Is @Doublepain niet met het vliegtuig op vakantie?twitter:TwatBibIe twitterde op woensdag 31-07-2019 om 19:48:50Had a right wanker next to me on the plane.... https://t.co/n6dJT6Y1AH reageer retweet
Waarom tweeten en niet die gozer een stomp geven.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
Is @:doublepain niet met het vliegtuig op vakantie?twitter:TwatBibIe twitterde op woensdag 31-07-2019 om 19:48:50Had a right wanker next to me on the plane.... https://t.co/n6dJT6Y1AH reageer retweet
Ga weg met je fake troep van Twitterquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
Is @:doublepain niet met het vliegtuig op vakantie?twitter:TwatBibIe twitterde op woensdag 31-07-2019 om 19:48:50Had a right wanker next to me on the plane.... https://t.co/n6dJT6Y1AH reageer retweet
Wow madquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ga weg met je fake troep van Twitter
als marketingstudent kan je mij toch vertrouwen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volgens dit plaatje is de brand value van Amazon minder dan het vermogen van Bezos
Voor of na scheiding?quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volgens dit plaatje is de brand value van Amazon minder dan het vermogen van Bezos
Walgelijke tokkie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb vandaag overigens wederom kaarten voor Badr vs. Rico kunnen regelen
Dus nu kan iedereen mee
Ik weet dat oa @:ggmm op deze update aan het wachten was
Ga je lekker messen trekken daarquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb vandaag overigens wederom kaarten voor Badr vs. Rico kunnen regelen
Dus nu kan iedereen mee
Ik weet dat oa @:ggmm op deze update aan het wachten was
Wtfquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:38 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-te-maken~a4c3f494/
Ouwe baas
Genotquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:38 schreef Caland het volgende:
Ouwe baas
Volgende week pasquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
@Lenny_Leonard en ik bedanken je voor deze repost.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:38 schreef Caland het volgende:
Ouwe baas
Moeten jullie wetenquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Lenny_leonard en ik bedanken je voor deze repost.
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Lenny_leonard en ik bedanken je voor deze repost.
Ja, wij zijn nu met je moeder bezig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:03 schreef Buitendam het volgende:
Is de VBL SC niet on tour vanavond, toevallig?
Jawelquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:03 schreef Buitendam het volgende:
Is de VBL SC niet on tour vanavond, toevallig?
sow koekoekquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, wij zijn nu met je moeder bezig.
Hallo danquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
rtquote:
HIER OOK!quote:
De tering.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je faalt met Scrum.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De tering.
@:GGMM
@:Scrummie.20
@:JanCees
@:Doublepain
@:maxi-mus
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De tering.
@Scrummie.20quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De tering.
Fake newsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij in het Feyenoordtopic.
[ afbeelding ]
@trein2000quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
@:Scrummie.20![]()
![]()
![]()
@:ggmm
@:lenny_leonard
@:zipportal
@:JR-Style-93
@:buitendam
@:donraja
#neverforgetquote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
@:TREIN2000
@:TONG80
@:KLAASWEETALLES
@:MADAME_PAON
@:MASTERMINDED
@:MR.STYLO
@:DRIZZT
Hahahahahaha Scrummie.20quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De tering.
scrummie20quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De tering.
TR meegepakt. Tyf op met dit soort 'humor'quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:33 schreef PicoMMP het volgende:
Ik hou van de geur van benzine maar ik Vin Diesel stinken
Nee, jouw humor met die kutclowns in het PSV-topic dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR meegepakt. Tyf op met dit soort 'humor'
koekoekquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, jouw humor met die kutclowns in het PSV-topic dan.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:33 schreef PicoMMP het volgende:
Ik hou van de geur van benzine maar ik Vin Diesel stinken
Hier heb ik dan ook een DM van een FA voor gehad.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, jouw humor met die kutclowns in het PSV-topic dan.
Ik niet, dus de FA waardeert mijn humor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier heb ik dan ook een DM van een FA voor gehad.
Nee. Alleen debielen vinden dit leuk. Of wil je beweren dat GGMM een debiel is?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik niet, dus de FA waardeert mijn humor.
Dat zou ik zeker niet willen zeggen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Alleen debielen vinden dit leuk. Of wil je beweren dat GGMM een debiel is?
Jazeker.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Of wil je beweren dat GGMM een debiel is?
Watje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker niet willen zeggen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:scrummie.20
@:onlogisch mokerdom varken.
Sorry scrummiequote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Benji is leuk enzo, maar wil je gvd hier gewoon die foto posten? Opdonderen met die debielen SC graag.
Ben je weer madquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Benji is leuk enzo, maar wil je gvd hier gewoon die foto posten? Opdonderen met die debielen SC graag.
Fixedquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gras is groener aan de overkant.
@Scrummie.20 is het hier niet mee eensquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat jij vindt vinden wij niet zo rullevant.
Jij hebt ook de ruggengraat van een amoebe hè?quote:
Die van mij hangt naar die van GGMMquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt ook de ruggengraat van een amoebe hè?
Hallo schoonheidquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Die van mij hangt naar die van GGMM
Neppert.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb kunstgras, nu jij weer.
Goeiemorgen zegquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt ook de ruggengraat van een amoebe hè?
Kunstgras in de vlb SCquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Get ready..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Kunstgras in de vlb SC
[ afbeelding ]
vlbquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Kunstgras in de vlb SC
[ afbeelding ]
Da's de leeftijd. Gaat het allemaal wat meer hangen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Die van mij hangt naar die van GGMM
vlbquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Kunstgras in de vlb SC
[ afbeelding ]
Schamen voor fouten :’)quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:17 schreef Gutanoth het volgende:
Tering wat schaam ik mij voor deze typefout
Ik zit er wel een beetje mee dat je mij een troll noemde gisterquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:17 schreef Gutanoth het volgende:
Tering wat schaam ik mij voor deze typefout
Is het weer zo ver?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:36 schreef onlogisch het volgende:
Oh godverdomme![]()
@:Scrummie.20![]()
![]()
@:KingRoland
@:Caland
@:Zipportal
@:Lange_Lans
Oh, het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit er wel een beetje mee dat je mij een troll noemde gister
Zit me echt niet lekker!
Sowquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:27 schreef Charlotte3 het volgende:
Welkom in de 'voelbal' slowchat, daar waar het altijd gezellig is.
Hallo zegquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:27 schreef Charlotte3 het volgende:
Dan spijt mij dat!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oh, het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen.
Je weet bij mij vaak de goede snaren te raken om me te triggeren en dat haalt het slechtste in mij naar boven.
Ik ben het al vergetenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan spijt mij dat!
Hopelijk kunnen wij dit nare incident achter ons laten.
ik zal eens aan jouw ballen voelenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:27 schreef Charlotte3 het volgende:
Heb je grote handen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zal eens aan jouw ballen voelen
Heb je ook een plak mos voor de deur?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nehh, wel een bos hout.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je ook een plak mos voor de deur?
Dom varken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De tering.
picsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:23 schreef Gutanoth het volgende:
Net gebeld door de dealer, mag dinsdag mijn nieuwe auto ophalen
Danku!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mooie auto. Veel plezier ermee!
Oh, daar hoop ik geen last van te krijgenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah
Mijn opa had er wel een paar, vaak problemen mee gehad
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oh, daar hoop ik geen last van te krijgenDeze kwam overal altijd wel goed uit de test vergeleken met anderen uit het segment.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oh, daar hoop ik geen last van te krijgenDeze kwam overal altijd wel goed uit de test vergeleken met anderen uit het segment.
Japanse auto's zijn de beste.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:25 schreef Buitendam het volgende:
Ach maakt tegenwoordig bijzonder weinig verschil meer wat voor auto je rijdt. Japanners en zelfs Italianen leveren kwalitatief prima bakken.
zat bij AT5 vroeger, wat gaat ze doen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Merel Westerik gaat weg bij RTL Nieuws
Net5, talkshowhost.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
zat bij AT5 vroeger, wat gaat ze doen?
ik 8 maar echt moeilijk is het ook niet als je er voor studeert lijkt mequote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:40 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)et-jou-wel~a552375a/
Je had 5 van de 15 vragen goed!
(lol)
Ik ook 8quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik 8 maar echt moeilijk is het ook niet als je er voor studeert lijkt me
lagere school was dan ook een tijdje terug al vraag ik me wel af waarom dit bij je parate kennis zou moeten horenquote:
Vond sommige vragen ook wel redelijk specifiek.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
lagere school was dan ook een tijdje terug al vraag ik me wel af waarom dit bij je parate kennis zou moeten horen
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wat doen jullie met die tong?
Pics! Geniet ervanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga zo weer in de bergen even zwemmen
Genot
Pics van je date.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:58 schreef Doublepain het volgende:
Mijn date is wel verplaatst naar morgen @:appgroep
Ik ook.quote:
dat zijn altijd de beste, pas de naam vragen als de performance boven standaard isquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet niet eens hoe ze heet lol
[..]
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn altijd de beste, pas de naam vragen als de performance boven standaard is
Klik op de spoiler om te huilen of te lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klik op de spoiler om te huilen of te lachen.Just smile and waveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Klik op de spoiler om te huilen of te lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Klik op de spoiler om te huilen of te lachen.VermakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Klik op de spoiler om te huilen of te lachen.Wat een mokerdomme uitspraak ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Klik op de spoiler om te huilen of te lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:
Hjbquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:38 schreef GGMM het volgende:
wow die is echt woedend
ik laat hem maar even
skklquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:38 schreef GGMM het volgende:
wow die is echt woedend
ik laat hem maar even
[..]
Klik op de spoiler om te huilen of te lachen.topsport Toon, het gaat ook wel lekker met het "top 32" planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan verkeren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
topsport Toon, het gaat ook wel lekker met het "top 32" plan
ja lullig maar hij is er natuurlijk wel mede verantwoordelijk voor dat het plan met een misstap begint.quote:
Wie?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
VBL in de SC:
Wel leuk dat die Groeneveld naar Bournemouth gaat. Best wat Nederlanders actief in de PL zo.
Eigen jeugd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
VBL in de SC:
Wel leuk dat die Groeneveld naar Bournemouth gaat. Best wat Nederlanders actief in de PL zo.
Ach, als je bij de laatste 4 van de EL hoort, hoor je vaak ook al bij de beste 32quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
topsport Toon, het gaat ook wel lekker met het "top 32" plan
Vermoeiend ditquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:38 schreef GGMM het volgende:
wow die is echt woedend
ik laat hem maar even
zou leuk zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ach, als je bij de laatste 4 van de EL hoort, hoor je vaak ook al bij de beste 32
De beste 32 teams spelen groepsfase CL toch?quote:
dat denk ik ook, daarom zeg ik zou leuk zijn als je dat haaltquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De beste 32 teams spelen groepsfase CL toch?
De nummers 3 daarvan gaan naar de EL.
Dus als je bij de halve finalisten hoort van de EL, lijkt me dat je dus bij de beste 32 hoort?
oh haha sorry, ik begreep je post verkeerd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat denk ik ook, daarom zeg ik zou leuk zijn als je dat haalt
"zetten"quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:10 schreef Smoofie het volgende:
PSV moet alles op alles stellen om vanaf nu elke wedstrijd te winnen.
Ze kunnen nog wel wat spelers gebruiken denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:10 schreef Smoofie het volgende:
PSV moet alles op alles stellen om vanaf nu elke wedstrijd te winnen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wel wat spelers gebruiken denk ik.
Ik vraag er even een expert bij @:drizzt_dourden
Leuke Lennyquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wel wat spelers gebruiken denk ik.
Ik vraag er even een expert bij @:drizzt_dourden
Je denkt toch niet dat ik die post ergens specifiek heb opgeslagen, of wel?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godverdomme @:drizzt_dourden
Ik doe het zelf wel dan
@:smoofie
PSV moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De EL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Ik wel in ieder geval.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik die post ergens specifiek heb opgeslagen, of wel?
quote:
14/15quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:40 schreef onlogisch het volgende:
(lol)
8/15quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:40 schreef onlogisch het volgende:
(lol)
11/15 maar wat een hoerenvragenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:40 schreef onlogisch het volgende:
(lol)
Al begonnen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
11/15 maar wat een hoerenvragen
Is daar een niet nader te noemen user als een bom in het bad gesprongen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:21 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/video/g(...)a-44-gewonden~p93938
De tering
China is een parodie op een land.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:21 schreef onlogisch het volgende:
De tering
Teling.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:21 schreef onlogisch het volgende:
De tering
We hebben zoveel vetkleppen hierquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is daar een niet nader te noemen user als een bom in het bad gesprongen?
sowquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We hebben zoveel vetkleppen hier
namen graagquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn lichaam teert al een week op alcohol en vleesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
Het arbitrale trio loopt voor lul. En ik sta voor lul want dit is het verkeerde topic.
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:04 schreef Doublepain het volgende:
Ondertussen tik ik een Zaječarsko weg
Smerig varkenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn lichaam teert al een week op alcohol en vlees
Ronquote:
Zaterdag naar Amsterdamquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:37 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens morty ga je in het weekend nog wat doen
"Kijken"quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ookik ga even naar dat pride gebeuren kijken
beetje ordinair weer van jou Mortyquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
Aan het eind van de avond ligt Roland in de gebraden kip stand in een swing
Maar even serieus dan. Heb je al een vriendje?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beetje ordinair weer van jou Morty
Nu kom je rotterdam niet meer inquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ookik ga even naar dat pride gebeuren kijken
ik vind dit niet leukquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar even serieus dan. Heb je al een vriendje?
Stiekem staat big4 voor iets anders bij Roland.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij de big4 zijn ze dol op diversiteit tegenwoordig
@KingRoland wordt vakkundig aan de kant geschoven, door de altijd sympathieke @Karinaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
wat is er zaterdag dan? oh gay pride zeker. nee joh ik ben er weleens geweest dat was genoeg.
Dat valt wel mee hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:KingRoland wordt vakkundig aan de kant geschoven, door de altijd sympathieke @:Karina
Wat dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoorAls je het 1x hebt gezien dan weet je het wel.
waar gaat dat overquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef Karina het volgende:
Trouwens, als iemand nog een goeie serie zoekt, ik ben The Boys aan het kijken, aanrader hoor!
quote:In een wereld waar superhelden de duistere kant van hun overweldigende beroemdheid en roem omhelzen, vormt zich een groep burgerwachten die informeel bekend staan als 'The Boys'. Hun missie is om de corrupte superhelden aan te pakken met niet meer dan een stel harde vuisten en de wil om te vechten tot hun beschikking. Het zijn de machteloze tegen de super krachtige als The Boys beginnen aan een heroïsche zoektocht om de waarheid over 'The Seven' en hun formidabele Vought-steun bloot te leggen.
Als je naast me zat zou ik meekijken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man het is tof.
Gewoon kijken.
Klinkt een beetje als The Watchmen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man het is tof.
Gewoon kijken.
Deze zijn verre van kinderachtig.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
Rene en ik vinden superhelden kinderachtig.
Die lijjkt me ook goed ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als The Watchmen.
Vond het beetje tegenvallenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:07 schreef Karina het volgende:
Trouwens, als iemand nog een goeie serie zoekt, ik ben The Boys aan het kijken, aanrader hoor!
Butcher is wel een baas ja, de scene met die babyquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vond het beetje tegenvallen
Starlight en die huwie zijn echt mokersaai en oppervlakkig. Butcher en Frenchie waren wel tof
Verhaal kon ook veel beter. Maar heb wat ik net typte weer weggehaald want je bent nog aan het kijken
Ben nu preacher aan het kijken, inmiddels in seizoen 2. Is echt goed aan het worden
Vind het tegenwoordig ook leuk om review van avclub te lezen na het kijken van een aflevering.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Butcher is wel een baas ja, Preacher heb ik ook gekeken, volgende seizoen begint binnenkort. Hopelijk vinden ze god nu
oh wowquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze zijn verre van kinderachtig.
Eentje rent zo hard, dwars door een meisje door en haar vriend blijft achter met haar handen in zin handen
Oh die ken ik nog niet die moet ik ook even checken dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het tegenwoordig ook leuk om review van avclub te lezen na het kijken van een aflevering.
niet bij iedere serie interessant. Reviewer moet leuk kunnen schrijven, maar wel leuk om wat verdieping te krijgenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die ken ik nog niet die moet ik ook even checken dan.
Laatste seizoen volgens mij dus hopelijk maakt hij er wat moois van.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet bij iedere serie interessant. Reviewer moet leuk kunnen schrijven, maar wel leuk om wat verdieping te krijgen
Vond preacher breaking bad vibes hebben en las toen in review dat producent ofzo van Breaking Bad aan preacher werkt
Zolang ze maar niet gaan meedoen aan de metoo hypequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatste seizoen volgens mij dus hopelijk maakt hij er wat moois van.
Denk het niet. Het zijn dezelfde hoofdpersonen waarschijnlijk en er valt niet veel te metooen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet gaan meedoen aan de metoo hype
Tot ziens madamequote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:26 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik ga even afkijken hoorog 1 1/2 te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |