Nee hoor, alleen bewijzen ze vandaag wel mijn gelijk. Dit Basel was nog zwakker dan vorig jaar tegen ons en toch verliest PSV. Wat zegt jou dat?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu gaat @:yats roepen dat Basel een geweldige tegenstander was.
Er zitten een paar pareltjes tussen, maar wat een prut verder idd. Weinig creativiteit.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:55 schreef VEM2012 het volgende:
Slechtste PSV sinds de tijden van Nii Lamptey...
Waardeloos.
Dat PSV en Vitesse er allebei geen flikker van kunnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen bewijzen ze vandaag wel mijn gelijk. Dit Basel was nog zwakker dan vorig jaar tegen ons en toch verliest PSV. Wat zegt jou dat?
Dat PSV een wanprestatie heeft geleverd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen bewijzen ze vandaag wel mijn gelijk. Dit Basel was nog zwakker dan vorig jaar tegen ons en toch verliest PSV. Wat zegt jou dat?
Je kan die kleine toch niet weer over laten komen uit Barcelona, da's gênant.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:58 schreef Montagui het volgende:
Dit PSV heeft ook niets te zoeken in de CL.
Dat boeit toch niet meer met de nieuwe speeltijden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Bolasie het volgende:
Goede nieuws is dat we dus ook een niet-Nederlandse CL groepswedstrijd doordeweeks te zien krijgen op Veronica. Barcelonagefapgenot.
Jij blijft nl clubs ook overschatten hequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat PSV een wanprestatie heeft geleverd.
Ik heb alleen kanaal 14 en daar laten ze alleen schakelwedstrijdjes zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet meer met de nieuwe speeltijden.
Je kan er toch 4 kijken in die twee dagen.
Men? Alleen Scarface toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik weet nog wel dat men bij PSV lyrisch was over Guti.
Lachen was dat.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet meer met de nieuwe speeltijden.
Je kan er toch 4 kijken in die twee dagen.
beetje verkeken op hoe guti wasquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik weet nog wel dat men bij PSV lyrisch was over Guti.
Lachen was dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |