Zou het wat uitmaken als je in de mickey mouse speelt?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:53 schreef Tagliano het volgende:
Mediageldjes dan wel weer volledig voor Ajax als die het halen
Volgende ronde is toch clubje zoals Trencin. Als dat zelfs niet lukt...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit PSV gaat de EL niet halen.
Neerwaartse spiraal.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV krijgt echt een verneukt coëfficiënt zo.
Nee hoor, alleen bewijzen ze vandaag wel mijn gelijk. Dit Basel was nog zwakker dan vorig jaar tegen ons en toch verliest PSV. Wat zegt jou dat?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu gaat @:yats roepen dat Basel een geweldige tegenstander was.
Er zitten een paar pareltjes tussen, maar wat een prut verder idd. Weinig creativiteit.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:55 schreef VEM2012 het volgende:
Slechtste PSV sinds de tijden van Nii Lamptey...
Waardeloos.
Dat PSV en Vitesse er allebei geen flikker van kunnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen bewijzen ze vandaag wel mijn gelijk. Dit Basel was nog zwakker dan vorig jaar tegen ons en toch verliest PSV. Wat zegt jou dat?
Dat PSV een wanprestatie heeft geleverd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen bewijzen ze vandaag wel mijn gelijk. Dit Basel was nog zwakker dan vorig jaar tegen ons en toch verliest PSV. Wat zegt jou dat?
Je kan die kleine toch niet weer over laten komen uit Barcelona, da's gênant.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:58 schreef Montagui het volgende:
Dit PSV heeft ook niets te zoeken in de CL.
Dat boeit toch niet meer met de nieuwe speeltijden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Bolasie het volgende:
Goede nieuws is dat we dus ook een niet-Nederlandse CL groepswedstrijd doordeweeks te zien krijgen op Veronica. Barcelonagefapgenot.
Jij blijft nl clubs ook overschatten hequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat PSV een wanprestatie heeft geleverd.
Ik heb alleen kanaal 14 en daar laten ze alleen schakelwedstrijdjes zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet meer met de nieuwe speeltijden.
Je kan er toch 4 kijken in die twee dagen.
Men? Alleen Scarface toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik weet nog wel dat men bij PSV lyrisch was over Guti.
Lachen was dat.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet meer met de nieuwe speeltijden.
Je kan er toch 4 kijken in die twee dagen.
beetje verkeken op hoe guti wasquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik weet nog wel dat men bij PSV lyrisch was over Guti.
Lachen was dat.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij blijft nl clubs ook overschatten he
Klopt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:03 schreef Bolasie het volgende:
AZ en FC Utrecht vliegen er deze week ook uit.
Ooit waren ze goed.quote:
Volgende week Feyenoord zien verliezen in Europees verband.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
En dan volgende week genieten van weer wat chokes.
Aan een dravertje. En achterin nog steeds pure aids.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar van een club als PSV mag je gewoon meer verwachten, hebben toch al aardig wat uitgegeven deze zomer.
FC Eindhoven is dé club van Eindhoven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FC Eindhoven is ook een club uit Eindhoven.
Je verwacht het niet.
Scheer je weg.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgende week Feyenoord zien verliezen in Europees verband.
GENOT.
Een middenveld om wanhopig van te worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Aan een dravertje. En achterin nog steeds pure aids.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
GENOT.
Dat is toch al jaren het geval?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is tegenwoordig hopen dat onze clubs een voorronde doorkomen.
4-0 verliezen van Tbilisi (lol)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
GENOT.
Ja die Bruma lijkt niet veel bijzonders nee, maar goed wellicht is die Baumgartl wat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Aan een dravertje. En achterin nog steeds pure aids.
Dat laatste is ronduit klote.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:10 schreef Zorro het volgende:
Die CL is niet zo boeiend, die drie voorrondes zag ik PSV toch al niet overleven, zeker niet als je misschien nog wat spelers kwijtraakt voordat die derde ronde er is.
Het mislopen van directe plaatsing voor de EL is wel vervelend.
Basel/LASK Linz/Kiev is echt niet zo'n moeilijke route hoor, scheelt echt een hoop in die opzet dat er geen ploegen meer in de voorrondes zitten uit de top-5 landen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:10 schreef Zorro het volgende:
Die CL is niet zo boeiend, die drie voorrondes zag ik PSV toch al niet overleven, zeker niet als je misschien nog wat spelers kwijtraakt voordat die derde ronde er is.
Zou lachwekkend zijn als PSV zich te groot voelt voor de EL.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:16 schreef Dejannn het volgende:
Jammer dit, maar hopelijk weet PSV gewoon een mooie campagne te draaien in de EL, al zullen ze die wel laten schieten om vol voor de titel te gaan.
twitter:bartf twitterde op dinsdag 30-07-2019 om 22:07:05In totaal 156 lange ballen in de eerste drie wedstrijden van PSV sinds het vertrek van Luuk de Jong. reageer retweet
Alsof je zonder middenveld speelt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:bartf twitterde op dinsdag 30-07-2019 om 22:07:05In totaal 156 lange ballen in de eerste drie wedstrijden van PSV sinds het vertrek van Luuk de Jong. reageer retweet
Ik denk dat je sowieso beter met 7 of 8 spitsen moet gaan spelen ipv dit middenveld en deze verdediging. Die voegen echt helemaal niks toe.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geblesseerd geraakt bij het omdoen van de aanvoerdersband
Hoopvol.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
36 of 37 jaar oud?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:15 schreef hjansen82 het volgende:
Dan denk ik aan Brabant, want die liggen eruit.
Vooral het feit dat je 36 jaar hebt kunnen oefenen en dit dan je uiteindelijke niveau wat betreft humor is.quote:
precies. welke ploeg kan nou drie voorrondes doorkomen en dan nog wat presteren in de rest van het tournooiquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:10 schreef Zorro het volgende:
Uuh ajax vorig jaarquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:35 schreef manny het volgende:
[..]
precies. welke ploeg kan nou drie voorrondes doorkomen en dan nog wat presteren in de rest van het tournooi
niets aan de hand. lekker de lat omlaag.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geblesseerd geraakt bij het omdoen van de aanvoerdersband
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |