Terecht en volkomen begrijpelijk. Hij wordt er vervolgens op afgerekend als hij wordt uitgeschakeld voor EL voetbal, en in september al aankijkt tegen een onoverbrugbare achterstand op Ajax en PSV.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Krijg wel de indruk dat Stam flink op aankopen aandringt.
En terecht.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Krijg wel de indruk dat Stam flink op aankopen aandringt.
Begrijpelijke keuze toch? Jaap wil hoger op het veld spelen, dat is met Jan Arie net zo goed zelfmoord als met domme-fouten-van Beek.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:01 schreef satecl het volgende:
Ik zie overigens liever JanScharie dan v Beek in het veld staan. Gekke keuze van Stam.
Misschien houdt hij rekening met de voorwaarde of belofte die door Jan de Jong (en wellicht ook door de RvC is uitgesproken) dat Feyenoord zich meer zou gaan inzetten op de eigen jeugd?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:01 schreef satecl het volgende:
Ik zie overigens liever JanScharie dan v Beek in het veld staan. Gekke keuze van Stam.
@Lastpostquote:Op maandag 29 juli 2019 14:01 schreef Zipportal het volgende:
Wie maakt eigenlijk de OP's hier? Wij klanten verwachten een nieuwe.
Jan Arie is ‘t ook niet hoor. Supertraag en heeft net zo goed blunders begaan. Vind het allebei niks. Botteghin vind ik nog best oké, want die zet je gewoon op een man en schakelt hem volledig uit (zoals 9/10x bij De Jong is gelukt).quote:Op maandag 29 juli 2019 14:01 schreef satecl het volgende:
Eens. Met een verdediger en een extra spits ziet het er best aardig uit voor Feyenoord.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
En terecht.
Stam heeft het qua opbouw en aanvallend best heel aardig staan, maar als je ze vervolgens bij elke counter om de oren krijgt en je speelt met fucking prutser Vente in de spits valt er aan het veldspel ook geen eer meer te behalen.
Waarom we in godsnaam niet in die piramide zitten.... Levert toch juist ook geld op?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Jong Feyenoord heeft overigens met 5-1 gewonnen van Jong FC Utrecht.
Je kan ook gewoon echt een leuk elftal opstellen dat prima mee kan draaien in de KKD.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom we in godsnaam niet in die piramide zitten.... Levert toch juist ook geld op?
Botteghin is leuk 1 op 1 als hij een man kan uitschakelen. Met ruimte in z'n rug of opbouwend is Botteghin net zo goed kut met peren.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Jan Arie is ‘t ook niet hoor. Supertraag en heeft net zo goed blunders begaan. Vind het allebei niks. Botteghin vind ik nog best oké, want die zet je gewoon op een man en schakelt hem volledig uit (zoals 9/10x bij De Jong is gelukt).
Nu niet meer relevant. Nog even en die < 21 competitie begint, als we maar zorgen dat we daar wel meteen er goed bij zitten.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom we in godsnaam niet in die piramide zitten.... Levert toch juist ook geld op?
Eens, maar ik vind hem nuttiger dan Jan Arie, omdat je hem inderdaad een man uit kan laten schakelen. Daarom moet er een snelle, voetballende verdediger naast hem komen. Dan zie ik het nog wel werken. Botteghin heeft uitstekende wedstrijden voor ons gespeeld. Zelfs vorig seizoen nog.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Botteghin is leuk 1 op 1 als hij een man kan uitschakelen. Met ruimte in z'n rug of opbouwend is Botteghin net zo goed kut met peren.
Je ziet Botteghin ook 9 van de 10 keer weer ballen breed geven in de defensie, vaak ook heel risicovol (daardoor kwam van Beek gisteren in de problemen), dingen die je al worden afgeleerd bij de amateurs. Die zie je Botteghin echt iedere wedstrijd doen.
Ik denk dat daarom het halen van een rechtsback ook makkelijker is, omdat je die snelle, centrale verdediger al met St. Juste in huis hebt. Nadeel is dan wel dat je opnieuw twee rechtspoten in het centrum hebt.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind hem nuttiger dan Jan Arie, omdat je hem inderdaad een man uit kan laten schakelen. Daarom moet er een snelle, voetballende verdediger naast hem komen. Dan zie ik het nog wel werken. Botteghin heeft uitstekende wedstrijden voor ons gespeeld. Zelfs vorig seizoen nog.
Gaan alle "Jong-" teams dan ook weer uit de piramide? Want zo niet, dan had ik alsnog veel liever in de KKD gezeten.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nu niet meer relevant. Nog even en die < 21 competitie begint, als we maar zorgen dat we daar wel meteen er goed bij zitten.
Dit ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaan alle "Jong-" teams dan ook weer uit de piramide? Want zo niet, dan had ik alsnog veel liever in de KKD gezeten.
Zo'n U21 competitie wordt toch gewoon de oude Beloftencompetitie in een nieuw jasje? Totaal niet vergelijkbaar met het niveau van tegenstanders in de KKD
Volgens mij is het inderdaad de bedoeling dat alle Jong teams dan weer uit de KKD verdwijnen, maar dit weet ik niet 100% zeker.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaan alle "Jong-" teams dan ook weer uit de piramide? Want zo niet, dan had ik alsnog veel liever in de KKD gezeten.
Zo'n U21 competitie wordt toch gewoon de oude Beloftencompetitie in een nieuw jasje? Totaal niet vergelijkbaar met het niveau van tegenstanders in de KKD
Ik heb de vorige 2 gemaakt, maar vind het prima als iemand anders 't stokje overneemt.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:01 schreef Zipportal het volgende:
Wie maakt eigenlijk de OP's hier? Wij klanten verwachten een nieuwe.
Wie?quote:
Een oud Belgisch international van 34 die vandaag terug gezet is naar het B elftal, o.a. omdat ie een mega salaris pakt bij zijn club en ze daar vanaf willen.quote:
Was ooit wel een goede verdediger. Maar nu moet je die niet meer willen hebben als ik dat artikel zo lees.quote:
Ah, een 34 jarige Belgische verdediger op z'n retour.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
https://www.hln.be/sport/(...)aar-b-kern~a65cdb45/
Volgens mij is het puur een hersenscheet van die Jorien hier. Lekker boeiend dus.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
We zoeken een centrale verdediger met snelheid: Tadaaaaa, een 34-jarige verdediger.
We hebben snelheid nodig, waarom zouden we een 34-jarige verdediger halen?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was ooit wel een goede verdediger. Maar nu moet je die niet meer willen hebben als ik dat artikel zo lees.
Ik wilde ook meer het bizarre van zijn hersenscheet laten zien.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij is het puur een hersenscheet van die Jorien hier. Lekker boeiend dus.
Er leiden behoorlijk wat mensen aan craniale flatulentie hier.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij is het puur een hersenscheet van die Jorien hier. Lekker boeiend dus.
quote:Renato Tapia is maandag weer aangesloten bij de training van Feyenoord. De club laat weten dat er een goed gesprek is geweest met de ongewenste middenvelder en dat voor de toekomst alle opties nog open liggen. Daarmee komt de club terug op eerdere (bijzonder pittige) uitspraken van technisch directeur Sjaak Troost.
Over de toekomst van de Peruviaanse middenvelder was de afgelopen tijd veel te doen. Nadat hij vorig seizoen in de tweede seizoenshelft op huurbasis bij Willem II speelde, was hij deze zomer met Peru actief op het toernooi om de Copa América. Sindsdien genoot hij van zijn vakantie, ondertussen verkoos hij een langer verblijf in Rotterdam-Zuid boven een megacontract bij Lokomotiv Moskou: hij wilde graag voor zijn kans vechten.
Dat was een flinke tegenvaller voor technisch directeur Troost, die er geen geheim van maakte dat de rol van Tapia (die nog een contract voor één jaar heeft) bij Feyenoord in zijn ogen uitgespeeld is. Op de Open Dag sprak Troost vorig week nog bijzonder klare oorlogstaal. 'Ik laat me niet in de maling nemen door Tapia. Hij moet gewoon meewerken aan een transfer, anders gaan we kijken of er andere mogelijkheden zijn. We laten bij Feyenoord geen spelers transfervrij vertrekken, alleen zij die iets voor de club hebben betekend, zoals Karim El Ahmadi en Brad Jones.'
De kaarten lijken nu dus anders te liggen. In een statement op de clubwebsite maakt Feyenoord melding van het feit dat Tapia is teruggekeerd op de training, met de positieve noot dat hij afgelopen zomer met Peru 'uitstekend presteerde'. Ook melden de Rotterdammers: 'Club en speler hebben vorige week een goed gesprek gehad, met als uitkomst dat alle opties voor de toekomst nog open zijn.' Dat staat dus haaks op de uitspraken van Troost. 'Renato is volwaardig lid van onze selectie en wij kunnen elke speler gebruiken', zegt trainer Jaap Stam over de kwestie.
Ben benieuwd, behoorlijk wat concurrentie op het middenveld nu. Burger, Toornstra, Tapia, Ayoub, Kokcu, Berghuis, Kelly voor de vooruitgeschoven posities...beetje een vreemde situatie. Het is beter om snel afscheid te nemen van spelers zoals Ayoub en ruimte te maken voor de nieuwe talenten. W.m.b. past Tapia niet meer in de selectie, zolang hij niet nog een seizoen vastligt zit hij alleen maar de opbouw van waarde van andere spelers in de weg.quote:
Tapia is wel even drie klassen beter dan Burger hoor.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben benieuwd, behoorlijk wat concurrentie op het middenveld nu. Burger, Toornstra, Tapia, Ayoub, Kokcu, Berghuis, Kelly voor de vooruitgeschoven posities...beetje een vreemde situatie. Het is beter om snel afscheid te nemen van spelers zoals Ayoub en ruimte te maken voor de nieuwe talenten. W.m.b. past Tapia niet meer in de selectie, zolang hij niet nog een seizoen vastligt zit hij alleen maar de opbouw van waarde van andere spelers in de weg.
Daar hebben we dan bar weinig van gezien tot nu toe.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Tapia is wel even drie klassen beter dan Burger hoor.
Van Tapia weet je eigenlijk dat het niks meer gaat worden. Speelt al 5/6 jaar in de Eredivisie. Dan moet uitgroeien tot minimaal een onbetwiste basisspeler. Dus wat mij betreft door selecteren. Hetzelfde geldt voor Ayoub.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zegt wel weer veel dat Onlogisch het serieus neemtquote:Op maandag 29 juli 2019 07:08 schreef onlogisch het volgende: [..] Doe mij het adres van jouw dealer. Dat spul wil ik ook.
Ayoub moet eigenlijk weg. Dat gaat ‘m niet meer worden. Afscheid nemen van Jan Arie en het liefst ook van vBeek (maar ja, wie wil hem lol). Azarkan verhuren. Met een extra spits erbij Vente ook verhuren. Als er interesse komt voor Tapia, weg doen en El Bouchataoui verhuren. Wehrmann en Hansson kun je inmiddels ook wel afscheid van nemen.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben benieuwd, behoorlijk wat concurrentie op het middenveld nu. Burger, Toornstra, Tapia, Ayoub, Kokcu, Berghuis, Kelly voor de vooruitgeschoven posities...beetje een vreemde situatie. Het is beter om snel afscheid te nemen van spelers zoals Ayoub en ruimte te maken voor de nieuwe talenten. W.m.b. past Tapia niet meer in de selectie, zolang hij niet nog een seizoen vastligt zit hij alleen maar de opbouw van waarde van andere spelers in de weg.
Ik vind het tevens ook een uiterst domme uitspraak van Troost, je geeft eigenlijk aan alle geďnteresseerde clubs aan dat je met een probleem zit dat Tapia heet. Misschien moet onze mr. Business leren wat dat met je onderhandelingspositie doet.
Daar heeft hij onder Gio toch een paar keer gespeeld geloof ik? Deed hij best aardig dacht ik.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tapia is, hoe pijnlijk het ook mag zijn, wel ons beste alternatief voor LCV.
Nee, dat deed hij totaal niet aardig. Maakte de ene na de andere levensgrote voorkombare fout met zijn risicovolle spel.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:13 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/
/99238]Tomatenboer[/url] het volgende:
[..]
Daar heeft hij onder Gio toch een paar keer gespeeld geloof ik? Deed hij best aardig dacht ik.
Alleen heeft hij nogal de neiging om allerlei circusacts te gaan opvoeren met tegenstanders in zijn buurt. Hij houdt van nogal wat risico in zijn spel zeg maar.
Van Beek heeft dat ookquote:Op maandag 29 juli 2019 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar heeft hij onder Gio toch een paar keer gespeeld geloof ik? Deed hij best aardig dacht ik.
Alleen heeft hij nogal de neiging om allerlei circusacts te gaan opvoeren met tegenstanders in zijn buurt. Hij houdt van nogal wat risico in zijn spel zeg maar.
Mwoah die Burger kan er vooralsnog echt helemaal niks van. Idealiter verkoop je hem inderdaad, als centrale verdediger lijkt het me niks.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar hebben we dan bar weinig van gezien tot nu toe.
Ja klopt, vooral met stJuste naast hem liep dat best wel aardig. Alleen is Tapia echt nogal laconiek met zijn inschattingen/spel en daar komen flinke fouten uit.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat was een ramp met zijn gevaarlijke acties.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van Beek is motorisch gestoord. Heb je die gast wel eens een sprintje zien trekken? Het is geen toeval dat hij het ene na het andere eigen doelpunt maakt.quote:
Alleen bij Tapia komt het niet omdat hij niet kan voetballen. Ik vind dat eigenlijk nog veel erger.quote:
Hoe kun je zeggen dat hij er helemaal niks van kan als hij de laatste twee potjes gewoon prima meedraait? Heb je wel gekeken?quote:Op maandag 29 juli 2019 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah die Burger kan er vooralsnog echt helemaal niks van. Idealiter verkoop je hem inderdaad, als centrale verdediger lijkt het me niks.
Jij hebt de laatste wedstrijden niet gezien? Ik ben ook geen fan, maar dat vulde hij uitstekend in.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah die Burger kan er vooralsnog echt helemaal niks van. Idealiter verkoop je hem inderdaad, als centrale verdediger lijkt het me niks.
Tapia is wel behoorlijk balvast.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen bij Tapia komt het niet omdat hij niet kan voetballen. Ik vind dat eigenlijk nog veel erger.
En volgens mij is Tapia ook niet snel, dus dat lost het probleem wederom niet op.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tapia is wel behoorlijk balvast.
Ik kan me een aantal risicovolle acties herinneren waarbij ik vreesde voor balverlies maar waar hij vervolgens toch weer als winnaar uit het duel kwam.
Maar het punt is inderdaad dat hij teveel die duels opzoekt en beter uit de duels kan blijven en geen risico moet nemen.
Hij heeft bij SHO in de jeugd gespeeld dus dan kan je er sowieso niet veel van. @Dven . Ik vind Tapia helemaal zo slecht niet als men hier nu schetst.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij hebt de laatste wedstrijden niet gezien? Ik ben ook geen fan, maar dat vulde hij uitstekend in.
Maar als hij dat besef krijgt, minder risico leggen in het spel, vind ik het een prima centrale verdediger.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tapia is wel behoorlijk balvast.
Ik kan me een aantal risicovolle acties herinneren waarbij ik vreesde voor balverlies maar waar hij vervolgens toch weer als winnaar uit het duel kwam.
Maar het punt is inderdaad dat hij teveel die duels opzoekt en beter uit de duels kan blijven en geen risico moet nemen.
Ik zie de kwaliteiten van Tapia ook wel, maar op welke positie zou jij hem willen zetten dan? Kun je hem ook gelijk even vragen of hij wil stoppen met dat belachelijke risicovolle spel van hem? Dan juich ik een basisplaats namelijk wel toe.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft bij SHO in de jeugd gespeeld dus dan kan je er sowieso niet veel van. @:Dven . Ik vind Tapia helemaal zo slecht niet als men hier nu schetst.
Erg balvast en fysiek sterk.
Gewoon op het middenveld natuurlijk. We hebben het hier over een man die een Copa America finale achter zijn naam heeft staan. En nu is er een discussie voor welke clown op het middenveld hij zou moeten spelen? De Taap hoort gewoon onze architect van het elftal te zijn. Nee, nu zetten we een lamme (Burger) of een blinde (Toornstra) op het middenveld terwijl je de keuze hebt de Taap daar neer te zetten.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie de kwaliteiten van Tapia ook wel, maar op welke positie zou jij hem willen zetten dan?
Charisteas had ook een EK-finale gespeeld.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon op het middenveld natuurlijk. We hebben het hier over een man die een Copa America finale achter zijn naam heeft staan. En nu is er een discussie voor welke clown op het middenveld hij zou moeten spelen? De Taap hoort gewoon onze architect van het elftal te zijn. Nee, nu zetten we een lamme (Burger) of een blinde (Toornstra) op het middenveld terwijl je de keuze hebt de Taap daar neer te zetten.
Taapgod
Die had je ook gewoon op het middenveld moeten zetten dan.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Charisteas had ook een EK-finale gespeeld.
Die kan het onmogelijk slechter doen dan dat zooitje ongeregeld wat er nu staat.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die had je ook gewoon op het middenveld moeten zetten dan.
Middenveld centraal, waar hij hoort. Je kunt wel lopen janken over het feit dat hij teveel risico in zijn spel legt, maar misschien moet je hem dan ook niet meer (tegen beter weten in) als verdediger opstellen omdat dat even beter uit komt of je geen alternatieven hebt..quote:Op maandag 29 juli 2019 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie de kwaliteiten van Tapia ook wel, maar op welke positie zou jij hem willen zetten dan? Kun je hem ook gelijk even vragen of hij wil stoppen met dat belachelijke risicovolle spel van hem? Dan juich ik een basisplaats namelijk wel toe.
Dat gaat nooit gebeuren, want je hebt nu Fer. Al lijkt een middenveld Tapia met daarvoor Kokcu en Fer me ook niet zo slecht in potentie.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Middenveld centraal, waar hij hoort. Je kunt wel lopen janken over het feit dat hij teveel risico in zijn spel legt, maar misschien moet je hem dan ook niet meer (tegen beter weten in) als verdediger opstellen omdat dat even beter uit komt of je geen alternatieven hebt..
Maakte wat duidelijk?quote:Op maandag 29 juli 2019 15:35 schreef Elan het volgende:
Die wedstrijd tegen Napoli maakte dat toch wel pijnlijk duidelijk. Kan gewoon echt niet. Ook al zijn je alternatieven nog zo matig.
Je moet hem daar dan ook niet neerzetten.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hij absoluut geen centrale verdediger is.
Tja, je zit (net als elk seizoen zou je bijna denken) weer eens met een overschot aan middenvelders en een gebrek aan verdedigers/spitsen opgescheept.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren, want je hebt nu Fer. Al lijkt een middenveld Tapia met daarvoor Kokcu en Fer me ook niet zo slecht.
Fer zou niet als CV kunnen?quote:Op maandag 29 juli 2019 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja, je zit (net als elk seizoen zou je bijna denken) weer eens met een overschot aan middenvelders en een gebrek aan verdedigers/spitsen opgescheept.
Na vorig seizoen ga je toch als technische staf direct als de brandweer aan de slag om een kwalitatief waardige stand in voor Jorgensen te halen en (minimaal) 1 centrale verdediger er bij. Na ons kampioensjaar kostte dat ons al de kop door blessures en vorig seizoen dus weer. Blijkbaar niets van geleerd, maar we halen voor de zekerheid nog 2 middenvelders..
En dan moet Stam kennelijk eerst weer smeken om versterkingen, begrijp echt niet dat je dat zelf niet kan bedenken
ik weet het niet, ben die man al een tijd uit het oog verloren, hij was redelijk dynamisch toch en kopsterk?quote:Op maandag 29 juli 2019 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat moet je toch helemaal niet willen. Dat is ook gewoon wachten op problemen.
Heeft hij daar na de jeugd ooit gespeeld dan? Het is toch gewoon een pure middenvelder?quote:
Maar CV is toch iets heel anders dan centrale middenvelder. CVM is eigenlijk al niet zijn normale positie he.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het niet, ben die man al een tijd uit het oog verloren, hij was redelijk dynamisch toch en kopsterk?
quote:Op maandag 29 juli 2019 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
natuurlijk is het anders maar er zijn wel meer middenvelders op die positie geplaatst, met een mandekker ernaast heb je wel wat meer voetballend vermogen van achteruitquote:Op maandag 29 juli 2019 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar CV is toch iets heel anders dan centrale middenvelder. CVM is eigenlijk al niet zijn normale positie he.
quote:Op maandag 29 juli 2019 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat er steeds meer in lijken te zien dat het een talent is.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Oja jij bent van de Woutje Burgerfanclub
Burger weg willen doen terwijl je er nu nog erger brandhout hebt lopenquote:Op maandag 29 juli 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Oja jij bent van de Woutje Burgerfanclub
Volgens mij ging dat transfer gebeuren weer over Tapia.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Burger weg willen doen terwijl je er nu nog erger brandhout hebt lopen
Nee dan heb je het begrepen
Dat ging over Tapia neem ik aan. (dat wegdoen)quote:Op maandag 29 juli 2019 15:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Jezus wat ben je weer traag maxima-mus.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ging over Tapia neem ik aan. (dat wegdoen)
Ik zeg dat je Tapia moet weg doen, enorme debiel.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Goeie.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
CUL / Hamburgers, wat doe je er het liefste op?
Ongeveer even snel als Wouter Burger. (die er trouwens niks van kan)quote:Op maandag 29 juli 2019 15:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Jezus wat ben je weer traag maxima-mus.
stijnshamburger.jpgquote:Op maandag 29 juli 2019 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
CUL / Hamburgers, wat doe je er het liefste op?
Volgens Scrummie een enorm talent (lol) .quote:Op maandag 29 juli 2019 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ongeveer even snel als Wouter Burger. (die er trouwens niks van kan)
Over een jaar of 2 zullen we het pas echt weten.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ongeveer even snel als Wouter Burger. (die er trouwens niks van kan)
oh, nou ja eigenlijk dezelfde reactie dan.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat transfer gebeuren weer over Tapia.
]Zo dan, KOEKOEKquote:Op maandag 29 juli 2019 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zeg dat je Tapia moet weg doen, enorme debiel.
Niet alleen volgens mij.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens Scrummie een enorm talent (lol) .
Dat is Kökcü, daar ben ik wel van gecharmeerd.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens Scrummie een enorm talent (lol) .
Ander type, maar uiteraard is dat een veel groter talent.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is Kökcü, daar ben ik wel van gecharmeerd.
Dat is een ander type ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ander type, maar uiteraard is dat een veel groter talent.
Dat het een ander type middenvelder is en het daarom nogal lastig te vergelijken valt?quote:
reflecteert de club dan vrij aardigquote:Op maandag 29 juli 2019 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
Er heerst bijzonder veel verwarring in dit topic.
Omdat het een ander type middenvelder is kun je de mate van talent niet beoordelen? Dat soort infantiele hersenscheten moet je wel even uitleggen ja, niet iedereen blowt de hele dag door.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat het een ander type middenvelder is en het daarom nogal lastig te vergelijken valt?
Jezus, moet ik alles zo uitgebreid neerzetten voor je dat je het dan pas snapt?
Karsdorp is comingquote:Op maandag 29 juli 2019 16:03 schreef Caland het volgende:
Is er al een verdediger gepresenteerd?
Duurt lang
100%quote:Op maandag 29 juli 2019 16:06 schreef Elan het volgende:
Zou die Bannis niet gewoon al verder zijn dan Vente op dit moment?
Volgens mij wil AS Roma alleen verkopen.quote:
AS Roma is bezig om Rick Karsdorp te vervangen. De Nederlandse rechtsback heeft mede door blessureleed niet kunnen overtuigen in de Italiaanse hoofdstad en wil volgens La Gazzetta dello Sport terugkeren naar Feyenoord. Roma hoopt Elseid Hysaj van Napoli te kunnen strikken als opvolger. Hij kost echter 20 miljoen euro en Roma kan dat alleen betalen als Karsdorp eerst verkocht wordt.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij wil AS Roma alleen verkopen.
Kan je dus ook wel vergeten.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
AS Roma is bezig om Rick Karsdorp te vervangen. De Nederlandse rechtsback heeft mede door blessureleed niet kunnen overtuigen in de Italiaanse hoofdstad en wil volgens La Gazzetta dello Sport terugkeren naar Feyenoord. Roma hoopt Elseid Hysaj van Napoli te kunnen strikken als opvolger. Hij kost echter 20 miljoen euro en Roma kan dat alleen betalen als Karsdorp eerst verkocht wordt.
Dan komt 'ie niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij wil AS Roma alleen verkopen.
Was niet echt geweldig tijdens de voorbereiding. Zal wel verhuurd worden.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:33 schreef Elan het volgende:
Die Denzel Hall (rechtsback) was toch ook redelijk veelbelovend? 18 jaar nu en begin van het jaar zijn eerste profcontract getekend tot medio 2021? Moet die niet eens doorstromen dan, voor we straks weer de Diksjes van deze wereld gaan proberen te huren.
Zaten vorig jaar nog een sloot grote clubs achteraan.
Ah begrijpelijk danquote:Op maandag 29 juli 2019 16:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Was niet echt geweldig tijdens de voorbereiding. Zal wel verhuurd worden.
Ja. Onder andere tegen Putten en invalbeurten tegen Dordrecht, Karlsruher, Darmstadt, Red Bull Salzburg en Panathinaikos.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah begrijpelijk danwel jammer, heeft hij nog gespeeld in oefenwedstrijden, heb hem eigenlijk helemaal niet voorbij zien komen
Misschien nog een middenveldertje en dan kan het wel.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een optimisme hier weer zeg, alsof Feyenoord echt voor het kampioenschap gaat spelen. Gaat gewoon vechten worden om de vierde plek met Vitesse en Utrecht.
Alsof een middenvelder gaat helpenquote:Op maandag 29 juli 2019 16:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien nog een middenveldertje en dan kan het wel.
Gewaagde uitspraak hoor dat PSV en Ajax op alle posities beter zijn dan Feyenoord.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof een middenvelder gaat helpen. Vast weer een transfervrije aankoop. PSV en Ajax zijn op alle posities beter dan Feyenoord. AZ ook als Berghuis is vertrokken.
Kom jullie alleen maar uit de illusie helpen, dat gat gaat Feyenoord nooit meer dichten
quote:Op maandag 29 juli 2019 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof een middenvelder gaat helpen. Vast weer een transfervrije aankoop. PSV en Ajax zijn op alle posities beter dan Feyenoord. AZ ook als Berghuis is vertrokken.
Kom jullie alleen maar uit de illusie helpen, dat gat gaat Feyenoord nooit meer dichten
Huh, jij was toch voor Feyenoordquote:Op maandag 29 juli 2019 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niemand lacht. Stop maar weer gewoon met je debiele act.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aldus Aad de Mos.quote:AZ eindigt sowieso boven Feyenoord. AZ kan zomaar tweede eindigen. Boven Feyenoord sowieso want die worden hoogstens vierde lijkt me.
Das op zich positief, Aad de Mos heeft echt nooit een goede voorspelling.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie hier heeft Aad de Mos hoog zitten?
[..]
Aldus Aad de Mos.
Vragen we ook aan jou al een paar jaar, maar het houdt bij jou ook nooit echt op hequote:Op maandag 29 juli 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Niemand lacht. Stop maar weer gewoon met je debiele act.
Dan bestaat inderdaad het risico dat we vierde worden in dat geval ja, al denk ik dat we echt héél hard moeten gaan falen willen wij geen 3de worden, maar goed.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:54 schreef Elan het volgende:
Als je geen verdedigers en spits haalt is dat toch een redelijk veilige voorspelling.
AZ wordt altijd overschat aan het begin, vervolgens blijken ze er bij de opening niks van te kunnen, na de winterstop ballen ze een aantal maanden lekker mee en op het einde choken ze weer tegen enkele matige clubjes.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan bestaat inderdaad het risico dat we vierde worden in dat geval ja, al denk ik dat we echt héél hard moeten gaan falen willen wij geen 3de worden, maar goed.
Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat AZ behoorlijk wordt overschat de laatste tijd.
Da’s mooi. Die zit er vrijwel altijd naast.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie hier heeft Aad de Mos hoog zitten?
[..]
Aldus Aad de Mos.
Een enorm kwetsbare verdediging in combinatie met een potentieel gebrek aan doelpunten is wel een redelijke garantie voor drama natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan bestaat inderdaad het risico dat we vierde worden in dat geval ja, al denk ik dat we echt héél hard moeten gaan falen willen wij geen 3de worden, maar goed.
Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat AZ behoorlijk wordt overschat de laatste tijd.
Van Beek kan niet beter Tapia is nonchalant.quote:
Ik moet zeggen dat Vermeer ook niet echt attent reageert bij deze. Die speler kwam van mijlenver aangelopen en vBeek legde hem echt panklaar. Zeker als je zo'n mongool hebt voor je neus moet je opletten (we kunnen nou niet bepaald zeggen dat Vermeer niet gewaarschuwd isquote:Op maandag 29 juli 2019 18:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Voor de liefhebber:
Ik zit dus die goal terug te kijken, de 0-1. Hoe vaker ik kijk, hoe achterlijker het is.
Het is een jochie van 17!quote:Op maandag 29 juli 2019 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie nu ook dat Malacia nog een penalty tegen had moeten krijgen... en dat Bannis met dom positioneren zelf de bal van de lijn haalt
Dingen die je in de Kuip mist gewoon. Ik vind dat die Bannis wel erg omhoog geschreven wordt hier, wss is het omdat Vente het niet goed doet maar tegen zowel Angers als Southampton maakte hij echt knullige fouten.
Dat van Bannis kan je toch geen fout noemen manquote:Op maandag 29 juli 2019 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie nu ook dat Malacia nog een penalty tegen had moeten krijgen... en dat Bannis met dom positioneren zelf de bal van de lijn haalt
Dingen die je in de Kuip mist gewoon. Ik vind dat die Bannis wel erg omhoog geschreven wordt hier, wss is het omdat Vente het niet goed doet maar tegen zowel Angers als Southampton maakte hij echt knullige fouten.
Vermeer blijft juist weg om aanspeelbaar te blijven. Verder wel eens dat hij deze voorbereiding geen sterke indruk maakt.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Vermeer ook niet echt attent reageert bij deze. Die speler kwam van mijlenver aangelopen en vBeek legde hem echt panklaar. Zeker als je zo'n mongool hebt voor je neus moet je opletten (we kunnen nou niet bepaald zeggen dat Vermeer niet gewaarschuwd is), maar zelfs als vBeek wel een fatsoenlijke verdediger zou zijn vind ik Vermeer niet bepaald alert.
Vermeer maakt sowieso een matige indruk deze voorbereiding bij mij.
Daar kon Bannis niet zoveel aan doen.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oneens, het is een zeventienjarige jongen in een oefenwedstrijd dus het is allemaal wel snel vergeven, zit ook wel wat pech bij, maar zijn positionering is echt slecht hier. Hij blijft gewoon veel te lang staan voor een open hoek bij die corner. Je ziet aan zijn gezicht ook dat hij duidelijk het overzicht verliest.quote:
Meh, dit was een corner waar de bal toevallig in de kluts voor de voeten van Burger valt. Kan die jongen niks aan doen. En inderdaad zoals je zelf zegt; die jongen is pas 17.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens, het is een zeventienjarige jongen in een oefenwedstrijd dus het is allemaal wel snel vergeven, zit ook wel wat pech bij, maar zijn positionering is echt slecht hier. Hij blijft gewoon veel te lang staan voor een open hoek bij die corner. Je ziet aan zijn gezicht ook dat hij duidelijk het overzicht verliest.
Sta op X en kreeg dat van Bannis juist perfect meequote:Op maandag 29 juli 2019 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vond ik een ongelofelijk naďeve indruk maken in de voorbereiding.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:33 schreef Elan het volgende:
Die Denzel Hall (rechtsback) was toch ook redelijk veelbelovend? 18 jaar nu en begin van het jaar zijn eerste profcontract getekend tot medio 2021? Moet die niet eens doorstromen dan, voor we straks weer de Diksjes van deze wereld gaan proberen te huren.
Zaten vorig jaar nog een sloot grote clubs achteraan.
Ha, weer een euro in de pot voor de stroman drogredenering.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een optimisme hier weer zeg, alsof Feyenoord echt voor het kampioenschap gaat spelen. Gaat gewoon vechten worden om de vierde plek met Vitesse en Utrecht.
Zou dan weer typisch Feyenoord zijn dat juist De Taap een belangrijke basisspeler gaat worden. Zien we dan over 8 jaar terug in een FoxSports Doc. ‘Tapia; de comeback kid’quote:
Met een voorwoord van Sjaak ik laat me zeg maar niet in de maling nemen Troostquote:Op maandag 29 juli 2019 21:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Zou dan weer typisch Feyenoord zijn dat juist De Taap een belangrijke basisspeler gaat worden. Zien we dan over 8 jaar terug in een FoxSports Doc. ‘Tapia; de comeback kid’
Opgebloeid bij Willem IIquote:Op maandag 29 juli 2019 21:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Zou dan weer typisch Feyenoord zijn dat juist De Taap een belangrijke basisspeler gaat worden. Zien we dan over 8 jaar terug in een FoxSports Doc. ‘Tapia; de comeback kid’
Voorgaande seizoenen hadden we toch ook opvallend veel blessures?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:45 schreef Caland het volgende:
Krijg ook wel het idee dat Stam flink hard traint, helemaal in vergelijking met Gio.
Dat zou (deels) een verklaring kunnen zijn voor de vele blessures.
Zou toch niet zo snel al tot uiting moeten komen? Jongens zijn allemaal hartstikke uitgerust!quote:Op maandag 29 juli 2019 22:45 schreef Caland het volgende:
Krijg ook wel het idee dat Stam flink hard traint, helemaal in vergelijking met Gio.
Juist dan ligt overbelasting al vrij snel op de loer.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:48 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Zou toch niet zo snel al tot uiting moeten komen? Jongens zijn allemaal hartstikke uitgerust!
Fair enough, zou toch wel wat zijn, dit kunnen ze toch tot in detail meten tegenwoordig? Of zou Jaap les hebben gehad van Verbeek?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist dan ligt overbelasting al vrij snel op de loer.
Het is ook geen feit ofzo. Enkelblessures zijn bijvoorbeeld vaak weer botte pech.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:50 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Fair enough, zou toch wel wat zijn, dit kunnen ze toch tot in detail meten tegenwoordig? Of zou Jaap les hebben gehad van Verbeek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Beleidquote:"Tagliafico is voor 3,5 miljoen euro aangeboden bij Feyenoord", onthult Krabbendam in het praatprogramma Voetbalpraat op FOX Sports. "Maar ze hadden liever Ridgeciano Haps voor 6,5 miljoen euro. Nou, dat is ook een keuze", zegt de journalist met een cynische ondertoon.
Het kan altijd erger, PSV ging voor Luckassen a 6,5 miljoen.quote:
Ja dat is ook een misser. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, PSV ging voor Luckassen a 6,5 miljoen.
@PSVCLquote:Op maandag 29 juli 2019 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, PSV ging voor Luckassen a 6,5 miljoen.
'Onthult Krabbendam'quote:
twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 23-08-2018 om 19:24:53@Jiposs @decorlux12 @Mkrabby @leonleezer @Abro14517 @TonnieWaal @Feyenoord De laatste was veel goedkoper dan Haps en ook aangeboden bij Feyenoord reageer retweet
Verbeek 2.0 genot, iedereen geblesseerd, Tiendalli over het veld sleuren dit dat.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:45 schreef Caland het volgende:
Die blessures waren er onder Gio toch ook? Zou fijn zijn als we eindelijk eens een fitte groep hebben die de volle 90 minuten kunnen spelen.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:45 schreef Caland het volgende:
Het zijn die verdomde kwart over 8 loopjes, ik zweer het je!!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:58 schreef fetX het volgende:
Nu al een verband tussen Stam en blessures leggen
@Durmadatwitter:SpeldSport twitterde op maandag 29-07-2019 om 16:47:48Amerikaanse investeerders willen Feyenoord naar niveau FC Utrecht en Vitesse brengenhttps://t.co/xg2ixTIde6 reageer retweet
Ik ga helemaal stuk hier. Wat een humor!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:30 schreef fetX het volgende:
@:Durmadatwitter:SpeldSport twitterde op maandag 29-07-2019 om 16:47:48Amerikaanse investeerders willen Feyenoord naar niveau FC Utrecht en Vitesse brengenhttps://t.co/xg2ixTIde6 reageer retweet
Bron: Feyenoord Nationquote:BREAKING! Feyenoord wil twee spelers zo spoedig mogelijk vastleggen! Gisteren werd al bekend dat Feyenoord naar een verdediger en een spits ging kijken in Argentinië en nu weten we in welke twee spelers Feyenoord interesse heeft. De spits die Feyenoord wil hebben is de 20-jarige Adolfo Gaich van San Lorenzo. De verdediger die Feyenoord wil hebben is de 22-jarige Juan Komar van CA Talleres. Wat is jouw mening?
Schijnt een echte killer te zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Feyenoord haalt weer een Adolf uit Argentinië. Haha.
Nog nooit van die website gehoord.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:52 schreef satecl het volgende:
Voor wat het waard is:
[..]
Bron: Feyenoord Nation
Ahahahaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:00 schreef alopio het volgende:
Mooi man, tegen Ajax spelen, lekker hamassen op de tribune en Adolf in de spits
Lijkt me meer voor O19 inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Het doorgaans goed ingevoerde Kuiptalk meldt op Twitter dat Feyenoord een 17 jarige Ghanese centrumverdediger gaat vastleggen.
Misschien leuk talent voor in de toekomst, maar ik neem aan dat dit niet onze noodzakelijke verdedigende versterking wordt?
Win nou eerst eens even van Basel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord is hilarisch ja, hilarisch slecht.
Hopelijk eindelijk een beetje gas erop.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:52 schreef satecl het volgende:
Voor wat het waard is:
[..]
Bron: Feyenoord Nation
1908quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:40 schreef fetX het volgende:
Krabby heeft het er de hele tijd over dat ‘er geen euro is.’ Waar haalt deze flopjournalist het vandaan? Wat is er in godsnaam met het geld van Boetius, Amrabat en Vilhena gebeurd?
Opgemaakt door het partijbestuurquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:40 schreef fetX het volgende:
Krabby heeft het er de hele tijd over dat ‘er geen euro is.’ Waar haalt deze flopjournalist het vandaan? Wat is er in godsnaam met het geld van Boetius, Amrabat en Vilhena gebeurd?
Precies, hij spreekt zichzelf ook tegen, want tegelijkertijd zouden agenten van Jaap Stam in Argentinië op zoek zijn naar een verdediger en een spits.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:40 schreef fetX het volgende:
Nee, daar is het Champions League geld voor gebruikt.quote:
Schijnt dat de Jong vrachtwagens vol winegums heeft meegenomenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Groot feest nadat De Jong is vertrokken.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schijnt dat de Jong vrachtwagens vol winegums heeft meegenomen
I see what you did there...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Adolfo Gaich || Skills And Goals || 2019 HD
Hopelijk eindelijk een beetje gas erop.
Dat zou ik ook wel wat voor ons vinden.quote:FC Utrecht wil Justin Hoogma (21) terughalen naar de Eredivisie. De Domstedelingen hebben contact gezocht met Hoffenheim, zo meldt Voetbal International. Utrecht denkt aan een huurperiode. Het aantal centrale verdedigers in de selectie van John van den Brom is minimaal.
Als er vanaf de start van de voorbereiding 10 miljoen euro te besteden was, had er al lang versterking gestaan. Dat geld zal echt grotendeels al zijn weggevloeid naar andere kostenposten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, hij spreekt zichzelf ook tegen, want tegelijkertijd zouden agenten van Jaap Stam in Argentinië op zoek zijn naar een verdediger en een spits.
Die doen dat echt niet als er toch niks te besteden valt hoor.
Voor een groot deel in de zak van Vilhena zelfquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:27 schreef Duveldrinker het volgende:
Maar waar is het geld van Vilhena dan gebleven?
Met Karsdorp los je het probleem niet op vermoed ik, ik denk dat je dan nog steeds 1/3 van de wedstrijden zonder hem moet doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zou lekker zijn als Karsdorp gewoon komt, en we die Hoogma kapen voor Utrecht hem pakt. En dan nog een spits.
Nouja, deels in elk geval. Ik zou geen andere optie weten in elk geval.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met Karsdorp los je het probleem niet op vermoed ik, ik denk dat je dan nog steeds 1/3 van de wedstrijden zonder hem moet doen.
Dat klinkt nogal treurig. Geen zorgen, weet zeker dat Michel Beukers vast nog wel wat in zijn boekje heeft staan. Anders spreken we het netwerk van Stam en Henk van Ginkel aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nouja, deels in elk geval. Ik zou geen andere optie weten in elk geval.
Tekenbonussen en een oprotpremie voor de Jong. Daarnaast heeft Feyenoord zich nog laten scammen over de Vrij.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:40 schreef fetX het volgende:
wutquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tekenbonussen en een oprotpremie voor de Jong. Daarnaast heeft Feyenoord zich nog laten scammen over de Vrij.
Daarnaast zijn er wel euro’s, maar denk dat die niet vrijgemaakt zijn voor het transferbudget.
Kans is groter dat het van het niveau Tati Montoya is.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:27 schreef alopio het volgende:
Toch wel genot als er weer Argentijnen komen. Cruz en Pablo Sanchez waren natuurlijk helden
Lekker met z'n allen "Aaaadolf gaat op jodenjacht!" zingen.quote:
ahquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)er-de-vrij~a9cf22bc/
Loopt nog steeds volgens mij.
Ik denk het laatste inderdaad. En Eenhoorn zal wel eea aan eisen stellen. Als Feyenoord zou ik proberen daar zo veel mogelijk aan te voldoen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk komt er binnenkort trouwens ook een keer duidelijkheid over Robert Eenhoorn.
Maar wellicht tillen ze dat over de EL voorrondes heen.
Jaap Stam denkt ook, laat mij goddomme maar in de verdediging staan.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Voor de liefhebber:
Ik zit dus die goal terug te kijken, de 0-1. Hoe vaker ik kijk, hoe achterlijker het is.
Van Drongelen zou eerste keus moeten zijn, maar die zal ook niet goedkoop zijn. Hoogma is een goeie 2e.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel wat voor ons vinden.
Is wel weer seizoen daarvoor gedegradeerd toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:17 schreef fetX het volgende:
Van Drongelen. Prima optie, maar weet niet of hij haalbaar is. Wel gedegradeerd afgelopen seizoen. Misschien dat er een clausule in zijn contract zit oid.
En nog jong.
Duurt lang hé?quote:
Tegen Sparta maak ik me niet zo’n zorgen. Gaat meer om Tbilisi. Dat risico kun je eigenlijk niet nemen. Er móet een dezer dagen minstens een verdediger komen. En eigenlijk ook een spits. En eigenlijk nog een verdediger.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Duurt lang hé?
Ik denk ook, godverdomme doe iets! Als FC Utrecht Hoogma kan huren dan kunnen wij dat ook.
Maar het huidige centrale verdedigingsduo kan écht niet meer.
Eigenlijk kunnen we zo de competitie niet ingaan, maar het begint er toch op te lijken dat we dat wel degelijk gaan doen.
Mocht er (veel) puntverlies volgen in augustus en/of uitschakeling in de EL dan kunnen we dat imo volledig op het conto schrijven van het faalbeleid (in dat geval) van Sjaak Troost en z'n "technisch hart".
Dat is makkelijk. Als er gewoon niets mogelijk is, is het geen faalbeleid van Troost of dat hart. Feit is dat je achterin al 2 jaar met deze zooi zit, dus dan is gewoon nog altijd Martin "Perfect achtergelaten" van Geel de verantwoordelijke.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mocht er (veel) puntverlies volgen in augustus en/of uitschakeling in de EL dan kunnen we dat imo volledig op het conto schrijven van het faalbeleid (in dat geval) van Sjaak Troost en z'n "technisch hart".
Ik geloof niet dat er niets mogelijk is. Tijd zat om deze transferperiode nog tijdig te handelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk. Als er gewoon niets mogelijk is, is het geen faalbeleid van Troost of dat hart. Feit is dat je achterin al 2 jaar met deze zooi zit, dus dan is gewoon nog altijd Martin "Perfect achtergelaten" van Geel de verantwoordelijke.
Martin van Geel is een parodie op een ‘td’.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk. Als er gewoon niets mogelijk is, is het geen faalbeleid van Troost of dat hart. Feit is dat je achterin al 2 jaar met deze zooi zit, dus dan is gewoon nog altijd Martin "Perfect achtergelaten" van Geel de verantwoordelijke.
Is niet het systeem wat Stam wil spelen, maar ik denk dat je met een Sinisterra - aankoop - Berghuis/Narsingh prima uit de voeten kunt in een meer teruggetrokken tactiek.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:46 schreef satecl het volgende:
Door drukte heb ik zondag niet de 2e helft kunnen kijken, dus heb ik dat gisteravond even gedaan. Maar die van der Heijden is toch 3 klasse beter dan van Beek? Ik vond Scharie eigenlijk wel goed spelen. Voetbalde er wel gewoon uit toen hij onder druk stond. Je kan met Botje/Scharie alleen niet hoog druk spelen. Maar ik zie zelfs liever Scharie dan Botje. Botje kan een man uitschakelen. Leuk hoor, maar bij Feyenoord moet je ook kunnen voetballen. Scharie kan dat wel, Botje niet.
Ben daarom blij dat van Beek geblesseerd is. Zolang Haps dan fit blijft(Malacia vind ik ook zo slecht) maak ik me om de eerste 2 wedstrijden nog niet veel zorgen.
twitter:KuipTalk twitterde op dinsdag 30-07-2019 om 16:15:56Imagine being a football agent/director of football and this is the Whatsapp picture of the guy you're dealing with. https://t.co/r6ojAojOEa reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:11 schreef Caland het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op dinsdag 30-07-2019 om 16:15:56Imagine being a football agent/director of football and this is the Whatsapp picture of the guy you're dealing with. https://t.co/r6ojAojOEa reageer retweet
![]()
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:11 schreef Caland het volgende:
![]()
Ik betwijfel persoonlijk of ik het grappig vind, zo erg is dit. Ik dacht dat het gewoon een mislukte selfie van onder zou zijn, krijg je dit.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:11 schreef Caland het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:11 schreef Caland het volgende:
![]()
Jep, dat is inderdaad de tijd waarin we leven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ah, de profiel foto op fucking WhatsApp is zelfs belangrijk tegenwoordig, wat een tijd leven we in
Ja, de profielfoto op Whatsapp van een technisch directeur is inderdaad best belangrijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ah, de profiel foto op fucking WhatsApp is zelfs belangrijk tegenwoordig, wat een tijd leven we in
Me dunkt dat hij een werktelefoon heeft he, denk je niet?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, de profielfoto op Whatsapp van een technisch directeur is inderdaad best belangrijk.
Dit is echt een schrijnend maar ook vrij typerend gebrek aan professionalisme, maar jij vindt dat dit maar moet kunnen?![]()
Ik mag toch hopen dat dit gewoon de foto is van zijn privételefoon en niet zijn werktelefoon inderdaad, maar die tweet doet het overkomen alsof dit van zijn werktelefoon is.(Of dat ie uberhaupt geen werktelefoon heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Me dunkt dat hij een werktelefoon heeft he, denk je niet?
Het kan me inderdaad heel erg weinig schelen wat iemand op zijn privé telefoon doet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, de profielfoto op Whatsapp van een technisch directeur is inderdaad best belangrijk.
Dit is echt een schrijnend maar ook vrij typisch gebrek aan professionalisme, maar jij vindt dat dit maar moet kunnen?![]()
Schijt toch een eind heen te zeurenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is echt een schrijnend maar ook vrij typisch gebrek aan professionalisme, maar jij vindt dat dit maar moet kunnen?![]()
Over 6 maanden Sjaak Afhaakquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Daarbij, ik heb niet zoveel zin om me heel erg druk te maken over interim Sjaak die over 6 maanden weer weg is.
Los dat het helemaal niet zeker is of het wel een profielfoto op zijn Whatsapp is.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker boeiend wat zijn Whatsapp foto is. Genoeg directeuren met verantwoordelijke functies die van dat soort 'grappige' foto's als profielfoto hebben. Het zijn net mensen.
Ik heb hem niet gesproken maar volgens mij helemaal niets.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:01 schreef Haringkop het volgende:
Terug naar het belangrijke nieuws: Berghuis zal nu wel blijven, wat heeft hij nu nog in Eindhoven te zoeken?
Lijkt me ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:01 schreef Haringkop het volgende:
Terug naar het belangrijke nieuws: Berghuis zal nu wel blijven, wat heeft hij nu nog in Eindhoven te zoeken?
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gesproken maar volgens mij helemaal niets.
Het schijnt er wel lekker rustig te zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:01 schreef Haringkop het volgende:
Utrecht heeft verreweg de beste papieren voor plek 3 op dit moment.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Die Hoogma dus definitief naar Utrecht, huur.
Zo'n speler was toch prima geweest voor ons.
Dan heb jij Utrecht afgelopen donderdag niet zien spelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Utrecht heeft verreweg de beste papieren voor plek 3 op dit moment.
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaan we weerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
onzin, dat is PSVquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n bijzondere speler is dat niet heur.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Die Hoogma dus definitief naar Utrecht, huur.
Zo'n speler was toch prima geweest voor ons.
Ja godverdomme Elan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:31 schreef Elan het volgende:
Was maar een grapje hoor. AZ zal heus wel derde worden.
Op basis waarvan? Die Hoogma was bij Heracles redelijk, maar ook niet meer dan dat. Die is echt niet ineens een god geworden nadat hij 2 jaar op de bank heeft gezeten in Duitsland hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoop nog steeds tegen beter weten in op een spits een een verdediger. Wat een wereld van verschil zou dat maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou er niet van staan te kijken als Tbilisi ons eruit kegelt. Is de thuiswedstrijd a.s. donderdag of volgende week?
Donderdag 8 augustus.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou er niet van staan te kijken als Tbilisi ons eruit kegelt. Is de thuiswedstrijd a.s. donderdag of volgende week?
Heeft Sjaak Troost kanker? Wat verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Donderdag 8 augustus.
Op zich wel een voordeel dat we eerst thuis spelen, aangezien kankersjaak (@:Caland) nog geen verdediger heeft gehaald.
Verbaast mij niks, ik zag op zijn WhatsApp-profiel dat hij rookt!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heeft Sjaak Troost kanker? Wat verschrikkelijk!
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Niemand lacht om je act, hou maar op.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh jawel?quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niemand lacht om je act, hou maar op.
Cerny waarschijnlijk ook nog wel rond de 20. Gustafson nog 15. Nou, dan heb je er al 75.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dalmatiër zal er wel 40 inschieten bij Utrecht ja.
Willem Janssen met een solo van achteruit maakt er toch ook al snel 10 per jaar.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Cerny waarschijnlijk ook nog wel rond de 20. Gustafson nog 15. Nou, dan heb je er al 75.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |