SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Groep blijft ook groot. Lollerflip rustig in het geel naar de finish brengen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Poels en Van Baarle rijden zo traag als wat, kan me niet aan de indruk onttrekken dat Thomas geen geweldige dag heeft.
OMEGALULquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:24 schreef fetX het volgende:
fetX is een parodie op een fatsoenlijke FOK user.
het laffe lelijke klote ineos zelfs.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ga eens weg met het lelijke klote Ineos.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het laffe lelijke klote ineos zelfs.
Roep hem nou maar gewoon. ADRIAAANTJUUUHHHHH!quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Copyright materiaal. Ik bel Adriaan.
Erg teleurstellend dat de keelgrijpers van Team INEOS hier toch weer gewoon op kop rijden. Ik had gehoopt dat het vlaggetje van Jumbo Visma het na vorige week ook weer zou kunnen.quote:
Ik onderschrijf dit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Poels en Van Baarle rijden zo traag als wat, kan me niet aan de indruk onttrekken dat Thomas geen geweldige dag heeft.
bassie-adriaan.nl mail maar hij zal je zelf terugmailenquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Roep hem nou maar gewoon. ADRIAAANTJUUUHHHHH!
Ik zal even doorbellen naar Brailsford dat ze voortaan met jou rekening moeten houden als kijker.quote:
Dat is heel fijn, normaal zeg je dat ik uit m'n nek lul.quote:
De schuldige voor deze shitshow stamt uit het Baskenland, dat ben jij toch wel met mijn eens?quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is heel fijn, normaal zeg je dat ik uit m'n nek lul.
Quintana van het geel afgehouden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat heeft Movistar nou bereikt op de Izoard?
Bedankt maatquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zal even doorbellen naar Brailsford dat ze voortaan met jou rekening moeten houden als kijker.
Ik vind dat er wel meer schuldigen zijn aan te wijzen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
De schuldige voor deze shitshow stamt uit het Baskenland, dat ben jij toch wel met mijn eens?
Er wordt niet hard gereden, het is meer de onwil bij Pinot/Kruijswijk/Buchmann om zelfs iets te doen. Bij Pinot geloof ik dat nog wel, die andere twee verstoppen zich al vrijwel de hele Tourquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Ineos draait de koers weer eens de nek om, niemand durft iets te doen.
Goeie grapquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Lollerflip wint de Tour. Op naar het Ronde van Polen topic.
Eer aan je user namequote:Op donderdag 25 juli 2019 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
Ik moet echt continu schijten met die warmte, wtf
Quintana dwarsboomt het meesterplanquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:30 schreef Zorro het volgende:
Wanneer komt de beloofde aanval van Landa nou?
username checks outquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
Ik moet echt continu schijten met die warmte, wtf
PANIEK.twitter:MazzoliFranco twitterde op donderdag 25-07-2019 om 16:29:50Excellent Team effort for the @deceuninck_qst team in the #AIR2019. Not only the win with @alvaro_hodeg. But also 5 riders in the leading group. Gilbert, @JamesKnoxx @flosenech and @MikkelHonore reageer retweet
ik welquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie denken toch niet dat Quintana dit gaat winnen hè.
Alsof Movistar zich daar anders wat van aantrekt.quote:
Staat 9 minuten achter, lekker belangrijkquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:32 schreef Max23 het volgende:
Quintana weer bijna halve minuut uitgelopen op het peloton
Nee, dat betekent dat het te langzaam gaat in het pelotonquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Staat 9 minuten achter, lekker belangrijk
quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:33 schreef noodgang het volgende:
Niemand die wil proberen Flip eraf te kan rijden
Geen van de kopmannen heeft het vertrouwen of de benen om tempo te laten maken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik snap er echt geen ene tering meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |