Tuurlijk, dat is ook zo, maar wat me bij Leclerc wel stoorde was dat hij in het gesprek met Sjek eigenlijk zei dat hij weliswaar een fout maakte, maar dat dat hem niet de race had mogen kosten en dat het de schuld van het asfalt was dat hij z'n auto in de prak heeft gereden. M.a.w., 'Ik moet dit soort fouten gewoon kunnen maken, zonder dat het gevolgen heeft voor mijn race'. Heel verontwaardigd was 'ie.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Max maakte ook fouten. Ook bij rbr. Bij zijn fouten waren helaas vaak andere coureurs ook de dupe. Begin periode van Lewis was hij ook wild. Ook hij reed bij een top team. Het is niet echt leren maar jong en gretig en nog niet het geduld hebben.
Dat moet Toto lekker blijven doen, zolang Verstappen maar niet naar Mercedes gaat (of Red Bull net zo bizar dominant wordt). Alle lol is er wel zo'n beetje af als Verstappen zo zou domineren als Hamilton in de sterkste Mercedesdagen of Vettel in de sterkste Red Bull-dagenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:19 schreef MaGNeT het volgende:
Wat ook positief is: voor het eerst hebben we een F1 rijder uit Nederland die niet ieder seizoen maar weer moet zien of hij een stoeltje kan regelen maar juist kan meestrijden om het podium en de winst en waar ook altijd wel een team in geïnteresseerd zal zijn.
Gewoon echte wereldklasse!
En Toto doet ook z'n best om Max te vriend te houden
https://grandprix33.nl/toto-wolff-feliciteert-max-verstappen-na-de-race
Verstappen heeft meer races gewonnen dan Bottas, hoe bizar is datquote:Op maandag 29 juli 2019 10:14 schreef Tinos85 het volgende:
Trouwens wel bizar dat Bottas in 52 wedstrijden voor Mercedes maar 5 keer gewonnen heeft.
Toto en Max kennen elkaar al langer. Alsof 1 felicitatie meteen betekent dat Bottas wordt vervangen door Max, sjonge jongequote:Op maandag 29 juli 2019 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat moet Toto lekker blijven doen, zolang Verstappen maar niet naar Mercedes gaat (of Red Bull net zo bizar dominant wordt). Alle lol is er wel zo'n beetje af als Verstappen zo zou domineren als Hamilton in de sterkste Mercedesdagen of Vettel in de sterkste Red Bull-dagen
Als ik Toto zo hoor was de Mercedes ook moeilijk te besturen in de regen. En we wisten natuurlijk al dat hij niet tegen de hitte kon. Het lijkt de NS wel.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:19 schreef MaGNeT het volgende:
En daarvan zou je in zo'n hectische race nog kunnen zeggen dat hij door de omstandigheden komt. Het moment dat de safety car erin komt, op welke moment stoppen en dergelijke. Al betwijfel ik of dit hier het geval is. Maar als je dan ook nog door Albon wordt ingehaald op de baan.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
is natuurlijk wel pijnlijk dat Kvyat in een TR eerder een podium heeft dan hij, die 2 omruilen lijkt de beste optie
GP2 Honda powerquote:Op maandag 29 juli 2019 11:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verstappen heeft meer races gewonnen dan Bottas, hoe bizar is dat
..en dan vervolgens je vleugel verliest door er achterop te rijden... wat de 2e crash was voor Gasly dit weekend...quote:Op maandag 29 juli 2019 11:28 schreef maan_man het volgende:
[..]
En daarvan zou je in zo'n hectische race nog kunnen zeggen dat hij door de omstandigheden komt. Het moment dat de safety car erin komt, op welke moment stoppen en dergelijke. Al betwijfel ik of dit hier het geval is. Maar als je dan ook nog door Albon wordt ingehaald op de baan.
Ja, Ricciardo koos voor zekerheidquote:Op maandag 29 juli 2019 11:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Z'n eerste 5 waren nog met Renault powerZo nu en dan bleef dat ding heel.
Dat zeg ik natuurlijk ook niet, alleen wordt die hoop regelmatig uitgesproken.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Toto en Max kennen elkaar al langer. Alsof 1 felicitatie meteen betekent dat Bottas wordt vervangen door Max, sjonge jonge
Dan heb je júist gejank als hij niet op P1 rijdt. P1 is dan normaal (en dus niet meer 'leuk' of 'bijzonder'), de rest is tegenvallend. Het kan dan dus hooguit nog in een zeldzaam geval leuk zijn als hij zich van achteren naar voren moet knokken ofzo.quote:Met Max in de dominante auto hebben we tenminste wel een NLse WK. En geen gejank als hij een keer níet op P1 rijdt.
Je weet inderdaad vrij zeker dat die Renault het gaat begeven.quote:
Als je kijkt naar wat er nog op het programma staat, ziet dat er wel echt heel positief uit voor Max vs Bottas. Ik denk echt dat een 2e plek in het WDC er wel inzit.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:13 schreef manny het volgende:
Potjandikkie. Als ie dit weekend weer top 2 rijdt, dan begint het er toch aardig uit te zien.
Gejank van de diva bedoelde ik, niet van de toeschouwersquote:Op maandag 29 juli 2019 11:34 schreef heywoodu het volgende:
Dan heb je júist gejank als hij niet op P1 rijdt. P1 is dan normaal (en dus niet meer 'leuk' of 'bijzonder'), de rest is tegenvallend. Het kan dan dus hooguit nog in een zeldzaam geval leuk zijn als hij zich van achteren naar voren moet knokken ofzo.
Het is natuurlijk zinloze speculatie, maar ik vraag me wel eens af hoe de teamsamenstellingen zouden zijn geweest als Rosberg er niet zo onverwacht mee gekapt zou zijn in 2016. Ricciardo had een jaar later al best graag in die Mercedes willen gaan zitten, gok ik.quote:
In een auto die door velen als 3e snelste van het veld wordt beschouwd terwijl Bottas in de snelste auto van het veld rijdt.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verstappen heeft meer races gewonnen dan Bottas, hoe bizar is dat
Hij leest ook alleen maar voor wat er staatquote:Op maandag 29 juli 2019 11:44 schreef opgebaarde het volgende:
Nog even haten op Kamphues gisteren. Ben volgens mij heel dit seizoen niet negatief over hem geweest en ik vind het eigenlijk een prima seizoen van hem, ook gisteren, maar die laatste 5 minuten van de uitzending waren gênant.
Ziggo gaat eruit voor reclame en Kamphues begint: "we gaan er even tussenuit, na de reclame hebben we nog veel meer, beelden, onboards, allerlei akties, wat er allemaal nog in de pits verkeer ging plus nog een reactie van Kvyat die zomaar nog eventjes naar een podium reed. Dat allemaal (!!) na de reclame.
Reclame van 3,5 minuut (netjes!).
Dan komen ze terug, krijgen Leclerc te zien die er afschiet en auto redt, Leclerc die er in zelfde bocht nogmaals afschiet en crasht. Dan komt Kamphues met "de tijd zit er bijna op" gevolgd door interview Kvyat. Dan 8 sec over wie DotD is volgens de commentatoren en dan is de uitzending afgelopen.
Vier minuten duurde het laatste gedeelte en bijna niks van wat Kamphues aankondigde komt aan bod![]()
Ah normaliter vast en zeker en ook voor de studio was het een hectische race, maar hij kletste nu iets teveel uit zijn mond toen hij zag dat ze er nog even tussenuit moesten voor de reclame.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij leest ook alleen maar voor wat er staat
Maar wat was het compleet geweest met Verstappen in de Spyker F1 auto.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:19 schreef MaGNeT het volgende:
Wat ook positief is: voor het eerst hebben we een F1 rijder uit Nederland die niet ieder seizoen maar weer moet zien of hij een stoeltje kan regelen maar juist kan meestrijden om het podium en de winst en waar ook altijd wel een team in geïnteresseerd zal zijn.
Gewoon echte wereldklasse!
Hulkenberg achter het stuur? Zal wel glad asfalt zijn.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Renault op weg naar de Hungaroring....
bron: Reddit
Lekker neutraal van de Britten. Max had gisteren weer eens ontiegelijk veel geluk.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:59 schreef Jane het volgende:
Ik zag Britten op Twitter zeggen dat gisteren gewoon Lewis z'n gebruikelijke ene slechte race per jaar was. Maar volgens mij ging het in Oostenrijk ook al niet echt lekker? Reed 'ie toch ook z'n eigen auto kapot?
quote:Op maandag 29 juli 2019 12:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Renault op weg naar de Hungaroring....
bron: Reddit
En waar had hij geluk mee?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Lekker neutraal van de Britten. Max had gisteren weer eens ontiegelijk veel geluk.
Wat?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Lekker neutraal van de Britten. Max had gisteren weer eens ontiegelijk veel geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |