Omdat je zo ontzettend naar liefde en blijheid hunkert.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:40 schreef Kopjechino het volgende:
Dat laatste is zeker waar, maar geloof me Scruppie, ik ben echt geen optimist. Waarom denk je dat?
Oké gvd. Daar heb je misschien wel een punt. Beetje dan.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:48 schreef scrupuleus het volgende:
Omdat je zo ontzettend naar liefde en blijheid hunkert.
Je hele persoon straalt dat uit en door het uitblijven van dat geluk wordt je pessimistisch.
Klein beetje maarquote:Op zondag 28 juli 2019 12:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké gvd. Daar heb je misschien wel een punt. Beetje dan.
Beter dan rioolbelasting moeten betalen.quote:
gemeentebelasting etc dure shit altijd afvalstoffenheffing ..10x82 euro govvedomme !!! IK BETAAL GEWOON HELE<MAAL NERGENS MEER VOOORquote:Op zondag 28 juli 2019 13:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beter dan rioolbelasting moeten betalen.
Bedrag verschilt nog best wel ook per gemeentequote:Op zondag 28 juli 2019 13:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
gemeentebelasting etc dure shit altijd afvalstoffenheffing ..10x82 euro govvedomme !!! IK BETAAL GEWOON HELE<MAAL NERGENS MEER VOOOR
JE MOETquote:Op zondag 28 juli 2019 13:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
gemeentebelasting etc dure shit altijd afvalstoffenheffing ..10x82 euro govvedomme !!! IK BETAAL GEWOON HELE<MAAL NERGENS MEER VOOOR
Pak dit leermomentquote:Op zondag 28 juli 2019 13:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gedaan. Zal hij zelf moeten doen
Ja idd!quote:Op zondag 28 juli 2019 13:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bedrag verschilt nog best wel ook per gemeente
Gezelligquote:Op zondag 28 juli 2019 15:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sjoelmeet in Rotterdam met een aantal crewleden en een aantal esf-ers......
Achter jequote:
quote:
Voetbalquote:Op zondag 28 juli 2019 17:34 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ajax goed gedaan 1e prijs van het seizoen is binnen
[..]
Een goed begin iddquote:Op zondag 28 juli 2019 17:34 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ajax goed gedaan 1e prijs van het seizoen is binnen
[..]
Zei het tochquote:
JAAAAAAAquote:
21quote:
1x zou al knap zijnquote:Op zondag 28 juli 2019 18:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Die kan nog 10 keer wereldkampioen worden
Volgend seizoen ook niet, daarna misschien.quote:
Bij Redbull? Of toch bij Mercedes?quote:Op zondag 28 juli 2019 18:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgend seizoen ook niet, daarna misschien.
Bij red bull geloof ik niet in maar dan komen er weer nieuwe regels. Niet te zeggen welk team dan snel gaat zijn.quote:
Vind je wel wat?quote:
Haaai nootjequote:
29 ongeveer ja tochquote:
Best wel fout jaquote:Op zondag 28 juli 2019 19:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
jaren 90 vibes in volle glorie iig dat clipje
zat op spotify beetje gfunk muziekjes te luisteren, zat deze er tussen en ik dacht hmmm best fout maar vind het wel leuk![]()
het pakt mijquote:Op zondag 28 juli 2019 19:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Best wel fout jaheb betere nummers gehoord
hey vriend, man ik ben nauwelijks nog een mens te noemen.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nootjaahh
nog de hete werkdagen goed doorkomen?
had het wel zwaar, maar hier was het 'maar' 37 en zat op uni met airco. Maar zat ook ff buiten en dat was wel heet, op een gegeven hard wind dat voelde echt aan als een föhnquote:Op zondag 28 juli 2019 19:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hey vriend, man ik ben nauwelijks nog een mens te noemen.
dood moejij ook overleeft?
Gelukkig was er nog wind dan, hier echt bijna windstil tot vandaag en gister begon het avonds pas een beetje.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had het wel zwaar, maar hier was het 'maar' 37 en zat op uni met airco. Maar zat ook ff buiten en dat was wel heet, op een gegeven hard wind dat voelde echt aan als een föhn
die oude dubbeldekkers? of die oude sprinters?quote:Op zondag 28 juli 2019 19:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En de ns die oude treinen inzet, geen idee of daar airco inzit of een ander systeem maar voelde alsof ik in de sauna en oven zatmet die miniraampjes wat nauwelijks voor verkoeling zorgt.
Dat was wel ff afzien ja.
oude sprinters denk ikquote:Op zondag 28 juli 2019 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die oude dubbeldekkers? of die oude sprinters?
Met dit weer begrijp je wel waarom Zuid-Europeanen alles rustig aan doen. Ging de weg vragen in Madrid, ging die man benadrukken dat we "tranquilo" moesten lopen daarheen. Blijkbaar zagen we er heel gehaast uitquote:Op zondag 28 juli 2019 19:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gelukkig was er nog wind dan, hier echt bijna windstil tot vandaag en gister begon het avonds pas een beetje.
Voor het eerst vandaag koele lucht is wel ff fijnff afkoelen
![]()
Met zulk weer moet je gewoon rustig aan doen eigenlijk want is gewoon bijna niet te doen het als je veel beweegt.
Maar dat is gewoon zo jaquote:Op zondag 28 juli 2019 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met dit weer begrijp je wel waarom Zuid-Europeanen alles rustig aan doen. Ging de weg vragen in Madrid, ging die man benadrukken dat we "tranquilo" moesten lopen daarheen. Blijkbaar zagen we er heel gehaast uit
slecht werkende arkoquote:Op zondag 28 juli 2019 19:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
met zo´n schuifraampje die boven open kan maar ook maar een klein stukje
Foutje..quote:Op zondag 28 juli 2019 20:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maar toch nog 5 talk to the hand erbij
quote:Op zondag 28 juli 2019 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
jij gaat ook lekker met je smileys nootje
ik zie geen smileys van forumsmileys.nlquote:Op zondag 28 juli 2019 20:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kan het niet weerstaan
Ik heb Wi-Fi op mijn vakantie adresquote:Op zondag 28 juli 2019 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oei dan mis je mogelijke heropening van dts
quote:Op zondag 28 juli 2019 20:14 schreef eNGine10 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Weekje Duitslandquote:Op zondag 28 juli 2019 20:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
soww lekker hoor
en wat zijn de plannen
quote:Op zondag 28 juli 2019 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kijk je uit dat je geen burnout krijg?
Eifel.quote:
lekker hoor!quote:
Ik ga wel ff relaxen iddquote:Op zondag 28 juli 2019 20:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lekker hoor!
veel plezier, lekker goedkope biertjes drinken![]()
dat kan hier bij de Aldi ookquote:Op zondag 28 juli 2019 20:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lekker hoor!
veel plezier, lekker goedkope biertjes drinken![]()
klopt maar daar is een andere ambience dan hierquote:
ja lijkt me wel mooi daarquote:Op zondag 28 juli 2019 20:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
klopt maar daar is een andere ambience dan hier
en eiffel is mooie omgeving
bos water kastelen en bergenquote:
Zal vodka nemen..quote:Op zondag 28 juli 2019 20:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
neem jij maar wat
ik moet straks slapen
Dankjewel, ja moet.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal vodka nemen..
Moet?
Ik wens je dan alvast een welverdiende nachtrust.
Ok moet.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dankjewel, ja moet.
Zooo, niet teveel dan![]()
heftig
En waarom trouwens ga je dat drinken.
kan gewoonquote:Op zondag 28 juli 2019 20:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ok moet.
Ik ga toch niet op jou proosten met water.
ben je daar geweest?quote:Op zondag 28 juli 2019 20:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
bos water kastelen en bergen
heel idyllisch
Bedankt voor deze bijdragequote:
nee daar nooit maar wel veel zuidelijker een stuk daaronder welquote:
Zuidelijker dan de ijfel, waardan?quote:Op zondag 28 juli 2019 20:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee daar nooit maar wel veel zuidelijker een stuk daaronder wel
Zou ik ook nog wel eens heen willenquote:
Ik kende iemand die daar voor werk (onderzoek) vroeger nog wel eens zat. Vanaf New Zeeland kon je alleen met een militair vliegtuig naar zijn basis, McMurdo, vliegen en alleen als het weer een beetje goed was.quote:
Is met een enkele F he, niet te verwarren met de Eiffeltorenquote:
Hoef ik me geen zorgen te maken over oververhittingquote:
Spellen zit niet echt mee vandaagquote:Op zondag 28 juli 2019 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is met een enkele F he, niet te verwarren met de Eiffeltoren
Altijd een eisje ijsje bij de handquote:Op zondag 28 juli 2019 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoef ik me geen zorgen te maken over oververhitting
Je kunt hem voor zijn, door nu al de nachtbagger te openen!quote:Op zondag 28 juli 2019 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe laat start @:haags_kwartiertje de nachtbagger vandaag?
Dan heb ik waarschijnlijk weer een ban te pakkenquote:Op zondag 28 juli 2019 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt hem voor zijn, door nu al de nachtbagger te openen!
Daar zie ik haags wel voor aan. En dan 2 minuten later zelf de nachtbagger openen.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk weer een ban te pakken
Puur machtsmisbruik!quote:Op zondag 28 juli 2019 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar zie ik haags wel voor aan. En dan 2 minuten later zelf de nachtbagger openen.
Hij heeft ooit eens 200 posts bij een friszure damem waarvan ik de naam niet zal vernoemen, verwijderd omdat hij anders niet #1 in de dagtotalen zou worden.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft ooit eens 200 posts bij een friszure damem waarvan ik de naam niet zal vernoemen, verwijderd omdat hij anders niet #1 in de dagtotalen zou worden.
En toen hdero hem zou gaan in halen, heeft hij die direct maar een permban gegeven.
En o wee als je daar een TR op zet, dan gaat je account genadeloos door de schredder heen.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft ooit eens 200 posts bij een friszure damem waarvan ik de naam niet zal vernoemen, verwijderd omdat hij anders niet #1 in de dagtotalen zou worden.
En toen hdero hem zou gaan in halen, heeft hij die direct maar een permban gegeven.
Arme @homijnquote:Op zondag 28 juli 2019 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En o wee als je daar een TR op zet, dan gaat je account genadeloos door de schredder heen.
Sow, waar?quote:Op zondag 28 juli 2019 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
aanmaakblokjesfabriek in brand gevlogen
Hadden ze nu maar een aanmaakblokjes en brandblusser fabriek gemaaktquote:Op zondag 28 juli 2019 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
hun producten werken naar behoren, dat is duidelijk
quote:Op maandag 29 juli 2019 02:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Hadden ze nu maar een aanmaakblokjes en brandblusser fabriek gemaakt
quote:Op maandag 29 juli 2019 03:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar kunnen alleen vrijgezellen werken
Neequote:
Dan zou je ze toch ook 3x per dag (3×8=24) moeten opladen?quote:Op maandag 29 juli 2019 07:44 schreef eNGine10 het volgende:
Heb nu van die bleutooth oordopjes, zouden 8 uur batterij moeten hebben maar voelt alsof ik ze dagelijks op moet laden.
Weet ikquote:
Als je ze de hele dag gebruikt wel jaquote:Op maandag 29 juli 2019 07:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan zou je ze toch ook 3x per dag (3×8=24) moeten opladen?
Tja.....quote:Op maandag 29 juli 2019 08:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Als je ze de hele dag gebruikt wel ja
Heeequote:
Gaat wel goedquote:
Ga je weer naar NL dan? Of?quote:Op maandag 29 juli 2019 08:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gaat wel goedmaar wel toe aan vakantie. Nog maximaal 4 vier weken dus schiet wel op.
En met jou dan?
Ja dan ben ik een maand vrij. Eerst een week naar huis en dan twee weken naar Roemenië en dan nog een weekje thuisquote:Op maandag 29 juli 2019 08:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ga je weer naar NL dan? Of?
Die 4 weken zijn zo voorbij joh.
Hier alles okay. Zit in Frankrijk nu. 2 dagen regen gehad.
Maar vanaf vandaag word het weer goed qua weer.
Heeeeeyyyyquote:Op maandag 29 juli 2019 08:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ga je weer naar NL dan? Of?
Die 4 weken zijn zo voorbij joh.
Hier alles okay. Zit in Frankrijk nu. 2 dagen regen gehad.
Maar vanaf vandaag word het weer goed qua weer.
Dat is waar ja. Ik las dat het in Frankrijk zelfs warmer is dan in Vietnam (record temperatuur dan).quote:Op maandag 29 juli 2019 09:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, die zijn vorige week even hier langs geweest
Lekkere bakoven ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:53 schreef aloa het volgende:
Ik wou het een paar dagen terug doen, maar was iets te warm op zolder
quote:Op maandag 29 juli 2019 09:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik red het zo ook wel. Alles open in de avond en ventilator aan.
Heequote:
O lekker zeg. Lekker lang ook.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dan ben ik een maand vrij. Eerst een week naar huis en dan twee weken naar Roemenië en dan nog een weekje thuis
Op vakantie met je dochters? Nog leuke dingen doen daar of beetje rustig aan?
Lekkerdingquote:Op maandag 29 juli 2019 10:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O lekker zeg. Lekker lang ook.
Yes yes. Slak is er niet bij.
Die kon het niet geregeld krijgen met werk. En dit was al geboekt.
Lig nu aan het zwembad. 2 dagen kutweer geweest hier. Maar veel meer dan chillen word het niet
Hier nog een lekkere klapper.
Topquote:Op maandag 29 juli 2019 10:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Daag Haagse vriend.😘 Hoe is het met jou dan?
quote:Op maandag 29 juli 2019 11:01 schreef Already_in_use het volgende:
Noodgangbang![]()
Mijn woordenboek op de telefoon kende het woord nog steeds
Chillenquote:Op maandag 29 juli 2019 10:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O lekker zeg. Lekker lang ook.
Yes yes. Slak is er niet bij.
Die kon het niet geregeld krijgen met werk. En dit was al geboekt.
Lig nu aan het zwembad. 2 dagen kutweer geweest hier. Maar veel meer dan chillen word het niet
Hier nog een lekkere klapper.
Dat weet geen mens.quote:
Je bent zelluf top.quote:
Hoe is het met jou dan?quote:
Ja precies. Daar is vakantie voor he. Geen reet uitvoeren.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Chillenwel lekker om niet teveel te doen
Heb em opgeslagen...ga straks ff luisteren
Nice.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Prima hoor! Lekker druk aan het werk zoals altijd
En met jou? Lekker op vakantie?
Helaas niet meer, moet ook even wat geld sparen ivm verhuizen enzo. Maar t kriebelt wel alweer. Ik ben pas 3 maanden terug, maar t voelt als 2 jaarquote:Op maandag 29 juli 2019 12:29 schreef Already_in_use het volgende:
Jij nog vakantie? Jij was al weggeweest toch?
Chill!! Geniet ervan!!quote:Yes hier alles chill. Nog t/m zondag in Frankrijk.
Heb je het vaak moeten doen dan?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hou uit, schei op zeg! Echt!Hoop het voorlopig niet meer te hoeven doen!
Ik misschien dit jaar nog.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hou uit, schei op zeg! Echt!Hoop het voorlopig niet meer te hoeven doen!
Idd jaquote:Op maandag 29 juli 2019 12:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij aan het verhuizen ?
*laat maar ik zie het alnoodgang is aan het verhuizen
Hey aiuquote:Op maandag 29 juli 2019 12:28 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies. Daar is vakantie voor he. Geen reet uitvoeren.![]()
Hijs lekkahhhh... rengdeng dengdeng
Natuurlijkquote:Op maandag 29 juli 2019 12:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aloa![]()
![]()
Bijna op vakantie henog wel zin in ?
Dan doe je iets niet goed als je druk aan het werk bentquote:Op maandag 29 juli 2019 12:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Prima hoor! Lekker druk aan het werk zoals altijd
En met jou? Lekker op vakantie?
Bij mij niet hoor.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vakantie zelf kan soms ook wat stress meebrengenterwijl dat juist niet de bedoeling is
quote:Op maandag 29 juli 2019 12:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor.
Alles in de vakantie modus hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |