quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staat Europa League aan elkaar in de TT?
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staat Europa League aan elkaar in de TT?
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:34 schreef GGMM het volgende:
Toet toet, boink boink, Häcken en zagen.
* GGMM gooit zichzelf weg.
Toen dit werd opgenomen, was Vlaar ook al geblesseerd. Want ons aller Vlaar is altijd geblesseerd.quote:
Ron Kartonquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toen dit werd opgenomen, was Vlaar ook al geblesseerd. Want ons aller Vlaar is altijd geblesseerd.
Hier niet gelukkig.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het was vandaag 40,3 graden buiten.
Ik klaag niet.
Voor hitte tips kun je mij of @KingRoland altijd een sympathieke DM sturen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier niet gelukkig.
Nog steeds veel te heet verder.
Belgjes ook altijd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:43 schreef De_Kraam het volgende:
Die Zweden hebben wel achterlijk veel sponsors allemaal.
zeg nooit nooitquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:43 schreef Adrie072 het volgende:
Mooie loopbaan gehad Ron, denk toch wel z`n laatste jaar dit.
Die heeft Ron boven zijn bed hangen.quote:
België is een parodie op een land.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:48 schreef RipCity het volgende:
Die belgische ploegen snappen wel hoe voorrondes werken. Gent e.d. spelen wel sterk... misschien kunnen we daar nog wat van leren.
Utrecht een parodie van een voetbalclub.quote:
Zelfs Luxemburgse ploegen doen het beter dan die faalhazen uit onze subtop.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:48 schreef RipCity het volgende:
Die belgische ploegen snappen wel hoe voorrondes werken. Gent e.d. spelen wel sterk... misschien kunnen we daar nog wat van leren.
FC Diddedange, inmiddels 2x gedegradeerdquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs Luxemburgse ploegen doen het beter dan die faalhazen uit onze subtop.
Ik schakel bij tv wel in, geen zin om 2 dingen tegelijk te volgenquote:
@El-Stinho vindt dit niet leuk.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik schakel bij tv wel in, geen zin om 2 dingen tegelijk te volgen
Bij Feyenoord hebben ze ook geen prullenbakjes.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef Slobeend het volgende:
Waarom hebben ze bij AZ wel ijszakjes en bij Feyenoord niet? @:Zipportal
AZ is Feyenoord op alle fronten voorbij.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef Slobeend het volgende:
Waarom hebben ze bij AZ wel ijszakjes en bij Feyenoord niet? @:Zipportal
Wouter Burgergenotquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef Zipportal het volgende:
Oh ja, Guus Til was er ook nog.
TILLED. INCESTED
@:caland
Vanwege de woordgrap in de TT.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:04 schreef Caland het volgende:
Waarom eigenlijk aparte topics voor 2 onbeduidende potjes
Nee ze willen heel naīef alles op de jeugd gooien.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:11 schreef fetX het volgende:
Heeft AZ überhaupt een aankoop gedaan voor de basiself?
Muah gewoon een smallere selectie las ikquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ze willen heel naīef alles op de jeugd gooien.
En lijkt me dat die toch wat geld hebben liggen van die verkopen.
Clasie (lol)quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:11 schreef fetX het volgende:
Heeft AZ überhaupt een aankoop gedaan voor de basiself?
Een smallere selectie als je Europees wil spelen? Wat is daar de logica van (lol)quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Muah gewoon een smallere selectie las ik
Voorzichtig!quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Paul gaat weer ijsjes uitdelen.
Mooi uitgangspunt, maar 1 of 2 aankopen kunnen geen kwaad. Die verdediging is heel erg triest.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ze willen heel naīef alles op de jeugd gooien.
En lijkt me dat die toch wat geld hebben liggen van die verkopen.
Klopt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooi uitgangspunt, maar 1 of 2 aankopen kunnen geen kwaad. Die verdediging is heel erg triest.
Je selectie kan wel gewoon te breed zijn natuurlijkquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een smallere selectie als je Europees wil spelen? Wat is daar de logica van (lol)
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voorzichtig!
https://frontpage.fok.nl/nieuws/819441/1/1/50/dokter-geen-ijsje-in-je-vagina-duwen-tegen-hitte.html
Die heywoodu toch.quote:Kortom: doe nou gewoon niet, hou het bij iets warms.
Of te smal qua kwaliteit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je selectie kan wel gewoon te breed zijn natuurlijk
geregistreerd op: dinsdag 7 november 2006 @ 12:26quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:16 schreef Zipportal het volgende:
Die Zweden kunnen wel een muur bouwen.
@:trump
@:jancees
Very sad.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
laatste bezoek: nooit
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)
Frontpage, derhalve niet geklikt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voorzichtig!
https://frontpage.fok.nl/nieuws/819441/1/1/50/dokter-geen-ijsje-in-je-vagina-duwen-tegen-hitte.html
Häckball (lol)quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:17 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=fZRgYGY-SJA
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Vraag me af hoe het AZ vergaat de komende jaren. Eenhoorn gaat hoogstwss weg en die Huiberts doet ook geen denderende aankopen..quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Als AZ daadwerkelijk stappen wil maken moeten ze wel wat meer durven te investeren.
Denk dat hij dit jaar gelijk gaat krijgen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:25 schreef Slobeend het volgende:
Johan zegt al jaren dat AZ een betere selectie heeft.
Zou goed kunnen ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Denk dat hij dit jaar gelijk gaat krijgen.
FINISH THAT WALL jawelquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:16 schreef Zipportal het volgende:
Die Zweden kunnen wel een muur bouwen.
@:trump
@:jancees
Wordt er weer met pijltjes gegooid door pinkringenfiguren?quote:
Sytzequote:Op donderdag 25 juli 2019 21:52 schreef Zipportal het volgende:
Kan die kloten Sytze niet lekker bij Ziggo blijven? Waarom wordt die aids vanuit Ziggo overgevlogen naar de Veronica studio's?
Hij hemelt Eenhoorn op.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:52 schreef Zipportal het volgende:
Kan die kloten Sytze niet lekker bij Ziggo blijven? Waarom wordt die aids vanuit Ziggo overgevlogen naar de Veronica studio's?
beter dan zijtveldjequote:Op donderdag 25 juli 2019 21:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sytze van der Sloot, zo noem ik 'm steevast.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij hemelt Eenhoorn op.
Nu moet je bidden dat die nooit een baan krijgt bij Feyenoord.
Lig je hier dan zelf dubbel om? #dtvquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lig je hier dan zelf dubbel om? #dtv
Clasie , Johnson en Maher als aankopen terwijl je op iets van 60 miljoen aan binnenkomend geld zit van voorgaande jaren .quote:
Het Auschwitz effectquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Zijtveld vindt iedereen maar groot en sterk, ja omdat hij zelf een panlat is.
Je bent zelf een van der Sloot.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bord op schoot-scouting, hij bereidt zich alvast voor op Feyenoord.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Clasie , Johnson en Maher als aankopen terwijl je op iets van 60 miljoen aan binnenkomend geld zit van voorgaande jaren .
Klasse hoor z'on directeur
Dronken Drenthe als eerste aankoop al kost die wel de nodige drank.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:00 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Bord op schoot-scouting, hij bereidt zich alvast voor op Feyenoord.
Moet Ajax het weer oplossen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, AZ gaat ook geen punten scoren dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Oostenrijk heeft ook schade geleden gelukkig maar het veel betere Belgie scoort gewoon erop los.quote:
Die is me sleeeeeeeeeecht....quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik geniet ervan hoe Stengs opzettelijk de boel saboteert .
inb4 mensen die gaan roepen om een BeNeLigaquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:13 schreef De_Kraam het volgende:
AZ laat ook weer afweten. Hef Nederland maar op.
Dat zou zeker wel helpen. Absoluutquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
inb4 mensen die gaan roepen om een BeNeLiga
Dirk Kuyt is daar ook al technisch directeur en materiaalman.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:15 schreef Klopkoek het volgende:
Wat heeft Nederland toch veel matige trainers en bestuurders. En elke topspeler wordt naar het trainerschap geschreven. Dirk Kuijt is al honderd keer de toekomstig trainer genoemd. Dit moet echt stoppen, dat voetballers kartel.
In België winnen ze dan ook van aidsclubs als Zrjinski, Hacken, Trencin, Rosenborg en Osijekquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Oostenrijk heeft ook schade geleden gelukkig maar het veel betere Belgie scoort gewoon erop los.
Bezopen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dirk Kuyt is daar ook al technisch directeur en materiaalman.
Op naar het capuchon_jongen topic.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dat interview met v/d Looi en Art Langelerquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar kunnen heel veel spelers een voorbeeld aan nemen
~ Vd Looiaids
Nog triester is dat die 2 een belangrijke stem hebben in het jeugdbeleid.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dat interview met v/d Looi en Art Langeler
Dat was gęnant zeg.
Grasmeester, ballenjongen, reservedoelman en hij gaat het nieuwe stadion bouwen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dirk Kuyt is daar ook al technisch directeur en materiaalman.
Kuyt Cityquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Grasmeester, ballenjongen, reservedoelman en hij gaat het nieuwe stadion bouwen.
En, en dit moet je niet verder vertellen, hij schijnt ook een vermomming te dragen en te lopen acteren dat hij een Amerikaanse zakenman is.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Grasmeester, ballenjongen, reservedoelman en hij gaat het nieuwe stadion bouwen.
Tja Langeler deed dat al bij PSV.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog triester is dat die 2 een belangrijke stem hebben in het jeugdbeleid.
Jorrit Hendrix is een pareltjequote:Op donderdag 25 juli 2019 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja Langeler deed dat al bij PSV.
Als je thuis speelt moet je toch sowieso het initiatief nemen? Anders blijft die bal op de middenstip liggen de hele wedstrijd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:20 schreef Dejannn het volgende:
Waarom willen al die Nederlandse ploegen ook altijd zo geforceerd het spel maken? Hebben ze toch totaal de spelers niet voor. Uiteindelijk zijn Nederlandse teams zo vrij makkelijk te bestrijden, beetje inzakken en counteren. Ajax en PSV hier even buiten beschouwen gelaten aangezien zij nog wel wat kwaliteit hebben om in Europa een vuist te maken.
Geen mening.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:27 schreef Zipportal het volgende:
Wat is de mening van @:dagoduck over Til?
Is er al een Wie haalt de kerst niet? topic?quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slot maakt het seizoen niet af bij AZ.
Ik zou meer de momenten uitzoeken, soms wat inzakken is geen schande als Nederlandse subtopper in Europa. Uiteindelijk blijkt jaar in jaar uit, dat al die onbekende tegenstanders uit ogenschijnlijk nietszeggende voetballanden niet zoveel onder doen voor de Nederlandse clubs. Dan zou je toch eens je strategie kunnen gaan veranderen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je thuis speelt moet je toch sowieso het initiatief nemen? Anders blijft die bal op de middenstip liggen de hele wedstrijd.
Derksen kijkt geen AZ, dat is wel duidelijk. Hij vond Svensson een heel matig backje, die is bij uitstek onze beste verdediger.quote:
Boadu speelde niet goed, maar de tactiek sloeg ook nergens op. Hij kan niks met hoge ballen, maar toch kreeg hij die alleen maar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Matige pot zeg, je ziet aan alles dat ze nog helemaal niet in de flow zitten... Typische kwaal van Nederlandse clubs in deze fase. Zeker als je tegen een team speelt dat midden in de competitie zit.
Stengs en Boadu echt heel matig tot slecht
En met een toontje van :''Dat is niet eerlijk hoor''quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Zij kwamen hier niet om te voetballen"
CLICHÉD
Het gaat jaar in jaar uit fout omdat Nederlandse clubs gewoon nog niet klaar zijn voor die Europese potjes en het als verlenging van de voorbereiding zien... volgens mij rouleren ze in die oefenpotjes allemaal als een dolle terwijl je ook gewoon automatismen kan inslijten om klaar te zijn als het om de knikkers gaat...quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:29 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik zou meer de momenten uitzoeken, soms wat inzakken is geen schande als Nederlandse subtopper in Europa. Uiteindelijk blijkt jaar in jaar uit, dat al die onbekende tegenstanders uit ogenschijnlijk nietszeggende voetballanden niet zoveel onder doen voor de Nederlandse clubs. Dan zou je toch eens je strategie kunnen gaan veranderen.
De tactieken bij veel Nederlandse clubs zijn gewoon zwaar gedateerd, maar ligt niet meteen aan de inslag van het initiatief nemen maar meer hoe het georganiseerd staat. En dan komt er nog bovenop dat clubs als AZ en Feyenoord gewoon falen op beleidstechnisch gebied door geen goede aankopen te kunnen halen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:29 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik zou meer de momenten uitzoeken, soms wat inzakken is geen schande als Nederlandse subtopper in Europa. Uiteindelijk blijkt jaar in jaar uit, dat al die onbekende tegenstanders uit ogenschijnlijk nietszeggende voetballanden niet zoveel onder doen voor de Nederlandse clubs. Dan zou je toch eens je strategie kunnen gaan veranderen.
AZ heeft dit jaar geprobeerd om te simuleren dat je je al in de competitiefase bevindt door te spelen tegen de halve Belgische competitie. Heeft alleen niet echt geholpen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat jaar in jaar uit fout omdat Nederlandse clubs gewoon nog niet klaar zijn voor die Europese potjes en het als verlenging van de voorbereiding zien... volgens mij rouleren ze in die oefenpotjes allemaal als een dolle terwijl je ook gewoon automatismen kan inslijten om klaar te zijn als het om de knikkers gaat...
Hoe kan het dan dat die Belgen wel gewoon 6 goals scoren? En het is structureel, dat ze niet zo snel eruit knallen, vandaar het gat in coëfficiënten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
AZ heeft dit jaar geprobeerd om te simuleren dat je je al in de competitiefase bevindt door te spelen tegen de halve Belgische competitie. Heeft alleen niet echt geholpen.
Weinig tot geen scorend vermogen, een hopeloze en arrogante Stengs, amper creativiteit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat die Belgen wel gewoon 6 goals scoren? En het is structureel, dat ze niet zo snel eruit knallen, vandaar het gat in coëfficiënten.
Sow dan, hier is iemand flink boos.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klopt. Fans kregen hun verdiende 8e seizoen met een emmer aids.
Als je ziet waar het voetbal naartoe gaat, dan zou dat zeker helpen vwb professionalisering.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:AZ hoeft volgende week, net als afgelopen donderdag, geen rekening te houden met BK Häcken-vedette Alexander Jeremejeff (foto). Door een blunder van zijn werkgever moet de 25-jarige aanvaller ook de return vanaf de tribune bekijken.
Jeremejeff is dit seizoen de grote smaakmaker van Häcken, dat mede dankzij de zeven competitiegoals van de Zweed op de vierde positie in de competitie staat. Tegen AZ (0-0) ontbrak hij donderdagavond echter om onduidelijke redenen, hij zat zelfs niet op de bank. Het feit dat niemand bij Häcken uitleg wilde geven, maakte het mysterie alleen maar groter.
Na afloop van de remise is Häcken alsnog met een uitleg gekomen, en die is zeer opmerkelijk. De club is namelijk simpelweg vergeten om de topscorer in te schrijven voor de Europa League. De blunder werd op de wedstrijddag ontdekt, maar toen was het te laat om hem alsnog speelgerechtigd te krijgen. Pas als Häcken zich kwalificeert voor de volgende ronde, mag Jeremejeff meedoen. AZ hoeft dus ook volgende week geen rekening met hem te houden.
'Ik dacht aanvankelijk dat het een grapje was', vertelde Jeremejeff in Alkmaar aan Zweedse journalisten. 'Ik begreep het niet, het is nog steeds niet echt binnengekomen bij me, maar het is niet anders.' Technisch directeur Sonny Karlsson zei: 'Alexander was boos, verdrietig en teleurgesteld. En daar heeft hij alle recht toe.'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-door-zweedse-flater
quote:
Ik kan het je erger vertellen, Hatzidiakos is zelfs basis vandaag.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:26 schreef Ciclon het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat AZ, met al haar geld, nog steeds geen redelijke spits of een verdediger met een enige snelheid heeft gehaald. Duo Vlaar/ Wuytens kan echt niet. Uber traag beide. En dan hebben ze die Hadtzidiakos nog op de bank, die kan er werkelijk helemaal niks van.
Alle tijd gehad, kneuzen!
Stengs is pure AZ middelmaatquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:01 schreef Duveldrinker het volgende:
Ben benieuwd naar Boadu en Stengs vind ik wel talenten.
Stengs mag wel eens gaan voetballen in plaats van teren op die drie leuke wedstrijden in de play-offs twee jaar terug.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:01 schreef Duveldrinker het volgende:
Ben benieuwd naar Boadu en Stengs vind ik wel talenten.
Ik ga eens op Koopmeiners, Stengs en Boadu letten. Mijn scouting verslag volgt later.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:05 schreef Durmada het volgende:
[..]
Stengs mag wel eens gaan voetballen in plaats van teren op die drie leuke wedstrijden in de play-offs twee jaar terug.
Ik wacht in spanning af.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ga eens op Koopmeiners, Stengs en Boadu letten. Mijn scouting verslag volgt later.
Wel fijne bank qua uitbetalenquote:
Je bent zelf een streamingdienst.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezelf profileren als filmzender in de tijd van streamingsdiensten
Ik zal het doorgeven aan de keuken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je bent zelf een streamingdienst.
Films zijn uit. Documentaire is in.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de keuken.
Die zit nu onder Lilianquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:28 schreef Zipportal het volgende:
Zal NOLLESED straks bij RTL7 zitten?
Ik kijk ook niet.quote:
Theo doet mij aan Yats denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |