Ik vond Basel aanvallend zo ontzettend zwak en pover.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:07 schreef XL het volgende:
[..]
Basel speelde ongeveer zo goed als Fc zwolle doorgaans speelt
Mijn dank. Ik hoop ook dat jullie ook in de CL te zien zijn zoals afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:27 schreef GGMM het volgende:
Succes vanavond jongens.Ik ga voor PSV juichen.
En dat is heel bijzonder, want ik ben voor Ajax!
Sport verbroedert blijkt maar weerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:27 schreef GGMM het volgende:
En dat terwijl de meeste psychiatrische inrichtingen wel redelijk vol zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 01:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee jullie dan. "Gekkenhuis op de tribune. Niemand die ons stoppen kan."
Bedankt!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:27 schreef GGMM het volgende:
Het probleem is dat PSV verdedigend ook zwak en pover isquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond Basel aanvallend zo ontzettend zwak en pover.
Ja en nee, het is vooral grillig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het probleem is dat PSV verdedigend ook zwak en pover is
die eerste goal was naar mijn mening een instapfout voor buitenspel, hij stapte in maar Viergever en Zadilek? bleven hangenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja en nee, het is vooral grillig.
90% van de wedstrijd tegen Basel was er helemaal niks aan de hand. De verdediging stond goed en zelfs Luckassen deed het redelijk. Maar een enkel moment van concentratieverlies kost je gewoon 2 doelpunten.
Zadilekquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
die eerste goal was naar mijn mening een instapfout voor buitenspel, hij stapte in maar Viergever en Zadilek? bleven hangen
Onderschat jouw bijdrage in deze nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:06 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het topic de laatste maanden wat links heb laten liggen, maar de laatste tijd is het echt weer genot. @:scarface88 wordt nu bijgestaan door users als @:SaferSephy en @:kurk_droog.
Het PSVtopic wordt bizar goed bekeken en zal Fok! van de ondergang redden.
na vanavond zal dat mogelijk weer snel verkeren. ik hoop het niet overigens, voor de goede orde.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:06 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het topic de laatste maanden wat links heb laten liggen, maar de laatste tijd is het echt weer genot. @:scarface88 wordt nu bijgestaan door users als @:SaferSephy en @:kurk_droog.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
na vanavond zal dat mogelijk weer snel verkeren. ik hoop het niet overigens, voor de goede orde.
robottasquote:
In welk opzicht verwacht je dit?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
na vanavond zal dat mogelijk weer snel verkeren. ik hoop het niet overigens, voor de goede orde.
Europees ben ik voor elke nl club, maar ik vrees ook dit seizoen dat iedereen zich gaat blameren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:27 schreef GGMM het volgende:
Deze man stapte ook naar Veltman terwijl dat niet nodig was en liet Tadic vrij naar rechts lopen, waardoor die Franse maat 2 man moest dekken. Hij koos natuurlijk voor de verkeerde, maar Zadilek had dat ook beter moeten doen.quote:
Misschien moet er gewoon een "PSV is een parodie op een voetbalclub" komen. Kunnen we al die juweeltjes van posts concentreren!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:06 schreef Buitendam het volgende:
Ik dacht dat we het over de defensie tijdens PSV - Basel hadden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:23 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Deze man stapte ook naar Veltman terwijl dat niet nodig was en liet Tadic vrij naar rechts lopen, waardoor die Franse maat 2 man moest dekken. Hij koos natuurlijk voor de verkeerde, maar Zadilek had dat ook beter moeten doen.
zeg niet per see dat ik het verwacht, al denk ik aan de hand van de vorige wedstrijd dat het zomaar kan zijn dat het vanavond een domper gaat worden.quote:
Ah ja zo bedoel je.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zeg niet per see dat ik het verwacht, al denk ik aan de hand van de vorige wedstrijd dat het zomaar kan zijn dat het vanavond een domper gaat worden.
Ik ben het met je eens. PSV mist effectiviteit. Dat heeft Basel weldegelijk. Scoort Basel snel dan wordt het helemaal moeilijk met deze verdediging.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zeg niet per see dat ik het verwacht, al denk ik aan de hand van de vorige wedstrijd dat het zomaar kan zijn dat het vanavond een domper gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |