Tweede onlogisch wellichtquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:52 schreef Tjacka het volgende:
Geef mij een tweede kans @:pharkus
In potentie ben ik de nieuwe ggmm
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja sorry deze vergelijking was wel heel erg.
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:04 schreef GGMM het volgende:
Jammer zeg, Pharkus en ik waren het er net over eens Tjacka mod te maken.
Verpest scrupleus de boel.
Niet gelijk zo recalcitrant hier hé. Dat bewaar je maar voor je vriendjes in KLB.quote:
Interesseert me geen fuck wie je mod maakt. Heb het gewoon over wie je admin maakt (JanCees dus).quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:04 schreef GGMM het volgende:
Jammer zeg, Pharkus en ik waren het er net over eens Tjacka mod te maken.
Verpest scrupleus de boel.
bedoel je @Danny?quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Interesseert me geen fuck wie je mod maakt. Heb het gewoon over wie je admin maakt (JanCees dus).
@:pharkus
@:ggmm
@:banny
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Interesseert me geen fuck wie je mod maakt. Heb het gewoon over wie je admin maakt (JanCees dus).
@:pharkus
@:ggmm
@:banny
Anne Frank ging niet de oven in. FakeNews from Bergen-Belsen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:20 schreef JanCees het volgende:
40,45 graden genot @:caland #deovenin #annefrankdingen
Wow mijn leven was een leugen!!quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Anne Frank ging niet de oven in. FakeNews from Bergen-Belsen.
Warm maatje. Zo lekker het zwembad in.quote:
Plus vier kaartjes voor Glory.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Warm maatje. Zo lekker het zwembad in.
Tokkie checklist
• Zwembad
• muziekbox
• bier
• klapstoeltje
• bbq
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Plus vier kaartjes voor Glory.
@:caland
Tatoeages?quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tokkie checklist
• Zwembad
• muziekbox
• bier
• klapstoeltje
• bbq
welke muziekbox? graag duidelijkheid verschaffenquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tokkie checklist
• Zwembad
• muziekbox
• bier
• klapstoeltje
• bbq
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
welke muziekbox? graag duidelijkheid verschaffen
Geen probleem maatquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
ohja dat ding had je in DE APP gezet natuurlijk
excuus
Dit vind ik wel iets voor @Lange_Lanstwitter:jvangeffen twitterde op donderdag 25-07-2019 om 10:19:35PSV zoekt nog ongeveer 50 nieuwe stewards, dat het een hele leuke job is kan ik jullie verzekeren! https://t.co/YP0VDomdYV reageer retweet
Je hoofd is een epicentrum.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:32 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit middenin het epicentrum
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:31 schreef Caland het volgende:
Dit vind ik wel iets voor @:lange_lanstwitter:jvangeffen twitterde op donderdag 25-07-2019 om 10:19:35PSV zoekt nog ongeveer 50 nieuwe stewards, dat het een hele leuke job is kan ik jullie verzekeren! https://t.co/YP0VDomdYV reageer retweet
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:32 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit middenin het epicentrum
Lekker kibbeling bakken op de motorkapquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is hier maar 34 graden joh. Overdreven gedoe die global warming.
daarom geen kinderen nemenquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bassie & Adriaan eitje in de woestijn op de motorkap genotquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker kibbeling bakken op de motorkap
Geloven in die klimaathoaxquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bedankt prof. dr. JanCeesquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:43 schreef JanCees het volgende:
Ze meten pas 100 jaar lol
Lekker kleine sample size
dat wordt nog leuk jaquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja maar we moeten toch genoeg spulletjes kunnen verkopen?
marktwerking genotquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat wordt nog leuk ja
als alle babyboomers uit hun overpriced huisje willen en de jongere groep er nog geen geld voor heeft
Dat roep ik ook al 10 jaar inderdaad. Leuke bubbel die klapt krijgen we dan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat wordt nog leuk ja
als alle babyboomers uit hun overpriced huisje willen en de jongere groep er nog geen geld voor heeft
tot die tijd bitcoin stapelenquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat roep ik ook al 10 jaar inderdaad. Leuke bubbel die klapt krijgen we dan.
Voornamelijk een bubbel in het hoofd van naïeve babyboomers.
Starterspakket:quote:
Je hebt weer toegang tot je wallet ja?quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat ik nog 0.3 btc had.
Had je ook niet nog ergens Waves?quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat ik nog 0.3 btc had.
Nee, die waves ben ik blijvend kwijt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je hebt weer toegang tot je wallet ja?
Daar heb ik in 2017 al afscheid van genomen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Had je ook niet nog ergens Waves?
-*markeertquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:47 schreef JanCees het volgende:
Over 10 jaar heb je weer elfstedentochten joh
mark my words
Spijtig.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, die waves ben ik blijvend kwijt.
dat is wel klote jaquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Was op een gegeven moment 23k waard
Als je het zo bekijkt wel ja. Daarom doe ik dit soort dingen ook niet, ik denk precies de andere kant op.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, ik heb ze gekocht voor een kwartje. Dus die pijn valt wel mee.
Niet gekliktquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:17 schreef Zipportal het volgende:
Chaos bij ticketverkoop Badr-Rico, Glory maakt excuses
https://www.ad.nl/binnenl(...)kt-excuses~ac1a71c4/
Op naar het @:caland topic.
Massaverkrachtingen erbij.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
Hopelijk is het bij die Glory-partij ook 40 graden en zetten ze de airco uit en de nooduitgangen dicht met kettingen.
Dit bericht mist contextquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:36 schreef GGMM het volgende:
Als ik DJ's hoor discussiëren met elkaar op de radio denk ik altijd jeetje doe dat nou niet.
Welke DJ's?quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:36 schreef GGMM het volgende:
Als ik DJ's hoor discussiëren met elkaar op de radio denk ik altijd jeetje doe dat nou niet.
Niet echt.quote:
Luister er dan niet naar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt.
Mensen moeten zich gewoon beperken tot waar ze goed in zijn.
Een Dj moet dus plaatjes kiezen. Geen discussie voeren over serieuze onderwerpen.
In geval van deze DJ ben ik het er roerend mee eens.quote:
Ja ik zit met proleten op een kamer.quote:
Waarom heb jij geen eigen kantoor?quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zit met proleten op een kamer.
Ben allang blij dat ze het raam niet open doen voor wat verkoeling.
Dat willen de andere FA's niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen eigen kantoor?
Ik heb nooit begrepen waarom de lachband van Edwin Evers altijd zo populair wasquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:36 schreef GGMM het volgende:
Ja die zit nu bij Genee.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom de lachband van Edwin Evers altijd zo populair was
Waarom weet je datquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die zit nu bij Genee.
Wat een lul is dat zeg.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:14 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat @:tarado een discussie gaat voeren met bacaroni
De hitte doet rare dingen met een mens.
quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zit met proleten op een kamer.
Ben allang blij dat ze het raam niet open doen voor wat verkoeling.
ja in Afrika is het momenteel 17 graden ofzoquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
In Afrika is het warm
Hier is het gewoon kankerheet
Hun probleem.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja in Afrika is het momenteel 17 graden ofzo
Maar daar heb je ook ebola en aids. Compenseert de boel.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja in Afrika is het momenteel 17 graden ofzo
jammiequote:Op donderdag 25 juli 2019 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een samengeraapt zooitje van aardappelsalade, gerookte kip, sla, visje, gekookt ei en stokbrood met kruidenboter. Genot.
Tyron, godquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met je promotie
ik neem aan dat ik regelmatig in je dankwoord ben genoemd??
Laat het u smaken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier ook in de avond aan de koffie allen
'Zijn probleemquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Asielzoeker (37) uit Nigeria verdronken in recreatieplas
https://www.ad.nl/binnenl(...)reatieplas~a08cdd98/
@:jancees
Moet hij weten.
smerige vethompquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:45 schreef KingRoland het volgende:
@:onlogisch @:ggmm
ik eet nu ben en jerrys
Ik plas eigenlijk zelden recreatiefquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Asielzoeker (37) uit Nigeria verdronken in recreatieplas
https://www.ad.nl/binnenl(...)reatieplas~a08cdd98/
@:jancees
Moet hij weten.
Gekoloniseerdquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:48 schreef KingRoland het volgende:
ben en jerrys is gewoon van fucking unilever
@:lenny_leonard @:lange_lans @:tarado dit wist ik niet
5/10.quote:
Sorry maat, het weer doet mij duidelijk geen goed.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
5/10.
En daarmee zit ik aan de hoge kant. Omdat je mijn maat bent.
Kan Ed niet iets ontwikkelen tegen de hitte?quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka
Dat heeft hij allang gedaan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan Ed niet iets ontwikkelen tegen de hitte?
Wat een vent.. echtquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik had het niet heet hoor vandaag.
En het is ook nog een echte blikvanger
@GGMM en ik schamen ons bijna voor de onwetendheid die je hier tentoon spreidtquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan Ed niet iets ontwikkelen tegen de hitte?
Genotquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik had het niet heet hoor vandaag.
En het is ook nog een echte blikvanger
tentoonspreidt is één woord.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
@:ggmm en ik schamen ons bijna voor de onwetendheid die je hier tentoon spreidt
Ik zou niets liever willen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spijt dat je met zo'n nietsnut bent getrouwd terwijl je Ed kon hebben?
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:23 schreef onlogisch het volgende:
Nog steeds boven de 30 graden hier boys.
Dat wordt wat vannacht.
Klootzak.quote:
voeg me weer toe dan hou ik opquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klootzak.
Waarom doe je zo tegen mij? Ben je nog altijd mad omdat ik je van LinkedIn heb gegooid?
Weer is geen klimaatquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klimaatverandering is een leugen
Alleen tokkies schelden met k.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:36 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal @:caland en ik vinden dit weer echt pure kanker. (vanwege de zonstraling)
ik scheld niet in deze context, dus ik voel me niet aangesproken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen tokkies schelden met k.
Quote afgehandeld.
Quote afgehandeld.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik scheld niet in deze context, dus ik voel me niet aangesproken.
snap ook niet waarom je dat tegen mij moet zeggen maar ok
Hier is het aangenamer allenquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met dit vieze weer wil nog wel normaal kunnen slapen.
TR meegepaktquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:36 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal @:caland en ik vinden dit weer echt pure kanker. (vanwege de zonstraling)
Ah jaloersquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen big 4 mensen op LinkedIn
Ik kijk neer op dat volk.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ah jaloerswacht maar als ik daar aan slag ga
Ben je nou trots op jezelf?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb net een ziekelijk grote hommel finaal de tyfus in gemept.
Onvoorstelbaarquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Voelde goed.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Drong zo mijn huis binnen. Ongewenste indringers heb ik geen respect voor.quote:
Honderden mensen die niet op vakantie zijn gegaan. Lekker danquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik land vanavond op schiphol. Hopelijk kunnen ze weer tanken (lol)
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Honderden mensen die niet op vakantie zijn gegaan. Lekker dan
Had hem gewoon naar buiten gejaagd dan. Debiel.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drong zo mijn huis binnen. Ongewenste indringers heb ik geen respect voor.
Dierenbeulquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen zin in. Prima om je agressie op kwijt te raken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had hem gewoon naar buiten gejaagd dan. Debiel.
Hommels en bijen
@:jr-style-93
@:yvonne
@:thinkk-pinkk
van bijen weet ik het wel maar wat doet een hommel eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had hem gewoon naar buiten gejaagd dan. Debiel.
Hommels en bijen
@:jr-style-93
@:thinkk-pinkk
Zelfde. Hommels behoren tot de familie bijen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
van bijen weet ik het wel maar wat doet een hommel eigenlijk?
maken toch geen honingquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zelfde. Hommels behoren tot de familie bijen.
Zeer nuttige beestjes.
Hetzelfdequote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
van bijen weet ik het wel maar wat doet een hommel eigenlijk?
Jawel, maar niet veel. Dus niet interessant voor mensen.quote:
OKquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jawel, maar niet veel. Dus niet interessant voor mensen.
Maar het zijn gewoon meester bestuivers. Jammer dat Haags deze Goden kiest om zijn agressie op af te reageren.
Lekker man.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jawel, maar niet veel. Dus niet interessant voor mensen.
Maar het zijn gewoon meester bestuivers. Jammer dat Haags deze Goden kiest om zijn agressie op af te reageren.
Zo leer je nog eens wat, op de vrijdagochtend.quote:
ik heb vorige winter een voederbakje gekocht, maar die beesten hebben er nooit wat uit gepaktquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben jullie al water buiten gezet voor de vogeltjes?
niet mijn probleemquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat, op de vrijdagochtend.
Wat vind jij, met deze kennis meegenomen, van de actie van Haags?
Dan zou het niet nodig zijn geweest. Wel goed bezig maat.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb vorige winter een voederbakje gekocht, maar die beesten hebben er nooit wat uit gepakt
dan nu ook geen water voor die ondankbare zielen
pics van de chicks graag jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan zou het niet nodig zijn geweest. Wel goed bezig maat.
Ik heb hier mijn kippen waterbak gevuld en in de tuin gezet. Ik zie wel wie er van gaat drinken.
Indien gewenst kan ik pics maken.
@:yvonne doet dit trouwens ook.
Haha mooi deel is dat. Kost ook geen kloot in vergelijking met de rest van de kermis.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:58 schreef aTypisch het volgende:
@:Lenny_Leonard vandaag even naar dat gedeelte van de kermis met oudere attracties
Ik zou ook niet weten wat ik met een kip moet.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:03 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een tuin maar geen kippen. Neemt te veel ongedierte mee.
Etenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat ik met een kip moet.
Pieter Blacked godquote:
Mooi man, beetje scharrelende beestjes in je tuin.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat ik met een kip moet.
maken ze je grasmat niet kaal?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi man, beetje scharrelende beestjes in je tuin.
Ik heb een kat, dat vind ik wel genoeg eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi man, beetje scharrelende beestjes in je tuin.
Eensquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een kat, dat vind ik wel erg genoeg eigenlijk.
Ga ervoor dan. Kun je lekker weer je agressie kwijt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja als deze dood is neem ik geen nieuwe meer.
Je staat alleen maar te stofzuigen voor zo'n beest.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja als deze dood is neem ik geen nieuwe meer.
Geen robot hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je staat alleen maar te stofzuigen voor zo'n beest.
Helemaal met dat warme weer ja. Verharen als de pest.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je staat alleen maar te stofzuigen voor zo'n beest.
Kan je beter een kip hebben. Ja toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helemaal met dat warme weer ja. Verharen als de pest.
Nee.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan je beter een kip hebben. Ja toch?
KipGoden
Dat zijn ook klote beesten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag Max.
Wat vind jij er van dat Haags een hekel heeft aan hommels?
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb zo'n instapmodel, goden dingen
die van mij heet Karim
[ afbeelding ]
Net ververst, vergeet de egels nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben jullie al water buiten gezet voor de vogeltjes?
Nobelquote:
Ik heb zo'n kippen waterbak voor de vogels. Hoe doe jij dat voor de egels? Een gewoon bakje water? Komen ze dan?quote:
TR meegepakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:50 schreef napoleonfour het volgende:
Ik heb nu wel keelaids door al die airco's en ventilatoren.
@onlogisch en ik vinden dat niet kunnen in ieder geval!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En wat vind je er van dat Haags zo'n hekel heeft aan hommels dat hij ze uit agressie allemaal vermoord?
vermoordquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kippen waterbak voor de vogels. Hoe doe jij dat voor de egels? Een gewoon bakje water? Komen ze dan?
Ik woon tegenover een bos, dus genoeg beesten.
En wat vind je er van dat Haags zo'n hekel heeft aan hommels dat hij ze uit agressie allemaal vermoord?
Dom varken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kippen waterbak voor de vogels. Hoe doe jij dat voor de egels? Een gewoon bakje water? Komen ze dan?
Welk plaatje heb je aangevraagd?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:52 schreef napoleonfour het volgende:
Het is vandaag Single Friday op den Kermis @:onlogisch .
We belong together van Mariah Careyquote:
Ik vind dat eik banwaardigquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jezus mens. Typ niet zoveel. De helft haakt hier af bij meer dan 3 zinnen in één post.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind dat eik banwaardig
Gewoon bakje water, met wat kiezels onderin anders gaan ze er met hun pootjes op leunen en kiept het hele bakje om. Zwerfkatten of buurtkatten , van die hufters die ze overdag buiten gooien en verder niet naar omkijken, sterven ook van de dorst.
En verer veel vlieg en zoemdingen die even komen drinken. Zo'n kippending is misschien wel handiger. Ik had ook eens een ruime schal gezet , was er een muisje in verdronken
Wildlife in de tuin bestaat op dit moment uit slakken
Maar die ga ik niet vermoorden.
Als je ooit gezien hebt hoe zo'n slak eet dan kun je die beestjes alleen nog maar oprapen en bij de buren gooien
Oh nee, kan ook niet, WANT DIE HEBBEN ALLEMAAL TERRASSEN , STEEN
Bent u ook actief op facebook?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon bakje water, met wat kiezels onderin anders gaan ze er met hun pootjes op leunen en kiept het hele bakje om. Zwerfkatten of buurtkatten , van die hufters die ze overdag buiten gooien en verder niet naar omkijken, sterven ook van de dorst.
En verer veel vlieg en zoemdingen die even komen drinken. Zo'n kippending is misschien wel handiger. Ik had ook eens een ruime schal gezet , was er een muisje in verdronken
Als je ooit gezien hebt hoe zo'n slak eet dan kun je die beestjes alleen nog maar oprapen en bij de buren gooien
Creepquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
We belong together van Mariah Carey
Dit noemen ze geloof ik 'projecteren'.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus mens. Typ niet zoveel. De helft haakt hier af bij meer dan 3 zinnen in één post.
Ik had ook kunnen gaan voor B.A.M.M.M (Bonified Alkoholik Musik Making Muthafucka). Inderdaad veel beter.quote:
Banquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus mens. Typ niet zoveel. De helft haakt hier af bij meer dan 3 zinnen in één post.
u zeggen is een ban. Tering.quote:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAARRRRRRquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
u zeggen is een ban. Tering.
En janee, daar post ik alleen maar schijtlollige "het is nog zoveel dagen tot kerstmis"
Donder op.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAARRRRRR
Oké ik ga straks wat in de voortuin zetten voor de egels, konijnen, vossen, of wie er ook maar dorst heeft.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Donder zelf opquote:
KOEKOEKquote:
Doe normaal idioot.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAARRRRRR
quote:
Hoezo zou een rituals pakketje iemand afkoelen? Jezus Christus wat ben jij een dom varken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan je haar een Rituals pakketje sturen om af te koelen.
Als ze van jou komen worden ze er in ieder geval niet heter van.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoezo zou een rituals pakketje iemand afkoelen? Jezus Christus wat ben jij een dom varken.
GECOMBINEERD (hier stond eerst gecobmineerd) MET KOUD WATER, IDIOOT.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoezo zou een rituals pakketje iemand afkoelen? Jezus Christus wat ben jij een dom varken.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als ze van jou komen worden ze er in ieder geval niet heter van.
SOWquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarom weet jij dit?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
NOG MAAR 152 DAGEN !!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GECOMBINEERD (hier stond eerst gecobmineerd) MET KOUD WATER, IDIOOT.
BUUUUURRRRNquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hij heeft mij op facebookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |