SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
en volgens jou ?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:43 schreef Melting het volgende:
Volgens 'weer nu' is het hier nu nog 39,6 graden.
't Is een epidemie. Nationale koorts.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:45 schreef peaceman het volgende:
Ik denk dat ik koorts heb... zweetdruppels staan op mijn voorhoofd
Mijn temperatuurschaal is slapen met dekbed - slapen zonder dekbed - niet slapenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga in het vervolg de volgende temperatuurschaal gebruiken:
te koud - lekker - te warm
Nu is het te warm.
Als dat Kelvin is, zit je aan de lage kant.quote:
De schaal van Kelvin gebruikt geen gradenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als dat Kelvin is, zit je aan de lage kant.
Goffer, denk je een briljante grap gemaakt te hebben...quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
De schaal van Kelvin gebruikt geen graden
Ik doe met jou mee...quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga in het vervolg de volgende temperatuurschaal gebruiken:
te koud - lekker - te warm
Nu is het te warm.
Zijn ze op vakantie of zou het iets anders zijn ?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Normaal spelen er hier kinderen op het grasveldje, maar nu is het heerlijk rustig
Kun je eindelijk zelf eens rustig buiten spelen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Normaal spelen er hier kinderen op het grasveldje, maar nu is het heerlijk rustig
De helft zit in Marokko, de andere in Turkije.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
Zijn ze op vakantie of zou het iets anders zijn ?
Werd verdorie ook wel eens tijd. Ik wil ook wel 's schommelen!quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Kun je eindelijk zelf eens rustig buiten spelen.
je wilt gewoon op de wipkipquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Werd verdorie ook wel eens tijd. Ik wil ook wel 's schommelen!
ze gaan beide meequote:Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
Gaat Twan wel mee op vakantie? Of blijft hij liever bij zijn vriendin?
Zijn vriendin heeft airco. Ik zou het wel weten!quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
Gaat Twan wel mee op vakantie? Of blijft hij liever bij zijn vriendin?
Er staat een double sided wipkip hier. Kom je?quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er staat een double sided wipkip hier. Kom je?
quote:
Het is wel coole muziekquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt, peaceman, het is een beetje warm hier, dus ik ga eens een blokje om lopen. Eens kijken of het buiten wat koeler is.
dat is het niet, dus tot zoquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt, peaceman, het is een beetje warm hier, dus ik ga eens een blokje om lopen. Eens kijken of het buiten wat koeler is.
Ze hebben zelfs samen een appartement.... Is door omstandigheden zo gekomen trouwens een pas 2 weken geleden bespreken. Ze zou eigenlijk met haar moeder en stiefvader op vakantie gaan.quote:
Fijn dat ze dan met jullie mee kanquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs samen een appartement.... Is door omstandigheden zo gekomen trouwens een pas 2 weken geleden bespreken. Ze zou eigenlijk met haar moeder en stiefvader op vakantie gaan.
Dit nummer is geschreven voor just me volgens mij.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit nummer is geschreven voor just me volgens mij.
Ja dat vindt ze ook heel leuk en haar moeder vindt het erg fijn dat het kan. De reis was voor haar wel een stuk duurder..quote:
Omdat het pas later geboekt werd?quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat vindt ze ook heel leuk en haar moeder vindt het erg fijn dat het kan. De reis was voor haar wel een stuk duurder..
het eten is nu opgewarmd ?quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Een kwartier live honkbal was genoeg voor het avondeten...
Ja en ze wordt gezien als 1-persoons reiziger. Wij konden onze reis niet omboeken met haar erbij. Dan zou het voor ons veel duurder worden. Helaas was het ook niet mogelijk om onze kamer (appartement met 1 slaapkamer) om te wisselen voor een appartement met 2 slaapkamers.quote:
Hoop geregel met een positief resultaat, leuk dat ze zo goed bij jullie gezin past !quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en ze wordt gezien als 1-persoons reiziger. Wij konden onze reis niet omboeken met haar erbij. Dan zou het voor ons veel duurder worden. Helaas was het ook niet mogelijk om onze kamer (appartement met 1 slaapkamer) om te wisselen voor een appartement met 2 slaapkamers.
Nee, opgegeten.quote:
Hoe lang gaat het honkbal nog door? Het koelt ook helemaal niet af.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, opgegeten.
Was naar het honkbal gegaan, heb daar gegeten en ben weer naar huis gegaan. Vies warm...
Ja iedereen blij!quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
Hoop geregel met een positief resultaat, leuk dat ze zo goed bij jullie gezin past !
Jep, alles is vies warm momenteelquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, opgegeten.
Was naar het honkbal gegaan, heb daar gegeten en ben weer naar huis gegaan. Vies warm...
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:36 schreef peaceman het volgende:
Band Aid - Do they know it's Christmas time?
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja iedereen blij!Ja ze is ook erg leuk. Twan en zij passen goed bij elkaar...
Beiden even eigenwijsquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja iedereen blij!Ja ze is ook erg leuk. Twan en zij passen goed bij elkaar...
Is hier eigenlijk een clip bij?quote:
Dat ook ... en ze kibbelen soms met elkaar alsof ze al jaren getrouwd zijn.quote:
Oh dat wist ik niet....quote:
heb je een airco bij je dan?quote:
ja maar wil niet dat mijn raketje smelt...quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar wil niet dat mijn raketje smelt...
Tot eind augustus...quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het honkbal nog door? Het koelt ook helemaal niet af.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:51 schreef peaceman het volgende:
En als je dan toch Nude bent, kan dit ook wel:
R.E.M. - Nightswimming
Fijne avond.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:55 schreef just me het volgende:
Het zwemmen is hier ook begonnen, ik ga even in de tuin kijken of het daar koeler is.
Dank voor de muziekjes
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:55 schreef just me het volgende:
Het zwemmen is hier ook begonnen, ik ga even in de tuin kijken of het daar koeler is.
Dank voor de muziekjes
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:55 schreef just me het volgende:
Dank voor de muziekjes
Met die klimaatverandering zouden ze misschien eens moeten denken aan een ander seizoen.quote:
is ook minder warmquote:
Schuim?quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:16 schreef peaceman het volgende:
The Beautiful South - Look what i found in my beer
Ik weet het, maar heb nu toch ineens zin in bier. Heel vreemd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Alcohol is niet goed met deze temperaturen hoor.
Ik zit er soms ook bij 3 graden boven 0, dus het kan vriezen en soms kan het dooien...quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Met die klimaatverandering zouden ze misschien eens moeten denken aan een ander seizoen.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het, maar heb nu toch ineens zin in bier. Heel vreemd.
Hoeba, hoeba, hoeba?quote:
Daar is het veel te warm voor...quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:20 schreef peaceman het volgende:
Sly & the family stone - dance to the music
niet als je in een koelcel staatquote:
Ook daar vind ik het te warm om te dansenquote:
diepvriescel?quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook daar vind ik het te warm om te dansen
Ook daarquote:
Kloptquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:26 schreef peaceman het volgende:
Kenny Rodgers & Dolly Parton - Islands in the stream
quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:26 schreef peaceman het volgende:
Kenny Rodgers & Dolly Parton - Islands in the stream
quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:30 schreef peaceman het volgende:
voorlaatste liedje:
Boney M - Hooray! Hooray! It's A Holi-Holiday
Eerst nog 4,5 uur werken hoor...quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:30 schreef peaceman het volgende:
voorlaatste liedje:
Boney M - Hooray! Hooray! It's A Holi-Holiday
Ik mag morgen extra lang werken. Joepie.quote:
Gewoon niks doen. Dan komt het vanzelf goed.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik mag morgen extra lang werken. Joepie.
Dank voor de muziekjes.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:34 schreef peaceman het volgende:
En de laatste:
Beatles - Hello Goodbye
Bedankt voor het luisteren
Als er airco is op je werk lijkt me dat niet heel erg. Ik vond het bij mij op het werk heerlijk vandaag.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik mag morgen extra lang werken. Joepie.
Dank je wel peaceman. Alvast een hele prettige vakantie gewenst. Doe de groeten aan Tenerife. Dat staat nog wel op mijn verlanglijstje.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:34 schreef peaceman het volgende:
En de laatste:
Beatles - Hello Goodbye
Bedankt voor het luisteren
Kan niet...quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon niks doen. Dan komt het vanzelf goed.
Ja, er is airco. Dus dat is fijn.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als er airco is op je werk lijkt me dat niet heel erg. Ik vond het bij mij op het werk heerlijk vandaag.
En na die 5 minuten?quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan niet...Morgen moet hij kleren uitzoeken voor de vakantie....
een shirt, broek en onderbroek toch? of is dat niet voldoende...?quote:
Je vergeet je zwembroekquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
een shirt, broek en onderbroek toch? of is dat niet voldoende...?
Hij ging toch naakt zwemmen...... vandaar dat liedje net.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb ik al echt een keer gedaan... zwembroek en bikini vergeten.
Ik weet niet of ze in Tenerife zo ruimdenkend zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij ging toch naakt zwemmen...... vandaar dat liedje net.
gaan we meemaken.. als ik maandag weer terug ben, weten we het antwoord.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze in Tenerife zo ruimdenkend zijn eigenlijk.
Ach, alles is te koop. Zolang je je paspoort en je tickets niet vergeet kan het eigenlijk niet fout gaan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb ik al echt een keer gedaan... zwembroek en bikini vergeten.
Of je mag juist langer in Tenerife blijven dan je dacht.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
gaan we meemaken.. als ik maandag weer terug ben, weten we het antwoord.
de kans bestaat inderdaad wel dat ik vele fans krijg ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Of je mag juist langer in Tenerife blijven dan je dacht.
Precies! Het komt helemaal goed.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, alles is te koop. Zolang je je paspoort en je tickets niet vergeet kan het eigenlijk niet fout gaan.
Goedemorgen peacemanquote:
Goedemorgen Meltingquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:09 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen livelink & peaceman.
Ook wel eens beter geslapen. Maar wel beter dan gisterennacht.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:03 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag (vanwege het warme weer) iets lekker fris, namelijk fruit spiesjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Ik regel het water wel...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:03 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag (vanwege het warme weer) iets lekker fris, namelijk fruit spiesjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik regel het water wel...
[ afbeelding ]
Morgen!
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:35 schreef just me het volgende:
Ik heb goed geregeld dat ik vanmorgen in een huis met airco ben
goedemorgen
Thanks. Ik hoop dat de airco goed werkt in het OVquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:48 schreef peaceman het volgende:
Sterkte broek die te warm is met dit weer.
Ja dat werkt prima, tenminste in de treinen waar ik deze week in heb gezeten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Thanks. Ik hoop dat de airco goed werkt in het OV
Jullie veel plezier op Tenerife.
Succes!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Gutver. Net telefoon gehad dat m'n moeder naar t ziekenhuis is. Ziekte van vorige week is terug en ze willen tests doen. On my way to Drenthe maar weer.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes!
Ik zit met mw. MM ook in het ziekenhuis voor een niet geplande controle...
Ook succes daar!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes!
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Gutver. Net telefoon gehad dat m'n moeder naar t ziekenhuis is. Ziekte van vorige week is terug en ze willen tests doen. On my way to Drenthe maar weer.
Sterkte spijkerbroek en Mad.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes!
Hoewel het heerlijk koel was in het ziekenhuis en ijskoud water volop aanwezig was, zijn we net toch maar weer naar huis gegaan na wat activiteiten. Hopelijk was dit het weer even, meer is bekend over 14 dagen...quote:
quote:
Thanks, komt goed...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:39 schreef Symphonic het volgende:
Heel veel sterkte Spijkerbroek en MadMaster.....
Oh my, meteen operatie, dat klinkt heftigquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:50 schreef spijkerbroek het volgende:
't is iig wel lekker koel hier![]()
We wachten rustig af tot mams uit de operatie komt.
Ow dan is het best heftig dus?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Oei... dat klinkt best heftig.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Galstenen. Valt op zich nog wel mee dus, en het is fijn dat ze er meteen aan geholpen kon worden. Ze moet nog wel een nachtje blijven ter observatie.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh my, meteen operatie, dat klinkt heftig
Galblaas hebben ze laten zitten?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Galstenen. Valt op zich nog wel mee dus, en het is fijn dat ze er meteen aan geholpen kon worden. Ze moet nog wel een nachtje blijven ter observatie.
Voor nu wel, maar die gaat er hoogstwaarschijnlijk over niet al te lange tijd ook uit. Ze hebben nu een ERCP gedaan en de galstenen tussen de galblaas en de maag verwijderd.quote:
Goed Scrabble woord.quote:
Maag verwijderd?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor nu wel, maar die gaat er hoogstwaarschijnlijk over niet al te lange tijd ook uit. Ze hebben nu een ERCP gedaan en de galstenen tussen de galblaas en de maag verwijderd.
De galstenenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Maag verwijderd?
Dat klinkt toch niet goed.
Ik las verkeerd.quote:
Fijn dat alles goed is gegaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Galstenen. Valt op zich nog wel mee dus, en het is fijn dat ze er meteen aan geholpen kon worden. Ze moet nog wel een nachtje blijven ter observatie.
Goedemorgen en fijne vakantie.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 06:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed is gegaan.
Goedemorgen
Ja, ze hebben het hart, de hersenen en de botten ook verwijderd. Gewoon, omdat het kon en ze er zin in haddenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 06:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik las verkeerd.
Ik las de galblaas en de maag verwijderd.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 06:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het hart, de hersenen en de botten ook verwijderd. Gewoon, omdat het kon en ze er zin in hadden
Goeiemorgen
Goedemorgen mopperkont Oscarquote:
Hier in de regio verwacht men geen regen vandaagquote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen mopperkont Oscar
Hier is het trouwens voor even weer over. Het onweert nog wel.
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier in de regio verwacht men geen regen vandaag
Afgelopen nachten waren echt amper te doen.... nou ja, niet eigenlijk ......
Alles goed verder?
Goedemorgen livelink.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:37 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen wakkere mensen en vakantiegangers
Ik ben ook blijven liggen. Ik heb echt lekker geslapen zelfs.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Het is zaterdag. Je mocht blijven liggen hè?
Hier alles prima. Druk druk.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Hier plenst het weer.
Voor de rest redelijk alles goed.Daar ook? We zien je zo weinig?
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook blijven liggen. Ik heb echt lekker geslapen zelfs.
Mogguhquote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:37 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen wakkere mensen en vakantiegangers
Druk is goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier alles prima. Druk druk.
Goedemorgen just me.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:43 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Het is hier een beetje afgekoeld maar dan wel een beetje
het zou hier gisterenavond om 19.00 uur gaan regenen en uiteindelijk is dat vanmorgen vroeg geworden en idd wat livelink zegt we zijn blij dat het " maar" 26 graden isquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar is die beloofde regen? Gisteravond stak er een lekker briesje op, maar de regen komt helaas niet
Als ik buienradar mag geloven komt het bij ons om 18.00 vanavond. Mijn zoon heeft vandaag een dagje kermis gepland, dus voor hem ben ik wel blij als het droog is.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar is die beloofde regen? Gisteravond stak er een lekker briesje op, maar de regen komt helaas niet
gewoon heel rustig aan doen. Ik heb me gisteren ook aangepast aan de temperatuur, en ben niet gaan golfen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Het wordt hier vandaag 28 en morgen 26 ofzo, nog steeds veel te warm.
Ik kijk niet meer naar de thermometer als graadmeter, dat scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Het wordt hier vandaag 28 en morgen 26 ofzo, nog steeds veel te warm.
Wie gaat er nu ook naar zee als het zo koud isquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar de thermometer als graadmeter, dat scheelt een hoop.
Wat Livelink zegt, na een paar dagen hitte voelt 28 graden als een lachertje.
Gisterenavond in Egmond was het door de wind zelfs koud, terwijl het rond de 25 graden was.
Goedemorgen!
Het was echt een verademing om frisse lucht te voelen/in te ademen. Airco is leuk, maar the real deal is beter...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
Wie gaat er nu ook naar zee als het zo koud is![]()
Winterjas weer uit de kast!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:22 schreef MadMaster het volgende:
Gisterenavond in Egmond was het door de wind zelfs koud, terwijl het rond de 25 graden was.
Kun je lekker surfen!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ze moeten gewoon die ventilatoren op de Noordzee even aanzetten.....
quote:
Ik hoef gelukkig niet op een vliegveld te zijn om van dit nummer te genietenquote:
Het is hier goed vertoevenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Op een luchthaven wil ik nu ook niet zijn. Op Schiphol vind ik het sowieso altijd vreselijk benauwd
Oh echt? Nooit van mijn leven dat ik mijn auto en sleutels afgeef.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is hier goed vertoeven![]()
We zien nu te wachten bij de gate. Over 45 minuten gaan we boarden.
Bedankt allemaal!
Ow en Valet parkeren![]()
![]()
![]()
Kilometerstand opgeschreven en foto's rondom gemaakt?quote:
Max Vakantieman niet gezien?quote:
Bij elke parkeerplaats hier in de buurt is het sleutels afgeven.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh echt? Nooit van mijn leven dat ik mijn auto en sleutels afgeef.
Zeker!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kilometerstand opgeschreven en foto's rondom gemaakt?
Voor je het weet is je auto ook naar Spanje op en neer geweest...
Have fun!
Never, maar hopelijk is men in de Heimat wat minder asociaal...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij elke parkeerplaats hier in de buurt is het sleutels afgeven.
Ach er is nu ook niets meer aan te doen...we zien het over 14 dagen wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never, maar hopelijk is men in de Heimat wat minder asociaal...
preciesquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach er is nu ook niets meer aan te doen...we zien het over 14 dagen wel.
En we hebben ook al best een oude auto, dus een klein krasje meer zien we misschien niet eens.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:15 schreef just me het volgende:
[..]
precies
beetje vertrouwen hebben is niet verkeerd
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
En we hebben ook al best een oude auto, dus een klein krasje meer zien we misschien niet eens.
Ik heb nu, gek genoeg, alles wagenwijd open staan. Want hoewel het buiten hartstikke warm is, is het daar koeler dan hier in huis...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Eens kijken of ik morgen puf heb om naar buiten te gaan, het zou iets koeler moeten worden. Het is hier nu in de woonkamer met ventilator redelijk te doen, het is ook niet heel fel zonnig nu
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:31 schreef DJ11 het volgende:
Is er vanavond een show? Ik kan op de site niet zien of er iets is ingeroosterd.
Melting, draaiplannen?
Oké, dan trap ik om 19:00 uur de avond af. Ik heb namelijk nog een halve show van deze week overquote:
quote:Programma voor vandaag:
19:00 - 21:00: DJ11 - Still Too Hot
21:00 - 02:00: DJ Melting - Golden Oldies
Oeiquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ben ik even blij dat 11 er is, Angelique vervangt Vera op 3fm![]()
![]()
Gaat nu nog niet lukken. Moeten nog van het vliegveld naar het hotel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je meeluistert, draai ik een toepasselijk liedje voor je
Komt een andere keer wel danquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaat nu nog niet lukken. Moeten nog van het vliegveld naar het hotel.
Dan ben ik ingeschakeldquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als het goed is, hoor je:Phil Collins - Sussudio (extended remix)
Er staat weer wat leuke, nieuwe muziek klaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |