SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Groep blijft ook groot. Lollerflip rustig in het geel naar de finish brengen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Poels en Van Baarle rijden zo traag als wat, kan me niet aan de indruk onttrekken dat Thomas geen geweldige dag heeft.
OMEGALULquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:24 schreef fetX het volgende:
fetX is een parodie op een fatsoenlijke FOK user.
het laffe lelijke klote ineos zelfs.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ga eens weg met het lelijke klote Ineos.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het laffe lelijke klote ineos zelfs.
Roep hem nou maar gewoon. ADRIAAANTJUUUHHHHH!quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Copyright materiaal. Ik bel Adriaan.
Erg teleurstellend dat de keelgrijpers van Team INEOS hier toch weer gewoon op kop rijden. Ik had gehoopt dat het vlaggetje van Jumbo Visma het na vorige week ook weer zou kunnen.quote:
Ik onderschrijf dit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Poels en Van Baarle rijden zo traag als wat, kan me niet aan de indruk onttrekken dat Thomas geen geweldige dag heeft.
bassie-adriaan.nl mail maar hij zal je zelf terugmailenquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Roep hem nou maar gewoon. ADRIAAANTJUUUHHHHH!
Ik zal even doorbellen naar Brailsford dat ze voortaan met jou rekening moeten houden als kijker.quote:
Dat is heel fijn, normaal zeg je dat ik uit m'n nek lul.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |