Tweede onlogisch wellichtquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:52 schreef Tjacka het volgende:
Geef mij een tweede kans @:pharkus
In potentie ben ik de nieuwe ggmm
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja sorry deze vergelijking was wel heel erg.
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:04 schreef GGMM het volgende:
Jammer zeg, Pharkus en ik waren het er net over eens Tjacka mod te maken.
Verpest scrupleus de boel.
Niet gelijk zo recalcitrant hier hé. Dat bewaar je maar voor je vriendjes in KLB.quote:
Interesseert me geen fuck wie je mod maakt. Heb het gewoon over wie je admin maakt (JanCees dus).quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:04 schreef GGMM het volgende:
Jammer zeg, Pharkus en ik waren het er net over eens Tjacka mod te maken.
Verpest scrupleus de boel.
bedoel je @Danny?quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Interesseert me geen fuck wie je mod maakt. Heb het gewoon over wie je admin maakt (JanCees dus).
@:pharkus
@:ggmm
@:banny
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Interesseert me geen fuck wie je mod maakt. Heb het gewoon over wie je admin maakt (JanCees dus).
@:pharkus
@:ggmm
@:banny
Anne Frank ging niet de oven in. FakeNews from Bergen-Belsen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:20 schreef JanCees het volgende:
40,45 graden genot @:caland #deovenin #annefrankdingen
Wow mijn leven was een leugen!!quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Anne Frank ging niet de oven in. FakeNews from Bergen-Belsen.
Warm maatje. Zo lekker het zwembad in.quote:
Plus vier kaartjes voor Glory.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Warm maatje. Zo lekker het zwembad in.
Tokkie checklist
• Zwembad
• muziekbox
• bier
• klapstoeltje
• bbq
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Plus vier kaartjes voor Glory.
@:caland
Tatoeages?quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tokkie checklist
• Zwembad
• muziekbox
• bier
• klapstoeltje
• bbq
welke muziekbox? graag duidelijkheid verschaffenquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tokkie checklist
• Zwembad
• muziekbox
• bier
• klapstoeltje
• bbq
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
welke muziekbox? graag duidelijkheid verschaffen
Geen probleem maatquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
ohja dat ding had je in DE APP gezet natuurlijk
excuus
Dit vind ik wel iets voor @Lange_Lanstwitter:jvangeffen twitterde op donderdag 25-07-2019 om 10:19:35PSV zoekt nog ongeveer 50 nieuwe stewards, dat het een hele leuke job is kan ik jullie verzekeren! https://t.co/YP0VDomdYV reageer retweet
Je hoofd is een epicentrum.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:32 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit middenin het epicentrum
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:31 schreef Caland het volgende:
Dit vind ik wel iets voor @:lange_lanstwitter:jvangeffen twitterde op donderdag 25-07-2019 om 10:19:35PSV zoekt nog ongeveer 50 nieuwe stewards, dat het een hele leuke job is kan ik jullie verzekeren! https://t.co/YP0VDomdYV reageer retweet
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:32 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit middenin het epicentrum
Lekker kibbeling bakken op de motorkapquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is hier maar 34 graden joh. Overdreven gedoe die global warming.
daarom geen kinderen nemenquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is hier maar 34 graden joh. Overdreven gedoe die global warming.
Bassie & Adriaan eitje in de woestijn op de motorkap genotquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker kibbeling bakken op de motorkap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |