Wel geinigquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik dit soort dingen altijd toegestuurd van ex-collega's?
Nou, daar waait echt geen "fris windje"!quote:
En hoe goed is hun Zeeuws?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:29 schreef Samzz het volgende:
Er staan hier net gasten te vertellen dat ze van ieder land waar ze op vakantie gaan de taal eerst leren zodat ze in de taal van het land waar ze zijn kunnen communiceren.
Wow.
Als dit geen uitnodiging isquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik dit soort dingen altijd toegestuurd van ex-collega's?
Dan had ik een dik kwartier moeten lopen met een zware tas. Dat was helemaal geen optiequote:
Een vrouw van 55+quote:
Da's geen taal.quote:
Oh, nee dat is idd geen optie.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan had ik een dik kwartier moeten lopen met een zware tas. Dat was helemaal geen optie
Wel een dialect in/van de Nederlandse taal. Maar goed, ze spreken best goed Nederlands.quote:
Hebben die nooit van Google translate gehoord ofzo?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:29 schreef Samzz het volgende:
Er staan hier net gasten te vertellen dat ze van ieder land waar ze op vakantie gaan de taal eerst leren zodat ze in de taal van het land waar ze zijn kunnen communiceren.
Wow.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hebben die nooit van Google translate gehoord ofzo?
Paar woordjes/zinnetjes okay maar gaat toch geen zes maanden studeren om op vakantie te kunnen.
Mwah, ik heb ook wel eens een half jaar Spaans gevolgd, gewoon omdat het wel leuk om te doen was. Kan me voorstellen dat 1 cursus per jaar prima te doen is, en wel een leuk idee opzich.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hebben die nooit van Google translate gehoord ofzo?
Paar woordjes/zinnetjes okay maar gaat toch geen zes maanden studeren om op vakantie te kunnen.
Ik kan dat altijd wel waarderen, mensen diendie moeite doen of op zijn minst informeren of je wellicht hun taal spreekt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een dialect in/van de Nederlandse taal. Maar goed, ze spreken best goed Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |