quote:Op zondag 28 juli 2019 12:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
We krijgen geen SC start, maar een normale start als droog genoeg is
Dus het is of staande start of niets nu?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat schijnt afgeschaft te zijn dus staande start
Volgens mij is de aero gefixt met de nieuwe voorvleugel van Oostenrijkquote:Op zondag 28 juli 2019 10:27 schreef Lola69 het volgende:
[..]
De Red Bull is volgens mij nog steeds waardeloos in de regen sinds de aero aanpassingen van dit jaar. Dus helaas
Licht vochtig is beter voor de softs. Die slijten dan iets minder hardquote:Op zondag 28 juli 2019 12:41 schreef opgebaarde het volgende:
Als de baan vochtig is. Maakt het dan uit of je op de medium of zachte band rijdt?
Echt beschamend wat hij laat zien. Maar wat wil je ook met zo’n lam handje.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
vinden jullie ook niet dat Robert Kubica recht heeft op pole position?
hij is immers een poolse coureur.
De Williams is ook wel echt een draak van een autoquote:Op zondag 28 juli 2019 12:45 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Echt beschamend wat hij laat zien. Maar wat wil je ook met zo’n lam handje.
Helemaal niets tegen in te brengen. Kubica for pole!!!quote:Op zondag 28 juli 2019 12:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
vinden jullie ook niet dat Robert Kubica recht heeft op pole position?
hij is immers een poolse coureur.
Dat is echt onzin om te stellen. In Hongarije in de kwalificatie ging het niet lekker omdat ze de banden niet warm kregen. Met de compleet nieuwe aero regels en het feit dat er nog niet geracet is in de regen kan je niet zeggen dat de Red Bull waardeloos is.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:27 schreef Lola69 het volgende:
[..]
De Red Bull is volgens mij nog steeds waardeloos in de regen sinds de aero aanpassingen van dit jaar. Dus helaas
Die is voor bocht 1 al ingehaald door het halve veldquote:Op zondag 28 juli 2019 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helemaal niets tegen in te brengen. Kubica for pole!!!
https://www.gppits.net/mo(...)de_regen_vanaf_2017/quote:Op zondag 28 juli 2019 12:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
[..]
Dus het is of staande start of niets nu?
Als het te nat is gaan ze wachten totdat het droog genoeg is?
Mensen gooien het wel erg gauw op zijn arm, terwijl die waarschijnlijk niet eens zo'n probleem is. Hij heeft het niet slecht gedaan op de banen met veel (scherpe) bochten. De oorzaak van zijn slechte prestaties liggen voornamelijk bij de wagen, want Russel kan er ook niet veel mee.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:45 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Echt beschamend wat hij laat zien. Maar wat wil je ook met zo’n lam handje.
Zal interessant zijn om te zien. Als er wat water ligt, krijgen achterliggers met van die mistwolken te maken.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:54 schreef F1gamer het volgende:
[..]
https://www.gppits.net/mo(...)de_regen_vanaf_2017/
Thanks, lang geen echte regenrace meer gehad, dus had dit even gemist.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:54 schreef F1gamer het volgende:
[..]
https://www.gppits.net/mo(...)de_regen_vanaf_2017/
Sorry, stond een vertaling.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:30 schreef Tarado het volgende:
twitter:AlbertFabrega twitterde op zondag 28-07-2019 om 12:26:35Nuevo ICE, turbo y MGUH a Raikkonen. No penalizaNueva CE, bateria y MGUK para Norris. Último (P20) Nueva centralita para Vettel (P19) New engine, turbo and MGUH for Raikkonen. No penaltyNew MGUK, battery and CE for Norris. Back of grid (P20)New CE for Vettel +10 pos. (P19) https://t.co/gCMlnNWkO0 reageer retweet
Veel te groot cultuurverschil denk ik, dat gaat niet werken. En het is nou ook niet zo dat ze bij Haas alles lekker op de rit hebben momenteel.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:45 schreef Gruj0 het volgende:
Iemand op GPBlog zei dat Ferrari Binotto zou moeten laten varen als teambaas en Guenter Steiner op die positie zou moeten zetten.
Dat is eigenlijk wel een geniale zet. Ik denk dat Guenter met zijn grote waffel en uitstraling wel meer zal weten te bereiken dan Binotto. Arrivabene zal wel niet meer terug willen. Doet toch al wat bij Juventus, dus die tijd heeft hij sowieso niet.
Engels kan je toch wel lezen of niet?quote:Op zondag 28 juli 2019 13:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja verdomme, kan het eens agelopen zijn met die buitenlandse teksten hier? Als je dat zo leuk vindt zet je er maar een vertaling bij of je laat het lekker weg.
Irritant gedoe altijd.
Ik had al ge-edit met nederige excusesquote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 13:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik had al ge-edit met nederige excuses
Edit: Al is het dan ook wel hypocriet om Engels wel te accepteren eigenlijk.
Voornamelijk Leclerc en Verstappen dan toch? Want zij hebben toch gereden met die regentest.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
In hoeverre gaan Ferrari en Red Bull profijt hebben van de regentests die ze op Paul Ricard hebben gedaan mocht het nat blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |