abonnement Unibet Coolblue
pi_188215633
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:52 schreef Strani het volgende:

[..]

Is zo. Gewoon iets meer ontspanning in die zin en minder druk op de ketel als je dan wel eens iemand ontmoet, doet wonderen.
Minder druk op de ketel is serieus iets wat ik wel steeds meer aan het leren ben
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 31 juli 2019 @ 00:41:45 #102
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188215635
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:41 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Minder druk op de ketel is serieus iets wat ik wel steeds meer aan het leren ben
Mooi zo :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 31 juli 2019 @ 00:42:00 #103
39237 crew  H_T
2733
pi_188215638
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:38 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Ja, wel aardig herkenbaar, dat een goed gesprek aanknopen makkelijker gezegd is dan gedaan was wat dat betreft ook wel in de brede zin.
Ik kan mij van tevoren ook al helemaal druk maken hoe ik een gesprek gaande moet houden, want als het na twee zinnen (bij wijze van) stilvalt, is dat ook zo ongemakkelijk :’)
Twee zinnen is wel heel weinig he ;). Natuurlijk klikt het niet met iedereen, maar dat is helemaal niet erg. Dan heb je met diegene blijkbaar geen match, jammer dan, volgende keer beter. Zolang je je een beetje hebt gedragen komt het allemaal wel weer goed :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188215648
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:55 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Ben ik ook altijd, hoor!
Maar dat is wel altijd introvert, verlegen enzo geweest, sociaal niet heel handig. Nu ben ik daar wel mee bezig, maar dan heb je nog niet direct een resultaat natuurlijk :P
Dus we blijven geduldig ;)
Zoveel dames die juist wel introvert en verlegen willen. Iedereen vindt hun match ooit wel ^O^

Zoals een zekere wijze FOK!et ooit zei (@MaGNeT) 'op iedere Aoibhin past een dekseltje'.

En ook op ieder Hamlapje :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 31 juli 2019 @ 00:43:59 #105
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188215654
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:43 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Zoveel dames die juist wel introvert en verlegen willen. Iedereen vindt hun match ooit wel ^O^

Zoals een zekere wijze FOK!et ooit zei (@:MaGNeT) 'op iedere Aoibhin past een dekseltje'.

En ook op ieder Hamlapje :*
Eh ja maar een deksel loopt voor een hamlapje dan weer meestal minder goed af.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 31 juli 2019 @ 00:44:40 #106
39237 crew  H_T
2733
pi_188215663
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Oh dat doe ik ook wel :@

Net als met starcraft 2. Mijn nerdy kant hehe
Geeft niks joh :) Ik heb vandaag weer naar highlights van speedruns gekeken. Als jij dat leuk vindt en je doet er niemand kwaad mee, vooral doen toch? ^O^

Het wordt als normaal gezien om uren te kijken naar mensen die heel goed zijn in voetbal of fietsen, maar spendeer je evenveel tijd aan kijken naar mensen die heel goed zijn in Mario dan zou dat opeens raar zijn? Hoezo dan?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188215664
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:41 schreef Strani het volgende:

[..]

:o dat van het reageren op de camera zal ik toch niet hebben gezegd?

Ja, het zou wel raar zijn inderdaad als ze het bij de vrouwen ook afspreken.
Het is redelijk traditie aan het worden dat we voor en na de race nog even bij de camper van haar ouders aan de thee / koffie zitten en ik kan je verzekeren, daar is niets afgesproken, dat moet ze op eigen kracht doen.
pi_188215672
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Geeft niks joh :) Ik heb vandaag weer naar highlights van speedruns gekeken. Als jij dat leuk vindt en je doet er niemand kwaad mee, vooral doen toch? ^O^

Het wordt als normaal gezien om uren te kijken naar mensen die heel goed zijn in voetbal of fietsen, maar spendeer je evenveel tijd aan kijken naar mensen die heel goed zijn in Mario dan zou dat opeens raar zijn? Hoezo dan?
Ik kijk elk jaar op twitch altijd wel dat speciale event voor goede doelen, dat is wel leuk!

Maar kijk in mn vrije tijd savonds sowieso vaak twitch, van schaak, tot poker tot diablo 3 streams
pi_188215675
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:43 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Zoveel dames die juist wel introvert en verlegen willen. Iedereen vindt hun match ooit wel ^O^

Zoals een zekere wijze FOK!et ooit zei (@:MaGNeT) 'op iedere Aoibhin past een dekseltje'.

En ook op ieder Hamlapje :*
:D

So true...

Ik geloof ook niet in "de ware".

Ik denk wel dat er iemand is die ik in m'n nabije omgeving tolereer maar dat ik die op dit moment even niet tegenkom :P
  woensdag 31 juli 2019 @ 00:48:49 #110
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188215695
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is redelijk traditie aan het worden dat we voor en na de race nog even bij de camper van haar ouders aan de thee / koffie zitten en ik kan je verzekeren, daar is niets afgesproken, dat moet ze op eigen kracht doen.
Okay, maar die verzekering was dus niet nodig ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188215722
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:48 schreef Strani het volgende:

[..]

Okay, maar die verzekering was dus niet nodig ;)
Nee, dat verzeker ik je :+
  woensdag 31 juli 2019 @ 00:53:34 #112
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188215732
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, dat verzeker ik je :+
Ja maar meneer de verzekeringsman, ik wíl helemaal geen verzekering!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 31 juli 2019 @ 00:53:47 #113
39237 crew  H_T
2733
pi_188215736
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:45 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik kijk elk jaar op twitch altijd wel dat speciale event voor goede doelen, dat is wel leuk!

Maar kijk in mn vrije tijd savonds sowieso vaak twitch, van schaak, tot poker tot diablo 3 streams
Deze compilatie was ook van GDQ, waar ze toch maar mooi drie miljoen dollar (!) mee hebben opgehaald voor het goede doel.

Niet iedereen is even leuk (en ik kijk vooral spellen die ik ooit zelf heb gespeeld), maar er zitten een paar zeer vermakelijke tussen :)


Dit vind ik bijvoorbeeld extreem knap :Y Hij doet een zeer moeilijk level geblinddoekt en verliest niet eens een leven _O_

En dan die reactie aan het eind :D

Qua puur vermaak heeft deze ook wel wat


Gewoon omdat hij voor alle trucs gaat, of het nou slim is of niet :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188215749
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Deze compilatie was ook van GDQ, waar ze toch maar mooi drie miljoen dollar (!) mee hebben opgehaald voor het goede doel.

Niet iedereen is even leuk (en ik kijk vooral spellen die ik ooit zelf heb gespeeld), maar er zitten een paar zeer vermakelijke tussen :)


Dit vind ik bijvoorbeeld extreem knap :Y Hij doet een zeer moeilijk level geblinddoekt en verliest niet eens een leven _O_

En dan die reactie aan het eind :D

Qua puur vermaak heeft deze ook wel wat


Gewoon omdat hij voor alle trucs gaat, of het nou slim is of niet :D
Ja dat is wel tof! Zo knap dat die gasten dat kunnen

Al zal het vooral kwestie zijn van jaren oefenen en, hoe noem je dat vingergeheugen kweken van alle levels :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 31 juli 2019 @ 00:58:11 #115
39237 crew  H_T
2733
pi_188215766
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:45 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik kijk elk jaar op twitch altijd wel dat speciale event voor goede doelen, dat is wel leuk!

Maar kijk in mn vrije tijd savonds sowieso vaak twitch, van schaak, tot poker tot diablo 3 streams
Deze compilatie was ook van GDQ, waar ze toch maar mooi drie miljoen dollar (!) mee hebben opgehaald voor het goede doel.

Niet iedereen is even leuk (en ik kijk vooral spellen die ik ooit zelf heb gespeeld), maar er zitten een paar zeer vermakelijke tussen :)


Dit vind ik bijvoorbeeld extreem knap :Y Hij doet een zeer moeilijk level geblinddoekt en verliest niet eens een leven _O_

En dan die reactie aan het eind :D

Qua puur vermaak heeft deze ook wel wat


Gewoon omdat hij voor alle trucs gaat, of het nou slim is of niet :D
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja dat is wel tof! Zo knap dat die gasten dat kunnen

Al zal het vooral kwestie zijn van jaren oefenen en, hoe noem je dat vingergeheugen kweken van alle levels :P
Natuurlijk is het eindeloos oefenen, maar dat is voor andere dingen niet anders ;)

Het is mij wel gelukt om Super Mario World binnen een kwartier uit te spelen. Maar zij doen het in tien minuten :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 31 juli 2019 @ 00:59:06 #116
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_188215777
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Twee zinnen is wel heel weinig he ;). Natuurlijk klikt het niet met iedereen, maar dat is helemaal niet erg. Dan heb je met diegene blijkbaar geen match, jammer dan, volgende keer beter. Zolang je je een beetje hebt gedragen komt het allemaal wel weer goed :)
Het ligt vaak ook aan mij, hoor, ben sociaal wel aardig ongemakkelijk in nieuwe situaties. Of beter gezegd, ik heb nogal de neiging dingen te overdenken en als ik nog niet echt weet wat voor vlees ik in de kuip heb, komt dat altijd extra naar voren.
Misschien ook wel daarom dat mensen online leren kennen voor mij wel aardig werkt, dan merkt de ander daar wat minder van en weet je wat beter welke positie je hebt als je dan een keer meet. En daardoor is het dan niet zo ongemakkelijk allemaal :P
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:00:19 #117
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188215788
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:59 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Het ligt vaak ook aan mij, hoor, ben sociaal wel aardig ongemakkelijk in nieuwe situaties. Of beter gezegd, ik heb nogal de neiging dingen te overdenken en als ik nog niet echt weet wat voor vlees ik in de kuip heb, komt dat altijd extra naar voren.
Misschien ook wel daarom dat mensen online leren kennen voor mij wel aardig werkt, dan merkt de ander daar wat minder van en weet je wat beter welke positie je hebt als je dan een keer meet. En daardoor is het dan niet zo ongemakkelijk allemaal :P
Je maakt hier een prima indruk in elk geval.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:02:34 #118
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_188215801
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:43 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Zoveel dames die juist wel introvert en verlegen willen. Iedereen vindt hun match ooit wel ^O^

Zoals een zekere wijze FOK!et ooit zei (@:MaGNeT) 'op iedere Aoibhin past een dekseltje'.

En ook op ieder Hamlapje :*
Uiteindelijk komt het vast wel goed! Is ook meer dat ikzelf last had van de mate waarin ik introvert en verlegen ben, zeker in nieuwe situaties. Thuis ben ik bijvoorbeeld totaal niet verlegen :D
Maar daarin maak ik we stappen, ben nu ook wel wat assertiever naar buiten toe dan voorheen.
pi_188215802
DavidWright_CNN twitterde op woensdag 31-07-2019 om 01:00:01 🚨 CNN Democratic Presidential Primary Debate starts in 1 hour 🚨 reageer retweet
Oja dit is ook een hobby :7
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:03:15 #120
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188215808
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:02 schreef skysherrif het volgende:
DavidWright_CNN twitterde op woensdag 31-07-2019 om 01:00:01 🚨 CNN Democratic Presidential Primary Debate starts in 1 hour 🚨 reageer retweet
Oja dit is ook een hobby :7
We zullen zien wie deze keer van Trump gaat verliezen ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 31 juli 2019 @ 01:03:34 #121
39237 crew  H_T
2733
pi_188215812
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:59 schreef Hamlapjes het volgende:

Het ligt vaak ook aan mij, hoor, ben sociaal wel aardig ongemakkelijk in nieuwe situaties. Of beter gezegd, ik heb nogal de neiging dingen te overdenken en als ik nog niet echt weet wat voor vlees ik in de kuip heb, komt dat altijd extra naar voren.
Misschien ook wel daarom dat mensen online leren kennen voor mij wel aardig werkt, dan merkt de ander daar wat minder van en weet je wat beter welke positie je hebt als je dan een keer meet. En daardoor is het dan niet zo ongemakkelijk allemaal :P
Ik ken het. Waar ik ook achter ben gekomen: sommige dingen waar ik me druk over kon maken was de ander allang weer vergeten :) Of had het niet eens onthouden
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188215814
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:02 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Uiteindelijk komt het vast wel goed! Is ook meer dat ikzelf last had van de mate waarin ik introvert en verlegen ben, zeker in nieuwe situaties. Thuis ben ik bijvoorbeeld totaal niet verlegen :D
Maar daarin maak ik we stappen, ben nu ook wel wat assertiever naar buiten toe dan voorheen.
Zodra ik mn omgeving een beetje ken ben ik alles behalve introvert, maar in een nieuwe omgeving met allemaal nieuwe mensen, zoals de meet zondag vind ik het ook wel even lastig om zomaar mee te lullen
pi_188215818
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik ken het. Waar ik ook achter ben gekomen: sommige dingen waar ik me druk over kon maken was de ander allang weer vergeten :) Of had het niet eens onthouden
Oja, dat heeft ook een bepaalde naam.

Maar idd van die dingen waar je jezelf dan enorm om schaamt voor wat je gedaan heeft maar wat andere ntoch weer snel vergeten. Die maken zich te druk om hun eigen dingen zelf ook :P
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:04:58 #124
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_188215819
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:03 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zodra ik mn omgeving een beetje ken ben ik alles behalve introvert, maar in een nieuwe omgeving met allemaal nieuwe mensen, zoals de meet zondag vind ik het ook wel even lastig om zomaar mee te lullen
Dat is altijd wel even lastig ja. Als nieuwe aanschuiven bij mensen die elkaar kennen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_188215820
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:56 schreef Strani het volgende:
Wel een aardige filosophische vraag: Is het wel echt goed om altijd jezelf te zijn? Er zijn mensen die nooit wat voor elkaar krijgen in het leven als ze altijd zichzelf zijn.

Misschien moet je wel af en toe een beetje iets minder jezelf zijn, om daar dan een nieuwe en betere versie van jezelf te creëren.
Jij neemt de honneurs voor Naatje waar tijdens zijn vakantie? :P

Ik vind "jezelf zijn" sowieso een zodanig rekbaar begrip dat je elk mogelijk argument daarheen kan trekken.
Als je doodgaat en je kijkt terug op je leven, dan ben je dat geweest. Met alles erop en eraan. Ben je ooit niet jezelf geweest dan?

En dat 'niet voor elkaar krijgen' vind ik ook nogal krom, want dat ligt helemaal aan de standaard waaraan je het meet. Er zijn mensen die zielsgelukkig zijn met weinig geld en weinig bezittingen; er zijn mensen die alleen gelukkig kunnen zijn daarmee. Wanneer heb je het dan voor elkaar? En zo gaat het met zoveel onderwerpen (wel/geen kinderen, wel/niet carrière boven gezin, wel/niet 80 uur werken tegenover quality time met vrienden). Voor elk persoon zal het uitmaken wat "het voor elkaar hebben" betekent.

En zo kun je doorgaan, maar ik wil alleen maar duidelijk maken dat 'jezelf zijn' ook net zo goed 'een nieuwe betere versie van jezelf' kan zijn. Je groeit door; je maakt meer mee, en daar leer je van. Wat niet betekent dat die 'oudere versie' slecht was.

En om eerlijk te zijn vind ik 'jezelf zijn' ook een dom begrip. Of ik nou bang thuiszit om mensen te ontmoeten, dan ben ik dat. Als ik hossend in een trein zit met dronken Feyenoord hooligans, dan ben ik dat ook. Als ik sjoelend met FOK!ers bij Henk zit, dan ben ik dat. Maar ik ben ook dezelfde persoon die dan weer bang is om sollicitaties te versturen en zich druk maakt of mijn haar wel goed zit voor ik de deur uitga.

Het idee dat 'jezelf zijn' betekent dat alles vloeiend en makkelijk gaat, is gewoon knudde. Iedereen die zichzelf is, komt ook gewoon tegenslag en verdriet tegen en voelt dat op die manier. Betekent niet dat je niet jezelf bent.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 31 juli 2019 @ 01:07:17 #126
39237 crew  H_T
2733
pi_188215843
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:03 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zodra ik mn omgeving een beetje ken ben ik alles behalve introvert, maar in een nieuwe omgeving met allemaal nieuwe mensen, zoals de meet zondag vind ik het ook wel even lastig om zomaar mee te lullen
Daarom sjoelen ^O^ Als de eerste ronde achter de rug is kan je altijd vragen 'En, hoe ging het?' Eerste zin en antwoord afgestreept, kop eraf, dan weer verder :)
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:04 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Oja, dat heeft ook een bepaalde naam.

Maar idd van die dingen waar je jezelf dan enorm om schaamt voor wat je gedaan heeft maar wat andere ntoch weer snel vergeten. Die maken zich te druk om hun eigen dingen zelf ook :P
Oh dat heeft vast een naam :P Ik heb al meer dan eens gehad dat ik iemand appte 'sorry dat ik gisteren niet zo gezellig was' (of iets in die trant) en dat het antwoord was 'Oh! Was me niet opgevallen' :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:07:31 #127
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_188215844
Het moet ook niet letterlijk jezelf zijn. Maar eigenlijk vooral de beste versie van jezelf. Het is vooral zo dat met jezelf zijn bedoeld wordt, dat je jezelf niet totaal anders gaat gedragen dan je bent. Maar dat betekend niet dat je jezelf niet aanpast en moet aanpassen aan elke andere situatie.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_188215847
Oja het heet het spotlight effect

https://www.nateliason.com/blog/spotlight-effect

wel een goeie vraag meteen in het artikel

denk aan 3 schaamtevolle momenten in je eigen leven, heel makkelijk
en dan aan die van iemand anders, zal je bijna niet kunnen opnoemen.

Conclusie, minder fucks geven :D
pi_188215862
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:03 schreef Strani het volgende:

[..]

We zullen zien wie deze keer van Trump gaat verliezen ;(
Ik kan het me niet voorstellen, maar het blijft amerika
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:10:03 #130
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_188215865
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik kan het me niet voorstellen, maar het blijft amerika
Hij gaat denk ik wel zijn eigen graf graven. Maar de kans is nu toch nog zeer aanwezig dat die herkozen gaat worden. Hoe bizar dat ook is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:11:03 #131
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188215875
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:05 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jij neemt de honneurs voor Naatje waar tijdens zijn vakantie? :P

Ik vind "jezelf zijn" sowieso een zodanig rekbaar begrip dat je elk mogelijk argument daarheen kan trekken.
Als je doodgaat en je kijkt terug op je leven, dan ben je dat geweest. Met alles erop en eraan. Ben je ooit niet jezelf geweest dan?

En dat 'niet voor elkaar krijgen' vind ik ook nogal krom, want dat ligt helemaal aan de standaard waaraan je het meet. Er zijn mensen die zielsgelukkig zijn met weinig geld en weinig bezittingen; er zijn mensen die alleen gelukkig kunnen zijn daarmee. Wanneer heb je het dan voor elkaar? En zo gaat het met zoveel onderwerpen (wel/geen kinderen, wel/niet carrière boven gezin, wel/niet 80 uur werken tegenover quality time met vrienden). Voor elk persoon zal het uitmaken wat "het voor elkaar hebben" betekent.

En zo kun je doorgaan, maar ik wil alleen maar duidelijk maken dat 'jezelf zijn' ook net zo goed 'een nieuwe betere versie van jezelf' kan zijn. Je groeit door; je maakt meer mee, en daar leer je van. Wat niet betekent dat die 'oudere versie' slecht was.

En om eerlijk te zijn vind ik 'jezelf zijn' ook een dom begrip. Of ik nou bang thuiszit om mensen te ontmoeten, dan ben ik dat. Als ik hossend in een trein zit met dronken Feyenoord hooligans, dan ben ik dat ook. Als ik sjoelend met FOK!ers bij Henk zit, dan ben ik dat. Maar ik ben ook dezelfde persoon die dan weer bang is om sollicitaties te versturen en zich druk maakt of mijn haar wel goed zit voor ik de deur uitga.

Het idee dat 'jezelf zijn' betekent dat alles vloeiend en makkelijk gaat, is gewoon knudde. Iedereen die zichzelf is, komt ook gewoon tegenslag en verdriet tegen en voelt dat op die manier. Betekent niet dat je niet jezelf bent.
Ja, daar heb je ook allemaal gelijk in. Ik heb het ook eigenlijk meer over wanneer mensen denken in elke situatie dezelfde versie van zichzelf neer denken te kunnen zetten. Dat kan gewoon niet. Of nou ja, het kán wel maar dan zijn er ook gevolgen.

"Jij neemt de honneurs voor Naatje waar tijdens zijn vakantie? :P "

Dat wordt lastig want ik drink niet ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188215881
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:59 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nee maar die apps zijn ook eigenlijk minder geschikt vind ik.

Vind die apps (tinder bedoel je enzo denk ik?) ook niet te vergelijken met een internetforum. Hier heb je een gezellig gesprek met een groep, is het niet direct de bedoeling dat je elkaar 'op die manier' bekijkt maar kan er eventueel organisch iets groeien. Is leuker, natuurlijker en relaxter dan apps waarbij het direct al de bedoeling is dat je elkaar op die manier bekijkt.

Nou ja, kan natuurlijk alsnog dat er wat uitrolt, voor een hoop mensen zal het vast werken, maar ik ben zelf niet echt fan van zo'n geforceerde manier van daten en een partner zoeken :P
Eens! ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:12:00 #133
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_188215883
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:11 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja, daar heb je ook allemaal gelijk in. Ik heb het ook eigenlijk meer over wanneer mensen denken in elke situatie dezelfde versie van zichzelf neer denken te kunnen zetten. Dat kan gewoon niet. Of nou ja, het kán wel maar dan zijn er ook gevolgen.

"Jij neemt de honneurs voor Naatje waar tijdens zijn vakantie? :P "

Dat wordt lastig want ik drink niet ;)
En er is ook geen radio Gestrani met de Strani.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:12:43 #134
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188215890
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:12 schreef Redefine het volgende:

[..]

En er is ook geen radio Gestrani met de Strani.
Omg daar moet verandering in komen! *O*
Koel en donker bewaren
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:13:03 #135
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188215892
Overigens lijkt mij dat, diep in mijn hart, ook echt superleuk om te doen.
Koel en donker bewaren
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:13:18 #136
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_188215894
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Omg daar moet verandering in komen! *O*
Dus jij gaat straks de radio op met Gaan met die Guanabanaan?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:13:22 #137
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188215896
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Omg daar moet verandering in komen! *O*
:D Stel je voor, 24/7 mijn stem vrij beschikbaar :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188215897
Nouja, het veld met democraten is enorm groot, dus ook veel die elkaar aan zullen vallen, terwijl Trump normaal gesproken geen tegenstand krijgt voor zijn herverkiezing voor de repubikeinen.

kan dus ook al zijn geld bewaren voor na de primaries.

En hij hoeft alleen maar de EC te winnen, niet de popular vote, die zal hij wel nog enormer verliezen
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:13:48 #139
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188215899
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:13 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dus jij gaat straks de radio op met Gaan met die Guanabanaan?
Als ik zou durven zou ik dat serieus leuk vinden :Y

(Misschien nog wat schaven aan de naam though ;))
Koel en donker bewaren
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:14:15 #140
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_188215902
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:00 schreef Strani het volgende:

[..]

Je maakt hier een prima indruk in elk geval.
Mooi! Maar jullie hebben natuurlijk nooit als vreemden in een nieuwe situatie aangevoeld O+
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:14:26 #141
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188215905
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Als ik zou durven zou ik dat serieus leuk vinden :Y

(Misschien nog wat schaven aan de naam though ;))
Sowieso, twee fruitsoorten gecombineerd in één naam, dat kán gewoon niet. Absurd!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:14:29 #142
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188215906
Ik doe nu ook weleens alsof ik dj ben voor anderen :@ :D niet met praten tussendoor, maar wel van 'oke, welk nummer zal ik nu draaien'

:P
Koel en donker bewaren
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:14:33 #143
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_188215908
quote:
11s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:13 schreef Guanabana het volgende:
Overigens lijkt mij dat, diep in mijn hart, ook echt superleuk om te doen.
Om het te doen absoluut. Je eigen muziek selecteren en dan aan elkaar praten, bruggetjes maken etc. Maar ik ga anderen niet mijn stemgeluid opdringen op de radio :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 31 juli 2019 @ 01:14:49 #144
39237 crew  H_T
2733
pi_188215911
quote:
11s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:13 schreef Guanabana het volgende:
Overigens lijkt mij dat, diep in mijn hart, ook echt superleuk om te doen.
Wat is dé reden dat je je er niet voor aanmeldt?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:14:57 #145
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188215912
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:14 schreef Redefine het volgende:
Maar ik ga anderen niet mijn stemgeluid opdringen op de radio
Oh daar maak ik me dan weer niet zo druk om denk ik :P

Meer wat ik moet zeggen enzo :P
Koel en donker bewaren
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:15:06 #146
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188215916
quote:
17s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:14 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Mooi! Maar jullie hebben natuurlijk nooit als vreemden in een nieuwe situatie aangevoeld O+
Mooi zo ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:15:21 #147
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188215918
quote:
5s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wat is dé reden dat je je er niet voor aanmeldt?
Niet durven :P Nooit zoiets gedaan. Nooit heul serieus over nagedacht ook :)
Koel en donker bewaren
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:15:40 #148
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_188215923
quote:
17s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:14 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Mooi! Maar jullie hebben natuurlijk nooit als vreemden in een nieuwe situatie aangevoeld O+
Never mind, ik las de zin verkeerd.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_188215924
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 00:00 schreef Strani het volgende:

[..]

Precies. En dat doe je omdat je onbewust weet dat voor elke situatie een verschillende versie van je nodig is.
Je bent altijd oneindig verschillende "versies" van jezelf. Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 31 juli 2019 @ 01:15:47 #150
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188215926
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 01:14 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oh daar maak ik me dan weer niet zo druk om denk ik :P

Meer wat ik moet zeggen enzo :P
"Waar is dat feestje" schijnt het altijd goed te doen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')