Ja ook al was je de captain van Feyenoord ik hoef je niet te meetenquote:Op maandag 29 juli 2019 16:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt
Daarom keertje meeten. Ben een nette jongen
Misschien hebben we al eens gemeet zonder het te weten?quote:Op maandag 29 juli 2019 16:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja ook al was je de captain van Feyenoord ik hoef je niet te meeten
Lijkt me stug.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien hebben we al eens gemeet zonder het te weten?
Taxi spelenquote:Op maandag 29 juli 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moest je daar helemaal joh.
Je hebt iedereen even thuis afgezet met een bus omdat je Bob was of wat?quote:
Op de heenweg iemand opgepikt, op de terug weg drie man afgezet. Zo ben ik dan ook weer wel.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt iedereen even thuis afgezet met een bus omdat je Bob was of wat?
Kijk je wel eens Bob Burgers dan? Is echt een hele leuke tekenfilm op Veronicaquote:Op maandag 29 juli 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt iedereen even thuis afgezet met een bus omdat je Bob was of wat?
Dat vond ik zo stomquote:Op maandag 29 juli 2019 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kijk je wel eens Bob Burgers dan? Is echt een hele leuke tekenfilm op Veronica
Kijk, dat zijn de troopers waar de samenleving op kan bouwen. Volgende keer reis ik ook met jou mee vriendquote:Op maandag 29 juli 2019 16:43 schreef I. het volgende:
[..]
Op de heenweg iemand opgepikt, op de terug weg drie man afgezet. Zo ben ik dan ook weer wel.
Nice, goed bezig!quote:Op maandag 29 juli 2019 16:43 schreef I. het volgende:
[..]
Op de heenweg iemand opgepikt, op de terug weg drie man afgezet. Zo ben ik dan ook weer wel.
Zegt mij niets.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Comedy Central toch?quote:Op maandag 29 juli 2019 16:44 schreef Kiid het volgende:
Kan je niet naar de supermarkt gaan?quote:Op maandag 29 juli 2019 16:49 schreef JanCees het volgende:
en mn ma is er niet dus denk niks eten dan
jawelquote:Op maandag 29 juli 2019 16:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan je niet naar de supermarkt gaan?
Alsof jij daar heengaat pftquote:Op maandag 29 juli 2019 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de troopers waar de samenleving op kan bouwen. Volgende keer reis ik ook met jou mee vriend
oke spannend nog, hoe lang duurt datquote:Op maandag 29 juli 2019 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zojuist herziene versie ingeleverd. Nu maar weer afwachten.
15 augustus was nieuwe deadline, ga morgen op vakantie, moet het sowieso voor 31 aug weten ivm mogelijke herinschrijving.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |