Oude Kwaremont beklommen?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
Kluisbergen, ooit geweest.
Lief dagboek.
Wel met iets kleinere snelheid.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:25 schreef Slobeend het volgende:
Dit doet denken aan Fabio vs Dylan.
Zat ooit een hemelvaartweekend aan de rand van Kluisbergen met familie 30-35 man. Maar toen was ik 14 denk ikquote:Op woensdag 2 september 2020 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oude Kwaremont beklommen?
Heb je ook fietsers in de familie?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zat ooit een hemelvaartweekend aan de rand van Kluisbergen met familie 30-35 man. Maar toen was ik 14 denk ik
neequote:Op woensdag 2 september 2020 22:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je ook fietsers in de familie?
Premier gewoon.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
wout moet formateur worden
wout kan alles
Alle transfers op papier opschrijven lijkt me een gepaste strafquote:Op woensdag 2 september 2020 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
Moet ik gemarteld worden als ik nu pas erachter kom dat Poels bij Bahrein rijdt?
Ik (her)ontdekte dit ook vorige maand pas, derhalve verdient Stijn geen straf.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alle transfers op papier opschrijven lijkt me een gepaste straf
@:heywoodu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |