Welke van je foknamenquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:26 schreef Savvy het volgende:
Ja, daarom heb ik ook gewoon mijn echte naam gedaan als foknaam
mwehehequote:Op maandag 12 augustus 2019 21:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet hoe ze heet, maar ik huil daar niet over. Ook niet als ik een bepaald land was.
Ja, maar ik gebruikte deze naam al in 1995 ofzo als pseudoniem, want net iets minder uniek dan mijn eigen naam.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Toch vind ik dat wel lastig als iemand een foknaam heeft die ook een echte naam is of zou kunnen zijn en dat ze dan niet zo heten.
Bij Kyara heb ik daar ook altijd moeite mee
quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet hoe ze heet, maar ik huil daar niet over. Ook niet als ik een bepaald land was.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Deze, die andere was veel te verwarrendquote:
Oh!quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar goed dat je dit gepost hebt, anders dacht ik nu nog dat het een land wasquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:43 schreef Savvy het volgende:
[..]
Ja, even gegoogled, het bestaat wel met een h blijkbaar.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar goed dat je dit gepost hebt, anders dacht ik nu nog dat het een land was
Maar ik ben er ook uit.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Toch vind ik dat wel lastig als iemand een foknaam heeft die ook een echte naam is of zou kunnen zijn en dat ze dan niet zo heten.
Bij Kyara heb ik daar ook altijd moeite mee
De namen vind ik minder schokkend dan het besef dat iemand van mijn leeftijd al oma kan zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2019 06:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik heb dé parel gevonden net. Mevrouw is van ‘81.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 06:49 schreef Savvy het volgende:
[..]
De namen vind ik minder schokkend dan het besef dat iemand van mijn leeftijd al oma kan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |