Drie dagen geleden. Janken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:54 schreef Scarface88 het volgende:
Bedank de KNVB hier maar met hun aids JC Schaal
Daar kunnen ze zich nooit voor opladen dus dat verkloten ze ook verwacht ik.quote:
Basel altijd lastig. Vraag maar aan yats.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:55 schreef Tyron het volgende:
verliezen van een club met van wolfswinkel als spits
alle pijlen op de competitie richtenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar kunnen ze zich nooit voor opladen dus dat verkloten ze ook verwacht ik.
En graag. Kan je eindelijk dit zooitje versterken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:55 schreef Shreyas het volgende:
Kans is nu groter geworden dat spelers als Bergwijn en Lozano alsnog weg gaan
Supporter af?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:56 schreef MaartjeFitz het volgende:
Wat een jankboel. Niets afjagen alleen maar zenuwwachtig naar achter spelen en gewoon de tegenstander de bal laten aannemen zonder druk, Ben klaar met deze club
Laten we beginnen met Guti nooit meer basis te zetten, wat een zak hooi is dat zeg. Voegt werkelijk niks toe, zowel offensief als defensief. Van Hendrix zou je nog kunnen zeggen dat hij verdedigend soms goed in de weg loopt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:54 schreef Scarface88 het volgende:
Bedank de KNVB hier maar met hun aids JC Schaal
Het zou een zegen voor PSV zijn als een van die twee vertrekt voor een enorm bedrag. Er moet echt wat gebeuren aan de verdediging en PSV mist creativiteit op het middenveld. Daar moeten aankopen komen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:55 schreef Shreyas het volgende:
Dat sowieso. Zeker Bergwijn zal wel vertrekken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:55 schreef Shreyas het volgende:
Gelukkigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:57 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zeker Bergwijn zal wel vertrekken.
2 voorrondes... moet het nog maar zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:56 schreef Dven het volgende:
Toegegeven, PSV oogt toch al te zwak om ook een rol van betekenis te kunnen spelen in de CL. Puntjes scoren dan maar in de EL, kan ook een heel mooi toernooi zijn, dat heeft iedereen een paar jaar terug kunnen zien
Het Nederlandse voetbal an sich vind ik schrikbarend slecht geworden, Ik ben gewoon klaar met heel het voetbalquote:
Wow, madquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Mongolen ook door veel te laat verdigers te halen
Stel kneuzen
Euro League ga je ook niet halen met deze selectie neequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
2 voorrondes... moet het nog maar zien.
Zoet& Lucassen effect. En alleen maar op de counter spelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:57 schreef Cherni het volgende:
Wedstrijd niet gezien maar als ik de statistieken bekijk 3 om 5 schoten op doel. Van de 3 kansen gaan er twee in.
Watquote:
Ja kom op zeg, dat is tegen zulke marginale clubs, dat zou toch wel moeten lukken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mwa, PSV scout nog altijd een stuk beter, kijk maar naar Brumaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:56 schreef Lemming22 het volgende:
Dus. Ajax gaat de CL zeer waarschijnlijk wel halen met hun kampioenenroute, inclusief de bijbehorende miljoenen. Het gat wordt groter en groter.
Okay osijekquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, dat is tegen zulke marginale clubs, dat zou toch wel moeten lukken.
PAOK moet je verslaan over twee duels. Geen idee welk kaliber clubs je in de laatste play-off ronde kunt tegenkomen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:56 schreef Lemming22 het volgende:
Dus. Ajax gaat de CL zeer waarschijnlijk wel halen met hun kampioenenroute, inclusief de bijbehorende miljoenen. Het gat wordt groter en groter.
Precies. Dit team heeft niks te zoeken in de Champions League. Europa League lijkt me beter.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:56 schreef Dven het volgende:
Toegegeven, PSV oogt toch al te zwak om ook een rol van betekenis te kunnen spelen in de CL. Puntjes scoren dan maar in de EL, kan ook een heel mooi toernooi zijn, dat heeft iedereen een paar jaar terug kunnen zien
Bergwijn is nooit beslissend in grote wedstrijden. Maakt enkel de 3-0 tegen Utrecht ofzo. Echt een kut speler. Gauw wegdoen en je selectie versterken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat. Bergwijn is een vleugelspeler pur sang, die wordt even verkracht als nr 10, waar zijn kwaliteiten totaal niet uit de verf komen. Ik zou me meer zorgen maken over de hele defensie (inclusief keeper) en het feit dat je geen middenvelder hebt die het spel kan maken, want na vanavond is duidelijk dat Guti dat niet kan.
Bizar dat je dit post na het geweldige jaar van Ajax.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:57 schreef MaartjeFitz het volgende:
[..]
Het Nederlandse voetbal an sich vind ik schrikbarend slecht geworden, Ik ben gewoon klaar met heel het voetbal
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Stel kneuzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Las dit net ook, dacht eerst nog maar één. Dat wordt kut.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Snel weer naar de keuken Maartjequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:57 schreef MaartjeFitz het volgende:
[..]
Het Nederlandse voetbal an sich vind ik schrikbarend slecht geworden, Ik ben gewoon klaar met heel het voetbal
Is gewoon kut toch dit. Triest altijd dat soort reactiesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
hahaHAAAHahaha
(ik post alvast even voor de ajacieden, is dat ook weer gebeurd)
De lat lekker hoog leggen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Precies. Dit team heeft niks te zoeken in de Champions League. Europa League lijkt me beter.
Lekker naar ballet gaan kijken dan Hansquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:57 schreef MaartjeFitz het volgende:
[..]
Verdigersquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Stel kneuzen
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
hahaHAAAHahaha
Yep, las Bergwijn hehe...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:00 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Als PSV een speler koopt voor 15 miljoen, gaan ze 'm niet een jaar verhuren aan Jong Ajax.
Beetje op elkaar ingespeeld raken, die afgrijselijke Van Bommel eruit pleuren (dat eerste half jaar vorig jaar gaat PSV nog lang zeer doen) en dan kan het exht nog wel iets worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Precies. Dit team heeft niks te zoeken in de Champions League. Europa League lijkt me beter.
Mwah. Tweede plek pakken jullie wel, maar niet met zo’n grote voorsprong als vorig jaar gok ik.quote:
Echt kansloos.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is gewoon kut toch dit. Triest altijd dat soort reacties
Zal dan eerder Utrecht/AZ zijn denk ik. Dat Feyenoord is ook niet veel.quote:
Ja maar iedereen met ogen ziet toch dat die jongen wel kan voetballen. Verkoop dan liever Lozano, die kan NIET voetballen, die moet je lozen voordat de bieden partij dat ook doorkrijgt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bergwijn is nooit beslissend in grote wedstrijden. Maakt enkel de 3-0 tegen Utrecht ofzo. Echt een kut speler. Gauw wegdoen en je selectie versterken.
Zou die de druk aan kunnen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Arts-assistent het volgende:
Hee psssttt Bergwijn! Zin om nog een keer te proberen een club naar de CL te schieten?
Dit is slecht voor de eredivisie, je hoort niemand lachen, zelfs ik niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
hahaHAAAHahaha
Lozano's rendement is vele malen beter dan die van Bergwijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja maar iedereen met ogen ziet toch dat die jongen wel kan voetballen. Verkoop dan liever Lozano, die kan NIET voetballen, die moet je lozen voordat de bieden partij dat ook doorkrijgt.
Ja maar daar hou je als club weer nauwelijks iets aan overquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja maar iedereen met ogen ziet toch dat die jongen wel kan voetballen. Verkoop dan liever Lozano, die kan NIET voetballen, die moet je lozen voordat de bieden partij dat ook doorkrijgt.
Die is daar straks anders de enige die er wel wat van kan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Denk dat Malen ook nog maar eens nadenkt over zijn contractverlenging
Want? Hij is gewoon onderdeel van dit elftal hoor, een echte topspeler had ons gewoon persoonlijk door deze ronde heen gespeeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Denk dat Malen ook nog maar eens nadenkt over zijn contractverlenging
Maar Bergwijn is (mits op de juiste positie) een spil in je spel, Lozano is een dood spelelement.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lozano's rendement is vele malen beter dan die van Bergwijn.
Omdat het perspectief om bij PSV je in de kijker te spelen van de leukere clubs in Europa zo heel snel vervliegt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Want? Hij is gewoon onderdeel van dit elftal hoor, een echte topspeler had ons gewoon persoonlijk door deze ronde heen gespeeld.
Waaeom slecht voor eredivisie?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is slecht voor de eredivisie, je hoort niemand lachen, zelfs ik niet.
Die kut clowns weer en het plaatje van PSV topic verwijderd.quote:
Over twee wedstrijden gezien heeft volgens de statistieken Basel 6 doelgerichte kansen gehad en 4 maal een doelpunt gemaakt. Dan is er iets goed mis in je defensie. Maar afgel open seizoen was al een drama mbt de cv. En daar is niets mee gedaan. Dan houd het op. Zeker EU gezien. Bovendien is Bergwijn geen 10 en Malen geen spits.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zoet& Lucassen effect. En alleen maar op de counter spelen.
Maar het was gunstiger geweest als ze een ronde verder waren en er dan uitgevlogen waren, toch? Of maakt dat niet uit?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Waaeom slecht voor eredivisie?
Zie PSV meer punten halen in EL dan in de CL
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die kut clowns weer en het plaatje van PSV topic verwijderd.
Oh ja dan ben je wel een teringdebiel jaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die kut clowns weer en het plaatje van PSV topic verwijderd.
PSV laat Malen niet gaanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:07 schreef satecl het volgende:
Als ik Ajax was lekker Malen ophalen i.p.v. Bergwijn. Goedkoper en beter.
Stel je aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:04 schreef Scarface88 het volgende:
Debiel ben je ook he Lenny fucking retard met je OP verneuken. Kk ff op man sneue user.
Beweer je nou dat wij geen goede defensie hebben?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:06 schreef Cherni het volgende:
[..]
Over twee wedstrijden gezien heeft volgens de statistieken Basel 6 doelgerichte kansen gehad en 4 maal een doelpunt gemaakt. Dan is er iets goed mis in je defensie. Maar afgel open seizoen was al een drama mbt de cv. En daar is niets mee gedaan. Dan houd het op. Zeker EU gezien. Bovendien is Bergwijn geen 10 en Malen geen spits.
Volgende ronde zouden ze anders tegen nr 2 van Oostenrijk spelen. Die kan er nog minder van dan Basel... Dat zijn dan 4 punten die je pakt, als je dan ronde daarna verliest heb je in ieder geval groepsfase EL.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar het was gunstiger geweest als ze een ronde verder waren en er dan uitgevlogen waren, toch? Of maakt dat niet uit?
1 jaar contract. 15 miljoen heb je m. Ajax heeft toch geld over.quote:
Ze hebben er ook op geanticipeerd met Brumaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het zou een zegen voor PSV zijn als een van die twee vertrekt voor een enorm bedrag. Er moet echt wat gebeuren aan de verdediging en PSV mist creativiteit op het middenveld. Daar moeten aankopen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |