abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juli 2019 @ 16:57:39 #51
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_188156566
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 15:25 schreef probeer het volgende:
Kan je ook een kleine crush ontwikkelen op een object in een videogame? If so, O+ suzuki escudo pikes peak version.

[ afbeelding ]

:D

Deze dan ja. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_188156654
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 16:47 schreef probeer het volgende:

[..]

Monsterlijke acceleratie. Je had in feite alleen maar andere auto's in je garage voor de races waar de Suzuki niet aan mee mocht doen. En dat geluid O+ .
Klopt ja. _O_

Eigenlijk werd de Escudo zelf pas definitief geevenaard op de PS3, toen de tuning voor andere auto's wat verruimd werd en ze op de proppen kwamen met de (soms nogal vergezochte) Vision GT-racers.
pi_188156949
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 17:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Klopt ja. _O_

Eigenlijk werd de Escudo zelf pas definitief geevenaard op de PS3, toen de tuning voor andere auto's wat verruimd werd en ze op de proppen kwamen met de (soms nogal vergezochte) Vision GT-racers.
Latere delen heb ik helaas nooit gespeeld. Die toyota gt-one kwam wel in de buurt tho. En de skyline v-spec was ook OP af.

Mjah .. good times ..
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator zaterdag 27 juli 2019 @ 20:46:51 #54
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188161088
Gamen met één hand is alleen zo lastig ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188161453
Ach ja joh, als kind had ik iets ( kind/crush) voor een strip personage (Asterix) en later vond ik de prins in Prince of Persia (op DOS) een lekker ding.
And the druids turn to stone...
pi_188162962
KassandraGODIN uit Assassin’s Creed Odyssey
PS4 GAM ON TOUR :B!
SOONY
  zaterdag 27 juli 2019 @ 22:39:53 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188163238
Heb een crush op Aloy, maar die is helaas asexueel ;(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_188163301
quote:
8s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb een crush op Aloy, maar die is helaas asexueel ;(
Ze wijst iedereen lekker af, want ze moet de wereld redden :') -O- :D
SOONY
  zaterdag 27 juli 2019 @ 22:53:55 #59
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188163490
quote:
16s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 16:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

:D

Deze dan ja. :P
Niets gaat boven het deel waarmee het begonnen is.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188165269
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 17:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Klopt ja. _O_

In de laatste versie zit er 1 met meer dan 2000 hp _O-
Gelukkig zitten alle Vision auto's in een klasse waar toch nooit mee geracet word.

Oh, en als je toch een videopersonage moet kiezen, ga dan voor Quiet uit MGS, oftewel Stefanie Joosten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 15% gewijzigd door voetbalmanager2 op 28-07-2019 01:11:43 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 28 juli 2019 @ 01:19:49 #61
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188165488
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 01:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In de laatste versie zit er 1 met meer dan 2000 hp _O-
Gelukkig zitten alle Vision auto's in een klasse waar toch nooit mee geracet word.

Oh, en als je toch een videopersonage moet kiezen, ga dan voor Quiet uit MGS, oftewel Stefanie Joosten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Sniper Wolf. Alleen die artwork al.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188166049
Nou..

Verliefd niet, maar Dorian *;
Wat een asshole en toch zo leuk _O-

Die stem moet je erbij horen. Voices O+
pi_188179062
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Beter voor hen die op zoek zijn. Als jij jezelf daar niet (meer) onder schaart is het niet van toepassing natuurlijk.
Ja klopt

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:07 schreef Cockwhale het volgende:
Dat komt vooral door je constante negatieve houding jegens daten, mannen, de samenleving, etc. Mensen houden niet van dat voortdurende gezeik, vooral berust op aannames, vooroordelen en een aantal slechte ervaringen. Net als hypochonders die alleen maar over (hun) ziektes kunnen lullen. Ronduit vervelend.

Daarnaast neem je geen enkele eigen verantwoordelijkheid. Alles en iedereen is fout, behalve jij. En dat doe je nu weer.

Als je wil dat mensen niet op je problematiek reageren, hou het dan bij jezelf.
Je zeikt nu tegen mij. Ik houd daar ook niet van.
Verantwoordelijk haha. Ik zeg regelmatig dat ik er ook een aandeel in had. Ik schreef "we matchten niet". Dat lag ook aan mij. Maar wat boeit jou dat? Godverdomme, je hebt niets te maken met mij of mijn relatie geschiedenis. Het heeft niets maar dan ook niets met jouw leven te maken, het heeft er nul invloed op. En toch beledigend zijn om het beledigend zijn. Dat is zeker positief? Negeer maar lekker de helft van wat ik schrijf om negatief te kunnen zijn. Je bekritiseert me om wat je zelf ook doet.

[ Bericht 8% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 28-07-2019 21:31:50 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_188179360
:')

Is het Viva forum niets voor jou?
pi_188180056
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 10:55 schreef soeverein het volgende:

[..]

Mijn heteroseksuele geaardheid is geen copingmechanisme maar een natuurlijk fenomeen dat de voortplanting van onze soort garandeerd.

Net als dat homoseksuele er zijn om de zorg binnen de gemeenschap te garanderen in geval van wezen zoals bij homoseksuele eenden gebeurd.
Ja, die Robert Mikkelson en de boyfriend dat waren me toch een stel geboren verzorgers, nou!!! :D En heb jij wel eens van hetero's gehoord die adopteren, pleegouder zijn of een weeshuis runnen? Ik ook niet!
quote:
Een illusoseksueel zoals ik jou "geaardheid" maar even noem is op geen enkele manier iets natuurlijks.

Zelfs vormen van seksualiteit zoals een oedipus complex of pedofilie zijn via de natuur te verklaren.
Leuk trouwens hoe je de (voor/richting de buitenwereld) volstrekt onschadelijke/ongevaarlijke eigenaardigheid van @geeninspiratie1235 wegzet als onnatuurlijk en vreemder dan pedofilie. (Al heb je in dat laatste strict genomen natuurlijk gelijk klinkt het bijzonder onvriendelijk en is pedofilie natuurlijk juist enorm schadelijk en onwenselijk, zeker voor de buitenwereld.)

Wat het niet te verklaren betreft: Parasocial Relationships & Why We Bond With Characters

@geeninspiratie1235 , voor welke/wat voor personages had je dit soort gevoelens dan?
pi_188180579
quote:
2s.gif Op zondag 28 juli 2019 22:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ja, die Robert Mikkelson en de boyfriend dat waren me toch een stel geboren verzorgers, nou!!! :D
Wat probeer je hier nou precies mee te zeggen?

quote:
En heb jij wel eens van hetero's gehoord die adopteren, pleegouder zijn of een weeshuis runnen? Ik ook niet!
Ja hoor, heel erg vaak..

quote:
[..]

Leuk trouwens hoe je de (voor/richting de buitenwereld) volstrekt onschadelijke/ongevaarlijke eigenaardigheid van @:geeninspiratie1235 wegzet als onnatuurlijk en vreemder dan pedofilie. (Al heb je in dat laatste strict genomen natuurlijk gelijk klinkt het bijzonder onvriendelijk en is pedofilie natuurlijk juist enorm schadelijk en onwenselijk, zeker voor de buitenwereld.)
Het enige wat hij uitlegt is dat hetgeen zij beschrijft geen geaardheid is.

quote:
"So it's normal to be extremely attached to a fictional character or celebrity, so long as it doesn't become an obsession that takes over your life. If, say, you spend so long thinking about Chris Hemsworth that you're not dating anyone else because of that attraction, that's when it might be unhealthy. For the most part, though, Dr. Dill-Shackleford says that most people probably aren't obsessed to that degree."

[ Bericht 0% gewijzigd door madam-april op 28-07-2019 22:45:44 ]
pi_188180714
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 22:37 schreef madam-april het volgende:
Wat probeer je hier nou precies mee te zeggen?
In ieder geval niet dat alle gay stellen, kinderverkrachtingsteams zouden zijn als je daar bang voor bent. Ik vind de eenden parallel/het verzorgingsverhaal nogal gezocht en speculatief.
quote:
Ja hoor, heel erg vaak..
Precies mijn punt. ;)
quote:
Het enige wat hij uitlegt is dat hetgeen zij beschrijft geen geaardheid is.
Ik ervoer de toonzetting van zijn post als enorm negatief en dat vond ik zeker in relatie tot het als wel verklaarbaar genoemde nogal onterecht. Daarbij wordt er voor zover ik weet nog volop over getwist of pedofilie een geaardheid of een parafilie is en is het eveneens genoemde oedipuscomplex natuurlijk sowieso al geen seksuele geaardheid.
quote:
If, say, you spend so long thinking about Chris Hemsworth that you're not dating anyone else because of that attraction, that's when it might be unhealthy.
Volgens mij is het probleem van die user meer dat het sociaal allemaal niet heel erg wil vlotten en dat die personages dus het enige zijn met wie zij wel bondt/waaraan ze zich wel hecht. Niet dat zij die personages nou zo fantastisch vindt dat zij puur daarom anderen maar links laat liggen.
  zondag 28 juli 2019 @ 22:49:20 #68
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188180765
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 02:15 schreef lrishCassidy het volgende:
Nou..

Verliefd niet, maar Dorian *;
Wat een asshole en toch zo leuk _O-

[ afbeelding ]

Die stem moet je erbij horen. Voices O+
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 28 juli 2019 @ 22:53:30 #69
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188180843
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 22:20 schreef Filosoofert het volgende:
Ja, nog steeds een crush op android 18...
Oh daar zeg je wat.
Toen ik 12 was zag ik hentai foto's van haar op internet, was daarna ook een hele tijd fan van haar.
pi_188180904
Die T-X uit Terminator 3 zou mijn knakworst ook wel mogen polijsten
metal up your ass
pi_188180986
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 22:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Oh daar zeg je wat.
Toen ik 12 was zag ik hentai foto's van haar op internet, was daarna ook een hele tijd fan van haar.
Het is hét, fan van hét :9
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  zondag 28 juli 2019 @ 23:02:29 #72
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188181031
Ik ben verliefd op de emoticon :')
Beati pauperes spiritu
  zondag 28 juli 2019 @ 23:26:57 #73
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188181442
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 23:00 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Het is hét, fan van hét :9
17 en 18 waren geen complete robots zoals 16, 19, en 20.
En Krillin heeft er zijn zaadjes in geschoten dus we mogen "haar" zeggen.
pi_188181492
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2019 22:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

In ieder geval niet dat alle gay stellen, kinderverkrachtingsteams zouden zijn als je daar bang voor bent. Ik vind de eenden parallel/het verzorgingsverhaal nogal gezocht en speculatief.
Dat leek je wel te suggereren..

Homoseksualiteit komt in het dierenrijk ook absoluut voor en biedt ook daadwerkelijk evolutionaire voordelen en dat het de jongen van het homoseksuele paar een grotere overlevingskans heeft. Wat hij zei, klopt gewoon.

quote:
[..]

Precies mijn punt. ;)
Dat hetero's ook adopteren, pleegouder zijn, weeshuizen runnen, doet toch niks af aan het feit dat uit onderzoek is gebleken dat homoseksualiteit in het dierenrijk de overlevingskansen van de jongen van homoparen vergroot?

quote:
[..]

Ik ervoer de toonzetting van zijn post als enorm negatief en dat vond ik zeker in relatie tot het als wel verklaarbaar genoemde nogal onterecht. Daarbij wordt er voor zover ik weet nog volop over getwist of pedofilie een geaardheid of een parafilie is en is het eveneens genoemde oedipuscomplex natuurlijk sowieso al geen seksuele geaardheid.
Hij zegt overigens ook helemaal niet dat pedofilie en/of het oedipuscomplex een seksuele geaardheid is, hij zegt alleen wel dat die vormen van seksualiteit vanuit de natuur te verklaren zijn.

quote:
[..]

Volgens mij is het probleem van die user meer dat het sociaal allemaal niet heel erg wil vlotten en dat die personages dus het enige zijn met wie zij wel bondt/waaraan ze zich wel hecht. Niet dat zij die personages nou zo fantastisch vindt dat zij puur daarom anderen maar links laat liggen.
Dat is dus precies wat soeverein ook zei, dat haar voorliefde voor fictieve personen een copingsmechanisme is..
pi_188182685
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 23:29 schreef madam-april het volgende:
Homoseksualiteit komt in het dierenrijk ook absoluut voor en biedt ook daadwerkelijk evolutionaire voordelen en dat het de jongen van het homoseksuele paar een grotere overlevingskans heeft. Wat hij zei, klopt gewoon.
Ja maar dat selectieve vergelijken met het dierenrijk is onzin, moet ik nu echt de necrofiele verkrachtende (volgens mij toevalligerwijs ook homoseksuele) eenden gaan aanvoeren? _O-

quote:
dat homoseksualiteit in het dierenrijk de overlevingskansen van de jongen van homoparen vergroot?
Zoals je dit formuleert klinkt het in eerste instantie best wel raar. Maar uiteraard, als een verweesd/verstoten jong verzorgd wordt dan zal het inderdaad beter af zijn dan wanneer dat geheel niet gebeurt. Zo zou je ook naar uitzonderlijke gevallen kunnen gaan zoeken van dieren die een verweesd/verstoten jong van een andere soort verzorgen en dat koppelen aan één of andere politiek beladen sociaal-maatschappelijke stellingname die je toch al wilde doen. 8)7

quote:
Hij zegt overigens ook helemaal niet dat pedofilie en/of het oedipuscomplex een seksuele geaardheid is, hij zegt alleen wel dat die vormen van seksualiteit vanuit de natuur te verklaren zijn.
Ja nee goh, welke dieren zijn er nou in staat een besef te hebben van fictieve personages of verhaallijnen te volgen/zich daarin te plaatsen? Welke dieren kennen in de natuur uberhaupt iets als fictieve personages? Nogal wiedes dat je dat dan niet "natuurlijk" kunt gaan verklaren/vergelijken. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')