Ik als Ajacied distantieer me volledig van jou.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:36 schreef SaferSephy het volgende:
Verder natuurlijk fantastisch uitgangspunt voor Ajax. Op het moment dat PSV morgen de CL misloopt (door onder andere zijn afwezigheid) zijn ze Bergwijn en Lozano gegarandeerd kwijt, en dat zie ik ze in Eindhoven dit jaar in ieder geval niet dichten.
Barcelona(Messi) deed het niet zo slecht. Liverpool is nu eenmaal een sterke ploeg en daar kun je door uitgeschakeld worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet het competitieverloop van Bayern niet meer, maar daar leek het me eerder een geval van blessures, en gebrek aan kwaliteit, en aan doorselecteren. Juve en Barca heb je een punt. Beide ploegen vielen me tegen en hun tegenstanders (Liverpool en Ajax) speelde 1 van hun beste wedstrijden van het seizoen.
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:01 schreef LethalNinja het volgende:
Succes vanavond, ik ga jullie aanmoedigen (want internationale wedstrijd en dan ben ik voor de Nederlandse club).....
Groetjes een Ajax supporter die nog even nageniet dat de eerste prijs alweer binnen is
LethalNinja.quote:
Dankjewel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:01 schreef LethalNinja het volgende:
Succes vanavond, ik ga jullie aanmoedigen (want internationale wedstrijd en dan ben ik voor de Nederlandse club).....
Groetjes een Ajax supporter die nog even nageniet dat de eerste prijs alweer binnen is
No shit! Ben jij voor Ajax?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:27 schreef GGMM het volgende:
Succes vanavond jongens.Ik ga voor PSV juichen.
En dat is heel bijzonder, want ik ben voor Ajax!
PSV was thuis drie klassen beter dan die gasten. Wie denkt dat PSV vanavond niet gaat scoren, snapt er weinig van. Helemaal omdat Basel na die 3-2 nog moet komen ook straks.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De vraag is of Ajax baat heeft bij een Nederlandse competitie die een te laag niveau heeft, ik denk dat jullie Europees meer me kunnen als PSV ook nog iets voorstelt.
Waarbij PSV dan weer niet goed genoeg zou moeten zijn om Ajax te verslaan, vanuit jullie oogpunt.
Ik zie wat je hier doet, ik gniffeldequote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:27 schreef GGMM het volgende:
mee eens hoor maar het werd 3-2 mede omdat het verdedigend nou niet geweldig stond bij PSVquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:29 schreef Fargo het volgende:
[..]
PSV was thuis drie klassen beter dan die gasten. Wie denkt dat PSV vanavond niet gaat scoren, snapt er weinig van. Helemaal omdat Basel na die 3-2 nog moet komen ook straks.
Verder stelt de competitie al een paar jaar weinig voor. De top-2 is sterker geworden de laatste vijf jaar, alles daaronder is zwakker dan ooit.
Dat is ook zeker de achilleshiel. Maar Basel overstijgt het niveau subtop in Nederland niet. En die potjes kun je als PSV winnen (of vanavond over de streep trekken) door je aanvallende kwaliteiten. Ik verwacht weinig problemen vanavond.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens hoor maar het werd 3-2 mede omdat het verdedigend nou niet geweldig stond bij PSV
dit zijn toch andere wedstrijden dan tegen een subtopper in de competitie maar over het verschil in kwaliteit heb je gewoon gelijk, op basis daarvan zou PSV het gewoon moeten klaren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat is ook zeker de achilleshiel. Maar Basel overstijgt het niveau subtop in Nederland niet. En die potjes kun je als PSV winnen (of vanavond over de streep trekken) door je aanvallende kwaliteiten. Ik verwacht weinig problemen vanavond.
Het is anders omdat Basel, anders dan in een competitiewedstrijd, nu niet op een gelijkspel kan gokken. En juist dat lijkt me, met de kwaliteiten van PSV, in het voordeel van onze vrienden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit zijn toch andere wedstrijden dan tegen een subtopper in de competitie maar over het verschil in kwaliteit heb je gewoon gelijk, op basis daarvan zou PSV het gewoon moeten klaren.
Dat mag je niet zeggen hier, Basel is een hele goede ploeg en alleen PSV en Ajax kunnen daarvan winnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
Maar Basel overstijgt het niveau subtop in Nederland niet.
Vitesse was vorig jaar al beter dan deze ploeg en zoveel is er niet veranderd aan het elftal.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen hier, Basel is een hele goede ploeg en alleen PSV en Ajax kunnen daarvan winnen.
Basel speelt in de competitie ook iedere week tegen een ploeg die de bus parkeert. Was in Eindhoven ook bij achterstand veel beter dan bij gelijkspel/voorsprong.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het is anders omdat Basel, anders dan in een competitiewedstrijd, nu niet op een gelijkspel kan gokken. En juist dat lijkt me, met de kwaliteiten van PSV, in het voordeel van onze vrienden.
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vitesse was vorig jaar al beter dan deze ploeg en zoveel is er niet veranderd aan het elftal.
Basel speelde ongeveer zo goed als Fc zwolle doorgaans speeltquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen hier, Basel is een hele goede ploeg en alleen PSV en Ajax kunnen daarvan winnen.
Ik vond Basel aanvallend zo ontzettend zwak en pover.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:07 schreef XL het volgende:
[..]
Basel speelde ongeveer zo goed als Fc zwolle doorgaans speelt
Mijn dank. Ik hoop ook dat jullie ook in de CL te zien zijn zoals afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:27 schreef GGMM het volgende:
Sport verbroedert blijkt maar weerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:27 schreef GGMM het volgende:
En dat terwijl de meeste psychiatrische inrichtingen wel redelijk vol zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 01:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee jullie dan. "Gekkenhuis op de tribune. Niemand die ons stoppen kan."
Bedankt!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:27 schreef GGMM het volgende:
Het probleem is dat PSV verdedigend ook zwak en pover isquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond Basel aanvallend zo ontzettend zwak en pover.
Ja en nee, het is vooral grillig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het probleem is dat PSV verdedigend ook zwak en pover is
die eerste goal was naar mijn mening een instapfout voor buitenspel, hij stapte in maar Viergever en Zadilek? bleven hangenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja en nee, het is vooral grillig.
90% van de wedstrijd tegen Basel was er helemaal niks aan de hand. De verdediging stond goed en zelfs Luckassen deed het redelijk. Maar een enkel moment van concentratieverlies kost je gewoon 2 doelpunten.
Zadilekquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
die eerste goal was naar mijn mening een instapfout voor buitenspel, hij stapte in maar Viergever en Zadilek? bleven hangen
Onderschat jouw bijdrage in deze nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:06 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het topic de laatste maanden wat links heb laten liggen, maar de laatste tijd is het echt weer genot. @:scarface88 wordt nu bijgestaan door users als @:SaferSephy en @:kurk_droog.
Het PSVtopic wordt bizar goed bekeken en zal Fok! van de ondergang redden.
na vanavond zal dat mogelijk weer snel verkeren. ik hoop het niet overigens, voor de goede orde.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:06 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het topic de laatste maanden wat links heb laten liggen, maar de laatste tijd is het echt weer genot. @:scarface88 wordt nu bijgestaan door users als @:SaferSephy en @:kurk_droog.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
na vanavond zal dat mogelijk weer snel verkeren. ik hoop het niet overigens, voor de goede orde.
robottasquote:
In welk opzicht verwacht je dit?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
na vanavond zal dat mogelijk weer snel verkeren. ik hoop het niet overigens, voor de goede orde.
Europees ben ik voor elke nl club, maar ik vrees ook dit seizoen dat iedereen zich gaat blameren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:27 schreef GGMM het volgende:
Deze man stapte ook naar Veltman terwijl dat niet nodig was en liet Tadic vrij naar rechts lopen, waardoor die Franse maat 2 man moest dekken. Hij koos natuurlijk voor de verkeerde, maar Zadilek had dat ook beter moeten doen.quote:
Misschien moet er gewoon een "PSV is een parodie op een voetbalclub" komen. Kunnen we al die juweeltjes van posts concentreren!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:06 schreef Buitendam het volgende:
Ik dacht dat we het over de defensie tijdens PSV - Basel hadden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:23 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Deze man stapte ook naar Veltman terwijl dat niet nodig was en liet Tadic vrij naar rechts lopen, waardoor die Franse maat 2 man moest dekken. Hij koos natuurlijk voor de verkeerde, maar Zadilek had dat ook beter moeten doen.
zeg niet per see dat ik het verwacht, al denk ik aan de hand van de vorige wedstrijd dat het zomaar kan zijn dat het vanavond een domper gaat worden.quote:
Ah ja zo bedoel je.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zeg niet per see dat ik het verwacht, al denk ik aan de hand van de vorige wedstrijd dat het zomaar kan zijn dat het vanavond een domper gaat worden.
Ik ben het met je eens. PSV mist effectiviteit. Dat heeft Basel weldegelijk. Scoort Basel snel dan wordt het helemaal moeilijk met deze verdediging.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zeg niet per see dat ik het verwacht, al denk ik aan de hand van de vorige wedstrijd dat het zomaar kan zijn dat het vanavond een domper gaat worden.
dit zou iemand op kunnen vatten als zuigenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:41 schreef SaferSephy het volgende:
PSV moet gewoon winnen vanavond, kom op zeg. Al die onzin over volwassenheid opeens, allemaal gebaseerd op die wedstrijd van zaterdag. Basel is geen Ajax he
Dit dus, fucking schande als je eruit knalt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jezus Christus te paard al dat gejank, als jullie niet doorgaan dan is het echt kansloos.
Nou neequote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah ja zo bedoel je.
Ja het kan zo maar, theoretisch gezien moet PSV hier vanavond ook gewoon met 0-1/2 winnen, maar in praktijk blijkt dat het inderdaad nog wel eens lastig zou kunnen worden.
Dat zegt uiteraard niets over de rest van de CL mocht PSV vanavond toch doorgaan. ajax had het vorig jaar in de voorrondes ook een stuk lastiger tegen veel kleinere clubs dan degene waar ze in de achtste en kwart finales van wonnen
Dan kun je alles wel bestempelen als zuigen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit zou iemand op kunnen vatten als zuigen
Tja, als je vanavond eruit vliegt ben je gewoon simpelweg niet goed genoeg. Ik geef het 50-50.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:50 schreef tja77 het volgende:
Ff serieus, PSV moet gewoon doorgaan en ook gewoon met een overwinning. Geen excuses mogelijk.
50-50?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, als je vanavond eruit vliegt ben je gewoon simpelweg niet goed genoeg. Ik geef het 50-50.
Eens.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:03 schreef kurk_droog het volgende:
Psv gaat het vanavond gewoon afmaken. Dat basel kan er niets van. Zou mooi zijn als psv en ajax de CL halen.
Oneensquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:03 schreef kurk_droog het volgende:
Psv gaat het vanavond gewoon afmaken. Dat basel kan er niets van. Zou mooi zijn als psv en ajax de CL halen.
Stel dat PSV wint vanavond dan moeten beiden ploegen nog 2 voorrondes doorkomen voor de groepsfase. Dat zou een godswonder zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:03 schreef kurk_droog het volgende:
Hebben ze dat vorig jaar niet ook gewoon gedaanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stel dat PSV wint vanavond dan moeten beiden ploegen nog 2 voorrondes doorkomen voor de groepsfase. Dat zou een godswonder zijn
Toen maar 1 voorronde tegen BATE. Nu speel je de laatste voorronde tegen Porto of Kiev waarschijnlijk, dat is wel een ander niveau.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hebben ze dat vorig jaar niet ook gewoon gedaan
Hmmquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toen maar 1 voorronde tegen BATE. Nu speel je de laatste voorronde tegen Porto of Kiev waarschijnlijk, dat is wel een ander niveau.
11 tegen 11 ook. Een wedstrijd duurt 2 keer 45 minuten. Op papier win je geen wedstrijden.quote:
Gewoon zelfde opstelling als vorige week verwacht ik. Sadilek doet het prima als linksback, die gaat Bommel daar nu niet weghalen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik gok op:
Zoet
Dumfries Luckassen Viergever Boscagli
Rosario Sadilek
Lozano Bergwijn Bruma
Malen
Kansen creëeren ja, doelpunten maken is nogal een probleem. Eindpassing slordig, verkeerde keuzes, mislukte voorzetten, slecht ingeschoten, miscommunicaties enz.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:44 schreef Simmertje het volgende:
Met die voorhoede moet je vanavond toch wel 1 a 2x moeten scoren lijkt mij.
gelukkig is hun verdediging ook niet je van hetquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kansen creëeren ja, doelpunten maken is nogal een probleem. Eindpassing slordig, verkeerde keuzes, mislukte voorzetten, slecht ingeschoten, miscommunicaties enz.
Vitesse versloeg PSV ook vorig seizoen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vitesse was vorig jaar al beter dan deze ploeg en zoveel is er niet veranderd aan het elftal.
LASK moet je ook kunnen hebben, en daarna waarschijnlijk Kiev is ook wel te doen. Die zijn ook niet meer zo bijzonder hoor, en tegen die tijd is PSV ook alweer meer ingespeeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toen maar 1 voorronde tegen BATE. Nu speel je de laatste voorronde tegen Porto of Kiev waarschijnlijk, dat is wel een ander niveau.
Uh, nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vitesse versloeg PSV ook vorig seizoen.
Als PSV het niveau van vorig jaar in de CL haalt zijn ze zeker niet kansloos tegen Porto. Als PSV zo speelt als in de 2e seizoenshelft wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:36 schreef Simmertje het volgende:
Kiev is echt niet meer de ploeg zoals het ooit was, stelde vorig jaar tegen Ajax ook weinig voor. Porto ben je wel vrij kansloos als PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |