Blijkbaar volgt MCH jou al een tijdje en zijn zijn aantekeningen over jou goed op orde.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:15 schreef Samzz het volgende:
Jezus, die vrachtwagenchauffeur is echt heeeeeel lang geleden.
dat komt inderdaad niet echt meer in me op neequote:Op maandag 29 juli 2019 22:16 schreef Samzz het volgende: [..] Geloof het of niet, ik heb ook wel eens een vriendje gehad die geen FOK!er was
.
Kloptquote:Op maandag 29 juli 2019 22:17 schreef MCH het volgende:
[..]
we zijn ook al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel ouddddddddddddd
quote:Op maandag 29 juli 2019 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, die vrachtwagenchauffeur is echt heeeeeel lang geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij wordt vaal. Dat is denk ik de beste omschrijving. Ziet er gewoon sipjes uit maar maakt nog wel nieuwe blaadjes af en toe.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier doen de kleintjes het nog goed. Hangt ie slap?
Nou blijkbaar niet echt.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar volgt MCH jou al een tijdje en zijn zijn aantekeningen over jou goed op orde.
Nope, niet van FOK!.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:17 schreef Elvi het volgende:
Wie is vrachtwagenchauffeur dan? Niemand van fok dus?
Verzuipt ie dan niet? Of nog steeds te licht.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, hij wordt vaal. Dat is denk ik de beste omschrijving. Ziet er gewoon sipjes uit maar maakt nog wel nieuwe blaadjes af en toe.
klopt je zei dat ooit in de context dat je vaak met hem meeging en dat je zo veel landen hebt gezien en je antwoordde niet op mijn vraag of je ooit geslachtsgemeenschap hebt gehad in de cabinequote:
Hij ging juist weer beter toen ik hem weer lichter had gezet. Nu gewoon minder groen geworden.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verzuipt ie dan niet? Of nog steeds te licht.
Ja maar hij reed niet internationaal. Die landen heb ik met m'n ouders/vrienden gezien. Je moet je sheetje even aanpassen.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
klopt je zei dat ooit in de context dat je vaak met hem meeging en dat je zo veel landen hebt gezien en je antwoordde niet op mijn vraag of je ooit geslachtsgemeenschap hebt gehad in de cabine
Ja maar dat was in de winterquote:Op maandag 29 juli 2019 22:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij ging juist weer beter toen ik hem weer lichter had gezet. Nu gewoon minder groen geworden.
Nja morgen maar eens naar de wc verplaatsen, misschien laatste redding
Echt? Die van mij zijn behoorlijk plaatsvast.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop elk seizoen met planten te zeulen
Ik wilde nog het volgende vragen:quote:Op maandag 29 juli 2019 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop elk seizoen met planten te zeulen
De arts. Want geld. En hij was diep van binnen best aardig. Tot helikopter.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wilde nog het volgende vragen:
Heb je liever seks met Rapper Romano of Dr. Romano uit ER?
hij was koekoek manquote:Op maandag 29 juli 2019 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De arts. Want geld. En hij was diep van binnen best aardig. Tot helikopter.
Ik had geen medelijden toen hij zijn arm kwijt was.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wilde nog het volgende vragen:
Heb je liever seks met Rapper Romano of Dr. Romano uit ER?
Op de vensterbank in de slaapkamer heb ik nu alleen nog klavers staan. Hebben veel water nodig maar kunnen wel wat hebben qua zon. Van de winter kan ik er weer wat klein grut neerzetten.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Die van mij zijn behoorlijk plaatsvast.
Mijn zz-plant gaat niet zo goed, tho.
Gianni was er gisteren nog man.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:23 schreef MCH het volgende:
@:STING
@:Barbusse
@:zeefje
@:el_thijs
@:gianni61
Waar zijn jullieeeeeeeeeee???
Ik fapte wel vaak op de dikke memmen van elizabeth cordayquote:Op maandag 29 juli 2019 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had geen medelijden toen hij zijn arm kwijt was.
Lucht zuiverend ook he.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:23 schreef Samzz het volgende:
Misschien moet ik m op het toilet zetten. Daar komt geen direct zonlicht en daar is de kans op verwaarlozing het grootst.
Klavers? *Googelt.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de vensterbank in de slaapkamer heb ik nu alleen nog klavers staan. Hebben veel water nodig maar kunnen wel wat hebben qua zon. Van de winter kan ik er weer wat klein grut neerzetten.
En dan kan ik de Thea's ook weer wat meer naar voren halen want die houden niet van veel licht.
M'n Thea orbi doet het verrassend goed ineens
Ging toch niks boven Doug.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik fapte wel vaak op de dikke memmen van elizabeth corday
Oxalis geloof ik? Paarse. Heb ik al een jaar of vijftien. Was een stekje van een enorme plant van de buren en toen heb ik hem ook weer gestekt maar ik hou het hier even bij.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klavers? *Googelt.
De thea orbi wil ik ook nog wel, die is zo mooi.
Beetje welquote:Op maandag 29 juli 2019 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dino![]()
Zag ik nog iets voorbij komen over een vriendinnetje?
Ben je weer:
[ afbeelding ]?
Nee die had ik wel meteen herkend.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:26 schreef MCH het volgende:
[..]
ik kwam er echt pas jaren later achter dat dat tienerhoertje Kirsten Dunst was
Oxalis deppeiquote:Op maandag 29 juli 2019 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oxalis geloof ik? Paarse. Heb ik al een jaar of vijftien. Was een stekje van een enorme plant van de buren en toen heb ik hem ook weer gestekt maar ik hou het hier even bij.
Ik had hem ook gewoon in het groen maar die was met een maand dood.quote:
Beetje zelfs, poepoeh.quote:
Ga jij nou maar andere vrouwen zoenen na een biertje.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje zelfs, poepoeh.
In Luxemburg even inruilen voor een meer gunstig liggend exemplaar?
Vind die paarse mooierquote:Op maandag 29 juli 2019 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hem ook gewoon in het groen maar die was met een maand dood.
Wil nog een paar kleine vetplantjes maar mag niet meer want ze blijven nooit klein.
Nu?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga jij nou maar andere vrouwen zoenen na een biertje.
Ze moet nog een beetje overgehaald worden voor echte sneeuwpoepvakanties, maar de potentie is er.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk![]()
Sneeuwpoepbestendig? Of zijn jullie nog niet zo ver?
Maak toch eens een betere excel, hij is niet getrouwdquote:Op maandag 29 juli 2019 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je huwelijk is toch kut blijkbaar, dus waarom niet.
Wat is er eigenlijk aan de hand met Sunweb? Niks gepresteerd deze tour. Toch de eigenwijsheid van Iwan denk ik.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je huwelijk is toch kut blijkbaar, dus waarom niet.
naquote:Op maandag 29 juli 2019 22:34 schreef Californium het volgende:
Zit mijn kast op te ruimen. Vind een galajurk van 7 jaar geleden.
Past nog. Nu wil ik na een gala
Huwelijk, seksloze lange relatie, same shit different name.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Maak toch eens een betere excel, hij is niet getrouwd
Picsquote:Op maandag 29 juli 2019 22:34 schreef Californium het volgende:
Volgens mij is het best normaal dat je minder seks hebt als je lang bij elkaar bent en/of kinderen hebtquote:Op maandag 29 juli 2019 22:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Huwelijk, seksloze lange relatie, same shit different name.
Haha ben je op je micropenis getrapt?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Huwelijk, seksloze lange relatie, same shit different name.
Klinkt goedquote:Op maandag 29 juli 2019 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze moet nog een beetje overgehaald worden voor echte sneeuwpoepvakanties, maar de potentie is er.
Veel vragenquote:Op maandag 29 juli 2019 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ontmoet via een datingapp of gewoon heel veel mazzel?
Ja onwijsquote:Op maandag 29 juli 2019 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ben je op je micropenis getrapt?
Vermoed dat zijn oude salaris in zijn Tinder-profiel stond. Dat is natuurlijk wel een magneet voor vrouwen.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ontmoet via een datingapp of gewoon heel veel mazzel?
Toevallig dit weekend eentje hierquote:Op maandag 29 juli 2019 22:34 schreef Californium het volgende:
Dumoulin niet gestart, daar was die hele ploeg op gebouwd. Bol niet gestart en Kelderman afgestapt. Dus ze hadden alleen Matthews voor sprintsquote:Op maandag 29 juli 2019 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk aan de hand met Sunweb? Niks gepresteerd deze tour. Toch de eigenwijsheid van Iwan denk ik.
Bol niet gestart?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dumoulin niet gestart, daar was die hele ploeg op gebouwd. Bol niet gestart en Kelderman afgestapt. Dus ze hadden alleen Matthews voor sprints
Oude salaris?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vermoed dat zijn oude salaris in zijn Tinder-profiel stond. Dat is natuurlijk wel een magneet voor vrouwen.
Wat? Jij ook al aan de vrouwquote:
Condoommaat en salaris natuurlijkquote:Op maandag 29 juli 2019 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vermoed dat zijn oude salaris in zijn Tinder-profiel stond. Dat is natuurlijk wel een magneet voor vrouwen.
Je hebt nog niet gehoord dat hij gaat cashen in het buitenland?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oude salaris?
[..]
Wat? Jij ook al aan de vrouw
"Cashen"quote:Op maandag 29 juli 2019 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt nog niet gehoord dat hij gaat cashen in het buitenland?
Wat? Alsof een vriendinnetje nog niet shockend nieuws genoeg was.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt nog niet gehoord dat hij gaat cashen in het buitenland?
Je bent er ook nooit meerquote:Op maandag 29 juli 2019 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat? Alsof een vriendinnetje nog niet shockend nieuws genoeg was.
Vond de meerderheid dat wel goed na stemming dat hij wegging? Ik heb geen stemlink ontvangen hoor![]()
Ja daar begon het al mee en is ook wel een vreemd verhaal. Dumoulin totaal niet te spreken het hele seizoen al. Wat daar precies heeft gespeeld ben ik erg benieuwd naar.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dumoulin niet gestart, daar was die hele ploeg op gebouwd. Bol niet gestart en Kelderman afgestapt. Dus ze hadden alleen Matthews voor sprints
Gewoon wachten tot 1 augustusquote:Op maandag 29 juli 2019 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja daar begon het al mee en is ook wel een vreemd verhaal. Dumoulin totaal niet te spreken het hele seizoen al. Wat daar precies heeft gespeeld ben ik erg benieuwd naar.
Wauw. Gefeliciteerd!! Luxemburg is wel een bijzondere keuze.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent er ook nooit meerIk begin 2 september bij nieuwe baan in Luxemburg
Wat denk je van gevallen tijdens de Giro.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja daar begon het al mee en is ook wel een vreemd verhaal. Dumoulin totaal niet te spreken het hele seizoen al. Wat daar precies heeft gespeeld ben ik erg benieuwd naar.
Hij was sowieso minder, zag je al in de tijdrit in Bolognaquote:Op maandag 29 juli 2019 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat denk je van gevallen tijdens de Giro.
Het land kwam met de baan, dus niet echt een bewuste keuze. Wel fijn om wat meer natuur dichtbij te hebbenquote:Op maandag 29 juli 2019 22:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw. Gefeliciteerd!! Luxemburg is wel een bijzondere keuze.
Wel super mooi landje. Vianden
Tot wanneer ben je er?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben daar ook deze week, doen we pilsje?
Geloof je t zelf?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oude salaris?
[..]
Wat? Jij ook al aan de vrouw
Leuk!quote:
Daarvoor al was het niets, geen wedstrijd gereden. Er zit geen sfeer in het team.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat denk je van gevallen tijdens de Giro.
Valt vies tegenquote:Op maandag 29 juli 2019 22:51 schreef Faxie het volgende:
ElDinoslet heeft toch om de haverklap een vriendinnetje
Hij heeft ook middelmaat als helpersquote:Op maandag 29 juli 2019 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarvoor al was het niets, geen wedstrijd gereden. Er zit geen sfeer in het team.
Air moest me erop wijzen dat het een uitnodiging wasquote:
Is natuurlijk niet voor niets dat ie naar Jumbo Visma gaat. Wel benieuwd hoe ze dat gaat regelen met 3 kopmannen.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarvoor al was het niets, geen wedstrijd gereden. Er zit geen sfeer in het team.
Steeds dezelfde, in een lange seksloze relatie inmiddels.quote:
Ik ben nooit te beroerd om een potentieel social awkward moment uit te buiten voor mijn eigen plezier.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:52 schreef Californium het volgende:
Air moest me erop wijzen dat het een uitnodiging was
Air weet zich wel bij jou naar binnen te praten terwijl je zo'n hoog iq hebtquote:Op maandag 29 juli 2019 22:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Air moest me erop wijzen dat het een uitnodiging was
Waar is het?quote:
Ja. Kan veel gebeuren in een paar maanden.quote:
Ja inderdaad. Dat zal het zijnquote:Op maandag 29 juli 2019 22:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Air weet zich wel bij jou naar binnen te praten terwijl je zo'n hoog iq hebt
Goed verhaal dop.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Steeds dezelfde, in een lange seksloze relatie inmiddels.
Alleen de koelte van haar appartement is een reden om langs te komen.
Ik weet het!quote:Op maandag 29 juli 2019 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nooit te beroerd om een potentieel social awkward moment uit te buiten voor mijn eigen plezier.
Was een grapje om Cali te lokkenquote:Op maandag 29 juli 2019 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Kan veel gebeuren in een paar maanden.
Al ben ik nu meer benieuwd waar jij een gala van hebt, dat is toch echt wel een studietijdperkding.
quote:
Eén van de punten waarom Cali en ik zo goed matchen; beide een hoog IQ.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:53 schreef MCH het volgende:
Air weet zich wel bij jou naar binnen te praten terwijl je zo'n hoog iq hebt
quote:Op maandag 29 juli 2019 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de punten waarom Cali en ik zo goed matchen; beide een hoog IQ.
Jammer, stond je prima.quote:
Zij weet er alleen wat meer mee te doenquote:Op maandag 29 juli 2019 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, waar gebeurdquote:
hoezo dat Cali en jij matchen?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit viel wel wat tegen inderdaad. Al ben ik nu wel benieuwd of Fax een pak had gehad die bij je jurk had gepast.quote:
Smoking gun?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja je mag alsnog langskomen hoor. Heb zelf nog wel een smoking hangen hier.
Past die nog?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet alleen het strikje omdoen deze keer Faxquote:Op maandag 29 juli 2019 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus het gaat niet doorquote:Op maandag 29 juli 2019 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet alleen het strikje omdoen deze keer Fax
quote:
Deze humor gemistquote:Op maandag 29 juli 2019 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer naar de kroeg met je collega's en die niet iets te vadsige dame van het archief op haar bek pakken?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
hoezo dat Cali en jij matchen?
Je zou met missMSX moeten matchen.
Jij bent echt de grootste player die ik ooit heb meegemaakt.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben deze keer met een collega daar. Als je toevallig ook bij Hot Peppers bent op woensdagavond kunnen we vast een biertje drinken daar.quote:
Is dat een tieten bar? Mevrouw MCH is er ook bij namelijk.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben deze keer met een collega daar. Als je toevallig ook bij Hot Peppers bent op woensdagavond kunnen we vast een biertje drinken daar.
In dat geval moet je vergeten dat ik het gezegd heb.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dat een tieten bar? Mevrouw MCH is er ook bij namelijk.
quote:Op maandag 29 juli 2019 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dat geval moet je vergeten dat ik het gezegd heb.
Bang dat ze jouw hangtietjes niet meer mooi vindt?quote:Op maandag 29 juli 2019 23:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje met je.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Een bar waar je wordt geboord waar je bij staat dusquote:Op maandag 29 juli 2019 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje met je.
Hot Peppers is de meest beruchte stripbar aldaar waar je al je geld vakkundig uit je getrokken wordt zonder daar een enkel pleziertje van te krijgen.
quote:Op maandag 29 juli 2019 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
I lost the gamequote:Op maandag 29 juli 2019 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste player die ik ooit heb meegemaakt.
You are the game.quote:
Baudet zit er natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:22 schreef MCH het volgende:
Wat een gezeik bij Jinek met die Otten en Baudet
Over danquote:Op maandag 29 juli 2019 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Baudet zit er natuurlijk niet.
Zin in morgenquote:Op maandag 29 juli 2019 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat nu over onze verlosser Frenkie
Hoop niet dat er LPF toestanden uitbreken, ben lid van het eerste uur. En destijds een verfrissende partij.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:22 schreef MCH het volgende:
Wat een gezeik bij Jinek met die Otten en Baudet
Wait wut?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou dat was jij toch voordat je 'onterecht' met het uwv te maken kreeg?!
Komt uit een dorpje verderop. Laatst zijn vader en broertje op bezoek bij mijn vrijwilligerswerk. En Frenkie ook, net toen ik in Duitsland zat. Maar wel een stoere meid van 9 blij gemaakt omdat ze met hem op de foto gingquote:Op maandag 29 juli 2019 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat nu over onze verlosser Frenkie
Geen quasi grappige opmerkingen over mij maken waarvan je het ook niet leuk zou vinden als ze over jou worden gemaaktquote:
Hij komt zo normaal en rustig over. Benieuwd hoe hij het dit jaar gaat doen.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Komt uit een dorpje verderop. Laatst zijn vader en broertje op bezoek bij mijn vrijwilligerswerk. En Frenkie ook, net toen ik in Duitsland zat. Maar wel een stoere meid van 9 blij gemaakt omdat ze met hem op de foto ging
Nee, want ze worden nu al nooit over mij gemaakt.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Geen quasi grappige opmerkingen over mij maken waarvan je het ook niet leuk zou vinden als ze over jou worden gemaakt
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, want ze worden nu al nooit over mij gemaakt.
Your ship has already sailed, seaman! (of is het semen...)
Nah, MCH en ik hebben een soort van verkapte FOK! Bromance ontwikkeld.... tenminste, zo denk ik erover.quote:
Google weet waar je huis woont. En waar je over praat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:47 schreef Samzz het volgende:
Wtf, gisteren over trekkers gehad, nu staat heel m'n ads vol met Massey Fergusson.
I know. Maar we hadden t over Claasquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Google weet waar je huis woont. En waar je over praat.
fucking fancy met zijn Cquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat de vrachtwagenchauffeur?
Klaas Vaak zeker, die elke nacht even komt bedoel je? huehuehuequote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:56 schreef Allures het volgende:
[..]
fucking fancy met zijn C
Lijkt me meer een Klaas
Naam past wel bij m, maar nee. Het landbouwvoertuigenmerkquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat de vrachtwagenchauffeur?
Ik durf hem niet te zien. Werd al naar bij Hereditary vorig jaar en dat gebeurt anders nooitquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:20 schreef Harmankardon het volgende:
Midsommar is ook een vrij bizarre film.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klaas Vaak zeker, die elke nacht even komt bedoel je? huehuehue
Oké doei.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
Laadkabel van telefoon dood en nog maar 15%
Vraag die sexy geklede collega of je even bij haar mag tappenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
Was leuker geweest als het andersom wasquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Vraag die sexy geklede collega of je even bij haar mag tappen
jezusquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:48 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ister_to_pay_for_an/
Mensen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Mensen.
Maar 1 kabeltje hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
Wat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Mensen.
Fucking hell, wat ben je dan voor een domme hoer.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Mensen.
Wow, Damnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Mensen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:04 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)family_how_many_men/
roddels dat yv weer single is en hier alleen is om een nieuwe fok piemel te schaken?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt he? Had meer roddels verwacht.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fucking hell, wat ben je dan voor een domme hoer.
Niemand geeft een fuck, behalve MCHquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij was al bekend dat Buda een vriendinnetje heeft
wie dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wie's Buda?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga 'm morgen kijkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:20 schreef Harmankardon het volgende:
Midsommar is ook een vrij bizarre film.
Ja, bijna klaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:39 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik Dark nog een keer ga kijken. Dat vind ik echt een leuke serie.
Iemand al met de laatste Oitnb begonnen?
Ah, ik stop meteen met roken om @Yvie_lu te schaken. Damn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
roddels dat yv weer single is en hier alleen is om een nieuwe fok piemel te schaken?
Ohquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, bijna klaar.
Vrij saaiMeer een epiloog dan echt een seizoen.
nee want die kerels kennen we toch niet. Je moet er hier een schakenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:00 schreef TaMieke het volgende:
kan zelf ook wel wat te roddelen gevenis mssn makkelijker.
heb tinder geinstalleerd. geeft meestal genoeg mogelijkheid tot roddelen![]()
Wie biedt zich aanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:01 schreef Allures het volgende:
[..]
nee want die kerels kennen we toch niet. Je moet er hier een schaken
Doet me denken aan een moment wat ik ooit meegemaakt heb. Uit den ouden doosch:quote:
Pussyquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doet me denken aan een moment wat ik ooit meegemaakt heb. Uit den ouden doosch:
Als een kleine(re) hosti was ik met een stel vrienden naar de lokale bowling/arcade/lasertag tent en we hadden een rits aan euro's liggen op de pooltafel. Echter waren er twee kampsjaken die ook graag een potje pool wilde spelen. Die lieten dat jammer genoeg op een vreemde manier merken; 'zoeken jullie ruzie ofzo?'. "Omdat wij een paar euro's daar hebben liggen?" "Doe je ogen eens dicht, dat durf je niet he? " brulde de kleinste van de kampsjaken. Terwijl de andere bleef informeren of we ruzie zochten. "Sla dan, durf je niet". Ik wist als geen ander dat als er ergens twee kampsjaken zijn, er meerdere zijn. En ik had geen zin om die avond naar huis te gaan met een bierglas in mijn oog.
Speltip 3, weet wanneer je moet stoppen.
Misschien wil ie je wel dmmen als je het lief vraagtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel nieuwsgierig naar de sappige roddels die hosti niet wil vertellen nu
Met twee werkende ogen. Dat dan weer wel.quote:
Dat is niet leuk, openbare roddels zijn de beste.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Misschien wil ie je wel dmmen als je het lief vraagt
@HostiMeister Kun je die roddels ff delen via de tettenapp? Thanksquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Misschien wil ie je wel dmmen als je het lief vraagt
Dank voor de toestemming. Al had ik niet het gevoel die nodig te hebben.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik krijg alleen maar roddels via DM binnen.
Vertel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik krijg alleen maar roddels via DM binnen.
Wie doet wiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank voor de toestemming. Al had ik niet het gevoel die nodig te hebben.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:45 schreef Allures het volgende:
Volgens jaar ga ik ook echt naar milkshake
Verwachten ze dat echt?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik had gister vrij, omdat ik zondag naar Milkshake festival wa sin A'dam.
Is er blijkbaar op zondagavond 22:00 een meeting ingeschoten voor maandagochtend 08:00, waar ik dus NIET bij was.
Maar mensen verwachten dus blijkbaar dat ik op zondagavond (tijdens prive zaken) mijn werkmail aan t refreshen blijf om te zien of er de volgende dag (op mijn vrije dag) een meeting is?
Neuh.
Nou, echt heel erg blij was er iemand niet, dat ik er niet was. De meeting was ook wel vrij belangrijk.quote:
Maar je was toch sowieso vrij gister.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, echt heel erg blij was er iemand niet, dat ik er niet was. De meeting was ook wel vrij belangrijk.
Maar ja, wie gooit er dan ook een belangrijke meeting invite pas uit op zondag avond 22:00 voor de ochtend erna 08:00?
Aziaten zekerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik had gister vrij, omdat ik zondag naar Milkshake festival wa sin A'dam.
Is er blijkbaar op zondagavond 22:00 een meeting ingeschoten voor maandagochtend 08:00, waar ik dus NIET bij was.
Maar mensen verwachten dus blijkbaar dat ik op zondagavond (tijdens prive zaken) mijn werkmail aan t refreshen blijf om te zien of er de volgende dag (op mijn vrije dag) een meeting is?
Neuh.
Natuurlijkquote:
Ja, dus ik was er sowieso niet bijgeweestquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je was toch sowieso vrij gister.
Beetje hart voor de zaak hebben johquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dus ik was er sowieso niet bijgeweest
Heb laatst al op m'n vrije dag thuis ingebeld voor een meeting.
Ga dat niet de week daarna meteen nog eens doen.
Had je dan geen out of Office aan staan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, echt heel erg blij was er iemand niet, dat ik er niet was. De meeting was ook wel vrij belangrijk.
Maar ja, wie gooit er dan ook een belangrijke meeting invite pas uit op zondag avond 22:00 voor de ochtend erna 08:00?
Euh, niemandquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je dan geen out of Office aan staan?
Ja, zoals een Singaporees: 7 dagen in de week, 24-7 beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje hart voor de zaak hebben joh
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zoals een Singaporees: 7 dagen in de week, 24-7 beschikbaar zijn.
Nou, neuh.
Precies, de zaak is immers ook hard voor jou.quote:
hihahoquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, de zaak is immers ook hard voor jou.
Welke roddels?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:05 schreef Allures het volgende:
Ik wacht nog steeds op die roddels trouwens...
Heb je meer tijd om te Tinderen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:09 schreef TaMieke het volgende:
Mijn god. cursus is traag
Moeten simpel opdrachtje doen. Heb de opdracht al klaar volgens mij en de rest moet nog beginnen.....
hahaah true. maar ben er al weer klaar mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je meer tijd om te Tinderen.
Dat is snelquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hahaah true. maar ben er al weer klaar mee.
irritante app, sowieso
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:21 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat is snelomdat je het noemde ik ik ook even swipen
heb nu 3 leuke gesprekken
Nou ja vooral omdat jullie te saai zijn
Waar gaan de gesprekken over?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:21 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee. Allemaal aan het lijntje houden om mijn eigen waarde op de markt te bepalen en ego op te krikken. Het is Tinder duhquote:
doe je snel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:21 schreef Allures het volgende:
[..]
Droevig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee. Allemaal aan het lijntje houden om mijn eigen waarde op de markt te bepalen en ego op te krikken. Het is Tinder duh
Vraag dan gewoon mijn nummerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja Jezus gewoon je nr dan
Hard to get joh
Hoezo kom je daar pas om half 2 achter. Pis jij nooit?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Was vergeten dat ik gister bietjes heb gegeten en schrok me de tandjes bij het pissen![]()
Vanochtend moest ik gelijk een dikke boomstam leggen, dan kijk ik meestal niet even achterom. Daarnaast beetje te weinig gedronken vandaagquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoezo kom je daar pas om half 2 achter. Pis jij nooit?
Wilde je niet trots naar je productie kijken?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vanochtend moest ik gelijk een dikke boomstam leggen, dan kijk ik meestal niet even achterom. Daarnaast beetje te weinig gedronken vandaag
als vrouw moet je altijd even kijken dat het geen baby wasquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wilde je niet trots naar je productie kijken?
Door het gebrek aan plons wist ik al dat het een goede unit was.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wilde je niet trots naar je productie kijken?
Een goede chonk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Door het gebrek aan plons wist ik al dat het een goede unit was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |