Nog een paar dagen bedoel je. Tegen Tiblisi hoop ik dat we een extra verdediger hebben. Al is het alleen maar de uitwedstrijd.quote:
Als je dan hoort dat Sjaak Troost wel interesse had in het huren van Rick Karsdorp, maar alleen als hij hier gratis naartoe komt, dan spreekt daar ook niet helemaal een gevoel van urgentie uit hé?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog een paar dagen bedoel je. Tegen Tiblisi hoop ik dat we een extra verdediger hebben. Al is het alleen maar de uitwedstrijd.
Was lichtelijk sarcastisch. Zou natuurlijk van de zotte zijn als je dat tweeluik zonder spits en verdediger in gaat. Al zullen ze ook nog steeds op zoek zijn naar een goede TD, lastig verhaal als je geen geld meer hebt voor transfers.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog een paar dagen bedoel je. Tegen Tiblisi hoop ik dat we een extra verdediger hebben. Al is het alleen maar de uitwedstrijd.
Ik blijf m'n twijfels houden bij het verhaal dat Feyenoord geen geld zou hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Was lichtelijk sarcastisch. Zou natuurlijk van de zotte zijn als je dat tweeluik zonder spits en verdediger in gaat. Al zullen ze ook nog steeds op zoek zijn naar een goede TD, lastig verhaal als je geen geld meer hebt voor transfers.
Ja geld ligt er heus nog wel. Tenzij Sjaak het allemaal in zijn neus heeft gestopt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik blijf m'n twijfels houden bij het verhaal dat Feyenoord geen geld zou hebben.
Dat is volgens mij ook alleen door Krabbendam de wereld in geholpen, en het lijkt me eerlijk gezegd heel sterk.
Oh ja, dat zou natuurlijk kunnen (en verstandig zijn).quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja geld ligt er heus nog wel. Tenzij Sjaak het allemaal in zijn neus heeft gestopt.
Denk dat ze het reserveren voor de nieuwe TD.
1. Rond de kerst de ziel verkopen aan Amerikanenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou natuurlijk kunnen (en verstandig zijn).
Helaas komt die pas vanaf januari 2020 (als het goed is).
Ik hoop eigenlijk op Jordi Cruijff.
Al deze spelers hebben speelminuten gemaakt in de voorbereiding. Uiteindelijk werk je naar een basiself toe en dan maak je keuzes. Ik denk dat Stam Hendriks en Verdonk (die ik geen linkercentrale verdediger vindt) niet goed genoeg vindt. Stam baseert natuurlijk zijn keuze voor Botteghin en Van Beek op basis van de eerste wedstrijden en de trainingen. Dat hij dan daarvoor kiest en daaraan vasthoudt, dus proberen automatismen in te bouwen, is niet heel raar.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:27 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vind dat Stam echt dom heeft gehandeld om de hele voorbereiding aan Sven van Beek vast te houden links centraal. Waarom niet zeggen linkspoot links en rechtspoot rechts.
Probeer op rechts Botteghin, Van Beek, St. Juste en Geertruida uit en op links vd Heijden, Verdonk en Hendriks.
Stam heeft nu 6 oefenwedstrijden verkloot met vd Heijden, Van Beek en Botteghin zonder andere opties te bekijken. Nu begint het seizoen en blijkt zoals verwacht dat deze 3 allemaal niet in je systeem passen.
die kan Feyenoord gewoon niet betalenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou natuurlijk kunnen (en verstandig zijn).
Helaas komt die pas vanaf januari 2020 (als het goed is).
Ik hoop eigenlijk op Jordi Cruijff.
Wij kunnen iedereen betalen, met geleend geld...quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kan Feyenoord gewoon niet betalen
die pakt netto wat Feyenoord bruto niet eens kan opbrengen plus dat hij daar kritiekloos door het leven kan gaan, dan ga je toch niet hier een project beginnen wat en weinig betaalt en weinig kans van slagen heeftquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij kunnen iedereen betalen, met geleend geld...
Yep, maar hij kan het eventueel doen om te laten zien dat hij, net als z'n pa, Fey aan een dubbel kan helpen...quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
die pakt netto wat Feyenoord bruto niet eens kan opbrengen plus dat hij daar kritiekloos door het leven kan gaan, dan ga je toch niet hier een project beginnen wat en weinig betaalt en weinig kans van slagen heeft
Weinig mogelijk in de zin van? Met geld is sowieso alles mogelijk en het lijkt er sterk op dat Feyenoord dat toch gaat krijgen. Anders kun je altijd nog geld genereren door opleiden van spelers, al ga je daarmee Ajax nevernooit bijhalen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
die pakt netto wat Feyenoord bruto niet eens kan opbrengen plus dat hij daar kritiekloos door het leven kan gaan, dan ga je toch niet hier een project beginnen wat en weinig betaalt en weinig kans van slagen heeft
ik heb nog geen plan gezien dus het is moeilijk oordelen maar qua begroting loop je enorm achter op Ajax en ook nog substantieel op PSV, dan moet je met een hele aardige kapitaalinjectie komen plus nog financiële ondersteuning voor een paar jaar om dat in te lopen. Ik denk dan aan 80 (waarvan 30 voor de aandelen) + 3 x 30 voor het nieuwe stadion er is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Weinig mogelijk in de zin van? Met geld is sowieso alles mogelijk en het lijkt er sterk op dat Feyenoord dat toch gaat krijgen. Anders kun je altijd nog geld genereren door opleiden van spelers, al ga je daarmee Ajax nevernooit bijhalen.
Wat een aantal Ajacieden hier al een paar maanden terug al vertelde: Stam houdt helemaal niet van eigen jeugd. Deed ie bij jong Ajax ook niet. Enige die een beetje kans maakt is Kokcu, denk/hoop ik.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:27 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vind dat Stam echt dom heeft gehandeld om de hele voorbereiding aan Sven van Beek vast te houden links centraal. Waarom niet zeggen linkspoot links en rechtspoot rechts.
Probeer op rechts Botteghin, Van Beek, St. Juste en Geertruida uit en op links vd Heijden, Verdonk en Hendriks.
Stam heeft nu 6 oefenwedstrijden verkloot met vd Heijden, Van Beek en Botteghin zonder andere opties te bekijken. Nu begint het seizoen en blijkt zoals verwacht dat deze 3 allemaal niet in je systeem passen.
Kokcu gaat spelen. Ik denk dat hij Berghuis niet op het middenveld neerzet maar juist een hele vrije rol op de rechterflank. Dus dan kiest Stam tussen Narsingh en Larsson op links.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat een aantal Ajacieden hier al een paar maanden terug al vertelde: Stam houdt helemaal niet van eigen jeugd. Deed ie bij jong Ajax ook niet. Enige die een beetje kans maakt is Kokcu, denk/hoop ik.
Dat is jammer, want er is genoeg jeugd die je zou kunnen toepassen. Bijvoorbeeld een Verdonk of Hendriks centraal, wat jij al aangeeft.
Ik denk eerlijk gezegd dat dit m gaat worden:
[ afbeelding ]
En daar word ik nou niet bepaald vrolijk van...
Dan denk ik: Zet Hendriks er ook gewoon in tegen Southampton en Franse tegenstander. Beide wedstrijden geen minuut gemaakt. Dan kun je echt zien of hij tekort komt. Van van Beek weten we nu wel dat hij er niks van kan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kokcu gaat spelen. Ik denk dat hij Berghuis niet op het middenveld neerzet maar juist een hele vrije rol op de rechterflank. Dus dan kiest Stam tussen Narsingh en Larsson op links.
Verdonk is volgens mij geblesseerd geweest, hoewel ik zonet zei dat al die spelers speeltijd hebben gehad.
Hendriks heeft wel minuten gemaakt, maar leek wat te licht in de wedstrijden die hij speelde.
Zit zeker wat in, maar ik denk dat Stam na die paar oefenwedstrijden al door had, Hendriks gaat niet spelen, van Beek waarschijnlijk wel dus stel ik hem op.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan denk ik: Zet Hendriks er ook gewoon in tegen Southampton en Franse tegenstander. Beide wedstrijden geen minuut gemaakt. Dan kun je echt zien of hij tekort komt. Van van Beek weten we nu wel dat hij er niks van kan.
En dat vind ik dus jammer van een trainer. Op deze manier zal onze jeugd zich niet doorontwikkelen. Puur om het feit dat wij niet in de piramide zitten. Hadden we daar wel in gezeten, had ik het helemaal gesnapt. In de KKD kun je prima aankomen met deze opstelling:"quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zit zeker wat in, maar ik denk dat Stam na die paar oefenwedstrijden al door had, Hendriks gaat niet spelen, van Beek waarschijnlijk wel dus stel ik hem op.
Einde van de voorbereiding, dan speel je met je basis.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan denk ik: Zet Hendriks er ook gewoon in tegen Southampton en Franse tegenstander. Beide wedstrijden geen minuut gemaakt. Dan kun je echt zien of hij tekort komt. Van van Beek weten we nu wel dat hij er niks van kan.
Natuurlijk wel! Ik wel. Zou er zelfs meer jeugd inzetten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je zou Kökcu niet als basisspeler neerzetten bij Feyenoord 1? Oké dan
Een deel zal je gewoon nodig hebben bij het eerste komend seizoen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:17 schreef satecl het volgende:
[..]
En dat vind ik dus jammer van een trainer. Op deze manier zal onze jeugd zich niet doorontwikkelen. Puur om het feit dat wij niet in de piramide zitten. Hadden we daar wel in gezeten, had ik het helemaal gesnapt. In de KKD kun je prima aankomen met deze opstelling:"
[ afbeelding ]
En ontwikkelen ze zich gewoon rustig door. Dat zie je nu bij Ajax met die Noa Lang en Dest.
Burger en Kokcu kunnen sowieso op speelminuten rekenen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Ik wel. Zou er zelfs meer jeugd inzetten.
Maar ik moet het nog zien met Jaap Stam als straks Fer, Kelly, Toornstra en Ayoub 100% fit zijn. Als ik de verhalen mag geloven geeft hij de voorkeur aan oudere spelers.
Er gaan geruchten dat Stam heeft aangegeven nog op elke linie 1 versterking te willen zien. Dus ook op het middenveld. Terwijl je Burger, Kokcu en El Batouchoui in je selectie hebt. (mochten deze geruchten waar zijn). Dan maak ik me wel zorgen betreft de jeugd.
Zal wel niet meer gaan gebeuren vóór Feyenoord - Sparta in ieder geval. Dat is nu wel erg kort dag.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:45 schreef Caland het volgende:
Is er al een verdediger gepresenteerd?
Duurt lang
Voor donderdag ook niet meer, die is een stuk belangrijkerquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal wel niet meer gaan gebeuren vóór Feyenoord - Sparta in ieder geval. Dat is nu wel erg kort dag.
Dus tegen Sparta gewoon weer billenknijpen.
Ik las dat Feyenoord eerst moet 'verkopen' voordat er weer iets mag worden ingekocht?quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor donderdag ook niet meer, die is een stuk belangrijker
Voor 8 augustus ook nog niet denk je?quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor donderdag ook niet meer, die is een stuk belangrijker
Nee, ik reken daar 100% niet op. EL moeten we gewoon zien te halen met Botteghin/vdHeijden. Aankopen hebben toch altijd minimaal 2 weken nodig voordat ze basisspeler zijn. En rond 30 augustus zijn de spelers uiteraard veel goedkoper. Liggen ze voor het rapen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor 8 augustus ook nog niet denk je?
Dat is nog ruim een week, het zou wel heel triest zijn als ze voor die tijd nog niemand hebben aangetrokken.
Alhoewel, als een speler bijvoorbeeld maandag zou komen dan heeft hij natuurlijk maar 2 keer meegetraind voordat die EL wedstrijd op het programma staat en zal die nog wel niet spelen inderdaad.
Maar ik vind eigenlijk toch wel dat binnen een week er een goede verdediger moet zijn binnengehengeld. Zo urgent vind ik het wel.
De spelers die niemand anders wil hebben ja...quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee, ik reken daar 100% niet op. EL moeten we gewoon zien te halen met Botteghin/vdHeijden. Aankopen hebben toch altijd minimaal 2 weken nodig voordat ze basisspeler zijn. En rond 30 augustus zijn de spelers uiteraard veel goedkoper. Liggen ze voor het rapen.
Pelle wilde ook niemand hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
scenario worden dan worden we opgescheept met weinig beters dan er nu al rondloopt denk ik, én zijn we al uitgeschakeld in de EL en hebben we al een
dit.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar goed, misschien moet ik me erbij neerleggen dat dat de hoek is waarin Feyenoord tegenwoordig moet zoeken.
We hebben onze top scout, vakantievierende Koeman Junior, niet meer. Dus dit soort mazzeltjes zullen niet meer voorkomen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:29 schreef Elan het volgende:
Er van uitgaan dat de nieuwe Pellè alweer klaar staat ergens, lekker realistisch weer.
Tegenwoordig? Voor mijn gevoel is het nooit anders geweest.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De spelers die niemand anders wil hebben ja...
Maar goed, misschien moet ik me erbij neerleggen dat dat de hoek is waarin Feyenoord tegenwoordig moet zoeken.
Op Ajax wel ja. Op PSV loopt Feyenoord nauwelijks achter qua begroting. Maar het feit dat er berichten lekken (en bevestigd worden door PC) betekent dat Feyenoord druk bezig is met externe investeerders. De aankomende AD en TD zullen wel mensen zijn die hiermee instemmen, dus ik vermoed dat dit geld er wel gaat komen. Is het niet volgend jaar, dan wel over een paar jaar.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb nog geen plan gezien dus het is moeilijk oordelen maar qua begroting loop je enorm achter op Ajax en ook nog substantieel op PSV, dan moet je met een hele aardige kapitaalinjectie komen plus nog financiële ondersteuning voor een paar jaar om dat in te lopen. Ik denk dan aan 80 (waarvan 30 voor de aandelen) + 3 x 30 voor het nieuwe stadion er is.
En toch heeft Feyenoord altijd wel aardige jeugdspelers klaar staan en gaan ze er de komende jaren meer op focussen dus e.e.a. zal wel veranderen/verbeteren. De tijd dat we die voor een paar miljoen laten gaan, lijkt me ook wel voorbij.quote:Je jeugdopleiding en dan vooral de doorstroming is nog niet op orde dus hoe zie je dat dan? Zolang jong Feyenoord niet aan een serieuze competitie meedoet zal je de talenten op het moment dat het er toe doet niet kunnen behouden of aantrekken.
Deze reactie op het artikel slaat hout.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:44 schreef Caland het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/jaap-stam-is-niet-te-benijden
Weer een lekker inhoudelijk stuk met originele titel van onze Krabby
quote:Al jaren kijk ik, als Ajacied, met verbazing naar Feyenoord. Uit 2e stad van Nederland, een stad die enorm in ontwikkeling is, grote en trouwe aanhang, enorm achterveld, fantastisch stadion, rijke vrienden etc, maar ze zijn maar niet in staat om financieel en sportief aan te haken bij Ajax. Ik zou zeggen kopieer gewoon het beleid van Ajax. Die zaten na een Ajax periode van onder andere Van Geel financieel ook aan de grond. Toen zijn ze onder aanvoering van Cruijff de jeugd voorrang gaan geven met best aardige resultaten (sportief en financieel) tot nu toe. « minder
Dat tweede stad slaat ook niet per se ergens op.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:01 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Deze reactie op het artikel slaat hout.
[..]
Daarnaast doe je Ajax enorm tekort als je roept dat in principe elke club hun kunstje zou kunnen na doen. Je ziet Europese grootmachten zoals bijvoorbeeld Milan jarenlang spartelen, terwijl daar een veelvoud aan geld en marketing in om gaat. Het is gewoon een hele uitzonderlijke prestatie waarbij ook het nodige geluk is komen kijken. Je kan wel kijken naar bepaalde facetten en die implementeren, maar het hele concept naar succes 1 op 1 kopiëren is onmogelijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat tweede stad slaat ook niet per se ergens op.
Den Haag als grote stad stelt ook geen kut voor op voetbalgebied. Den Bosch en Maastricht als grootste en rijkste steden van hun provincie hebben geen interesse in voetbal, Berlijn is een parodie op een voetbalstad, etc.
Hoeft ook niet maar onder van Geel en Gudde is er wel iets behoorlijk verkeerd gegaan, zeker op de lange termijn. Er zijn iconen weggejaagd, amper meer jeugd doorgebroken en natuurlijk het niet inschrijven in de piramide.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarnaast doe je Ajax enorm tekort als je roept dat in principe elke club hun kunstje zou kunnen na doen. Je ziet Europese grootmachten zoals bijvoorbeeld Milan jarenlang spartelen, terwijl daar een veelvoud aan geld en marketing in om gaat. Het is gewoon een hele uitzonderlijke prestatie waarbij ook het nodige geluk is komen kijken. Je kan wel kijken naar bepaalde facetten en die implementeren, maar het hele concept naar succes 1 op 1 kopiëren is onmogelijk.
Jan de Jong?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:29 schreef Caland het volgende:
Iconen weggejaagd heb ik even gemist denk ik
Op misschien de jaren 70 na was het qua prijzen de meest succesvolle periode uit onze clubgeschiedenis. Terwijl toen Van Geel begon de club op sterven na dood was.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hoeft ook niet maar onder van Geel en Gudde is er wel iets behoorlijk verkeerd gegaan , zeker op de lange termijn. Er zijn iconen weggejaagd, amper meer jeugd doorgebroken en natuurlijk het niet inschrijven in de piramide.
98-05?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Op misschien de jaren 70 na was het qua prijzen de meest succesvolle periode uit onze clubgeschiedenis. Terwijl toen Van Geel begon de club op sterven na dood was.
Natuurlijk zou er in potentie en op het oog veel meer uit die club te halen moeten zijn, maar dat is er eigenlijk nog nooit uit gekomen. Dus is dat potentieel zoals wij voor ogen hebben eigenlijk überhaupt wel aanwezig? Het is al decennia lang een herhaling van zetten namelijk.
Ja misschien.quote:
Zolang onze ondergrens maar niet meer zo wordt als na de periode 2005. Onze ondergrens moet eigenlijk de derde plek (op afstand) zijn zoals vorig jaar. Maar eigenlijk kan dat al niet. Feyenoord is in vergelijking met de andere clubs in de Eredivisie (behalve Ajax en in mindere mate PSV) zo’n ontzettend grote club.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja misschien.
Maar daarna was het ook een complete tyfuszooi. En wat jaren daarvoor ook, met dat HCS-gedoe. Hoge pieken diepe dalen dit dat.
Er zijn ook geen kwaliteitsbewakers die zorgen voor enige vorm van consistentie.
quote:Feyenoord zou de defensie willen versterken met Marcos Senesi. De 22-jarige Argentijn staat in zijn thuisland momenteel onder contract bij San Lorenzo, zo meldt FR1908 op Twitter.
Senesi speelde tot nu toe alleen voor San Lorenzo waar hij de jeugdopleiding doorliep. Op 25 september 2016 maakte hij zijn debuut namens de club tegen CA Patronato. Sindsdien kwam hij als centrale verdediger tot één doelpunt en twee assists. Senesi heeft bovendien drie interland voor Argentinië Onder 20 op zijn naam, met één doelpunt. Senesi heeft een contract tot medio 2020.
quote:It's all fun and games that names of random Argentinian footballers are tweeted around, but Feyenoord has not a penny to spend this transfer window. If a centre back is signed, I expect it to be Ghanese trialist Abdul Razak Yusif. @KuipTalk
Weten we dat ook weer.twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 31-07-2019 om 18:49:31@BrianPinkse @zyouri Geloof me: er is vrijwel niks te besteden. reageer retweet
Toch heeft Feyenoord een periode echte leuke jeugd spelers gebracht.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Op misschien de jaren 70 na was het qua prijzen de meest succesvolle periode uit onze clubgeschiedenis. Terwijl toen Van Geel begon de club op sterven na dood was.
Natuurlijk zou er in potentie en op het oog veel meer uit die club te halen moeten zijn, maar dat is er eigenlijk nog nooit uit gekomen. Dus is dat potentieel zoals wij voor ogen hebben eigenlijk überhaupt wel aanwezig? Het is al decennia lang een herhaling van zetten namelijk.
Wat de fuck lul jij nouquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hoeft ook niet maar onder van Geel en Gudde is er wel iets behoorlijk verkeerd gegaan, zeker op de lange termijn. Er zijn iconen weggejaagd, amper meer jeugd doorgebroken en natuurlijk het niet inschrijven in de piramide.
Ik denk dat Koeman en Gio heel veel uit hun selectie hebben geperst.quote:
Misschien waren er gewoon geen jeugdspelers die de moeite waard waren, dat valt hun niet aan te rekenen. Men heeft niet voor niets de samenwerking met Brard weer opgepakt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:02 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik denk dat Koeman en Gio heel veel uit hun selectie hebben geperst.
Op de lange termijn is Feyenoord er niet beter op geworden met die 2.
Je kan toch ook niet alles gooien op iemand die een paar jaar bij de jeugd heeft rondgelopen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Toch heeft Feyenoord een periode echte leuke jeugd spelers gebracht.
Ik denk dan aan Van Persie, Kalou, Wijnaldum, de Guzman, Fer, de Vrij, Kongolo, Karsdorp. Nadat die Grootscholten kwam is er daar toch iets mis gegaan volgens mij.
Van Geel idem die heeft toen hij geld had echt een hoop zooi gehaald.
En dan natuurlijk de pyramide van jong Feyenoord.
Volgens mij zit het probleem daar niet in de aanvalquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter verliest PSV dit weekend even. Berghuis als paniekaankoop halen voor 15 mil. Kunnen wij ook weer verder.
na het mislopen van de cl heeft Berghuis er minder zin in.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter verliest PSV dit weekend even. Berghuis als paniekaankoop halen voor 15 mil. Kunnen wij ook weer verder.
Jij bent gek.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens mij klopt die informatie dan ook niet, en lult Krabbendam uit z'n nek.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:05 schreef H.FR het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe we geen cent kunnen besteden. Heeft die Kelly 5mln tekengeld gekregen ofzo?
Zal pas volgend jaar zijn, Berghuis zal niet per se springen om een verlenging met zijn leeftijdquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:22 schreef Duveldrinker het volgende:
Misschien verlengd Berghuis nog wel. Ik denk dat ze Europa afwachten.
Ik vind de defensie en spits wel zorgwekkend.
Sjaak zei tijdens de open dag nog dat er wel degelijk geld is. Wellicht zijn ze door bepaalde spelers in het buitenland in de wachtkamer gezet totdat het een beetje duidelijk is wat hun rol bij de huidige club zal zijn. Spelers die niet in de plannen van de trainer voorkomen zullen dan eerder geneigd zijn om dan (tijdelijk) een stapje terug te doen en naar een Eredivisieclub te komen. Of Feyenoord wel/geen EL gaat spelen is voor dat soort gasten ook belangrijk. Nog even geduld hebben dus.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:05 schreef H.FR het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe we geen cent kunnen besteden. Heeft die Kelly 5mln tekengeld gekregen ofzo?
Die schijnt een zakje Flippo's te hebben gekregenquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:05 schreef H.FR het volgende:
Ho ho, we hebben wel Troost als "TD" hé. Misschien overschat je hem een beetje.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:56 schreef Haringkop het volgende:
Het zou wel bizar zijn, als er wel geld is dat je dan nu de selectie niet compleet hebt. Dat lijkt mij geen keuze uit weelde..
Sjaak neem je niet in de maling. Punt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ho ho, we hebben wel Troost als "TD" hé. Misschien overschat je hem een beetje.
Wel ruitenwissers op je bril tijdens het interview.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjaak neem je niet in de maling. Punt.
Misschien overschat ik dan eerder de rest van de organisatie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ho ho, we hebben wel Troost als "TD" hé. Misschien overschat je hem een beetje.
Wat vind je van die bodegom? Die ex hippie?quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Misschien overschat ik dan eerder de rest van de organisatie.
Van Sjaak niet een al te hoge pet op: typisch een vent die overal verstand van denkt te hebben, maar nogal vaak de plak mis slaat. Juist dat type bestuurder, waardoor de club nu staat waar ze staat.
Wir gaat er anders geld opleveren en dus vervolgens versterkingen als spits/verdediger.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij bent gek.
Gelijk (bijna) al onze creativiteit in de aanval weg.
Zie dat maar eens te vervangen.
en niet te vergeten; je verliest zelf 16 doelpunten en maakt PSV zo'n 16 doelpunten beter.
Nee die heeft von Yellow verlengd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wir gaat er anders geld opleveren en dus vervolgens versterkingen als spits/verdediger.
Van Beek niet.
Hippie? Punk-rocker, toch?quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat vind je van die bodegom? Die ex hippie?
Er is volgens mij wel wat geld, ook zonder verkoop van Berghuis, onze beste speler momenteel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wir gaat er anders geld opleveren en dus vervolgens versterkingen als spits/verdediger.
Van Beek niet.
Kruimelwerkquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er is volgens mij wel wat geld, ook zonder verkoop van Berghuis, onze beste speler momenteel.
Ook schijnt van der Heijden weg te willen volgens de Telegraaf, wordt heel misschien Tapia nog wel verkocht of verhuurd aan een club in Nederland (of anders Ayoub wel), en zullen er ongetwijfeld nog enkele jeugdspelers worden verhuurd als het goed is.
Uiteraard, maar als er al wat geld is, wat ik wel verwacht, dan kan dat precies genoeg zijn voor het aantrekken van een verdediger bijvoorbeeld, zonder dat we daarvoor onze beste speler hoeven te verkopen aan een concurrent.quote:
Voorlopig heb ik er geen mening over. Eerst maar eens kijken of woorden ook daden worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat vind je van die bodegom? Die ex hippie?
Hoewel ik geen fan ben van zijn muziek vind ik hem wel zinnige teksten hebben. Troost vind ik daarintegen een vaag figuur met spierballen taal. Maar met Bodegom in de RvC , Eenhoorn als AD en bijvoorbeeld een Cruijff als TD zie ik het wel zitten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik er geen mening over. Eerst maar eens kijken of woorden ook daden worden.
De laatste Søren was een daverend succesquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand die ook de komst van Nicolai Jorgensen goed voorspelde heeft op Twitter laten weten dat in Denemarken journalisten melden dat Feyenoord nog deze week Søren Reese hoopt te presenteren als nieuwe aanwinst.
Is een 26 jarige centrale verdediger van FC Midjelandt (ofzoiets).
https://mobile.twitter.co(...)646464589901824?s=19
Voor wat het waard is.
Nu moet ik denken aan dat interview met Søren Larsen, man wat was dat triest.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste Søren was een daverend succes
Die was oprecht nog slechter dan Burgerking.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan dat interview met Søren Larsen, man wat was dat triest.
Die achterlijke Been met zijn Van Burgerkong is de beste spits in de 16 en Fergil Narsingh haha.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was oprecht nog slechter dan Burgerking.
Niet zo Søren hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste Søren was een daverend succes
Nee.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was oprecht nog slechter dan Burgerking.
Wat dan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan dat interview met Søren Larsen, man wat was dat triest.
genot jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:31 schreef Elan het volgende:
De befaamde sprint van Burgerking is een van de meest memorabele voetbalgebeurtenissen die ik live heb mogen meemaken.
Lucius de aanvoerderquote:Op donderdag 1 augustus 2019 01:57 schreef PIETR het volgende:
Bizar eigenlijk wat voor een nonvoetballers er in ons prachtige shirt hebben gespeeld.
- Philippe 'ik ben een back maar ik kan niet tegen buitenspelers spelen' Leonard
- Maikel 'trainer haal mij alsjeblieft eruit in de rust' Aerts
- Aleksander 'ik ben gehaald na het bekijken dvd-beelden' Ignjatovic
- Serginho 'middelvinger' Greene
- David 'onze scouting heeft uitstekend werk geleverd' Manteiga
- Harmeet 'de Noorse Iniesta' Singh
- Henk 'skihut' Timmer
- Anthony 'kuipvrees' Lurling
- Dwight 'kuipvrees' Tiendalli
- (vul aan)
- John 'voel me teveel voetballer' Goossensquote:Op donderdag 1 augustus 2019 01:57 schreef PIETR het volgende:
Bizar eigenlijk wat voor een nonvoetballers er in ons prachtige shirt hebben gespeeld.
- Philippe 'ik ben een back maar ik kan niet tegen buitenspelers spelen' Leonard
- Henk 'skihut' Timmer
- (vul aan)
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
- John 'voel me teveel voetballer' Goossens
- Lex 'gaat op jodenjacht' Immers
- Jerson 'geef die bal maar aan' Cabral
- Wesley 'koekoek' Verhoek
- Gill 'man man man' Swerts
Klopt, bal op de buitenkant van de paal, Schaken met een open kopkans en daarna deze 2 mongolen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die eerste 25 minuten was zo'n gekkenhuis
- Alexander "Ik heb een woeste baard, maar ik ben zo traag dat ook al zou ik willen, ik niemand raak" Ostlundquote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
en dan heeft Immers het nog ruim 100 wedstrijden volgehouden in dat shirt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
- Pascal "ik zal nooit voor Ajax spelen" Bosschaart bedoel je?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit lijstje is eindeloos en helaas niet zo opbeurend
Pascal Bosschaart kan er ook wel bij.
Bizar hé. Je kan zeggen dat Lex Immers de belichaming is van de treurnis die Feyenoord parten speelt. Nooit zo'n houten klaas mee gemaakt met rugnummer 10quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:10 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan heeft Immers het nog ruim 100 wedstrijden volgehouden in dat shirt.
Komt er verder iemand in de buurt van dit lijstje?
- Michael "gehuurd van Zenith dus zal wel goed zijn" Lumbquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:11 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
- Pascal "ik zal nooit voor Ajax spelen" Bosschaart bedoel je?
Verder:
- Omar "Wie?" Elabdellaoui
- Edwin "GIF WILLEN WINNEN" de Graaf
- Sekou "De Teen" Cissé
Natuurlijk, maar er was ook een tweede periode en dan hoort ie op het lijstje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:27 schreef fetX het volgende:
Bakkal was in zijn eerste periode dikke prima.
Babos, beste keeper van Feyenoord van de afgelopen 20 jaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Acuna,
Aerts,
Amrabat
Aros,
Auassar,
Babos,
Babovic,
Bakkal
Bandalovski
Bastos,
vd Berg,
v Beukering,
Bilal,
Boëtius
Bombarda,
Bosschaart,
Boulahrouz,
Boussabon,
Bruins,
Buijs,
de Ceulaer,
Charisteas,
Cissé,
Collen,
Darley,
Derijck,
Diks,
Dondé,
Ekramy,
Elabdelloui,
Elmander,
Erasmus,
D. Fernandez,
G. Fernandez,
Ghaly,
Gibbs,
Goossens,
de Graaf,
Gustafson,
v Haaren,
Hofland,
Hofs,
v Hooijdonk
Huysegems,
Ignatovic,
Jochemsen
Kazim,
Kolkka,
Larsen,
Laybutt,
Lazovic,
Lee,
Lensky,
Léonard,
Leonardo dos Santos Silva,
Lucius,
Lumb,
Lurling,
Magrao,
Malkowski,
Manteiga,
Meeuwis,
Mokotjo,
Mtiliga,
d Nooijer
Ostlund,
Owoeri,
Paciorek,
Schreuder,
Simon,
Singh,
Slory,
Smolov,
Swertz,
Tiendalli,
Vejinovic,
Verhoek
Pierrequote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar er was ook een tweede periode en dan hoort ie op het lijstje.
Zelfde geldt voor vHooijdonk in extremere mate.
Dan past Clasie er ook prima tussen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar er was ook een tweede periode en dan hoort ie op het lijstje.
Zelfde geldt voor vHooijdonk in extremere mate.
-Joonas "ik heb er ooit voor NAC 2 gemaakt in de Kuip dus ik moet wel een wereldspeler zijn" Kolkkaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 01:57 schreef PIETR het volgende:
- Henk 'skihut' Timmer
- (vul aan)
Was die zoveel slechter dan de rest afgelopen jaar?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan past Clasie er ook prima tussen.
Een behoorlijk aantal wedstrijden wel echt de dissonant, ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Was die zoveel slechter dan de rest afgelopen jaar?
dat zou kut zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk al die wilde transfergeruchten wel.
Op Fr12 gaat nu het gerucht dat Feyenoord Kashia wil halen.
In de comments van FR12.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk al die wilde transfergeruchten wel.
Op Fr12 gaat nu het gerucht dat Feyenoord Kashia wil halen.
Stefan "Papa betaald mijn salaris dus heb ik recht speeltijd" Babovicquote:Op donderdag 1 augustus 2019 01:57 schreef PIETR het volgende:
- Henk 'skihut' Timmer
- (vul aan)
betaald.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Stefan "Papa betaald mijn salaris dus heb ik recht speeltijd" Babovic
Geweldige wedstrijd was dat. Ruud Gullit zei toen na afloop over Cory Gibbs: 'Aan deze steekbal kun je zien dat Cory over 3/4 tot een van de beste verdedigers van de wereld hoort'. Mooie tijden!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Bruno "ik ga helemaal uit m'n dak omdat ik de 7-0 in de laatste minuut tegen Willem II maakte" Basto
Die zullen dus wel afwezig zijn zondag.quote:De geblesseerd uitgevallen Sven van Beek en Sam Larsson hebben vandaag niet hun gezicht laten zien op de openbare training op 1908. Ook Jens Toornstra die tegen Angers SCO gewisseld werd was niet aanwezig. De langer geblesseerde Jørgensen is reeds begonnen aan zijn revalidatie, maar van meetrainen met de groep was nog geen sprake. Zo meldt RTV Rijnmond op hun twitterkanaal.
Schijnbaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Larsson nog steeds last van dat knietje?
door zijn pa gehaaldquote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Stefan "Papa betaald mijn salaris dus heb ik recht speeltijd" Babovic
quote:Bij het horen van de naam Ignjatovic gingen mijn gedachten deze week even terug naar een bezoek aan een training van Feyenoord, eind augustus. Helemaal aan het eind van de bewuste oefensessie werd ik getroffen door een beeld dat een verpletterende indruk op mij maakte.
Trainer Mario Been stapte op een lange, slungelachtige jongen - Ignjatovic dus - af en achtte de tijd rijp voor een stukje voetbaleducatie. Been plaatste de bal voor zich op de grond en schoot 'm met uiterste precisie naar een andere Feyenoorder, circa vijftien meter verderop. Vervolgens keek hij omhoog of de speler de oefenstof volledig tot zich had genomen.
Het tafereel zag er even komisch als pijnlijk uit. Hier stond een trainer een volwassen voetballer uit te leggen hoe je de bal met de wreef van punt a naar punt b verplaatste. Omdat ik het toch helemaal zeker wilde weten, en niet meteen al te bijdehand wilde overkomen bij de op dat moment nieuwe Feyenoord-coach, vroeg ik Been na afloop van de training of ik dat nou goed had gezien.
Hij liet een stilte vallen, kon een flauwe glimlach niet onderdrukken en erkende toen dat hij Ignjatovic inderdaad even de kunst van het trappen tegen een bal had bijgebracht. Op de vraag of dat niet raar was, dat hem dat in deze fase van zijn carrière nog moest worden bijgebracht, zei Been dat hij van zijn centrale verdedigers nu eenmaal opbouwende kwaliteiten verwachtte, en dat Ignjatovic dat bij zijn vorige werkgever niet gewend was.
Wat een lijst met flopspelersquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Acuna,
Aerts,
Amrabat
Aros,
Auassar,
Babos,
Babovic,
Bakkal
Bandalovski
Bastos,
vd Berg,
v Beukering,
Bilal,
Boëtius
Bombarda,
Bosschaart,
Boulahrouz,
Boussabon,
Bruins,
Buijs,
de Ceulaer,
Charisteas,
Cissé,
Collen,
Darley,
Derijck,
Diks,
Dondé,
Ekramy,
Elabdelloui,
Elmander,
Erasmus,
D. Fernandez,
G. Fernandez,
Ghaly,
Gibbs,
Goossens,
de Graaf,
Gustafson,
v Haaren,
Hofland,
Hofs,
v Hooijdonk
Huysegems,
Ignatovic,
Jochemsen
Kazim,
Kolkka,
Larsen,
Laybutt,
Lazovic,
Lee,
Lensky,
Léonard,
Leonardo dos Santos Silva,
Lucius,
Lumb,
Lurling,
Magrao,
Malkowski,
Manteiga,
Meeuwis,
Mokotjo,
Mtiliga,
d Nooijer
Ostlund,
Owoeri,
Paciorek,
Schreuder,
Simon,
Singh,
Slory,
Smolov,
Swertz,
Tiendalli,
Vejinovic,
Verhoek
Dat sowiesoquote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:01 schreef aTypisch het volgende:
Ik denk dat elke club wel zo'n lijstje kan maken.
Mja, ik heb ooit een interview gezien bij Eurosport geloof ik. Daar zei hij dat hij bij Excelsior nog niet door had hoe hij moest leven als sporter. Was ook een laatbloeier en vrij snel weer in de vergetelheid geraakt. We moeten niet doen alsof het een Van Persie was die daar is weggelopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:05 schreef Elan het volgende:
Het past ook wel in het plaatje van dat lijstje miskopen dat als je vervolgens als je wel een leuke Zuid Amerikaanse speler in huis hebt je deze uitleent aan Excelsior en wegstuurt.
Hebben we het hier over Michel Bastos?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mja, ik heb ooit een interview gezien bij Eurosport geloof ik. Daar zei hij dat hij bij Excelsior nog niet door had hoe hij moest leven als sporter. Was ook een laatbloeier en vrij snel weer in de vergetelheid geraakt. We moeten niet doen alsof het een Van Persie was die daar is weggelopen.
Het is de mening van 1 user, en het ging om de 2e periode.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:19 schreef Simmertje het volgende:
v Hooijdonk een flop? Die heeft jullie persoonlijk de Uefa Cup bezorgt..
Ik snap ook niet dat mensen als @onlogisch hem blijven bashen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:19 schreef Simmertje het volgende:
v Hooijdonk een flop? Die heeft jullie persoonlijk de Uefa Cup bezorgt..
Bakkal was bij Feyenoord prima toch.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een lijst met flopspelers
Ongelooflijk dat dit ooit een Feyenoordshirt droeg. Ik mis Immers en Ayoub.
siiquote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hebben we het hier over Michel Bastos?
Hoeveel van die mentions naar elkaar doen jullie nou per dag?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen als @:onlogisch hem blijven bashen.
40/45quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:26 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Hoeveel van die mentions naar elkaar doen jullie nou per dag?
@:GGMM @:onlogisch
Zijn eerste periode wel ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bakkal was bij Feyenoord prima toch.
Bij Ajax heb je Blind, zijn derde periode is beter dan de eerdere twee.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:31 schreef Slobeend het volgende:
Alleen bij El Ahmadi was de tweede periode beter dan de eerste. Verder kan ik niemand bedenken.
2019/2020 en ze zijn nog steeds in de verkennende fasequote:Rotterdam wil WK waardig stadion
De gemeente Rotterdam heeft samen met Stadion Feijenoord NV per brief aan de KNVB laten weten wat de plannen zijn voor het nieuw te bouwen stadion in de havenstad. Over iets minder dan een jaar zullen de knopen definitief worden doorgehakt.
In de brief aan de voetbalbond staat dat er een ‘WK-waardig’ stadion moet komen, dat plaats gaat bieden aan minimaal 75.000 toeschouwers. Tevens moet het nieuwe onderkomen van Feyenoord voorzien worden van een schuifdak voor grote (muziek)evenementen.
Als alles volgens plan verloopt moet het stadion in het seizoen 2016/2017 worden opgeleverd, zo heeft het stadsbestuur laten weten. In de tweede helft van 2008 zal de definitieve locatie worden bepaald, in de buurt van het huidige stadion De Kuip. Tegen die tijd worden architecten benaderd die zich bezig gaan houden met de ontwikkeling van het gebouw.
Dit bericht komt uit 2001 of zo?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
2019/2020 en ze zijn nog steeds in de verkennende fase
Rotterdam is een stad van DOENERS, mouwen opstropen en GAAN![]()
2008quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit bericht komt uit 2001 of zo?
Begon in 2008quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ayoub komt er heus nog wel in, iemand komt er pas op als ie vertrokken is bij Feyenoord. Je hebt wel eens types als vdHeijden of Schaken die uit het niks heel belangrijk worden.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een lijst met flopspelers
Ongelooflijk dat dit ooit een Feyenoordshirt droeg. Ik mis Immers en Ayoub.
Ik vind ook niet dat Immers in dat rijtje hoort. Hoe treurig ook: jaren lang vaste basisklant geweest.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ayoub komt er heus nog wel in, iemand komt er pas op als ie vertrokken is bij Feyenoord. Je hebt wel eens types als vdHeijden of Schaken die uit het niks heel belangrijk worden.
Immers, tja. Ik ben hem absoluut niet vergeten en ik vind hem persoonlijk één van de ergste spelers ooit maar... zijn statistieken zijn (de eerste twee seizoenen) keurig en zeker met Pelle heeft hij zijn waarde gehad. Het is geen flopaankoop geweest, hoe slechte voetballer het ook was. Die +- 70 spelers hebben het beduidend slechter gedaan dan Lexie.
Ja eens wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ayoub komt er heus nog wel in, iemand komt er pas op als ie vertrokken is bij Feyenoord. Je hebt wel eens types als vdHeijden of Schaken die uit het niks heel belangrijk worden.
Immers, tja. Ik ben hem absoluut niet vergeten en ik vind hem persoonlijk één van de ergste spelers ooit maar... zijn statistieken zijn (de eerste twee seizoenen) keurig en zeker met Pelle heeft hij zijn waarde gehad. Het is geen flopaankoop geweest, hoe slechte voetballer het ook was. Die +- 70 spelers hebben het beduidend slechter gedaan dan Lexie.
Giogod.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat Immers in dat rijtje hoort. Hoe treurig ook: jaren lang vaste basisklant geweest.
Giogod donderde hem er gelijk uit.
Waarom zou je dat willen? Gemiddeld verkopen ze rond de 30k aan seizoenskaarten. Zit je in een stadion met flink wat lege plekken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:46 schreef Elan het volgende:
Rotterdam wil WK waardig stadion
De gemeente Rotterdam heeft samen met Stadion Feijenoord NV per brief aan de KNVB laten weten wat de plannen zijn voor het nieuw te bouwen stadion in de havenstad. Over iets minder dan een jaar zullen de knopen definitief worden doorgehakt.
In de brief aan de voetbalbond staat dat er een ‘WK-waardig’ stadion moet komen, dat plaats gaat bieden aan minimaal 75.000 toeschouwers. Tevens moet het nieuwe onderkomen van Feyenoord voorzien worden van een schuifdak voor grote (muziek)evenementen.
Als alles volgens plan verloopt moet het stadion in het seizoen 2016/2017 worden opgeleverd, zo heeft het stadsbestuur laten weten. In de tweede helft van 2008 zal de definitieve locatie worden bepaald, in de buurt van het huidige stadion De Kuip. Tegen die tijd worden architecten benaderd die zich bezig gaan houden met de ontwikkeling van het gebouw.
Lex "bal drijft nu nog steeds in de Maas" Immers.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat Immers in dat rijtje hoort. Hoe treurig ook: jaren lang vaste basisklant geweest.
Giogod donderde hem er gelijk uit.
ik denk niet dat het nog gaat lukken in 2016quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Gemiddeld verkopen ze rond de 30k aan seizoenskaarten. Zit je in een stadion met flink wat lege plekken.
En de komst van een schuifdak zou hilarisch zijn (zie de haat op de Johan Cruijff Arena)
uitdoelpunten tellen dubbel, dus hij had gelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:20 schreef exile79 het volgende:
Ruben "hoofd bij de verlenging" Schaken
Michiel "Kroket" Kramer
Godsammequote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Gemiddeld verkopen ze rond de 30k aan seizoenskaarten. Zit je in een stadion met flink wat lege plekken.
En de komst van een schuifdak zou hilarisch zijn (zie de haat op de Johan Cruijff Arena)
Uit welk jaartal komt dit stukje?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Met 3-3 zou er dus geen verlenging komen toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
uitdoelpunten tellen dubbel, dus hij had gelijk
Zo, verassende uitkomst.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:28 schreef GeniusJ het volgende:
Met vrienden Feyenoord geanalyseerd en er mag wel iets gebeuren qua aankopen...
Meer middenvelders!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:28 schreef GeniusJ het volgende:
Geef 't ff door aan Sjaak.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:28 schreef GeniusJ het volgende:
Je bijdragen aan dit topic zijn echt zo teringdom.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
De klaasweetalles van het Ajax-topic.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bijdragen aan dit topic zijn echt zo teringdom.
fixedquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bijdragen zijn echt zo teringdom.
Ja hoor Jens, we geloven je directquote:'Ik zou zes keer zoveel kunnen verdienen, maar bij Feyenoord zit ik op m'n plek'
Jens Toornstra heeft niet meer de ambitie om in het buitenland te spelen. Onlangs verlengde de middenvelder zijn Feyenoord-contract tot de zomer van 2022.
De dertigjarige Toornstra heeft 'cashen' in het buitenland uit zijn hoofd gezet. "Ik kan het best begrijpen als spelers die keuze tegen het eind van hun loopbaan die keuze maken, want als voetballer moet je het in een relatief korte periode verdienen, zeker als je niet weet wat je na je carrière wilt gaan doen", zegt hij in Feyenoord Magazine.
"In het begin van mijn profcarrière dacht ik wel: hoe zou het zijn om in het buitenland te voetballen? Dat gevoel heb ik niet meer. Van de buitenkant lijkt het buitenland heel mooi, maar de realiteit is vaak minder romantisch. Zeker als je niet aan spelen toekomt. Dan zit je daar, alleen."
Toornstra stelt dat hij bij 'de mooiste club van Nederland' speelt. "Dicht bij huis en dicht bij mijn dochter die ik anders een stuk minder zou zien. Natuurlijk, in het buitenland zou ik twee of misschien zelfs wel zes keer zoveel kunnen verdienen, maar bij Feyenoord zit ik ook gewoon heel goed op m'n plek. Soms moet je waarderen wat je hebt. Ik realiseer me nog altijd dat ik als profvoetballer zeer bevoorrecht ben."
https://www.voetbalprimeu(...)ik-op-m-n-plek-.html
Is een twijfelgevalletje, gek genoeg. In principe is ie met flinke winst doorverkocht (vGeel sloeg nog een bod van een miljoen afquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:39 schreef Bottendaal het volgende:
Dat Te Vrede nog niet genoemd wordt in het lijstje
Zuurpruim Driessen heeft een wat andere wedstrijd gezien denk ik, tenzij hij met 'ploeteren' Sven van Beek bedoelt.quote:Valentijn Driessen vreest voor het seizoen van Feyenoord. De sportjournalist van De Telegraaf ziet weinig perspectief in de selectie van de Rotterdammers om aansluiting te vinden bij Ajax en PSV.
“Ik heb ze van de week zien ploeteren tegen Southampton en daar krijg je de tranen van in je ogen", zegt Driessen in gesprek met zijn eigen krant. "Zeker ook omdat je ziet dat er niets anders bij komt, of aan, waarvan je denkt: 'hey, die gaat de ploeg een impuls geven'." Feyenoord mist door blessures Jens Toornstra en Nicolai Jørgensen in de eerste weken van het nieuwe seizoen. "Dat zijn dan toevallig weer de twee mensen die wat kunnen bijtekenen. Maar zij vallen direct weer weg."
Jaap Stam heeft wel weer de beschikking over Renato Tapia. "Het is wel een uitstekende speler voor dit Feyenoord, want er lopen een aantal spelers rond die echt niet het niveau zijn die je van Feyenoord verwacht", gaat Driessen verder.
"Ik heb die jongen Kelly gezien. Die zit op de bank bij de nummer zestien of zeventien van de Championship, niet eens het hoogste Engelse niveau. Denk je dan dat die Feyenoord beter gaat maken? Nee. Ieder duel ligt hij op de grond."
Ook over de verdediging van Feyenoord maakt Driessen zich zorgen. "Kenneth Vermeer laat alle ballen uit zijn handen vallen. Sven van Beek kan je nog geen bal over drie meter aanspelen. Botteghin mist alle snelheid..." Driessen ziet wel wat in Orkun Kökcü. "Die kan gewoon heel goed voetballen. Vente is een talent, maar had altijd al twee of drie jaar eerste divisie achter de rug moeten hebben, wat de speler van Ajax, PSV en AZ wel hebben."
Was dat die klassieker waar Suarez voor ongeveer hetzelfde vergrijp geen rood kreeg? Of was dat weer een andere wedstrijd?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:22 schreef De_Kraam het volgende:
Zo'n Lazovic had daarna een prima periode bij PSV. Smolov haalde het Russische elftal. Ruudje Vormert beste speler van België. Alleen bij ons kunnen ze er niks van.
De Baab had overigens wel een leuk elleboogje in de Klassieker.
Eerste 25 min waren behoorlijk kut. Opmerkelijker vind ik dat hij Vente een talent noemt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Zuurpruim Driessen heeft een wat andere wedstrijd gezien denk ik, tenzij hij met 'ploeteren' Sven van Beek bedoelt.
Ja en die vieze Suarez kwam er toen wel mee weg.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:22 schreef De_Kraam het volgende:
Zo'n Lazovic had daarna een prima periode bij PSV. Smolov haalde het Russische elftal. Ruudje Vormert beste speler van België. Alleen bij ons kunnen ze er niks van.
De Baab had overigens wel een leuk elleboogje in de Klassieker.
Mwoah. Op de eerste 10 minuten na vond ik Feyenoord een behoorlijke pot spelen. Die 1-3 gaf niet de verhoudingen weer. Het gaf vooral weer dat kankersjaak (@Caland) even rapperdeklap met een verdediger en een spits op de proppen moet komen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Eerste 25 min waren behoorlijk kut. Opmerkelijker vind ik dat hij Vente een talent noemt.
Dat laatste lijkt me sterk. Er zijn vorig jaar nauwelijks grote investeringen gedaan en de begroting voor komend seizoen is met een miljoen gestegen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:01 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Uit welk jaartal komt dit stukje?
PS: Ze moeten de knoop nu wel heel snel gaan doorhakken voordat de volgende jaarrekening 2018/2019 opgemaakt is
Zodra die cijfers naar buiten komen, dan wordt er niks meer gerealiseerd. Ik verwacht een superverlies over het jaar 2018/2019.
Zijn allemaal op vakantiequote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Er wacht ons een heksenketel
heeft Feyenoord gelukkig nooit zoveel moeite mee..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Er wacht ons een heksenketel
Zal nooit vergeten dat Blom die pot floot en hij een klein weekje later een of andere clinic kwam geven bij de club waar m'n broertje scheidsrechter was hier in Vlaardingen. Blom dus een aantal dingen vertellen, op een gegeven moment vraagt ie "zijn er nog vragen of opmerkingen?". Zo'n beetje de hele zaal steekt z'n hand omhoog, vervolgens voegt ie toe "die niet over Ajax-Feyenoord gaan" en direct gingen alle handen weer naar benedenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:32 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja en die vieze Suarez kwam er toen wel mee weg.
We vliegen er gewoon uit hoor. Dit Feyenoord is los zand.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Dinamo Tbilisi heeft vanavond met 3-0 gewonnen van Gabala (5-0 over 2 wedstrijden), dus dat wordt definitief onze komende tegenstander.
Feyenoord kan z'n borst nat maken. Ik blijf erbij dat ik het absoluut geen slechte ploeg vind.
Ook niet overdrijven natuurlijk, maar niveau FC Groningen of SC Heerenveen vind ik het wel.
Al moet je daar thuis wel van winnen natuurlijk.
Verdedigend vooral ja, al ben ik wel redelijk optimistisch over ons combinatievoetbal vanuit het middenveld en in de aanval, al levert dat vooralsnog weinig doelpunten op.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We vliegen er gewoon uit hoor. Dit Feyenoord is los zand.
Hoe weet je dat als je ze nooit hebt zien spelen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je moet ook eerlijk zijn: stel dat Feyenoord een speler van Tbilisi zou kopen, dat zou toch achterlijk zijn?
Ik zou niet verbaast zijn als volgende week blijkt dat Tbilisi op een heel aantal posities betere spelers heeft rondlopen dan Feyenoord.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je moet ook eerlijk zijn: stel dat Feyenoord een speler van Tbilisi zou kopen, dat zou toch achterlijk zijn?
Snap niet hoe mensen nog zo geringschikkend kunnen doen over 'vage' Oostblokclubs na de afgelopen 10-15 jaarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou niet verbaast zijn als volgende week blijkt dat Tbilisi op een heel aantal posities betere spelers heeft rondlopen dan Feyenoord.
Jij noemde zondag Feyenoord nog een degradatiekandidaat in de Eredivisie.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou niet verbaast zijn als volgende week blijkt dat Tbilisi op een heel aantal posities betere spelers heeft rondlopen dan Feyenoord.
Dat is niet waar!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je ze nooit hebt zien spelen?
Je kunt al uittekenen hoe het gaat. We gaan vol op de aanval, tig kansen de 1e 20 minuten. Vliegt er geen 1 in. Vervolgens de eerste uitbraak van die club 0-1. Kopjes naar beneden, nog een paar kansen tegen, die met veel geluk mis gaan. De 2e helft vol hernieuwde energie beginnen en.. BOEM 0-2. Nog wat laatste stuiptrekkingen en ongelukkig gemiste kansen en einde wedstrijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Dinamo Tbilisi heeft vanavond met 3-0 gewonnen van Gabala (5-0 over 2 wedstrijden), dus dat wordt definitief onze komende tegenstander.
Feyenoord kan z'n borst nat maken. Ik blijf erbij dat ik het absoluut geen slechte ploeg vind.
Ook niet overdrijven natuurlijk, maar niveau FC Groningen of SC Heerenveen vind ik het wel.
Al moet je daar thuis wel van winnen natuurlijk.
Alleen weten we het niveau van Helmond Sport, Dinamo Tbilisi schat ik toch beduidend hoger in (minimaal middenmoot Eredivisie denk ik).quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar zelfs dan, dit argument houdt niet stand. Als Feyenoord een speler van Helmond Sport zou willen overnemen zouden we hetzelfde zeggen, zelfs al kijken we nooit naar Helmond sport.
Ja zoiets zal het wel worden.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je kunt al uittekenen hoe het gaat. We gaan vol op de aanval, tig kansen de 1e 20 minuten. Vliegt er geen 1 in. Vervolgens de eerste uitbraak van die club 0-1. Kopjes naar beneden, nog een paar kansen tegen, die met veel geluk mis gaan. De 2e helft vol hernieuwde energie beginnen en.. BOEM 0-2. Nog wat laatste stuiptrekkingen en ongelukkig gemiste kansen en einde wedstrijd.
Heb je gezien met wat voor spelers ze daar staan? Hun beste speler speelde onlangs in de tweede divisie van Korea, dat is gewoon het niveau hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen weten we het niveau van Helmond Sport, Dinamo Tbilisi schat ik toch beduidend hoger in (minimaal middenmoot Eredivisie denk ik).
"zegt Driessen in gesprek met zijn eigen krant"quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Zuurpruim Driessen heeft een wat andere wedstrijd gezien denk ik, tenzij hij met 'ploeteren' Sven van Beek bedoelt.
Die tweede goal in de vorige voorronde zat er wel bijzonder lekker in. Je moet ze geen ruimte geven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je gezien met wat voor spelers ze daar staan? Hun beste speler speelde onlangs in de tweede divisie van Korea, dat is gewoon het niveau hoor.
Ik denk dat Sparta een sterkere tegenstander is. Maar goed, we gaan het merken.
Hoe erg mensen zich hier indekken is op basis van ons verleden misschien niet onterecht, maar wel extreem genant.
Nu pas.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Belangrijkere zaken:
Gefeliciteerd iedereen.
Het zou gewoon net zo schandalig zijn als vorig jaar als je hier niet van wint. Ze staan op de Europese ranglijst zelfs onder een club genaamd: 'Cork City' en 119 plaatsen lager dan Trencin. Kom op zeg. Thuis moet je het al beslissen met 3-0.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je gezien met wat voor spelers ze daar staan? Hun beste speler speelde onlangs in de tweede divisie van Korea, dat is gewoon het niveau hoor.
Ik denk dat Sparta een sterkere tegenstander is. Maar goed, we gaan het merken.
Hoe erg mensen zich hier indekken is op basis van ons verleden misschien niet onterecht, maar wel extreem genant.
Correct, daarom moet je je ook niet indekken als Feyenoorder. Natuurlijk gaat de kets des te harder aankomen als we er af gaan, maar in principe zou dat nooit kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou gewoon net zo schandalig zijn als vorig jaar als je hier niet van wint. Ze staan op de Europese ranglijst zelfs onder een club genaamd: 'Cork City' en 119 plaatsen lager dan Trencin. Kom op zeg. Thuis moet je het al beslissen met 3-0.
Bedankt GurneyIsBestOke!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Correct, daarom moet je je ook niet indekken als Feyenoorder. Natuurlijk gaat de kets des te harder aankomen als we er af gaan, maar in principe zou dat nooit kunnen gebeuren.
Op zich ook prettig dat we eerst thuis spelen. Dan hebben we niet dat gedoe van ‘spelen voor een goede uitgangspositie’ in de uitpot.
Nuja was jij niet diegene die Utrecht, Vitesse en Az hogerinschatte op het moment?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Correct, daarom moet je je ook niet indekken als Feyenoorder. Natuurlijk gaat de kets des te harder aankomen als we er af gaan, maar in principe zou dat nooit kunnen gebeuren.
Op zich ook prettig dat we eerst thuis spelen. Dan hebben we niet dat gedoe van ‘spelen voor een goede uitgangspositie’ in de uitpot.
ALWEER EEN PRIJS JAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Belangrijkere zaken:
Gefeliciteerd iedereen.
Ook een typisch scenario inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja zoiets zal het wel worden.
Of een vergelijkbaar scenario maar waarbij we dan thuis toch nog 1-1 gelijkspelen, dat dit dan achteraf door spelers "een resultaat met perspectief" wordt genoemd, en dan in de uitwedstrijd er met 3-0 afvliegen.
Feyenoord moet er echt alles aan doen om te winnen.. Die groepsfase halen is zo ontzettend belangrijk voor Feyenoord maar ook NLquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal het doorgevenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Feyenoord moet er echt alles aan doen om te winnen..
Is het ooit bekend geworden wie die 2 spelers zijn?quote:Zoals bekend komt ook homoseksualiteit onder voetballers in de biografie aan bod. Schaken laat in het boek weten dat hij zich distantieert van homo’s. Twee oud-collega’s van Feyenoord zouden “met een man hebben lopen knallen”. Dat had Schaken gehoord van een vriendin met wie hij een paar keer naar bed was geweest. Het zijn slechts twee en een halve pagina in het boek, maar met zijn opvallende uitspraken kreeg Schaken wel veel aandacht. In een tijd dat veel voetballers een biografie uitbrengen wel zo handig.
Schokkender vind ik dat Schaken zich distantieert van homo's.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is het ooit bekend geworden wie die 2 spelers zijn?
Eigenlijk zouden ze dat, vanaf nu, elke wedstrijd moeten gaan doen....quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Feyenoord moet er echt alles aan doen om te winnen..
App stam ff om dit advies uit te geven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Feyenoord moet er echt alles aan doen om te winnen.. Die groepsfase halen is zo ontzettend belangrijk voor Feyenoord maar ook NL
Het gaat om de spelers die hebben nu meer rust.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:32 schreef fetX het volgende:
Tijdstip Feyenoord - Utrecht gewijzigd naar 16:45. Verdomme. Echt een klotetijdstip om naar ‘t stadion te gaan.
Lekker man, meer biertijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:32 schreef fetX het volgende:
Tijdstip Feyenoord - Utrecht gewijzigd naar 16:45. Verdomme. Echt een klotetijdstip om naar ‘t stadion te gaan.
Hoezo dat mag toch? Het is beter om zelf na te denken ipv klakkeloos de moraliteit van Hollywood over te nemen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Schokkender vind ik dat Schaken zich distantieert van homo's.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoezo dat mag toch? Het is beter om zelf na te denken ipv klakkeloos de moraliteit van Hollywood over te nemen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoezo dat mag toch? Het is beter om zelf na te denken ipv klakkeloos de moraliteit van Hollywood over te nemen.
Denk je nu dat Schaken zelf kan nadenken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
niet zo verheven JRquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je nu dat Schaken zelf kan nadenken?
Misschien kan je bij hem in de tuin gaan staan met hooivorken en fakkels.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:07 schreef fetX het volgende:
Ik begin inmiddels wel een beetje kwaad te worden op Sjaak.
Jullie kunnen wel allemaal kk lollig doen maar het niveau van feyenoord is echt bedroevend. Helemaal voor ene club die denkt dat ze bij de top2 van Nederland horenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
App stam ff om dit advies uit te geven.
Oke Hans, dankje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel allemaal kk lollig doen maar het niveau van feyenoord is echt bedroevend. Helemaal voor ene club die denkt dat ze bij de top2 van Nederland horen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel allemaal kk lollig doen maar het niveau van feyenoord is echt bedroevend. Helemaal voor ene club die denkt dat ze bij de top2 van Nederland horen
mongoloidquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wow, mad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wie gaat Berghuis vervangen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:34 schreef Maastoren het volgende:
Lozano vertrekt bij PSV dus denk ik dat PSV nog wel voor Berghuis komt. Aangezien de competitie begonnen is lijkt minimaal 20 mln een redelijke prijs.
Hey Krabby, alles goed?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:37 schreef fetX het volgende:
Ik heb Berghuis niet gesproken, maar ik denk niet dat hij gaat.
@:Scrummie2.0
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:37 schreef fetX het volgende:
Ik heb Berghuis niet gesproken, maar ik denk niet dat hij gaat.
@:Scrummie2.0
Ik zou daar lekker Narsingh of Sinisterra neerzetten en dat geld gebruiken voor drie middenvelders.quote:
Je denkt ik probeer eens een keer wat zinnigs te zeggen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Feyenoord moet er echt alles aan doen om te winnen.. Die groepsfase halen is zo ontzettend belangrijk voor Feyenoord maar ook NL
Zou wel verschrikkelijk zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Jaap Stam mag Jan Arie van der Heijden niet vertrekken omdat we anders te weinig mensen overhouden.
Zou dat betekenen dat er geen verdedigende versterkingen meer bijkomen?
Nou, als er echt niemand meer bijkomt dan maakt Sjakie Troost er ook een zooitje van hoor, zeg maar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zou wel verschrikkelijk zijn.
Wat heeft Van Geel er een puinhoop van gemaakt.
Ligt aan de reden waarom er niemand meer bij komt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, als er echt niemand meer bijkomt dan maakt Sjakie Troost er ook een zooitje van hoor, zeg maar.
Ik denk niet dat er heel veel verdedigers zijn die een versterking zijn, je direct kunt opstellen en transfervrij zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, als er echt niemand meer bijkomt dan maakt Sjakie Troost er ook een zooitje van hoor, zeg maar.
Waarom moeten ze transfervrij zijn?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:42 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er heel veel verdedigers zijn die een versterking zijn, je direct kunt opstellen en transfervrij zijn.
Dat kan je wel niet geloven, maar tot nu toe is er geen enkel signaal dat er wél geld zou zijn. Gezien de tot nu inkomende spelers, is het best aannemelijk dat er geen geld is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom moeten ze transfervrij zijn?
Nogmaals, ik geloof niet dat er geen geld is.
Als er geld was hadden ze al iemand aangetrokken. Je gaat niet voor je lol met deze selectie de competitie en EL starten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom moeten ze transfervrij zijn?
Nogmaals, ik geloof niet dat er geen geld is.
quote:Weinig geld
Die laatste opmerking tekent de zorgen die Stam heeft, maar die hij naar buiten toe zoveel mogelijk probeert te bagatelliseren. Niettemin bevestigde hij ook vandaag dat hij zijn selectie graag nog versterkt. Zijn hoop dat dit deze week al zou gebeuren, blijkt echter ijdel. ,,Ik hoop nog steeds dat er spelers bij komen", aldus Stam, ,,maar voorlopig ziet het er naar uit dat we het met deze groep moeten doen. Iedereen kent de situatie van Feyenoord, ik ook toen ik aan deze klus begon. Er is weinig geld."
Desondanks wil Stam dit seizoen voor het 'hoogst haalbare' gaan. Hoe hoog dat is, vindt Stam lastig aan te geven. Gevraagd of Feyenoord om het kampioenschap gaat strijden zegt hij: ,,In financieel opzicht is het gat met Ajax groot, maar je weet het nooit."
Mede vanwege de blessure van Bijlow is Kenneth Vermeer voorlopig benoemd tot eerste keeper van Feyenoord. Eric Botteghin draagt tegen Sparta de aanvoerdersband, maar dat betekent niet automatisch dat hij dit elke wedstrijd zal doen. Stam: ,,We hebben meerdere jongens die aanvoerder kunnen zijn." Sparta kent geen personele zorgen voorafgaand aan de derby. Iedereen is inzetbaar.
https://www.ad.nl/nederla(...)sterkingen~a93a7e6e/
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mochten we toch doorgaan...twitter:FeyenoordEuropa twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 16:26:28VOORLOTING EUROPA LEAGUE PLAY OFF: https://t.co/NZBBdjhSGE
reageer retweet
Ik ga er inderdaad ook vanuit dat er wel een 10-15mln ligt voor versterkingen, afgaande op de in- en uitgaande transfers van de afgelopen jaren. En met het lijstje grootverdieners die gestopt zijn, zal er ook wel een 2-3 mln salarisruimte zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Weinig geld is iets anders dan geen geld.
Bovendien is weinig geld voor interpretatie vatbaar.
Ik vind dat je best enige creativiteit van een "TD" mag verlangen.
Maar afgaande op de woorden van Jaap Stam zal er wel niks meer bijkomen.
v Beek gaat dit seizoen voor zo min mogelijk eigen goals.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:37 schreef GGMM het volgende:
Luciano Narsingh wil komend seizoen voor het hoogst haalbare gaan met Feyenoord.
Komt uit een interview met FOX. Leuk dat kurk_droog daar tegenwoordig interviews doet.
Hahaha!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
v Beek gaat dit seizoen voor zo min mogelijk eigen goals.
xDquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
v Beek gaat dit seizoen voor zo min mogelijk eigen goals.
Wel ontzettend gunstig weer. De EL moet toch vrij eenvoudig haalbaar zijn zo?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:32 schreef Grifte het volgende:
Mochten we toch doorgaan...twitter:FeyenoordEuropa twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 16:26:28VOORLOTING EUROPA LEAGUE PLAY OFF: https://t.co/NZBBdjhSGE[ afbeelding ] reageer retweet
[ afbeelding ]
Alsof Feyenoord ploegen als AEK Athene, Rijeka en Zorya BedanktHansk zomaar opzij zet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel ontzettend gunstig weer. De EL moet toch vrij eenvoudig haalbaar zijn zo?
Ik zie hier 5 of 6 aardig lastige ploegen hoor. Alleen Nörrkoping of Craiova zou echt niet heel lastig zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel ontzettend gunstig weer. De EL moet toch vrij eenvoudig haalbaar zijn zo?
Eenvoudig was overtrokken, maar het zijn zeker relatief geen erg lastige tegenstanders in die fase, ik was flink bang voor Torino oid. Allemaal van het kaliber: ‘als je daar niet van wint, heb je niks in de EL te zoeken’.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord ploegen als AEK Athene, Rijeka en Zorya BedanktHansk zomaar opzij zet.
Zolang Vente voor ons de kooltjes moet gaan maken vliegen we er sowieso uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eenvoudig was overtrokken, maar het zijn zeker relatief geen erg lastige tegenstanders in die fase, ik was flink bang voor Torino oid. Allemaal van het kaliber: ‘als je daar niet van wint, heb je niks in de EL te zoeken’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |