in de Schumacher tijd konden ze er ook tegen, wat het grootste probleem met Italianen is de blame cultuur, als iemand wat fouts doet wordt dat breed uitgemeten door alles en iedereen en zo kruipt er faalangst in je team maar ook zal iemand die een fout heeft gemaakt dit niet melden in de hoop dat ze er niet achter komen, dat is wel het grote verschil met het management van Wolff of Horner.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:05 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Die 2 zouden ook grote problemen hebben in die renstaL Horner & Toto zijn beiden veel te direct voor Italianen. Die kunnen daar niet tegen.
Of, ik weet dat het raar klinkt, we kunnen ook gewoon hopen op een spannende race zonder uitval van de topcoureurs.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:09 schreef Gruj0 het volgende:
Ben benieuwd hoe de start zal verlopen. Toch, twee kemphanen aan de start waarvan een nog een grotere heethoofd dan de ander.
Een botsing (zonder gewonden) maar wel DNF's zou leuk zijn. En dan Ferrari die alsnog wint ondanks de trieste kwalificatie.
Mwa. Een F1.5 podium zou ook wel een keer tof zijnquote:Op zondag 28 juli 2019 12:11 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Of, ik weet dat het raar klinkt, we kunnen ook gewoon hopen op een spannende race zonder uitval van de topcoureurs.
Ik denk dat dat juist saai zou worden. Want ik verwacht de rest van de race niet echt een battle tussen Verstappen en Hamilton. Eenmaal een van die twee goed weg is, ziet de koploper de "achtervolger" niet eens meer in de zijspiegel.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:11 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Of, ik weet dat het raar klinkt, we kunnen ook gewoon hopen op een spannende race zonder uitval van de topcoureurs.
Als Hamilton niet beter weg is dan Max dan laat Max de auto staan in bocht 1, gaat Hamilton over de uitloopstroken om P1 te claimen en krijgt hij 5 tellen voor leaving the track and gaining an advantage.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:09 schreef Gruj0 het volgende:
Ben benieuwd hoe de start zal verlopen. Toch, twee kemphanen aan de start waarvan een nog een grotere heethoofd dan de ander.
Een botsing (zonder gewonden) maar wel DNF's zou leuk zijn. En dan Ferrari die alsnog wint ondanks de trieste kwalificatie.
twitter:karunchandhok twitterde op zondag 28-07-2019 om 12:09:04The long awaited rain has arrived!! The #GermanGP just became a much more entertaining race.... 🏎🏁🇩🇪⛈⛈ https://t.co/UPdVAJXDL8 reageer retweet
Noem jij Lewis en Max nou grote heethoofden?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:09 schreef Gruj0 het volgende:
Het hoeft allemaal niet in bocht 1 te gebeuren..quote:Op zondag 28 juli 2019 12:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als Hamilton niet beter weg is dan Max dan laat Max de auto staan in bocht 1, gaat Hamilton over de uitloopstroken om P1 te claimen en krijgt hij 5 tellen voor leaving the track and gaining an advantage.
Als Max niet goed op kan lijnen voor bocht 1 heeft hij een probleem dat Bottas heet
Lewis had toch keelpijn? Grote kans dat hij ook wat koortsig en dus heethoofdig isquote:Op zondag 28 juli 2019 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Noem jij Lewis en Max nou grote heethoofden?
quote:Op zondag 28 juli 2019 12:16 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Lewis had toch keelpijn? Grote kans dat hij ook wat koortsig en dus heethoofdig is
nu las ik ergens dat hij dat "faked" omdat ze hem dit weekend hem zouden filmen/volgen voor die Netflix docuquote:Op zondag 28 juli 2019 12:16 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Lewis had toch keelpijn? Grote kans dat hij ook wat koortsig en dus heethoofdig is
Alles aan die gast is fake, zodat hij er een mooi verhaal van kan maken als hij dan toch met twee vingers in zijn neus wint.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu las ik ergens dat hij dat "faked" omdat ze hem dit weekend hem zouden filmen/volgen voor die Netflix docu
bocht 1 bepaalt toch voor een deel al wel wat er bij de hairpin kan gebeuren. Daarom is die bocht best belangrijk, plus dat die bocht te krap is om met twee tegelijk door te gaanquote:Op zondag 28 juli 2019 12:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het hoeft allemaal niet in bocht 1 te gebeuren..
Max ging daar in 2017 buitenom toch?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bocht 1 bepaalt toch voor een deel al wel wat er bij de hairpin kan gebeuren. Daarom is die bocht best belangrijk, plus dat die bocht te krap is om met twee tegelijk door te gaan
twitter:AlbertFabrega twitterde op zondag 28-07-2019 om 12:26:35Nuevo ICE, turbo y MGUH a Raikkonen. No penalizaNueva CE, bateria y MGUK para Norris. Último (P20) Nueva centralita para Vettel (P19) New engine, turbo and MGUH for Raikkonen. No penaltyNew MGUK, battery and CE for Norris. Back of grid (P20)New CE for Vettel +10 pos. (P19) https://t.co/gCMlnNWkO0 reageer retweet
We krijgen geen SC start, maar een normale start als droog genoeg isquote:Op zondag 28 juli 2019 12:33 schreef Kyran het volgende:
Nu hopen dat we geen SC start krijgen en dan 20 rondjes achter de SC blijven, zodat het droog genoeg is om te "racen".
dat schijnt afgeschaft te zijn dus staande startquote:Op zondag 28 juli 2019 12:33 schreef Kyran het volgende:
Nu hopen dat we geen SC start krijgen en dan 20 rondjes achter de SC blijven, zodat het droog genoeg is om te "racen".
quote:Op zondag 28 juli 2019 12:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
We krijgen geen SC start, maar een normale start als droog genoeg is
Dus het is of staande start of niets nu?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat schijnt afgeschaft te zijn dus staande start
Volgens mij is de aero gefixt met de nieuwe voorvleugel van Oostenrijkquote:Op zondag 28 juli 2019 10:27 schreef Lola69 het volgende:
[..]
De Red Bull is volgens mij nog steeds waardeloos in de regen sinds de aero aanpassingen van dit jaar. Dus helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |