quote:Op zondag 28 juli 2019 05:28 schreef DeeBee het volgende:
Bedankt voor de voorbeschouwingen, @:Rellende_Rotscholier !
Wordt de tijd niet stopgezet zodra ze champs-elysees op rijden?quote:Op zondag 28 juli 2019 04:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoop dat Ewan zo gejinxt wordt, want ik heb geen zin in de altijd vervelende Ewan in winst in Parijs. Ik zou het machtig mooi vinden als lollerflip gewoon even besluit keihard aan te vallen en dan alsnog gewoon even Buchmann en ja, helaas ook Kruijswijk voorbij streeft in een machtige demarrage.
Een man mag dromen...
Alleen toen het regende hebben ze dat weleens gedaan geloof ikquote:Op zondag 28 juli 2019 08:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Wordt de tijd niet stopgezet zodra ze champs-elysees op rijden?
Maar waarom dan? Dat gehaat op Ewan lijkt vaak wel een kwestie van simpelweg napraten van de zogenaamde trendsetters hier ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2019 04:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoop dat Ewan zo gejinxt wordt, want ik heb geen zin in de altijd vervelende Ewan in winst in Parijs.
Hij zit ontzettend lelijk op zijn fiets maar verder lijkt het mij best een sympathiek mannetje. Al zou ik 3 zeges gevoelsmatig net iets teveel van het goede vinden.quote:Op zondag 28 juli 2019 08:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Dat gehaat op Ewan lijkt vaak wel een kwestie van simpelweg napraten van de zogenaamde trendsetters hier ofzo.
Dat is het ook.quote:Op zondag 28 juli 2019 08:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Dat gehaat op Ewan lijkt vaak wel een kwestie van simpelweg napraten van de zogenaamde trendsetters hier ofzo.
Dat is hetzelfde met het gehaat op de Yates-broertjes. Er zijn er een of twee die ermee begonnen zijn; vraag je de rest om een uitleg waarom Yates zo stom zou zijn, krijg je geen fatsoenlijk antwoord terug. Waar sláát het op?quote:Op zondag 28 juli 2019 08:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sky =quote:Op zondag 28 juli 2019 09:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde met het gehaat op de Yates-broertjes. Er zijn er een of twee die ermee begonnen zijn; vraag je de rest om een uitleg waarom Yates zo stom zou zijn, krijg je geen fatsoenlijk antwoord terug. Waar sláát het op?
Welkom op FOK!quote:Op zondag 28 juli 2019 08:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 28 juli 2019 05:28 schreef DeeBee het volgende:
Bedankt voor de voorbeschouwingen, @:Rellende_Rotscholier !
Wellicht, wellicht, maar ik vind de manier waarop hij z'n sprints wint niet van een schoonheid getuigen. Hij doet dat eigenlijk op eenzelfde manier als Sagan, maar Sagan is een heerlijk kleurrijke renner. Bij Ewan geniet ik er veel minder van.quote:Op zondag 28 juli 2019 08:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Door perfect zijn kwaliteiten uit te spelen, bedoel je?quote:Op zondag 28 juli 2019 10:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wellicht, wellicht, maar ik vind de manier waarop hij z'n sprints wint niet van een schoonheid getuigen. Hij doet dat eigenlijk op eenzelfde manier als Sagan, maar Sagan is een heerlijk kleurrijke renner. Bij Ewan geniet ik er veel minder van.
oneens, zijn laatste sprint was gewoon meesterlijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wellicht, wellicht, maar ik vind de manier waarop hij z'n sprints wint niet van een schoonheid getuigen. Hij doet dat eigenlijk op eenzelfde manier als Sagan, maar Sagan is een heerlijk kleurrijke renner. Bij Ewan geniet ik er veel minder van.
Ik vind het eigenlijk wel tof, het is in ieder geval een geheel eigen stijl.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zit ontzettend lelijk op zijn fiets maar verder lijkt het mij best een sympathiek mannetje. Al zou ik 3 zeges gevoelsmatig net iets teveel van het goede vinden.
Een buiging een diepe buiging.quote:
Velen praten graag de kinderlijke voorbeschouwingen van r_r na hier. Maar die man heeft gewoon een hekel aan 99% van het peleton en bij uitbreiding de wereldbevolking. Draagt bij aan de sarcastische puberale sfeer hier. Vroeger was dat een stuk beter.quote:Op zondag 28 juli 2019 08:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beetje een extreemrechts figuur inderdaad, die R_R.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:08 schreef Beregd het volgende:
[..]
Velen praten graag de kinderlijke voorbeschouwingen van r_r na hier. Maar die man heeft gewoon een hekel aan 99% van het peleton en bij uitbreiding de wereldbevolking. Draagt bij aan de sarcastische puberale sfeer hier. Vroeger was dat een stuk beter.
Zelfs de moeder van Viviani moest hierom lachen.quote:
Staat in OPquote:Op zondag 28 juli 2019 13:40 schreef Cattivo het volgende:
Wanneer start het? Die clowns sport wat er nu op is , is geen reeddtt aan.
Bij twee van de laatste drie sprints eindigde hij ook tweede.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zelfs de moeder van Viviani moest hierom lachen.
Ik had zijn sprint in Nimes over het hoofd gezien inderdaad, ik dacht dat hij daar niet eens aan sprinten toegekomen was.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij twee van de laatste drie sprints eindigde hij ook tweede.
De lead-outs van Quick-Step zijn telkens subliem, natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik had zijn sprint in Nimes over het hoofd gezien inderdaad, ik dacht dat hij daar niet eens aan sprinten toegekomen was.
Niks, afgelopen twee etappes zijn vlekkeloos verlopen.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:08 schreef franklop het volgende:
Zo ik ben er nu ook weer na het verhuizen de afgelopen dagen. Nog wat gemist?
Zijn UI staat op fabrieksinstellingen.quote:
Laatste reactie was bij de opgave van Pinot. Begrijpelijke teleurstelling.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn UI staat op fabrieksinstellingen.
Dan Martin met een bijna net zo vaag verhaal als Dennis. UAE is een nog ergere knakenploeg dan Bahrein volgens mij.quote:UAE Team Emirates' Dan Martin has admitted that his form, both coming into the Tour de France and during it, was good enough, but that certain as-yet public reasons held him back at this year's race.
The Irishman, who has placed inside the top 10 several times, and has won two stages at the Tour during his career, was never truly in contention this year, and heads to Paris in 18th place overall.
He had been as high as ninth after the 'crosswinds stage' – stage 10 from Saint Flour to Albi – but consistently lost time in both the Pyrenees and the Alps.
"It's been a bit strange, really. Obviously I came in with really excellent condition, and, for whatever reason, it just didn't happen. I think the team's got to look at why the performance wasn't there, but obviously today it was nice to finish on what was probably one of my best days of the race. We'll just go forward with that," he told Cyclingnews after finishing 19th on the final summit finish at Val Thorens on Saturday.
"I had the condition, but there was just something blocking me, and that's what was frustrating," he said.
When gently pressed for a more specific reason, he simply added: "I know, but I can't say. We'll look at it, and talk to the team about it, and you'll find out soon enough. We'll have talks later and figure it out going forward. As a I say, it's good to feel good on the last stage."
Martin didn't appear to be in conflict with his team at this year's race, and he even talked about heading to the Clasica San Sebastian, the Canadian WorldTour races and Il Lombardia later this season to – in his words – "do the jersey proud". Yet at the same time his comments raise questions over elements behind the scenes, which were perhaps related to nutrition.
"I came in with excellent condition, but it's just the way it is. The body emptied and I had no power in the finishes," he said. "Every day I was in the mountains and I was in the break, I was feeling good, and then suddenly the lights just went out."
Meganck met z'n Seniorweb.twitter:andremeganck twitterde op zondag 28-07-2019 om 16:16:18Bestanden delen via AirDrop op iPhone, iPad of Mac https://t.co/dOZp6OEfey via @SeniorWebNL reageer retweet
Op tv vind ik een tijdrit saai.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:49 schreef wimderon het volgende:
Een tijdrit als laatste etappe, dát is pas een enorme nachtkaars.
Schrijf er anders nog eens een opstel over.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde met het gehaat op de Yates-broertjes. Er zijn er een of twee die ermee begonnen zijn; vraag je de rest om een uitleg waarom Yates zo stom zou zijn, krijg je geen fatsoenlijk antwoord terug. Waar sláát het op?
amen.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:21 schreef Toby56 het volgende:
Ik ben wel klaar met die saaie carnavalsoptocht op de laatste dag.
Gewoon weer een stevige tijdrit aan het eind! Tot op de dag van vandaag onthouden mensen de namen van Jan Janssen en Greg LeMond, die een verloren positie op die slotdag in winst wisten om te zetten.
Het is wel maf wanneer je bedenkt dat de nogal saaie Joop Zoetemelk de laatste was die nog iets probeerde richting Parijs (1979). Maar toen kreeg het peloton tenminste nog een flinke(re) scheut Chevreuse voor de wielen.
Ik wil sport en strijd zien in de Tour. Het is al circus genoeg zonder die slotrit.
Wat komisch is, aangezien iedereen de puberjaren ondertussen wel achter zich gelaten heeft.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:08 schreef Beregd het volgende:
[..]
Velen praten graag de kinderlijke voorbeschouwingen van r_r na hier. Maar die man heeft gewoon een hekel aan 99% van het peleton en bij uitbreiding de wereldbevolking. Draagt bij aan de sarcastische puberale sfeer hier. Vroeger was dat een stuk beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 28-07-2019 om 16:56:56Laatste kilometer is anders dan im voorgaande jaren. Stuk smallere baan, mede door de aanleg van een fietspad. #champs https://t.co/HqCuKPZNcV reageer retweet
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zondag 28 juli 2019 17:00 schreef El-Stinho het volgende:
Waar zijn de kasseien gebleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 28-07-2019 om 16:56:56Laatste kilometer is anders dan im voorgaande jaren. Stuk smallere baan, mede door de aanleg van een fietspad. #champs https://t.co/HqCuKPZNcV reageer retweet
RIP Dielan.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Oké, dan heb ik dat verkeerd onthouden. Plaatsing wordt nog wel een stuk belangrijker zo.
Ja, Viviani zit wel in een zetel zo. Nu maar hopen dat hij niet op 28 lekke banden en een kapot versnellingsapparaat moet sprinten.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Oké, dan heb ik dat verkeerd onthouden. Plaatsing wordt nog wel een stuk belangrijker zo.
Ik heb zo ontzettend moeten lachen om die post van Wimderon bij zijn tweede verloren sprint.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, Viviani zit wel in een zetel zo. Nu maar hopen dat hij niet op 28 lekke banden en een kapot versnellingsapparaat moet sprinten.
De verschillen in het puntenklassement zijn nu te groot, maar stel je eens voor dat Sagan vandaag met 9 punten achterstand op de groene trui zou staan. "Peter, je mag er vandaag niet voor rijden, dat zou unsportsmanlike zijn. Laatste dag is een feestdag, fair play."quote:Op zondag 28 juli 2019 16:51 schreef manny het volgende:
[..]
amen.
en in huidige concept: niet neerleggen bij kleine tijdverschillen. waarom kunnen we de 2e plek niet pakken vandaag
twitter:TeamINEOS twitterde op zondag 28-07-2019 om 16:53:31.@Eganbernal's Paris bike has arrived! And what a beauty it is @Pinarello_com 💛 #7eamINEOS https://t.co/AWqJXiz3D2 reageer retweet
Geel of zwart, die Pinarello's van INEOS zijn lillijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:25 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:TeamINEOS twitterde op zondag 28-07-2019 om 16:53:31.@:Eganbernal's Paris bike has arrived! And what a beauty it is @:Pinarello_com 💛 #7eamINEOS https://t.co/AWqJXiz3D2 reageer retweet
Terecht ook.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:19 schreef Dejannn het volgende:
Gele trui, groene trui, bollentrui, witte trui, maar de camera's zijn in het begin toch het meest gericht op FlipGod
twitter:LeTour twitterde op zondag 28-07-2019 om 18:27:24@TeamINEOS @petosagan L'abus d'alcool est dangereux pour la santé, à consommer avec modération. reageer retweet
Waterfietsen.twitter:NievesMoya twitterde op zondag 28-07-2019 om 15:54:33Estos dos vídeos me han llegado de la primera Vuelta al Penedes, categoría juniors.Me parece lamentable la situación en la que han corrido estos futuros profesionales.Creo que tanto el arbitro principal como la organización se tendrían que haber puesto de https://t.co/z0BB4mjD2O reageer retweet
En dat tweede filmpje ook, damn.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:33 schreef Felagund het volgende:
Waterfietsen.twitter:NievesMoya twitterde op zondag 28-07-2019 om 15:54:33Estos dos vídeos me han llegado de la primera Vuelta al Penedes, categoría juniors.Me parece lamentable la situación en la que han corrido estos futuros profesionales.Creo que tanto el arbitro principal como la organización se tendrían que haber puesto de https://t.co/z0BB4mjD2O reageer retweet
Filmpje is belangrijker dan wat in de tweet zelf, het is in een juniorenwedstrijd in Spanje, volgens mij wilde de twitteraar dat de wedstrijd net als in de Tour stopgezet moet worden.
Als je te hard valt kan je verdrinken manquote:
Maar mijn weten wisselt dat per jaar.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Is de finish nu elk jaar later. Voor mijn gevoel was dat in het verleden ergens tussen 18.30u en 19.30u.
Bron: PCSquote:YEAR PARTICIPANTS DROPOUTS
2019 176 19
2018 176 30
2017 198 30
2016 198 24
2015 198 37
2014 198 33
2013 198 28
2012 198 46
2011 198 30
2010 197 26
Idd, nu wordt het half 10. Hopelijk hebben ze wat kunstlicht in Parijs.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Is de finish nu elk jaar later. Voor mijn gevoel was dat in het verleden ergens tussen 18.30u en 19.30u.
Kunnen we na de uitreiking naadloos over naar VLVquote:Op zondag 28 juli 2019 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, nu wordt het half 10. Hopelijk hebben ze wat kunstlicht in Parijs.
Maar dat is altijd zo op de Champs, ongeacht finishtijd.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kunnen we na de uitreiking naadloos over naar VLV.
Geen grote valpartijen, geen renners buiten tijd, niet al teveel ziekte in het peloton. Dit was de veiligste Tour in jaren.quote:
Sorryquote:Op zondag 28 juli 2019 18:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar dat is altijd zo op de Champs, ongeacht finishtijd.
Ook geen publieksrellen.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:58 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Geen grote valpartijen, geen renners buiten tijd, niet al teveel ziekte in het peloton. Dit was de veiligste Tour in jaren.
Die heb je vast wel ergrnd opgeslagen in je archief?quote:Op zondag 28 juli 2019 17:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik heb zo ontzettend moeten lachen om die post van Wimderon bij zijn tweede verloren sprint.
Wim zal dat zelf wel gearchiveerd hebben.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die heb je vast wel ergrnd opgeslagen in je archief?
Wim zijn archief is inderdaad wel legendarischquote:Op zondag 28 juli 2019 19:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wim zal dat zelf wel gearchiveerd hebben.
@:wimderon
Ach Fuglsang, Bevin, Kelderman en Tejay stellen niet teleur.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meest bizarre is natuurlijk dat Porte finish gaat halen, alhoewel we nog 100km te gaan hebben
Denk je dat de PCT-status van W52 enig effect heeft?quote:
twitter:deceuninck_qst twitterde op zondag 28-07-2019 om 19:02:19Congratulations to our fantastic @alafpolak1 on being awarded with the #TDF2019 Super Combatif prize! https://t.co/2xn8sFekXt reageer retweet
Jullie missen mij nooitquote:Op zondag 28 juli 2019 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Bakelants zit er straks, misschien is dat reden genoeg voor een terugkeer van het godenkind. @:showtimer
quote:Op zondag 28 juli 2019 19:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die heb je vast wel ergrnd opgeslagen in je archief?
quote:Op maandag 15 juli 2019 17:21 schreef wimderon het volgende:
Viviani had voor en achter lek, een aanlopende rem en een haperend versnellingsapparaat denk ik.
Sinds de opgave van Pinot, wat eigenlijk ook het einde van strijd in deze Tour betekende.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Sinds wanneer wordt @:showtimer vermist?
Al een keer aangehaald maar het valt best mee met Porte. Een Dumoulin heeft veel slechtere statistieken in grote rondes bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meest bizarre is natuurlijk dat Porte finish gaat halen, alhoewel we nog 100km te gaan hebben
Alleen in 2017 en 2018 uitgevallen inderdaad, waarvan een sowieso de misselijkmakend harde crash. Die van Roubaix kan ik me eigenlijk niet herinneren vorig jaarquote:Op zondag 28 juli 2019 19:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
Al een keer aangehaald maar het valt best mee met Porte. Een Dumoulin heeft veel slechtere statistieken in grote rondes bijvoorbeeld.
Volgens mij een stoep geraakt tussen de stroken in, vrij ongelukkig.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen in 2017 en 2018 uitgevallen inderdaad, waarvan een sowieso de misselijkmakend harde crash. Die van Roubaix kan ik me eigenlijk niet herinneren vorig jaar.
Ah ja, voor de eerste kasseistrook ook nog.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij een stoep geraakt tussen de stroken in, vrij ongelukkig.
twitter:inrng twitterde op zondag 28-07-2019 om 18:50:192024 Olympics road races likely to use some of the roads Tour using now. Will start in Paris and then head back to Paris for the finish. A course for the sprinters and classics contenders reageer retweet
Met vijf wordt dat toch nooit een klassieke massasprint.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:39 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:inrng twitterde op zondag 28-07-2019 om 18:50:192024 Olympics road races likely to use some of the roads Tour using now. Will start in Paris and then head back to Paris for the finish. A course for the sprinters and classics contenders reageer retweet
Dielan olumpisch kampioenquote:Op zondag 28 juli 2019 19:39 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:inrng twitterde op zondag 28-07-2019 om 18:50:192024 Olympics road races likely to use some of the roads Tour using now. Will start in Paris and then head back to Paris for the finish. A course for the sprinters and classics contenders reageer retweet
Gesink wint de Vuelta!quote:Op zondag 28 juli 2019 19:43 schreef Pino112 het volgende:
Roglic, Kruijswijk, Gesink en Bennett naar de Vuelta
Vooral benieuwd of Gesink nog wat kan laten zien. Buiten 10 bergritten in de Vuelta, kansen genoeg.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:43 schreef Pino112 het volgende:
Roglic, Kruijswijk, Gesink en Bennett naar de Vuelta
Geniet ervan!quote:Op zondag 28 juli 2019 19:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ben m'n screensaver aan het aanpassen as we speak.
Ze hebben hem gehyped.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:48 schreef Dejannn het volgende:
Waarom net weer dat speculeren bij de NOS over Kruiswijk die eventueel ... in theorie ... had kunnen winnen. Uiteindelijk bleek hij gewoon een stuk slechter dan Bernal en Thomas, maar continue moet dan een beeld worden aangedikt alsof er wellicht meer mogelijk was. Ik snap dat niet zo.
Ik snap niet waarom jij je er druk over maakt en het helemaal op een forum gaat plaatsen.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:48 schreef Dejannn het volgende:
Waarom net weer dat speculeren bij de NOS over Kruiswijk die eventueel ... in theorie ... had kunnen winnen. Uiteindelijk bleek hij gewoon een stuk slechter dan Bernal en Thomas, maar continue moet dan een beeld worden aangedikt alsof er wellicht meer mogelijk was. Ik snap dat niet zo.
Tja en als Pinot niet uitvalt wordt hij wss 4e. Maar dat zeggen ze dan niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:48 schreef Dejannn het volgende:
Nee.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:49 schreef ledlamp het volgende:
Dumoulin, Kruijswijk, Roglic, Van Aert, De Plus, Martin, Teunissen en Groenewegen voor TdF 2020 TJV?
Als je echt de strijd aan wilt gaan met Ineos moet je lekker stoppen met Groenewegen.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:49 schreef ledlamp het volgende:
Dumoulin, Kruijswijk, Roglic, Van Aert, De Plus, Martin, Teunissen en Groenewegen voor TdF 2020 TJV?
Ja mee eens. Ze zullen een keuze moeten maken tussen klassement en sprintetappesquote:Op zondag 28 juli 2019 19:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je echt de strijd aan wilt gaan met Ineos moet je lekker stoppen met Groenewegen.
Colombianen zien liever hun landgenoten winnen dan hun ploeggenoten.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het siert Quintana dat er geen afgunst is jegens Bernal.
Groenewegen > Kwiat dit seizoen en vergeet niet dat ze ook een tijd reden met Cavendish en Eisel.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je echt de strijd aan wilt gaan met Ineos moet je lekker stoppen met Groenewegen.
Landa en Valverde zijn ook niet de fijnste ploeggenoten natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:51 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Colombianen zien liever hun landgenoten winnen dan hun ploeggenoten.
Ja maar Groenewegen moet wel in de tour rijden!!! Anders wordt Nine boosquote:Op zondag 28 juli 2019 19:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Klopt. Piti is echt een hond.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Landa en Valverde zijn ook niet de fijnste ploeggenoten natuurlijk.
Mee eens, maar ze hebben net het contract van Groenewegen verlengd. Denk dat daar ook wel afspraken over de Tour zijn gemaakt.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Misschien kunnen Sunweb en Jumbo Dumoulin en Groenewegen ruilen met gesloten beurs.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar Groenewegen moet wel in de tour rijden!!! Anders wordt Nine boos
John van den Heuvelquote:Op zondag 28 juli 2019 19:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat ze niet klaar zijn voor Zomergasten
Evenepoel voor Groenewegen. Pat heeft het toch niet op ronderennen.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Misschien kunnen Sunweb en Jumbo Dumoulin en Groenewegen ruilen met gesloten beurs.
Eerst Wout naar een Hollandse ploeg en dan Evenepoel ook nog...dat overleeft Wuyts niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Evenepoel voor Groenewegen. Pat heeft het toch niet op ronderennen.
Dat dwingt hij niet echt af deze weken. Bepaalde energie + knechten meenemen voor één, misschien twee ritzeges van Groenewegen is totaal nutteloos als je een echte gooi wilt doen naar de eindzege. Ineos gaat niet nog eens zo zwak zijn gok ik, en dan keren ze volgend jaar nog terug met Froome (er even vanuitgaande dat hij nog op niveau terugkomt) en misschien een Richie.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, maar ze hebben net het contract van Groenewegen verlengd. Denk dat daar ook wel afspraken over de Tour zijn gemaakt.
En dan Kruijswijk laten knechten in de Tour? Jumbo heeft niet het budget om toppers in te zetten als knecht, waar Ineos dat wel heeft.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, maar ze hebben net het contract van Groenewegen verlengd. Denk dat daar ook wel afspraken over de Tour zijn gemaakt.
Pat is niet goed bij zijn hoofd als hij klaagde over de gele trui van Flipquote:Op zondag 28 juli 2019 19:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Evenepoel voor Groenewegen. Pat heeft het toch niet op ronderennen.
Kruijswijk moet kopman in de Giro zijn en in de Tour knechten voor Tom en/of Rogla. Dan mag Groenewegen sprintjes pakken in de Giro en de Vuelta.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En dan Kruijswijk laten knechten in de Tour? Jumbo heeft niet het budget om toppers in te zetten als knecht, waar Ineos dat wel heeft.
Roglic en Dumoulin zullen hoger in de pikorde staan dan Kruijswijk, dus voor laatstgenoemde zie ik enkel kopmanschap weggelegd in de Vuelta.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kruijswijk moet kopman in de Giro zijn en in de Tour knechten voor Tom en/of Rogla. Dan mag Groenewegen sprintjes pakken in de Giro en de Vuelta.
Kruijswijk naar de Giro met Groenewegen, in de Tour vol op het klassement van Dumoulin met Roglic als backup en Kruijswijk als knecht, Vuelta voor het klassement met Roglic en dan mag Primoz ook lekker alle rondjes van een week winnen.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Roglic en Dumoulin zullen hoger in de pikorde staan dan Kruijswijk, dus voor laatstgenoemde zie ik enkel kopmanschap weggelegd in de Vuelta.
Zoals Koffieplanter zegt heb je volgend jaar te maken met de Olympische Spelen, waardoor een aantal klassementsmannen graag de Tour willen overslaan om zich volledig te richten daarop. Dumoulin en Roglic zijn meer gemaakt daarvoor dan Kruijswijk en zou er niet gek vanop kijken dat voor Kruijswijk gewoon de Tour als hoofddoel blijft.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Roglic en Dumoulin zullen hoger in de pikorde staan dan Kruijswijk, dus voor laatstgenoemde zie ik enkel kopmanschap weggelegd in de Vuelta.
armchair management is vooruitzienquote:Op zondag 28 juli 2019 20:08 schreef franklop het volgende:
Moet Tom daar niet eerst voor bevestigd zijn?
Als hij blijft bij Sunweb is het ook opgelost.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:08 schreef franklop het volgende:
Die Tourkansen blijven ook niet komen natuurlijk. Dumoulin wint liever de Tour dan goud.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zoals Koffieplanter zegt heb je volgend jaar te maken met de Olympische Spelen, waardoor een aantal klassementsmannen graag de Tour willen overslaan om zich volledig te richten daarop. Dumoulin en Roglic zijn meer gemaakt daarvoor dan Kruijswijk en zou er niet gek vanop kijken dat voor Kruijswijk gewoon de Tour als hoofddoel blijft.
Ook als Tom voor Sunweb rijdt moeten onze gele jongens in zijn dienst rijden.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:08 schreef franklop het volgende:
Ja, Tom heeft nu nog max 3 a 4 kansen om de Tour te winnen. Dan kun je niet zomaar Tours skippen. Daarom begreep ik ook niet waarom hij dit jaar voor de Giro koos.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die Tourkansen blijven ook niet komen natuurlijk. Dumoulin wint liever de Tour dan goud.
Ik ben in het louvre geweest gewoon via die ingang boven. Was zo binnen.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Die mensen die urenlang in de rij staan bij die piramide terwijl je gewoon ondergronds binnen kunt komen. (lol)
Bovenop de piramide!quote:Op zondag 28 juli 2019 20:10 schreef franklop het volgende:
Ze moeten de finish op dat middenterrein leggen bij het Louvre
Lijkt me een lage inschatting, zo oud is hij niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, Tom heeft nu nog max 3 a 4 kansen om de Tour te winnen. Dan kun je niet zomaar Tours skippen. Daarom begreep ik ook niet waarom hij dit jaar voor de Giro koos.
Greg.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:14 schreef franklop het volgende:
Laten we een spelletje doen.
Noem 1 van de renners die in het eerste kopgroepje terecht komt.
Ik zeg; Tim Wellens
Wout met zijn slechte muzieksmaak heeft sowieso Jody Bernal wel eens afgespeeld.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:13 schreef Aguero het volgende:
Zouden Wout en Dylan Bernal ook wel eens Jody noemen?
Wout lijkt me niet echt een jongen van de dijenkletser. Zelf doet Jody me trouwens ook wel een beetje denken aan Peter la Anguila.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:13 schreef Aguero het volgende:
Heel Wanty - Groupe Gobertquote:Op zondag 28 juli 2019 20:14 schreef franklop het volgende:
Ik zeg; Tim Wellens
Omar Fraille.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:14 schreef franklop het volgende:
Ik zeg; Tim Wellens
Edvald Boasson Hagen.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:14 schreef franklop het volgende:
Ik zeg; Tim Wellens
Hij wordt volgend jaar al 30...quote:Op zondag 28 juli 2019 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me een lage inschatting, zo oud is hij niet.
Sporza!quote:Op zondag 28 juli 2019 20:16 schreef ledlamp het volgende:
Uiteindelijk een half uur reclame/nieuws terwijl ik gvd de tour wil zien!
Hij is 28 volgens mij.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, ik had ‘m idd hooguit 28 ingeschat.
Kut zender. Heb precies hetzelfdequote:Op zondag 28 juli 2019 20:17 schreef Maver24 het volgende:
Goeie regie nos. Brand het los ben je er niet. Typisch nos.
Polittquote:Op zondag 28 juli 2019 20:14 schreef franklop het volgende:
Ik zeg; Tim Wellens
Lars Bak, beautiful burnout.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:14 schreef franklop het volgende:
Ik zeg; Tim Wellens
DJ Wout zal Que si que no toch wel eens in de bus aangezet hebben?quote:Op zondag 28 juli 2019 20:13 schreef Aguero het volgende:
100 rondjes rond die piramide!quote:Op zondag 28 juli 2019 20:10 schreef franklop het volgende:
Ze moeten de finish op dat middenterrein leggen bij het Louvre
Lars Bak, 100%quote:Op zondag 28 juli 2019 20:14 schreef franklop het volgende:
Ik zeg; Tim Wellens
Die ookquote:
Valt me mee dat er geen avondetappe cringe verslag bij waarbij ze Egan laten luisteren naar nummers van Jody. Misschien straks tijdens criteriums kan de echte Jody er nog wel een snabbel uithalen.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
DJ Wout zal Que si que no toch wel eens in de bus aangezet hebben?
Dat is hij ook. Wordt 29 in november. Dus hij heeft zeker nog wel 5 kansen.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, ik had ‘m idd hooguit 28 ingeschat.
Han Cock die op de rustdag vraagt aan Egan of ie familie is van Jodyquote:Op zondag 28 juli 2019 20:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Valt me mee dat er geen avondetappe cringe verslag bij waarbij ze Egan laten luisteren naar nummers van Jody. Misschien straks tijdens criteriums kan de echte Jody er nog wel een snabbel uithalen.
Maar interessanter; wat komt na de Tour, WK en OS qua importantie?quote:Op zondag 28 juli 2019 20:22 schreef TargaFlorio het volgende:
OS titel zegt me minder dan Tour (sorry Krek)
De 5 Monumentenquote:Op zondag 28 juli 2019 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar interessanter; wat komt na de Tour, WK en OS qua importantie?
Is dit gebeurd?quote:Op zondag 28 juli 2019 20:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Han Cock die op de rustdag vraagt aan Egan of ie familie is van Jody
De voorjaarsklassiekers?quote:Op zondag 28 juli 2019 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen Durrantquote:Op zondag 28 juli 2019 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tour de France, Zomergasten, World Matchplay allemaal op de saaie zondagavond. What a time to be alive.
Giro, P-R, Vlaanderenquote:Op zondag 28 juli 2019 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er die naast Zomergasten ook WorldMatchplay willen zien? 3?quote:Op zondag 28 juli 2019 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tour de France, Zomergasten, World Matchplay allemaal op de saaie zondagavond. What a time to be alive.
quote:Op zondag 28 juli 2019 20:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er die naast Zomergasten ook WorldMatchplay willen zien? 3?
Vandaag is John van den Heuvel dus die heeft wel volgers die ook dartsen kijken.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik ben van alle markten thuis. Ikzou ook een goede speler voor de Slimste Mens zijn daarom, al zeg ik t zelf.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vind ik dan weer de minst interessante gast van allemaal.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vandaag is John van den Heuvel dus die heeft wel volgers die ook dartsen kijken.
Tour > Giro > RvV = Roubaix > Vuelta > WK > OS > AGR = Romandie = MSR = LBLquote:Op zondag 28 juli 2019 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tour, Giro, OS, WK, Parijs-Roubaix, Vuelta, RVV, MSR, Lombardije voor mijn gevoel. Daarna P-N/Dauphine/Zwitserland/Tirreno.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit wordt genot over 45kmquote:Op zondag 28 juli 2019 20:27 schreef Pino112 het volgende:
NOS loopt voor op Sporza, scheelt toch wel een seconde of 10.
Klopt, is al de hele Tour zo.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:27 schreef Pino112 het volgende:
NOS loopt voor op Sporza, scheelt toch wel een seconde of 10.
Maar met de OS wel?quote:Op zondag 28 juli 2019 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Grote rondes vergelijken met P-R en RvV vind ik toch appels met peren.
Dat zegt ie letterlijk elk jaar en uiteindelijk wordt het toch gewoon weer een sprint.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, is al de hele Tour zo.
Ik zapte net even langs de NOS, eerste wat ik Herbert hoor zeggen is dat de kopgroep het misschien wel gaat halen..
Best overeenkomend lijstje.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tour > Giro > RvV = Roubaix > Vuelta > WK > OS > AGR = Romandie = MSR = LBL
Alles op een rondje gezet.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik had hier wel een Van Aert-Martin duo attack willen zien.
Tratnik zat in de aanval die Impey? wonquote:Op zondag 28 juli 2019 20:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tratnik valt op de valreep nog af voor de meest onopvallende renner?
Tratnik zat daar al niet meer tussen.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tratnik valt op de valreep nog af voor de meest onopvallende renner?
Jij zou de enige kijker zijn van de zomergastenaflevering met Co Stompe.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben van alle markten thuis. Ikzou ook een goede speler voor de Slimste Mens zijn daarom, al zeg ik t zelf.
Ik zet mn geld op Hepburn, maar dat komt meer omdat ik die andere 3 wel uit t verleden kenquote:Op zondag 28 juli 2019 20:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tratnik zat daar al niet meer tussen.
Goncalves, Vachon, Hepburn en Roux zijn de overgebleven kandidaten.
Parijs Roubaix komt voor mij voor de Vuelta. Voor de rest kan ik me vinden in dit lijstje.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:36 schreef Falco het volgende:
Voor mij
Tour > Giro > WK > OS > Vuelta > Parijs Roubaix > RVV > LBL > Milaan San Remo > Rest
Zeker. Met 5 fragmenten met Youtube-tutorials hoe je belastingaangifte in te vullenquote:Op zondag 28 juli 2019 20:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij zou de enige kijker zijn van de zomergastenaflevering met Co Stompe.
Goncalves vind ik wel een mooie winnaar. Die is volgens mij zonder taken afgereisd naar deze Tour.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zet mn geld op Hepburn, maar dat komt meer omdat ik die andere 3 wel uit t verleden ken
Dank je welquote:Op zondag 28 juli 2019 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Parijs Roubaix komt voor mij voor de Vuelta. Voor de rest kan ik me vinden in dit lijstje.
Die Roux was toch een heel goede coureur... Zonde. Hepburn had je van tevoren aan kunnen zien komen. Er zijn coureurs die voor minder geen contract meer hebben gekregen.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zet mn geld op Hepburn, maar dat komt meer omdat ik die andere 3 wel uit t verleden ken
Smiss heeft ons gisteren beflikkerd.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goncalves vind ik wel een mooie winnaar. Die is volgens mij zonder taken afgereisd naar deze Tour.
Dat kan.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:36 schreef Falco het volgende:
Voor mij
Tour > Giro > WK > OS > Vuelta > Parijs Roubaix > RVV > LBL > Milaan San Remo > Rest
Even de altijd propere tandem virenque-leblanc een hart onder de riem steken.quote:
Goncalves en Hepburn heb ik nog wel eens in beeld zien rijden, maar Vachon en Roux heb ik echt compleet gemist.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tratnik zat daar al niet meer tussen.
Goncalves, Vachon, Hepburn en Roux zijn de overgebleven kandidaten.
OS boven Roubaix en Vlaanderen is bespottelijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:36 schreef Falco het volgende:
Voor mij
Ah wist ik niet. Was aan het heen en weer zappen vanwege het journaal.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, is al de hele Tour zo.
Ik zapte net even langs de NOS, eerste wat ik Herbert hoor zeggen is dat de kopgroep het misschien wel gaat halen..
Kennelijk bouwen ze daar een fietspad lolquote:Op zondag 28 juli 2019 20:37 schreef DeeBee het volgende:
Die wegversmalling hier gaat straks een gigantische CHUTE opleveren...
Waarom hebben ze de helft van de straat geblocked?
Ah, ik heb ook niet alle etappes gezien. Prima aanvulling.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Goncalves en Hepburn heb ik nog wel eens in beeld zien rijden, maar Vachon en Roux heb ik echt compleet gemist.
Haha serieus of is dit een grapje?quote:Op zondag 28 juli 2019 20:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Han Cock die op de rustdag vraagt aan Egan of ie familie is van Jody
tja, olympische roem, is wat voor te zeggen.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:40 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
OS boven Roubaix en Vlaanderen is bespottelijk.
Kwestie van smaak ouwe reus. Al ben ik het met je eens.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:40 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Smith en TV-finales buiten de World Series...quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 20:40 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |