Welke van je foknamenquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:26 schreef Savvy het volgende:
Ja, daarom heb ik ook gewoon mijn echte naam gedaan als foknaam
mwehehequote:Op maandag 12 augustus 2019 21:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet hoe ze heet, maar ik huil daar niet over. Ook niet als ik een bepaald land was.
Ja, maar ik gebruikte deze naam al in 1995 ofzo als pseudoniem, want net iets minder uniek dan mijn eigen naam.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Toch vind ik dat wel lastig als iemand een foknaam heeft die ook een echte naam is of zou kunnen zijn en dat ze dan niet zo heten.
Bij Kyara heb ik daar ook altijd moeite mee
quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet hoe ze heet, maar ik huil daar niet over. Ook niet als ik een bepaald land was.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Deze, die andere was veel te verwarrendquote:
Oh!quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar goed dat je dit gepost hebt, anders dacht ik nu nog dat het een land wasquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:43 schreef Savvy het volgende:
[..]
Ja, even gegoogled, het bestaat wel met een h blijkbaar.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar goed dat je dit gepost hebt, anders dacht ik nu nog dat het een land was
Maar ik ben er ook uit.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Toch vind ik dat wel lastig als iemand een foknaam heeft die ook een echte naam is of zou kunnen zijn en dat ze dan niet zo heten.
Bij Kyara heb ik daar ook altijd moeite mee
De namen vind ik minder schokkend dan het besef dat iemand van mijn leeftijd al oma kan zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2019 06:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik heb dé parel gevonden net. Mevrouw is van ‘81.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 06:49 schreef Savvy het volgende:
[..]
De namen vind ik minder schokkend dan het besef dat iemand van mijn leeftijd al oma kan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb haar naam bewust weggeknipt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:21 schreef Tink89 het volgende:
Is het echt nodig om die mama's hier met naam en toenaam uit te lachen? Ik vind ze ook vreselijk, maar dit ook wel een beetje naar...
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:10 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Dit is ook een pareltjeZe kan ze alle zeven tegelijk roepen met Jay! Vet handig juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ja, wtf..!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 06:49 schreef Savvy het volgende:
[..]
De namen vind ik minder schokkend dan het besef dat iemand van mijn leeftijd al oma kan zijn
Het is bijna knap zoveel lelijke namen te verzinnen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:24 schreef Stormqueen het volgende:
Die mensen hebben ook altijd 12 kinderen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik hoorde er laatst nog een. En ik ben stiekem bang dat ze hier ook wel eens komt. If so: sorry.Dat is weer een oude naam, volgens mij rijdt er in de Formule 1 nu ook een Belgische coureur met die naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: oh, hij rijdt geen F1 meer sinds dit seizoen.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Stoffel_Vandoorne
Jij welquote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:26 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik heb haar naam bewust weggeknipt.
Leuk. Beetje Hebreeuws en dat spreekt mij al heel snel aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:38 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik las gisteren een Levv voor een meisje
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:10 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Dit is ook een pareltjeEen donkere mevrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik hoorde er laatst nog een. En ik ben stiekem bang dat ze hier ook wel eens komt. If so: sorry.Volgens mij hoor je die naam in Vlaanderen wel vaker, de verkorte vorm van Christoffel. Het doet mij vooral denken aan Moffel en PiertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A balanced diet is a cookie in each hand
Tweeling? Niet handig om ze dan dezelfde voorletter te geven, maar al helemaal onhandig omdat ze toch allebei R.ay genoemd gaan worden. Kan me niet voorstellen dat iemand zulke tongbrekers helemaal uit gaat spreken. Als er überhaupt al iemand weet hoe het uitgesproken moet wordenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
R.ayvalsean en R.ayvayailo. Ok.
Inderdaad een tweelingquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Tweeling? Niet handig om ze dan dezelfde voorletter te geven, maar al helemaal onhandig omdat ze toch allebei R.ay genoemd gaan worden. Kan me niet voorstellen dat iemand zulke tongbrekers helemaal uit gaat spreken. Als er überhaupt al iemand weet hoe het uitgesproken moet worden
Jean Valjean maar dan met Ray i.p.v. de eerste Jean! De tweede weet ik niet, maar misschien komt er wel een Jean Vayailo in de Franse literatuur voor?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Tweeling? Niet handig om ze dan dezelfde voorletter te geven, maar al helemaal onhandig omdat ze toch allebei R.ay genoemd gaan worden. Kan me niet voorstellen dat iemand zulke tongbrekers helemaal uit gaat spreken. Als er überhaupt al iemand weet hoe het uitgesproken moet worden
Ik vraag me af of iemand die z'n kinderen zulke namen geeft bekend is met de Franse literatuurquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:20 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Jean Valjean maar dan met Ray i.p.v. de eerste Jean! De tweede weet ik niet, maar misschien komt er wel een Jean Vayailo in de Franse literatuur voor?
Buiten dat zijn het ook gewoon vreselijke namen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dikke kans dat de ouders dat juist wél willen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:32 schreef Ceviche het volgende:
Tweeling? Niet handig om ze dan dezelfde voorletter te geven, maar al helemaal onhandig omdat ze toch allebei R.ay genoemd gaan worden. Kan me niet voorstellen dat iemand zulke tongbrekers helemaal uit gaat spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |