GP2 Honda powerquote:Op maandag 29 juli 2019 11:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verstappen heeft meer races gewonnen dan Bottas, hoe bizar is dat
..en dan vervolgens je vleugel verliest door er achterop te rijden... wat de 2e crash was voor Gasly dit weekend...quote:Op maandag 29 juli 2019 11:28 schreef maan_man het volgende:
[..]
En daarvan zou je in zo'n hectische race nog kunnen zeggen dat hij door de omstandigheden komt. Het moment dat de safety car erin komt, op welke moment stoppen en dergelijke. Al betwijfel ik of dit hier het geval is. Maar als je dan ook nog door Albon wordt ingehaald op de baan.
Ja, Ricciardo koos voor zekerheidquote:Op maandag 29 juli 2019 11:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Z'n eerste 5 waren nog met Renault powerZo nu en dan bleef dat ding heel.
Dat zeg ik natuurlijk ook niet, alleen wordt die hoop regelmatig uitgesproken.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Toto en Max kennen elkaar al langer. Alsof 1 felicitatie meteen betekent dat Bottas wordt vervangen door Max, sjonge jonge
Dan heb je júist gejank als hij niet op P1 rijdt. P1 is dan normaal (en dus niet meer 'leuk' of 'bijzonder'), de rest is tegenvallend. Het kan dan dus hooguit nog in een zeldzaam geval leuk zijn als hij zich van achteren naar voren moet knokken ofzo.quote:Met Max in de dominante auto hebben we tenminste wel een NLse WK. En geen gejank als hij een keer níet op P1 rijdt.
Je weet inderdaad vrij zeker dat die Renault het gaat begeven.quote:
Als je kijkt naar wat er nog op het programma staat, ziet dat er wel echt heel positief uit voor Max vs Bottas. Ik denk echt dat een 2e plek in het WDC er wel inzit.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:13 schreef manny het volgende:
Potjandikkie. Als ie dit weekend weer top 2 rijdt, dan begint het er toch aardig uit te zien.
Gejank van de diva bedoelde ik, niet van de toeschouwersquote:Op maandag 29 juli 2019 11:34 schreef heywoodu het volgende:
Dan heb je júist gejank als hij niet op P1 rijdt. P1 is dan normaal (en dus niet meer 'leuk' of 'bijzonder'), de rest is tegenvallend. Het kan dan dus hooguit nog in een zeldzaam geval leuk zijn als hij zich van achteren naar voren moet knokken ofzo.
Het is natuurlijk zinloze speculatie, maar ik vraag me wel eens af hoe de teamsamenstellingen zouden zijn geweest als Rosberg er niet zo onverwacht mee gekapt zou zijn in 2016. Ricciardo had een jaar later al best graag in die Mercedes willen gaan zitten, gok ik.quote:
In een auto die door velen als 3e snelste van het veld wordt beschouwd terwijl Bottas in de snelste auto van het veld rijdt.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verstappen heeft meer races gewonnen dan Bottas, hoe bizar is dat
Hij leest ook alleen maar voor wat er staatquote:Op maandag 29 juli 2019 11:44 schreef opgebaarde het volgende:
Nog even haten op Kamphues gisteren. Ben volgens mij heel dit seizoen niet negatief over hem geweest en ik vind het eigenlijk een prima seizoen van hem, ook gisteren, maar die laatste 5 minuten van de uitzending waren gênant.
Ziggo gaat eruit voor reclame en Kamphues begint: "we gaan er even tussenuit, na de reclame hebben we nog veel meer, beelden, onboards, allerlei akties, wat er allemaal nog in de pits verkeer ging plus nog een reactie van Kvyat die zomaar nog eventjes naar een podium reed. Dat allemaal (!!) na de reclame.
Reclame van 3,5 minuut (netjes!).
Dan komen ze terug, krijgen Leclerc te zien die er afschiet en auto redt, Leclerc die er in zelfde bocht nogmaals afschiet en crasht. Dan komt Kamphues met "de tijd zit er bijna op" gevolgd door interview Kvyat. Dan 8 sec over wie DotD is volgens de commentatoren en dan is de uitzending afgelopen.
Vier minuten duurde het laatste gedeelte en bijna niks van wat Kamphues aankondigde komt aan bod![]()
Ah normaliter vast en zeker en ook voor de studio was het een hectische race, maar hij kletste nu iets teveel uit zijn mond toen hij zag dat ze er nog even tussenuit moesten voor de reclame.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij leest ook alleen maar voor wat er staat
Maar wat was het compleet geweest met Verstappen in de Spyker F1 auto.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:19 schreef MaGNeT het volgende:
Wat ook positief is: voor het eerst hebben we een F1 rijder uit Nederland die niet ieder seizoen maar weer moet zien of hij een stoeltje kan regelen maar juist kan meestrijden om het podium en de winst en waar ook altijd wel een team in geïnteresseerd zal zijn.
Gewoon echte wereldklasse!
En Toto doet ook z'n best om Max te vriend te houden
https://grandprix33.nl/toto-wolff-feliciteert-max-verstappen-na-de-race
Hulkenberg achter het stuur? Zal wel glad asfalt zijn.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Renault op weg naar de Hungaroring....
bron: Reddit
Lekker neutraal van de Britten. Max had gisteren weer eens ontiegelijk veel geluk.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:59 schreef Jane het volgende:
Ik zag Britten op Twitter zeggen dat gisteren gewoon Lewis z'n gebruikelijke ene slechte race per jaar was. Maar volgens mij ging het in Oostenrijk ook al niet echt lekker? Reed 'ie toch ook z'n eigen auto kapot?
quote:Op maandag 29 juli 2019 12:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
En waar had hij geluk mee?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Lekker neutraal van de Britten. Max had gisteren weer eens ontiegelijk veel geluk.
Wat?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Lekker neutraal van de Britten. Max had gisteren weer eens ontiegelijk veel geluk.
Kimi is altijd talent geweestquote:Op maandag 29 juli 2019 10:43 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hier zie je toch wat ervaring van de 'oude' Fin, die zorgt er toch netjes voor dat de boel niet blokkeert. Misschien moeten andere coureurs eens bij hem op slipcursus gaan.
Uit de top 6 was er 1 die niet uit de red bull stal is gekomenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:51 schreef BroesWillems het volgende:
Verstappen
![]()
Vettel
![]()
Kvyat
![]()
Helmut Marko Podium.
Zo!quote:Op maandag 29 juli 2019 12:16 schreef beantherio het volgende:
Nog een hachelijk momentje van Max bij het uitrijden van de pit: https://imgur.com/s8qz1aA
Een teambaas die een coureur feliciteert. Dat is wel echt een hele bijzondere gebeurtenis ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:19 schreef MaGNeT het volgende:
Wat ook positief is: voor het eerst hebben we een F1 rijder uit Nederland die niet ieder seizoen maar weer moet zien of hij een stoeltje kan regelen maar juist kan meestrijden om het podium en de winst en waar ook altijd wel een team in geïnteresseerd zal zijn.
Gewoon echte wereldklasse!
En Toto doet ook z'n best om Max te vriend te houden
https://grandprix33.nl/toto-wolff-feliciteert-max-verstappen-na-de-race
Renaults hele seizoen in 1 foto.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:iamskk twitterde op maandag 29-07-2019 om 12:18:23Me: Reanult in HungaryEveryone: Renault during whole season!😃😃😄😄😄😁😁😂😂🤣 @RenaultF1Team @danielricciardo @F1 @SkySportsF1 #HungaryGP #GermanGP #Renault #F1 https://t.co/GxjfigkJyS reageer retweet
Heb je het niet gezien?quote:
Ah ja, geluk dat concurrenten fatale fouten maken en hij niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je het niet gezien?
Vettel start achteraan, Leclerc crasht, Hamilton crasht, Bottas crasht...
Ja grappig is dat, die coureurs maken een fout is dan heeft Verstappen 'ontiegelijk veel geluk', zelfs als hij (praktisch) voor hun rijdt en ook nog sneller is op het moment dat zij crashen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je het niet gezien?
Ja, Max had echt ongelofelijk veel geluk met z'n poepstart, de spin op de verkeerde banden en die 3 SC herstarts waar hij iedere keer z'n opgebouwde voorsprong kwijtraakte en het risico liep ingehaald te worden.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je het niet gezien?
2 van de 3x een Mercedes achter hem, ook nog.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, Max had echt ongelofelijk veel geluk met z'n poepstart, de spin op de verkeerde banden en die 3 SC herstarts waar hij iedere keer z'n opgebouwde voorsprong kwijtraakte en het risico liep ingehaald te worden.
Ook nogquote:Op maandag 29 juli 2019 12:40 schreef Jane het volgende:
[..]
2 van de 3x een Mercedes achter hem, ook nog.
Nee, Kvyat.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ook nogWas de 3e keer niet met Stroll achter zich? Dat telt ook als Mercedes + extra risico om aangereden te worden toch?
Wat Nober zegt is zeggen dat Button geluk had in 2011 in Canada, of Hamilton in iedere willekeurige andere regenrace.
Een race winnen is:
- snel zijn
- geen fouten maken
- vooral geen fouten maken
Oh ja, nog ergerquote:
Ja, echt ook nog steeds zo blij voor Kvyat, he?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh ja, nog ergerEen torpedo achter je bij een herstart
Nah, Kvyat laat dit jaar een betere versie van zichzelf zien. Het is ook een vechter, in tegenstelling tot Gasly.
hoe zie je dat Gasly geen vechter is?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh ja, nog ergerEen torpedo achter je bij een herstart
Nah, Kvyat laat dit jaar een betere versie van zichzelf zien. Het is ook een vechter, in tegenstelling tot Gasly.
Weinig pogingen tot inhalen of verdedigen.quote:
OK op die manier, ik weet niet of dat aan het wel of niet vechten ligt, gewoon gebrek aan (zelf)vertrouwenquote:Op maandag 29 juli 2019 13:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Weinig pogingen tot inhalen of verdedigen.
Niet zo janken manquote:Op maandag 29 juli 2019 13:23 schreef Nattekat het volgende:
Poeh, ik ben gebroken...
Extreem spannende race aanzetten die pas om 1:30 afgelopen is terwijl je al doodmoe bent niet het beste idee
Met Frankrijk viel ik mooi op tijd in slaap
"Even" Max inhalen.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:27 schreef Tijn het volgende:
Blijkbaar had Toto Wolff gezegd dat op basis van de komende twee races (Duitsland en Hongarije) wordt bepaald of Bottas' contract wordt verlengd. Dat wordt even je best doen in Hongarije, Valtteri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |