooi zijn. Ik zou het niet met bakken tegelijk uitgeven, maar het idee dat je er nooit bij na hoeft te denken zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben er ook gek op.
Op het geld dan.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik draai zaterdagavond voor Melting
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:09 schreef Symphonic het volgende:
Mogen wij dan ook luisteren?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:09 schreef Symphonic het volgende:
Ja, dat kan niet hequote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht al..... draai ik zaterdag niet dan?
Maar ik snap hem.
Volgende week zaterdag ben ik er trouwens niet.
Zo'n prijs als bij de staatsloterij.... 10.000 euro ..... 30 jaar lang.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat je gewoon nooit geldzorgen hebt. Dat zou wel mooi zijn. Ik zou het niet met bakken tegelijk uitgeven, maar het idee dat je er nooit bij na hoeft te denken zou wel leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |