Terecht en volkomen begrijpelijk. Hij wordt er vervolgens op afgerekend als hij wordt uitgeschakeld voor EL voetbal, en in september al aankijkt tegen een onoverbrugbare achterstand op Ajax en PSV.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Krijg wel de indruk dat Stam flink op aankopen aandringt.
En terecht.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Krijg wel de indruk dat Stam flink op aankopen aandringt.
Begrijpelijke keuze toch? Jaap wil hoger op het veld spelen, dat is met Jan Arie net zo goed zelfmoord als met domme-fouten-van Beek.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:01 schreef satecl het volgende:
Ik zie overigens liever JanScharie dan v Beek in het veld staan. Gekke keuze van Stam.
Misschien houdt hij rekening met de voorwaarde of belofte die door Jan de Jong (en wellicht ook door de RvC is uitgesproken) dat Feyenoord zich meer zou gaan inzetten op de eigen jeugd?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:01 schreef satecl het volgende:
Ik zie overigens liever JanScharie dan v Beek in het veld staan. Gekke keuze van Stam.
@Lastpostquote:Op maandag 29 juli 2019 14:01 schreef Zipportal het volgende:
Wie maakt eigenlijk de OP's hier? Wij klanten verwachten een nieuwe.
Jan Arie is ‘t ook niet hoor. Supertraag en heeft net zo goed blunders begaan. Vind het allebei niks. Botteghin vind ik nog best oké, want die zet je gewoon op een man en schakelt hem volledig uit (zoals 9/10x bij De Jong is gelukt).quote:Op maandag 29 juli 2019 14:01 schreef satecl het volgende:
Eens. Met een verdediger en een extra spits ziet het er best aardig uit voor Feyenoord.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
En terecht.
Stam heeft het qua opbouw en aanvallend best heel aardig staan, maar als je ze vervolgens bij elke counter om de oren krijgt en je speelt met fucking prutser Vente in de spits valt er aan het veldspel ook geen eer meer te behalen.
Waarom we in godsnaam niet in die piramide zitten.... Levert toch juist ook geld op?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Jong Feyenoord heeft overigens met 5-1 gewonnen van Jong FC Utrecht.
Je kan ook gewoon echt een leuk elftal opstellen dat prima mee kan draaien in de KKD.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom we in godsnaam niet in die piramide zitten.... Levert toch juist ook geld op?
Botteghin is leuk 1 op 1 als hij een man kan uitschakelen. Met ruimte in z'n rug of opbouwend is Botteghin net zo goed kut met peren.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Jan Arie is ‘t ook niet hoor. Supertraag en heeft net zo goed blunders begaan. Vind het allebei niks. Botteghin vind ik nog best oké, want die zet je gewoon op een man en schakelt hem volledig uit (zoals 9/10x bij De Jong is gelukt).
Nu niet meer relevant. Nog even en die < 21 competitie begint, als we maar zorgen dat we daar wel meteen er goed bij zitten.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom we in godsnaam niet in die piramide zitten.... Levert toch juist ook geld op?
Eens, maar ik vind hem nuttiger dan Jan Arie, omdat je hem inderdaad een man uit kan laten schakelen. Daarom moet er een snelle, voetballende verdediger naast hem komen. Dan zie ik het nog wel werken. Botteghin heeft uitstekende wedstrijden voor ons gespeeld. Zelfs vorig seizoen nog.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Botteghin is leuk 1 op 1 als hij een man kan uitschakelen. Met ruimte in z'n rug of opbouwend is Botteghin net zo goed kut met peren.
Je ziet Botteghin ook 9 van de 10 keer weer ballen breed geven in de defensie, vaak ook heel risicovol (daardoor kwam van Beek gisteren in de problemen), dingen die je al worden afgeleerd bij de amateurs. Die zie je Botteghin echt iedere wedstrijd doen.
Ik denk dat daarom het halen van een rechtsback ook makkelijker is, omdat je die snelle, centrale verdediger al met St. Juste in huis hebt. Nadeel is dan wel dat je opnieuw twee rechtspoten in het centrum hebt.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind hem nuttiger dan Jan Arie, omdat je hem inderdaad een man uit kan laten schakelen. Daarom moet er een snelle, voetballende verdediger naast hem komen. Dan zie ik het nog wel werken. Botteghin heeft uitstekende wedstrijden voor ons gespeeld. Zelfs vorig seizoen nog.
Gaan alle "Jong-" teams dan ook weer uit de piramide? Want zo niet, dan had ik alsnog veel liever in de KKD gezeten.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nu niet meer relevant. Nog even en die < 21 competitie begint, als we maar zorgen dat we daar wel meteen er goed bij zitten.
Dit ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaan alle "Jong-" teams dan ook weer uit de piramide? Want zo niet, dan had ik alsnog veel liever in de KKD gezeten.
Zo'n U21 competitie wordt toch gewoon de oude Beloftencompetitie in een nieuw jasje? Totaal niet vergelijkbaar met het niveau van tegenstanders in de KKD
Volgens mij is het inderdaad de bedoeling dat alle Jong teams dan weer uit de KKD verdwijnen, maar dit weet ik niet 100% zeker.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaan alle "Jong-" teams dan ook weer uit de piramide? Want zo niet, dan had ik alsnog veel liever in de KKD gezeten.
Zo'n U21 competitie wordt toch gewoon de oude Beloftencompetitie in een nieuw jasje? Totaal niet vergelijkbaar met het niveau van tegenstanders in de KKD
Ik heb de vorige 2 gemaakt, maar vind het prima als iemand anders 't stokje overneemt.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:01 schreef Zipportal het volgende:
Wie maakt eigenlijk de OP's hier? Wij klanten verwachten een nieuwe.
Wie?quote:
Een oud Belgisch international van 34 die vandaag terug gezet is naar het B elftal, o.a. omdat ie een mega salaris pakt bij zijn club en ze daar vanaf willen.quote:
Was ooit wel een goede verdediger. Maar nu moet je die niet meer willen hebben als ik dat artikel zo lees.quote:
Ah, een 34 jarige Belgische verdediger op z'n retour.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
https://www.hln.be/sport/(...)aar-b-kern~a65cdb45/
Volgens mij is het puur een hersenscheet van die Jorien hier. Lekker boeiend dus.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
We zoeken een centrale verdediger met snelheid: Tadaaaaa, een 34-jarige verdediger.
We hebben snelheid nodig, waarom zouden we een 34-jarige verdediger halen?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was ooit wel een goede verdediger. Maar nu moet je die niet meer willen hebben als ik dat artikel zo lees.
Ik wilde ook meer het bizarre van zijn hersenscheet laten zien.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij is het puur een hersenscheet van die Jorien hier. Lekker boeiend dus.
Er leiden behoorlijk wat mensen aan craniale flatulentie hier.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij is het puur een hersenscheet van die Jorien hier. Lekker boeiend dus.
quote:Renato Tapia is maandag weer aangesloten bij de training van Feyenoord. De club laat weten dat er een goed gesprek is geweest met de ongewenste middenvelder en dat voor de toekomst alle opties nog open liggen. Daarmee komt de club terug op eerdere (bijzonder pittige) uitspraken van technisch directeur Sjaak Troost.
Over de toekomst van de Peruviaanse middenvelder was de afgelopen tijd veel te doen. Nadat hij vorig seizoen in de tweede seizoenshelft op huurbasis bij Willem II speelde, was hij deze zomer met Peru actief op het toernooi om de Copa América. Sindsdien genoot hij van zijn vakantie, ondertussen verkoos hij een langer verblijf in Rotterdam-Zuid boven een megacontract bij Lokomotiv Moskou: hij wilde graag voor zijn kans vechten.
Dat was een flinke tegenvaller voor technisch directeur Troost, die er geen geheim van maakte dat de rol van Tapia (die nog een contract voor één jaar heeft) bij Feyenoord in zijn ogen uitgespeeld is. Op de Open Dag sprak Troost vorig week nog bijzonder klare oorlogstaal. 'Ik laat me niet in de maling nemen door Tapia. Hij moet gewoon meewerken aan een transfer, anders gaan we kijken of er andere mogelijkheden zijn. We laten bij Feyenoord geen spelers transfervrij vertrekken, alleen zij die iets voor de club hebben betekend, zoals Karim El Ahmadi en Brad Jones.'
De kaarten lijken nu dus anders te liggen. In een statement op de clubwebsite maakt Feyenoord melding van het feit dat Tapia is teruggekeerd op de training, met de positieve noot dat hij afgelopen zomer met Peru 'uitstekend presteerde'. Ook melden de Rotterdammers: 'Club en speler hebben vorige week een goed gesprek gehad, met als uitkomst dat alle opties voor de toekomst nog open zijn.' Dat staat dus haaks op de uitspraken van Troost. 'Renato is volwaardig lid van onze selectie en wij kunnen elke speler gebruiken', zegt trainer Jaap Stam over de kwestie.
Ben benieuwd, behoorlijk wat concurrentie op het middenveld nu. Burger, Toornstra, Tapia, Ayoub, Kokcu, Berghuis, Kelly voor de vooruitgeschoven posities...beetje een vreemde situatie. Het is beter om snel afscheid te nemen van spelers zoals Ayoub en ruimte te maken voor de nieuwe talenten. W.m.b. past Tapia niet meer in de selectie, zolang hij niet nog een seizoen vastligt zit hij alleen maar de opbouw van waarde van andere spelers in de weg.quote:
Tapia is wel even drie klassen beter dan Burger hoor.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben benieuwd, behoorlijk wat concurrentie op het middenveld nu. Burger, Toornstra, Tapia, Ayoub, Kokcu, Berghuis, Kelly voor de vooruitgeschoven posities...beetje een vreemde situatie. Het is beter om snel afscheid te nemen van spelers zoals Ayoub en ruimte te maken voor de nieuwe talenten. W.m.b. past Tapia niet meer in de selectie, zolang hij niet nog een seizoen vastligt zit hij alleen maar de opbouw van waarde van andere spelers in de weg.
Daar hebben we dan bar weinig van gezien tot nu toe.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Tapia is wel even drie klassen beter dan Burger hoor.
Van Tapia weet je eigenlijk dat het niks meer gaat worden. Speelt al 5/6 jaar in de Eredivisie. Dan moet uitgroeien tot minimaal een onbetwiste basisspeler. Dus wat mij betreft door selecteren. Hetzelfde geldt voor Ayoub.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Tapia is wel even drie klassen beter dan Burger hoor.
Het zegt wel weer veel dat Onlogisch het serieus neemtquote:Op maandag 29 juli 2019 07:08 schreef onlogisch het volgende: [..] Doe mij het adres van jouw dealer. Dat spul wil ik ook.
Ayoub moet eigenlijk weg. Dat gaat ‘m niet meer worden. Afscheid nemen van Jan Arie en het liefst ook van vBeek (maar ja, wie wil hem lol). Azarkan verhuren. Met een extra spits erbij Vente ook verhuren. Als er interesse komt voor Tapia, weg doen en El Bouchataoui verhuren. Wehrmann en Hansson kun je inmiddels ook wel afscheid van nemen.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben benieuwd, behoorlijk wat concurrentie op het middenveld nu. Burger, Toornstra, Tapia, Ayoub, Kokcu, Berghuis, Kelly voor de vooruitgeschoven posities...beetje een vreemde situatie. Het is beter om snel afscheid te nemen van spelers zoals Ayoub en ruimte te maken voor de nieuwe talenten. W.m.b. past Tapia niet meer in de selectie, zolang hij niet nog een seizoen vastligt zit hij alleen maar de opbouw van waarde van andere spelers in de weg.
Ik vind het tevens ook een uiterst domme uitspraak van Troost, je geeft eigenlijk aan alle geïnteresseerde clubs aan dat je met een probleem zit dat Tapia heet. Misschien moet onze mr. Business leren wat dat met je onderhandelingspositie doet.
Daar heeft hij onder Gio toch een paar keer gespeeld geloof ik? Deed hij best aardig dacht ik.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tapia is, hoe pijnlijk het ook mag zijn, wel ons beste alternatief voor LCV.
Nee, dat deed hij totaal niet aardig. Maakte de ene na de andere levensgrote voorkombare fout met zijn risicovolle spel.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:13 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/
/99238]Tomatenboer[/url] het volgende:
[..]
Daar heeft hij onder Gio toch een paar keer gespeeld geloof ik? Deed hij best aardig dacht ik.
Alleen heeft hij nogal de neiging om allerlei circusacts te gaan opvoeren met tegenstanders in zijn buurt. Hij houdt van nogal wat risico in zijn spel zeg maar.
Van Beek heeft dat ookquote:Op maandag 29 juli 2019 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar heeft hij onder Gio toch een paar keer gespeeld geloof ik? Deed hij best aardig dacht ik.
Alleen heeft hij nogal de neiging om allerlei circusacts te gaan opvoeren met tegenstanders in zijn buurt. Hij houdt van nogal wat risico in zijn spel zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |