abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188236377
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:26 schreef djh77 het volgende:

[..]

Mijn wallet is nog leeg.
Bij mij was het afgelopen nacht bijgeboekt.
pi_188236394
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:25 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Voor wie niet mee gedaan heeft aan herfinanciering Vlasstraat 3a Utrecht van die knuppel van Kre-Direct staat het geld van de slotaflossing nu in je wallet.
Dank. Meteen maar even geleegd.
pi_188236436
Update van de voetfit;

U hebt onlangs geīnvesteerd in project 20027 | Herfinanciering Bedrijfspand VoetFit Velp. Zojuist hebben wij het doelbedrag van deze lening verlaagd van ¤ 275.000,- naar ¤ 262.000,-.

De onderneemster heeft aangegeven het leenbedrag te willen verlagen met ¤ 13.000,-, omdat er inmiddels een extra aflossing op de te herfinancieren lening heeft plaatsgevonden ter hoogte van dit bedrag. Geldvoorelkaar.nl heeft dit geverifieerd en vastgesteld dat de extra aflossing niet ten koste is gegaan van de eigen inbreng van ¤ 15.000,-. Met de aanpassing van het doelbedrag zal het aflossingsvrije deel van deze Vastgoedlening lager worden. De Loan-to-Value en de betaalcapaciteit zijn hierdoor verbeterd.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geīnformeerd te hebben.

Edit; zie dat dit er boven ook al vermeld was sorry. Vraag me ook af hoe de projecten van 900k gaan volkomen trouwens...?
pi_188236472
Blokker wordt ook mijn eerste project bij NF.

Vlasstraat, Utrecht, SIG bij mij eveneens afgelopen nacht bijgeboekt. Jammer van de verslechtering van de condities voor ons. Ik denk dat ze aan het testen zijn hoe ver ze de boel nog kunnen uitkleden. How low can you go? Volgens mij lopen de projecten al minder snel vol als voorheen. Wanneer zal schijf 1a/1b niet meer als eerste vol zijn?
pi_188236478
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:14 schreef ML45 het volgende:
Bij project bij GvE Voetfit Velp https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=20027 dat maar moeizaam volraakt heeft de ondernemer het doelbedrag van 275k verlaagd naar 262k waardoor het gat nog maar ¤ 7.700 is waarvoor ze 3 dagen hebben. LTV verbetert hierdoor iets. Ze hebben de lening wel erg hard nodig.
PS; Ik doen in dit project mee en overigens ook in Blokker.
Bedankt. Ben nu alsnog ingestapt met een klein bedrag. Staat op 97%.
pi_188236595
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:26 schreef djh77 het volgende:

[..]

Mijn wallet is nog leeg.
Die van mij stond er vanochtend vroeg al bij... zonder dat er een transactie was. Eind de ochtend stond ook de transactie vermeld. ook apart dan.

Hoelang duurt het gemiddeld voordat het op de tegenrekening staat. Voor mij eerste keer dat ik er geld vanaf haal.
pi_188236625
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:34 schreef W1241302 het volgende:

[..]

Bedankt. Ben nu alsnog ingestapt met een klein bedrag. Staat op 97%.
Ook klein ingestapt. Is dit rente percentage de nieuwe norm?

Zie ook nog 2 andere GVE projecten staan (900K elk). Maar lange looptijd/lage percentages/hoge LTV. Ik denk dat de rente + 1% moet zijn voor dat die gaan lopen.
pi_188236873
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:44 schreef PON het volgende:

[..]

Ook klein ingestapt. Is dit rente percentage de nieuwe norm?

Zie ook nog 2 andere GVE projecten staan (900K elk). Maar lange looptijd/lage percentages/hoge LTV. Ik denk dat de rente + 1% moet zijn voor dat die gaan lopen.
Ik twijfel nog. Ik wil niet aan leeftijdsdiscriminatie doen, maar vind 62 en 66 jaar best aan de hoge kant. de BKR-scores zijn wel goed.
pi_188237080
Nog meer personal fitness opkomst:

EINDHOVEN (AFN) - Personal Fitness Nederland opende dit jaar al 21 vestigingen. Daarmee ligt de fitnessketen volgens franchisegever Jos Vermeer op schema voor zijn doelstelling van 160 filialen in de zomer van 2021. "We openen momenteel twee ā drie vestigingen per maand", zegt hij in een interview met Franchiseplus.nl.

"Naast de groei met nieuwe franchise-ondernemers, openen bestaande franchise-ondernemers ook meerdere vestigingen. In het najaar staan er nog minimaal vijftien nieuwe vestigingen op de planning waardoor we uitkomen op circa 95 vestigingen eind 2019."

Met een crowdfunding-project heeft Personal Fitness Nederland 200.000 euro opgehaald om ook nieuwe, eigen vestigingen te kunnen openen. "In 3,5 jaar hebben wij 80 locaties geopend", vertelt Vermeer. "Hoewel dit een ongekend snelle groei is, zijn wij er nog lang niet. Eind 2018 hebben wij besloten om ook eigen vestigingen te openen om de groeidoelstelling te realiseren. Hiervoor hebben wij de samenwerking gezocht met drie partners."

Het bedrijf opent in augustus verder zijn eerste vestiging in België, een markt met "ontzettend veel potentieel". In Nederland ziet Vermeer ook nog ruimte voor verdere groei. "Op basis van een rayonanalyse, zijn er circa 225 Personal Fitness Nederland vestigingen mogelijk in Nederland maar dat is geen doel op zich. Eerst maar eens naar de 160", zegt hij.
pi_188237260
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:42 schreef flexion het volgende:

[..]

Die van mij stond er vanochtend vroeg al bij... zonder dat er een transactie was. Eind de ochtend stond ook de transactie vermeld. ook apart dan.

Hoelang duurt het gemiddeld voordat het op de tegenrekening staat. Voor mij eerste keer dat ik er geld vanaf haal.
Meestal 2 werkdagen.
pi_188237333
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 15:53 schreef djh77 het volgende:
Project A'dam op SiG
https://investeren.sameni(...)raat-55-te-amsterdam
4,3% rente
https://www.linkedin.com/in/thomasvanholder/
Uit het taxatierapport
[..]

?????

quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:41 schreef Faraday01 het volgende:
SiG maakt er een potje van _O-

Ook de rentevergoeding bij vervroegde aflossing is versoberd tot 1%. Ik investeer voorlopig niet meer. Steeds lagere rente, belachelijk veel fouten in de pitches en er wordt meer aan de aanvragers gedacht dan aan de financiers.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:56 schreef flexion het volgende:

[..]

Sluit me bij je aan... netto rente onder de 4 procent voor schijf 1A. Voorlopig maar geen crowdfunding meer tot de rente weer in verhouding staat tot het risico. Helaas is er nog genoeg geld beschikbaar en zijn mensen blind geworden voor de risico's. Zolang ze binnen no-time vol zitten zal het blijven dalen. Maar niet met mijn geld...
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 19:13 schreef quepos het volgende:
Rente bij SIG wordt wel heel laag.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:34 schreef obligataire het volgende:

[..]

Pfff, bij SIG, sinds de laatste 'leegboeking' zijn er precies 4 mutaties geweest en nu klopt het saldo al niet meer. Kān toch niet?
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:24 schreef Red_arrow het volgende:
Ik heb het vrijgekomen geld van de Aaf Bouberstraat in de 2 openstaande Rotterdamse projecten op SIG gestoken, aangezien hierna de nieuwe projecten onder de nieuwe voorwaarden zijn.
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:25 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Dat zou je denken ja maar helaas is de werkelijkheid anders. Ik doe dat maandelijks als ik het saldo in de eerste twee weken nog niet gebruikt heb om een nieuw project mee te betalen. Ik zit een beetje te twijfelen of er voor mij nog nieuwe projecten komen bij SiG. De rente is onder mijn minimum rentevergoeding gezakt en de verslechterde voorwaarde bij een vervroegde aflossing helpen hier ook niet bij.
quote:

[..]

Voor wie niet mee gedaan heeft aan herfinanciering Vlasstraat 3a Utrecht van die knuppel van Kre-Direct staat het geld van de slotaflossing nu in je wallet.

Vlasstraat 3A is naar Blokker!
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:33 schreef Aster1X het volgende:
Jammer van de verslechtering van de condities voor ons. Ik denk dat ze aan het testen zijn hoe ver ze de boel nog kunnen uitkleden. How low can you go? Volgens mij lopen de projecten al minder snel vol als voorheen. Wanneer zal schijf 1a/1b niet meer als eerste vol zijn?
Ik ga ook definitief stoppen met investeren bij SIG. Niet dat dit project slechter is dan gemiddeld maar wel dat de rente nu onder mijn minimale percentage van 4% is gezakt (als je de opstarttijd en de jaarlijks vooraf te betalen kosten meeneemt). Ook de verslechtering bij een vervroegde aflossing is een hele slechte zaak.

We moeten niet uit het oog verliezen dat projecten zoals dit laatste Amsterdamse project in een zwaar overspannen markt gewaardeerd is geworden. Dergelijke panden gingen 4 a 5 jaar geleden voor minder dan de helft van de hand. Wat snel omhoog gaat kan ook snel naar beneden dus risicovrij is dit project in de 1a schijf zeker niet en dat voor minder dan 4%. Ik verwacht overigens dat andere investeerders nog wel even door investeren en de projecten gewoon vol komen. Het geld klotst klaarblijkelijk nog steeds tegen de plinten.

Mijn ondergrens is echter wel bereikt. Helaas, want verder was het een leuk product waarin ik de afgelopen jaren met plezier heb geīnvesteerd.
pi_188237425
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 16:20 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Meestal 2 werkdagen.
Bedankt
pi_188237653
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 16:31 schreef flexion het volgende:

[..]

Bedankt

En staat er al bij. Dat gaat gelukkig wel goed en snel
pi_188238418
Mij e-wallet bij SIG bevat wel een saldo maar alle transacties uit het verleden en heden zijn weg
pi_188238918
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 17:40 schreef zeeland6 het volgende:
Mij e-wallet bij SIG bevat wel een saldo maar alle transacties uit het verleden en heden zijn weg
Tja, dat komt helaas wel vaker voor. Meestal komen de gegevens weer vrij snel terug. Wel afwachten of er niets in de historische gegevens is aangepast.
Dat is de reden waarom investeerders regelmatig het saldo (na controle) terug boeken.
pi_188239649
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:07 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Tja, dat komt helaas wel vaker voor. Meestal komen de gegevens weer vrij snel terug. Wel afwachten of er niets in de historische gegevens is aangepast.
Dat is de reden waarom investeerders regelmatig het saldo (na controle) terug boeken.
Kan iemand een voorbeeld geven van betalingen die fout gaan in de wallet van SIG. In casu: ik neem nagenoeg alleen schijf 1 mee en dam het minimum van ¤250. Op ¤0,01-afronding in het voordeel van SIG klopt het eigenlijk altijd zover ik zie.
pi_188240013
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:56 schreef Jaco078 het volgende:

[..]

Kan iemand een voorbeeld geven van betalingen die fout gaan in de wallet van SIG. In casu: ik neem nagenoeg alleen schijf 1 mee en dam het minimum van ¤250. Op ¤0,01-afronding in het voordeel van SIG klopt het eigenlijk altijd zover ik zie.
Er zijn allerlei manieren voorbij gekomen de afgelopen jaren maar het komt o.a. voor dat bedragen wel in het overzicht staan maar dat het totaal saldo hiermee niet overeenkomt.
pi_188240129
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:56 schreef Jaco078 het volgende:

[..]

Mijn ervaringen;
- saldo stijgt wel doch de individuele boeken zijn niet zichtbaar( op dit moment zo)
- optelling individuele boekingen komt niet overeen met saldo
- individuele boekingen verdwijnen en komen weer terug( voorbeeld gisteren zag ik twee boeking van begin juli staan met een datum 30 juli, vandaan zijn deze weer geboekt met datum begin juli).
Uiteindelijk klopt het allemaal wel heb ik kunnen constateren gedurende een halfjaar nakijken maar vertrouwenwekkend is het niet.
pi_188240475
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 16:25 schreef Crowd001 het volgende:

Ik ga ook definitief stoppen met investeren bij SIG. Niet dat dit project slechter is dan gemiddeld maar wel dat de rente nu onder mijn minimale percentage van 4% is gezakt (als je de opstarttijd en de jaarlijks vooraf te betalen kosten meeneemt). Ook de verslechtering bij een vervroegde aflossing is een hele slechte zaak.

We moeten niet uit het oog verliezen dat projecten zoals dit laatste Amsterdamse project in een zwaar overspannen markt gewaardeerd is geworden. Dergelijke panden gingen 4 a 5 jaar geleden voor minder dan de helft van de hand. Wat snel omhoog gaat kan ook snel naar beneden dus risicovrij is dit project in de 1a schijf zeker niet en dat voor minder dan 4%. Ik verwacht overigens dat andere investeerders nog wel even door investeren en de projecten gewoon vol komen. Het geld klotst klaarblijkelijk nog steeds tegen de plinten.

Mijn ondergrens is echter wel bereikt. Helaas, want verder was het een leuk product waarin ik de afgelopen jaren met plezier heb geīnvesteerd.
100% mee eens.
pi_188241252
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:41 schreef TisIk het volgende:
100% mee eens.
Ook voor mij is het stop bij SIG, vanochtend mijn saldo laten terugboeken. B
Heb bovendien mijn buikvol van de problemen met intersolve en het niet kloppen van de overzichten. Die kennelijk ook nog handmatig gewijzigd kunnen worden.

Ook bij Newfunding is het over en uit. Werken ook met Intersolve en geeft ook daar problemen. Wilde daar weer eens een project meepakken, maar daar wordt weer moeilijk gedaan. Moet perse hetzelfde ID twee keer uploaden. Bovendien hebben andere platforums dit ook al aan Intersolve verstrekt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188242327
quote:

[..]

Vlasstraat 3A is naar Blokker!
Ik volg even niet, is dit project gecancelled? Heb hem destijds meegenomen, maar zie in mijn overzicht of mail niks over dat dit niet doorgaat.
pi_188242381
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:21 schreef Frandderouw het volgende:

[..]

Ook voor mij is het stop bij SIG, vanochtend mijn saldo laten terugboeken. B
Heb bovendien mijn buikvol van de problemen met intersolve en het niet kloppen van de overzichten. Die kennelijk ook nog handmatig gewijzigd kunnen worden.

Ook bij Newfunding is het over en uit. Werken ook met Intersolve en geeft ook daar problemen. Wilde daar weer eens een project meepakken, maar daar wordt weer moeilijk gedaan. Moet perse hetzelfde ID twee keer uploaden. Bovendien hebben andere platforums dit ook al aan Intersolve verstrekt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ongelofelijke starre en bureaucratische houding.

Waarschijnlijk vinden ze zichzelf heel veel beter dan de banken e.d. (want modern en Fintech).
In werkelijkheid doen ze dingen die een bank niet in zijn hoofd zou halen.
pi_188242427
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 21:12 schreef loepzuiver2019 het volgende:

[..]

Ik volg even niet, is dit project gecancelled? Heb hem destijds meegenomen, maar zie in mijn overzicht of mail niks over dat dit niet doorgaat.
Is geherfinancierd.
Dit gaat over het oude project, jij zit waarschijnlijk in het nieuwe.
pi_188242472
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 21:16 schreef TisIk het volgende:

[..]

Is geherfinancierd.
Dit gaat over het oude project, jij zit waarschijnlijk in het nieuwe.
Aha. Klopt, project nr 6378
pi_188245163
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:08 schreef PON het volgende:

[..]

Klein bedrag (50% jaarwinst 2018), goede winst, 8.5% rente. Ziet er okay uit. Alleen die vlottende activa ... 85% van de jaaromzet
(Inz. CCF/Zus)

Ja, die is opvallend. Maar het is geen B.V., dus kan het geen rekening-courant directie zijn.
Voorraad lijkt me ook niet, debiteuren met 1 a 2 maanden betaaltermijn hooguit 30 ā 60K, liquide middelen, waarom dan lenen? Blijft een raadsel.

Edit: misschien is het een lening aan die B.V. of aan Dhr. Rodenburg.

Kijkend naar de balans en resultaten zouden ze de lening makkelijk moeten kunnen terugbetalen..............

Ik overweeg m bescheiden mee te pakken. Linkje delen = lief
Pecunia non olet
pi_188246016
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 23:16 schreef obligataire het volgende:

[..]

(Inz. CCF/Zus)

Ja, die is opvallend. Maar het is geen B.V., dus kan het geen rekening-courant directie zijn.
Voorraad lijkt me ook niet, debiteuren met 1 a 2 maanden betaaltermijn hooguit 30 ā 60K, liquide middelen, waarom dan lenen? Blijft een raadsel.

Edit: misschien is het een lening aan die B.V. of aan Dhr. Rodenburg.

Kijkend naar de balans en resultaten zouden ze de lening makkelijk moeten kunnen terugbetalen..............

Ik overweeg m bescheiden mee te pakken. Linkje delen = lief
Het is een Collin Direct lening en daar zijn geen linkjes van.
pi_188247281
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:28 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Bij mij was het afgelopen nacht bijgeboekt.
Bijstorting wallet gebeurd dan in een behoorlijk lang tijdsbestek. Bij mij kwamen de eerste bijschrijvingen pas na 15uur en zijn nog steeds niet allemaal bijgeschreven. De grootste storting (aflossing Vlasstraat) is nog niet bijgestort.
pi_188247732
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 06:17 schreef djh77 het volgende:

[..]

Bijstorting wallet gebeurd dan in een behoorlijk lang tijdsbestek. Bij mij kwamen de eerste bijschrijvingen pas na 15uur en zijn nog steeds niet allemaal bijgeschreven. De grootste storting (aflossing Vlasstraat) is nog niet bijgestort.
Vreemd, die stond er bij mij gisterochtend al bij.
Ik mis nu nog slechts 1 klein bedragje.
Pecunia non olet
pi_188248176
Er staat een nieuw project op GVE:
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=20419

Realisatie bedrijfspand Doetinchem
Looptijd: 60 maanden
Rente: 5,3%
LTV: 86%

Vanaf maandag 8 augustus 10.00 uur live.
pi_188248480
Inmiddels de nieuwe GVE gelezen. Dit zijn mijn gedachten:

Er is een omgevingsvergunning verleend. Om een aanvraag in te kunnen dienen moet je belanghebbende zijn, dus ik neem aan dat hij de grond al bezit. Toch is de lening voor GVE bedoeld voor "aankoop van de grond en de bouw van het bedrijfspand". De grondprijs is hoger dan zijn, overigens niet bescheiden, eigen inbreng. Zou daar een lening voor zijn afgesloten die met het bij GVE op te halen geld wordt afgelost? Dat staat niet in de pitch.

De ondernemer is op zoek naar een mede-investeerder. Als die gevonden is: lopen de investeerders via GVE dan het risico dat de lening vervroegd wordt afgelost? Anderzijds: gelet op de groeiplannen is dat risico wellicht niet zo groot.

Volgens mij is dit de locatie. Wel heel mooi bij openbaar vervoer.

De ondernemer is van plan kopieën van deze units neer te zetten. Ik zie de in de pitch genoemde voordelen daarvan, maar is een mogelijk nadeel niet dat als de vraag naar dit type units wegzakt alle units meegaan? En dan is er nog het punt dat de bedrijfsunits in deze pitch de "zeldzame mogelijkheid" bieden om "winkel en opslag op één locatie te vestigen". Dat lijkt mij een pré, maar je weet niet of die toestemming ook voor toekomstige bedrijfsunits verleend zal worden.

De LTV lijkt mij wel hoog t.o.v. de geboden rente. Of vergis ik mij daarin? Ik ben benieuwd hoe anderen dit project beoordelen.
pi_188248926
Huurinkomsten project Gildenweg op NF zijn gecorrigeerd.

Nu de bedragen/optelsom bij de exploitatiebegroting nog, dit heb ik inmiddels doorgegeven.
pi_188249925
25k voorfinanciering detachering ict op Collin direct.
https://www.collincrowdfund.nl/k-%C3%B6nen/
pi_188250066
HCN zat binnen 10 sec. Vol. Veel auto investors, kan niet anders.
pi_188250120
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:02 schreef Jaco078 het volgende:
HCN zat binnen 10 sec. Vol. Veel auto investors, kan niet anders.
Is hij nog wel open geweest? Of ging het net zoals bij TEDS Haarlem?
pi_188250354
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:06 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Is hij nog wel open geweest? Of ging het net zoals bij TEDS Haarlem?
Omdat ik AI had uitstaan heb ik het minimale geīnvesteerd om klokslag 10 uur. Hij zat toen al voor minimaal 90%vol.
pi_188251069
Gildenweg NF: cijfers bij de exploitatiebegroting nu ook aangepast
pi_188252253
Volgens mijn telefoon is het al 14.30 uur geweest. GVE nog niet open.

[Gewijzigd]: Inmiddels open en al 89% vol.
pi_188252300
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:33 schreef Groepfunder het volgende:
Nu wel. Maar men kan er inderdaad geen klok kijken.
pi_188252359
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:33 schreef Groepfunder het volgende:

[Gewijzigd]: Inmiddels open en al 89% vol.
Nu op 94% maar zonder mij.
pi_188252469
Inmiddels is het project met olievaten op GVE voor 100% gefund. En dat alles binnen 10 minuten na opening op een vrijdag in de zomervakantie.
pi_188252482
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:38 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Nu op 94% maar zonder mij.
Ach ik ga wel mijn incentive ophalen in Amsterdam. Als men inderdaad verfijnde spullen heeft is dat wel lekker in de sla. :) Daarnaast denk ik dat er wel markt is in Amsterdam voor deze handel.
Gaat het mis dan zijn er twee personen hoofdelijk aansprakelijk. Dus 27500 per persoon dat moet toch wel op te brengen zijn. Zeker als er al het een en ander op normale wijze is afgelost.

[ Bericht 2% gewijzigd door NaRegenDeZon op 02-08-2019 14:50:57 ]
pi_188252709
Misschien dat ik het in het verleden niet goed heb zitten opletten maar ik zag net dat het bij SiG tegenwoordig mogelijk is om reacties bij een project te plaatsen. Is dit iets nieuws of heb ik zitten slapen?
pi_188252730
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:45 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ach ik ga wel mijn incentive ophalen in Amsterdam. Als men inderdaad verfijnde spullen heeft is dat wel lekker in de sla. :) Daarnaast denk ik dat er wel markt is in Amsterdam voor deze handel.
Gaat het mis dan zijn er twee personen hoofdelijk aansprakelijk. Dus 27500 per persoon dat moet toch wel op te brengen zijn. Zeker als er al het een en ander op normale wijze is afgelost.
Heb je voorbeelden waarbij er inderdaad zulke bedragen terugkomen? ik heb vooral de ervaring dat er nauwelijks recovery is en dan zeker niet als er geen zekerheden zijn
pi_188252765
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:02 schreef Horsemen het volgende:
Misschien dat ik het in het verleden niet goed heb zitten opletten maar ik zag net dat het bij SiG tegenwoordig mogelijk is om reacties bij een project te plaatsen. Is dit iets nieuws of heb ik zitten slapen?
Al heel lang zo. Meestal zetten we 'fok' erbij.
pi_188252792
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:06 schreef Jaco078 het volgende:

[..]

Al heel lang zo. Meestal zetten we 'fok' erbij.
Dat weet ik maar daar doel ik niet op.
Ik bedoel hier: https://investeren.sameni(...)raat-55-te-amsterdam
pi_188252856
quote:

[..]

Om iets te kunnen verdienen moeten ze eerst heel wat litertjes olie verkopen om de huur (80k per jaar/ruim 1500 euro in de week) te kunnen opbrengen. Van dit huurcontract kunnen ze vast niet op kort termijn af als het toch niet zo goed loopt. De verhuurder van de winkelruimte is niet voor niets “razend enthousiast”. Het eventuele vermogen van de eigenaren is dan snel op.
pi_188252977
quote:

[..]

Ik was te laat helaas😴😴
Pecunia non olet
pi_188253557
Schijf 1 SIG Amsterdam nagenoeg vol door de eerste 9 investeerders.
pi_188254098
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:08 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Dat weet ik maar daar doel ik niet op.
Ik bedoel hier: https://investeren.sameni(...)raat-55-te-amsterdam
Knop reactie bestond altijd al, maar deze optie staat meestal uit.
pi_188254128
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:08 schreef Jaco078 het volgende:
Schijf 1 SIG Amsterdam nagenoeg vol door de eerste 9 investeerders.
Tja, zoals iemand al schreef, het geld klotst tegen de plinten... (En al helemaal m.b.t. de Amsterdamse regio.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')