SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
Dat vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit. Ik vind echt dat jij daar een keer over op moet houden trouwens, want jij weet echt hoe dat in elkaar zit. Jij weet hoe het in elkaar zit, want ik heb jou het hele verhaal verteld en dat ga ik hier niet vertellen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Zelfs de moddervette Kristoff klimt hem voorbij, dan is echt crisis.
Vertel het nu dan anders moet ik het de mensen weer uitleggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit. Ik vind echt dat jij daar een keer over op moet houden trouwens, want jij weet echt hoe dat in elkaar zit. Jij weet hoe het in elkaar zit, want ik heb jou het hele verhaal verteld en dat ga ik hier niet vertellen.
Rayyyyquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit. Ik vind echt dat jij daar een keer over op moet houden trouwens, want jij weet echt hoe dat in elkaar zit. Jij weet hoe het in elkaar zit, want ik heb jou het hele verhaal verteld en dat ga ik hier niet vertellen.
Hahaha zijn moeder is echt een aap.quote:
Hoe zat dat ook alweer?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bedankt Johan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vind ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Sky doet helemaal niet meequote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:06 schreef Dejannn het volgende:
Pinot. Hoe kan dit zo ineens?
Sky zal dan wel weer gaan oogsten straks
Het was een afspraak die niet goed uit kwam.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wilfriet was voor de centen naar Talpa gegaan en mocht niet meepraten over Advocaat (?).
Heb jij aandelen Kristoff? Die man heeft gewoon een pens.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kruijswijk valt niet aanquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:07 schreef Nober het volgende:
Kan iemand de benen van Kruijswijk analyseren? Gaat ie aanvallen?
Oh, ik dacht dat dit met dat Heerenveen gebeuren was tijdens de EL, maar het was met Wilfriet die naar Talpa ging natuurlijk.quote:
https://cdn.knmi.nl/knmi/(...)weer/temperatuur.pngquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij aandelen Kristoff? Die man heeft gewoon een pens.
Iraniërs genoeg die al bewezen zich daar geen zak van aan te trekken ...quote:
Kuiten zien er nog goed uit, Quads wat minder.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:07 schreef Nober het volgende:
Kan iemand de benen van Kruijswijk analyseren? Gaat ie aanvallen?
@BansheeBoyquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:07 schreef Nober het volgende:
Kan iemand de benen van Kruijswijk analyseren?
De wind blaast hier in mijn gezicht, we zijn gezegend hier aan de kust, de westerse kust.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://cdn.knmi.nl/knmi/(...)weer/temperatuur.png
Lekker koel
Iraniërs zijn dan ook niet praktiserend.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Iraniërs genoeg die al bewezen zich daar geen zak van aan te trekken ...
Alle banter terzijde: nee.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij aandelen Kristoff? Die man heeft gewoon een pens.
Straks op de slotklim maken Bernal en Thomas onder elkaar uit wie de Tour wint.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:06 schreef Dejannn het volgende:
Pinot. Hoe kan dit zo ineens?
Sky zal dan wel weer gaan oogsten straks
Rioolratten zegtwitter:jjakubv twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 15:08:35Kick him in the dick! #TDF2019 #Pinot https://t.co/jtzZo7Tthj reageer retweet
Bernal wint de tour, we gaan boven de 2000mquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Straks op de slotklim maken Bernal en Thomas onder elkaar uit wie de Tour wint.
Voor CM welquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:12 schreef VoMy het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in een etappewinnende Simon Yates?
Alleen nog Djie in het geel voor totale meltdown op fok.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:12 schreef VoMy het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in een etappewinnende Simon Yates?
Flip kan op dat laatste pukkeltje niet bijblijven?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Jawelquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Flip kan op dat laatste pukkeltje niet bijblijven?
Ik ben de kleur MAGENTAquote:
verliest 40 sec, wint ie weer in de afdalingquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:14 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
verliest 40 sec, wint ie weer in de afdaling
Als er niet stevig forcing wordt getrokken op Iseran zie geen onherstelbare schade voor Flip.quote:
Ik niet, Dione kan toch heul niet fietsen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wie heeft Dione voorspelt als Tour winnaar?
De morele winnaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet, Dione kan toch heul niet fietsen.
Die tetten hangen op het stuur.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet, Dione kan toch heul niet fietsen.
quote:
https://www.procyclingsta(...)e-19/today/situationquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand voor mij de namen van de kopgroep?
tyquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://www.procyclingsta(...)e-19/today/situation
Consequent welquote:
Op basis van armoe bij de belgjesquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:17 schreef Slobeend het volgende:
De Plus uitspelen als kopman. Op basis waarvan dan?
Voor deze tour of in de toekomst? De Plus liet als begin 20-er namelijk al bizarre resultaten als klimmer zien, denk dat die op termijn echt wel top 5 in een grote ronde kan rijden.quote:
Dat is geen Belg hehquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:18 schreef Steven184 het volgende:
Van Baarle misschien ook maar kopman maken dan
Meurisse.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:18 schreef Steven184 het volgende:
Van Baarle misschien ook maar kopman maken dan
Tette de la coursequote:
Willem filosofeert van nietquote:
G?quote:
twitter:dnelissen twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 15:22:00Regen aan de finish https://t.co/voL1oCeg4O reageer retweet
Maar Poels heeft 2x het snelst van het peloton de Angliru opgereden, LBL gewonnen en een 6e plek in de Vuelta, terwijl De Plus nog niets heeft dat daarop lijkt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:20 schreef DiegoFuser het volgende:
Er is ook ooit geroepen dat Poels een kans als kopman moest krijgen. Dit over De Plus is net zo lachwekkend. De Plus moet voor Jumbo trein gaan rijden die komende jaren de koers dood saai gaat maken.
Vanavond gaat het in het Fransquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |