met of zonder sjinquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:48 schreef I. het volgende:
Sips speelt weer Minecraft trouwens @:wietparkiet
Ik ga stuk.
heb ondertussen meer dan honderdduizend artikelenquote:
Zal aan je denken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
morgen 11.30 ben ik ervan af
maatje van me had een 8 en publicatie, hoezo de lat hoog leggen pff
quote:
Prima TS ookquote:
Zonderquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met of zonder sjin
zonder zou wel beetje teleurstelling zijn
zat de stream highlights te kijkenquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:52 schreef I. het volgende:
[..]
Zonder
Alsnog gewoon tof. Hij weet er geen fuck meer van.
Lekker bezigquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb ondertussen meer dan honderdduizend artikelen
Geweldig ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zat de stream highlights te kijken
wat een brulboei![]()
met vallen en opstaanquote:
Hoi maatquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
met vallen en opstaan
comma separated is bijzonder ruk kwam ik achter gezien er een paar supermarkten hun categorieën op komma splitsen
maar wel leuk projectje zo
Goede warme middag vrindquote:
Blijft altijd een uitdaging.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
met vallen en opstaan
comma separated is bijzonder ruk kwam ik achter gezien er een paar supermarkten hun categorieën op komma splitsen
maar wel leuk projectje zo
Nee geen zon hierquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goede warme middag vrind
Kan je nog genieten van het weer?
Ah dat is rukquote:
nee niks godin aan slechte moderator.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nee niks godin aan slechte moderator.
ga je toch weg dikke werkloze sukkelquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waar je heen wilt, maar ik snap deze referentie niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iets met een D die geen dubbel D is waarschijnlijk
Geen I.D, ik ging in mijn hoofd van D naar dubbel Dquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waar je heen wilt, maar ik snap deze referentie niet.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen I.D, ik ging in mijn hoofd van D naar dubbel D
aankomend weekend toch normale temperaturen voor de zomer, weer?quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
wow deze ga ik gebruiken aankomend weekend
je bent zelf sukkeltje.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
ga je toch weg dikke werkloze sukkel
ja misschien kan die nog een dealtje sluiten door wat anderen mee te nemenquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, het lijkt erop dat Epstein het niet lang meer gaat redden.
Hopelijk hebben ze voldoende uit hem gekregen om ook de rest achter de tralies te krijgen.
Denk je dat hij zichzelf van kant gaat maken? Ik las dat ze daar wel bang voor zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk hebben ze voldoende uit hem gekregen om ook de rest achter de tralies te krijgen.
als jij 27 graden normaal vindt welquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aankomend weekend toch normale temperaturen voor de zomer, weer?
good riddancequote:Op donderdag 25 juli 2019 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk je dat hij zichzelf van kant gaat maken? Ik las dat ze daar wel bang voor zijn.
eindelijk Clinton achter de tralies danquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
12 graden koeler dan vandaagquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
als jij 27 graden normaal vindt wel
Ik denk dat een dealtje hem niet gaat worden. Justitie heeft een slechte beurt gemaakt vorige keer, dus ik vermoed dit keer geen optie.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja misschien kan die nog een dealtje sluiten door wat anderen mee te nemen
hij gaat dit keer geen paar maanden deels gevangenis krijgen hoop ik?
6 graden hoorquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
12 graden koeler dan vandaag
zal wel koud voelen nu
ja maar dat was een gare deal, leek op corruptie of zo en anders klassenjustitiequote:Op donderdag 25 juli 2019 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat een dealtje hem niet gaat worden. Justitie heeft een slechte beurt gemaakt vorige keer, dus ik vermoed dit keer geen optie.
http://images.politico.com/global/2015/02/03/edwardsdershaff1.pdf
wordt vandaag wel warmer dan 33 hoor jcquote:
Denk eerder dat zijn rijke vriendjes hem van kant willen maken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk je dat hij zichzelf van kant gaat maken? Ik las dat ze daar wel bang voor zijn.
Zou genot zijn, weet je nog de mail van Hillary aan Donna Brazil?quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
eindelijk Clinton achter de tralies dan
Dat kan ook nog ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk eerder dat zijn rijke vriendjes hem van kant willen maken.
Ja, lijkt van alles op de achtergrond te spelen. Teveel mensen in Justitie en andere hoogwaardigheidsbekleders hebben zaken met hem gedaan. Hij heeft te veel stront over mensen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar dat was een gare deal, leek op corruptie of zo en anders klassenjustitie
bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wordt vandaag wel warmer dan 33 hoor jc
voor de zomer zekerquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
als jij 27 graden normaal vindt wel
Is goed paulismaquote:
Zo klinkt het wel als een crimineelquote:
Laat het een keer los manquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij kon flink schelden in ieder geval. Ben 21 jaar geleden op tv geweest bij hem. Elke take die mis ging. Godverdomme. Kut zooi. Etc etc. Hij heeft in die twintig minuten dat hij er was meer gescholden dan dat ik in een dag doe.quote:
niet eens in het Friesch?quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij kon flink schelden in ieder geval. Ben 21 jaar geleden op tv geweest bij hem. Elke take die mis ging. Godverdomme. Kut zooi. Etc etc. Hij heeft in die twintig minuten dat hij er was meer gescholden dan dat ik in een dag doe.
hij is gewoon perfectionistquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij kon flink schelden in ieder geval. Ben 21 jaar geleden op tv geweest bij hem. Elke take die mis ging. Godverdomme. Kut zooi. Etc etc. Hij heeft in die twintig minuten dat hij er was meer gescholden dan dat ik in een dag doe.
Nee. Zo Fries is hij dus. Het enige wat hij in het Fries doet is tot morgen.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Zo Fries is hij dus. Het enige wat hij in het Fries doet is tot morgen.
Ik ook niet. Daarom ook gewoon maar los steken en richting IJsland duwen. Even het suikerbrood recept stelen en een aantal van die bakkers in het gevang zetten zodat we dat nog wel hebben en daaaaaaag Frieslandquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
meer zou ik niet verstaan ook hoor in alle redelijkheid
mja die friezen hebben die zwarte piet jankballen wel op hun plaats gezet dat kan ik wel waarderenquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom ook gewoon maar los steken en richting IJsland duwen. Even het suikerbrood recept stelen en een aantal van die bakkers in het gevang zetten zodat we dat nog wel hebben en daaaaaaag Friesland![]()
![]()
Wacht wel even tot ik daar weg ben pls.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom ook gewoon maar los steken en richting IJsland duwen. Even het suikerbrood recept stelen en een aantal van die bakkers in het gevang zetten zodat we dat nog wel hebben en daaaaaaag Friesland![]()
![]()
Sorry. Ik zal je geen naaktfoto's meer sturen van mij en de hond van m'n schoonouders.quote:
Hoe lang duurt dat nog?quote:
Belachelijk.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Te laat.
Leuk je gekend te hebben I.!
DAT duurt me te lang. Zodra die hitte over is begin ik met steken. Zal wel even een feesboek event aanmaken zodat ik hulp krijg.quote:
Gelukkig want onze hormonen kunnen het niet meer aanquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal je geen naaktfoto's meer sturen van mij en de hond van m'n schoonouders.
[..]
Hoe lang duurt dat nog?
Pfff weet niet meer hoequote:
Was echt bizar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:12 schreef JanCees het volgende:
Eind-oven er in de blessuretijd weer overheen?
Begrijpelijk welquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig want onze hormonen kunnen het niet meer aan
Ooh, dat kan nog wel een jaartje duren dus.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
DAT duurt me te lang. Zodra die hitte over is begin ik met steken. Zal wel even een feesboek event aanmaken zodat ik hulp krijg.
Hier thuis is het lekker koel, vergeleken met de bloedhitte op mijn werkquote:
Verwacht je dat die hitte zo lang duurt?quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:18 schreef I. het volgende:
[..]
Ooh, dat kan nog wel een jaartje duren dus.
oh ik heb airco op kantoorquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hier thuis is het lekker koel, vergeleken met de bloedhitte op mijn werk
Wij niet. Lekker werken in 40 graden.quote:
Nee, maar dat afgraven wel.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verwacht je dat die hitte zo lang duurt?
Ik vind de kleuren mooiquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kwam per ongeluk een strip tegen die ik al een tijd wilde hebben.
Gelijk maar meegenomen toen ik even in de stad was.
Wika, de razernij van Oberon.
Olivier Ledroit is een eindbaas.
[ afbeelding ]
Wauw, prachtigquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pfff erg he met die hitte.
ligt aan je intenties hequote:Op donderdag 25 juli 2019 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet de handigste timing met deze warmte
Ik weet nog niet wie de kleurist is, zal dalijk even kijken.quote:
I knowquote:
wat precies?quote:
Even een fapje zetten dan maar.quote:
nou?quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even een fapje zetten dan maar.
Mag ik iemand aanraden?
Dat sowiesoquote:
Ik kan alleen maar respect hebben voor dat soort mensen. Met kleur iets zo betoverend kunnen maken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wie de kleurist is, zal dalijk even kijken.
Ledroit heeft best veel werk afgeleverd dat ik mooi vond, en deze werd mij aangeraden daarom.
Veel van zijn werk is wel edgy, maar dit niet zo te zien.
[..]
I know
Op toilet toch.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:46 schreef JanCees het volgende:
zit trouwens op kantoor lol kan niet zomaar fappen haha lol
Weltrustequote:Op donderdag 25 juli 2019 15:49 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga even dutje doen op de loungebank buiten
Ik zou gelijk te boek staan als zedendelinquent dan, mij niet gezien.quote:
Wow koekoek.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:59 schreef I. het volgende:
Jezus.
Ik ben dus na morgen ¤1.100,- armer.
Nieuwe voorbanden, nieuwe remmen, grote beurt, airco-onderhoud, apk, accu doormeten..quote:
Dan valt 1100 reuze mee.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:05 schreef I. het volgende:
[..]
Nieuwe voorbanden, nieuwe remmen, grote beurt, airco-onderhoud, apk, accu doormeten..
Drama.Achjaaa. Is ie wel meteen goed klaar voor het weekend.
Zijn dagen dat ik het niet in mijn zak heb. Maar ben dan ook een pauper zonder auto.quote:
Ik hierna ookquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn dagen dat ik het niet in mijn zak heb. Maar ben dan ook een pauper zonder auto.
Ik heb de mazzel dat ik naast mijn werk woon en geen auto nodig heb.quote:
Dat mag ik toch wel hopen ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgend een meiertje ofzo voor een beurt en apk bij elkaar.
Oh ideaal idd. Nja, begint bij mij nu ook wel krapjes te worden allemaal, mja, heb een vakantie geboekt die ik misschien even niet had moeten boeken.. Achja. Komt wel goed.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de mazzel dat ik naast mijn werk woon en geen auto nodig heb.
Als ik al die jaren een auto had gehad, plus benzine, verzekering en parkeergeld, had ik 0 spaargeld gehad
Ik geloof er niks van dat jullie dat zo goed vastgelegd hebben. Even los steken langs het randje en hoppa.quote:
Gave art stijl.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Had je misschien beter voor dat geld een andere auto kunnen halen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:59 schreef I. het volgende:
Jezus.
Ik ben dus na morgen ¤1.100,- armer.
Het ligt er al een tijdje.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jullie dat zo goed vastgelegd hebben. Even los steken langs het randje en hoppa.
Mwahhh, heb er 6k voor betaald, dus worth it.quote:[..]
Had je misschien beter voor dat geld een andere auto kunnen halen.
Ligt eraan wanneer. Als je dat 15 jaar geleden gedaan hebt of dat je het vorig jaar gedaan hebt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:35 schreef I. het volgende:
[..]
Het ligt er al een tijdje.
[..]
Mwahhh, heb er 6k voor betaald, dus worth it.
2 jaar terugquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer. Als je dat 15 jaar geleden gedaan hebt of dat je het vorig jaar gedaan hebt.
Oh ja dan is het het wel waard.quote:
Dat zeker idd. Misschien dat m'n achterbanden over een paar jaar moeten, maar dat valt dan ook wel weer mee.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Klinkt wel alsof je auto weer een tijdje vooruit kan dan.
Oh das wel netjes. Kost ook mokerveel geld altijd. Pfffquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:49 schreef I. het volgende:
Distributieriem vervangen doen ze er later ook nog gratis bij.
True.. Ellendig.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh das wel netjes. Kost ook mokerveel geld altijd. Pfff
Als die bij mijn auto vervangen moet worden koop ik wel een nieuwequote:Op donderdag 25 juli 2019 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh das wel netjes. Kost ook mokerveel geld altijd. Pfff
Als er nog meer mankeert aan je auto zou ik dat zeker doen ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als die bij mijn auto vervangen moet worden koop ik wel een nieuwe
Oh dat kan nog wel even ja. Ik heb er eentje uit 2002 met 170k nu op de teller. Wil 'm eigenlijk doorrijden tot de volgende vervanging van de distributieriem. Dus nog een kilometer of 40k moet nog wel lukken erop. Hoop ik. En anders ga ik net als @JJH doen en voor een paar meijer een goedkopere halen en hopen dat ik er anderhalf jaar ofzo mee kan rijden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:46 schreef I. het volgende:
[..]
Precies.Bouwjaar 2009. Zit ook nog maar net op 114k. Kan nog wel even mee.
Netjes netjes. Doen ze dan gelijk de koppeling en de waterpomp? Of laten ze die zitten?quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:49 schreef I. het volgende:
Distributieriem vervangen doen ze er later ook nog gratis bij.
Naja, sowieso het geld niet waard. Auto zelf is ook maar 800-1000 euro waard.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als er nog meer mankeert aan je auto zou ik dat zeker doen ja.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Liep net een beetje een blauwtje
van mij mag je die schreeuwende tante hebbenquote:
Maakt toch niet uit op welke manierquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet op die manier, maar bedankt
Nou, in deze wel. Verkeerd verwoord denk, was gwn awkward situatie.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit op welke manier
Anytime babequote:Op donderdag 25 juli 2019 17:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou, in deze wel. Verkeerd verwoord denk, was gwn awkward situatie.
Maar altijd blij om te weten dat flippa mijn back heeft
Je moedertje zit op je telefoon?quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Echt foute woordkeuze dus lol. Was bezig met chicka op de telefoon, maar moest even wat doen en had m'n telefoon neergelegd en m'n ma vond het leuk om te ontgrendelen![]()
Gelijk geen zin meer daarna.
Normaal niet, was ook vrij random actie. Zal wel door de hitte komen ofzo.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moedertje zit op je telefoon?
Ze was blond, hadden veel gedeelde interesses, was een nerdje.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertel eens over haar? Wat trok je aan?
Nerdje had je toch nog wel kunnen scoren?quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was blond, hadden veel gedeelde interesses, was een nerdje.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nerdje had je toch nog wel kunnen scoren?
Sharonquote:
moeders........quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Echt foute woordkeuze dus lol. Was bezig met chicka op de telefoon, maar moest even wat doen en had m'n telefoon neergelegd en m'n ma vond het leuk om te ontgrendelen![]()
Gelijk geen zin meer daarna.
Gewoon tot sluit op de VU blijvenquote:
Dan verplaats je die afspraak naar binnen ipv ervoor. Dat is toch ook helemaal niet handig.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb afgesproken daarvoor, dus dat gaat niet
Hier normaal ook niet, dat ergens neerleggen doen we ook niet meer.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha true! ik krijg hier überhaupt de kans niet áls ik het al zou willen
Om 22.00 afgesproken, dan is het heetste moment al geweestquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan verplaats je die afspraak naar binnen ipv ervoor. Dat is toch ook helemaal niet handig.
Gewoon nieuwsgierig dus ha haquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hier normaal ook niet, dat ergens neerleggen doen we ook niet meer.
Jammer wel, maar sowieso snapt zij privacy niet echt. Mijn vader is daar gelukkig stuk makkelijker in.
Ja, denk het. Alleen het verkeerde moment.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig dus ha ha
Ze zit met smart te wachten op kleine omgevallen flatjes.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hier normaal ook niet, dat ergens neerleggen doen we ook niet meer.
Jammer wel, maar sowieso snapt zij privacy niet echt. Mijn vader is daar gelukkig stuk makkelijker in.
Dan mogen ze de huisregels wel aanpassen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zit met smart te wachten op kleine omgevallen flatjes.
Die kuikens maakt geen ruk uit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Die hitte zorgt wel voor wat nieuws zeg, twintig kinderen onwel, 4000 kuikens dood
racistquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kuikens maakt geen ruk uit.
speciecistquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kuikens maakt geen ruk uit.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan mogen ze de huisregels wel aanpassen.
Tja.......quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, denk het. Alleen het verkeerde moment.
Mag je geen seks in huis of wat?quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan mogen ze de huisregels wel aanpassen.
xDquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
Had je nog goede kipnuggets mee kunnen maken, nu zijn ze voor niets gestorven
quote:
Mag geen meiden mee naar huis nemen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je geen seks in huis of wat?
wtfquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
[..]
Mag geen meiden mee naar huis nemen.
Allemaal een fles cola, schuimbekkenfeestjequote:Op donderdag 25 juli 2019 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke mongool verzint het dan ook om een kamp voor 20 kinderen met diabetes door te laten gaan met die bloedhitte
Zou je zeggen he.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nerdje had je toch nog wel kunnen scoren?
Wat voor rare berichtjes als ik vragen mag?quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je zeggen he.
Ik had door laten schemeren haar wel te zien zitten. Had haar keer uitgenodigd bij vrienden, samen filmpje gepakt en dergelijke.
Vervolgens ging ze raar doen, wilde niet meer met me spreken en ging rare berichtjes sturen toen ze dronken was.
Pfoe, vorig nummer, andere telefoon.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voor rare berichtjes als ik vragen mag?
Die zal wel een lachgas teveel op hebben gehad.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, vorig nummer, andere telefoon.
Het kwam erop neer dat ze me niet aantrekkelijk vond iig. Dat ik klein was, was nog niet zozeer het probleem, als ik meer op Robert Downey jr zou lijken. Zulke dingen.
Dus dat betekent dat je geen meiden mee naar huis mag nemen? Je kan toch prima het bij zoenen houden. Zijn bovendien ook christenen die menen dat enkel penetratie hier geldt, dus die de rest van de handelingen wel verricht...quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je het geloof een beetje volgt is geen seks voor het huwelijk toch wel belangrijk.
Klinkt als een erg leuk meisjequote:Op donderdag 25 juli 2019 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, vorig nummer, andere telefoon.
Het kwam erop neer dat ze me niet aantrekkelijk vond iig. Dat ik klein was, was nog niet zozeer het probleem, als ik meer op Robert Downey jr zou lijken. Zulke dingen.
Ja, mijn familie ziet het dus anders. Ook door het verleden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat je geen meiden mee naar huis mag nemen? Je kan toch prima het bij zoenen houden. Zijn bovendien ook christenen die menen dat enkel penetratie hier geldt, dus die de rest van de handelingen wel verricht...
wat dan? Wat voor verleden?quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, mijn familie ziet het dus anders. Ook door het verleden.
Maar dan is het toch helemaal hypocrietquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wel paar keer seks gehad hier, dus ze willen het niet meer.
Lol nee, het telt door he. Elke keer dat je het doet is 1 zonde extra zegmaar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan is het toch helemaal hypocrietJe hebt al seks gehad voor het huwelijk, dus wat maakt het dan nog uit
Nee dat duurt korter.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die zal wel een lachgas teveel op hebben gehad.
Duurde even voordat ik erover heen was, langer dan me lief was.quote:
Ah, een christelijk gezin dat dus niet aan vergeving doetquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lol nee, het telt door he. Elke keer dat je het doet is 1 zonde extra zegmaar.
Er wordt wel vergeven, maar een zonde is het vergeven pas waard als het niet weer gebeurt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, een christelijk gezin dat dus niet aan vergeving doet
Och als elke poging tot paren zou lukken dan zou de lol er ook zo af zijn of is dat vreemd gedacht?quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee dat duurt korter.
[..]
Duurde even voordat ik erover heen was, langer dan me lief was.
Gebeurt niet zo vaak dat ik iemand leuk vind.
Faxie was haar nog eens tegengekomen op Tinder. Geen match helaas.
Ja spotten met geloof is wel stoerquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik citeer hier even de sig van @:dud0r
"Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven"
Dat deden die knaapjes bij de katholieken natuurlijk welquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er wordt wel vergeven, maar een zonde is het vergeven pas waard als het niet weer gebeurt.
Anders kan ik elke dag knokken bv en in de avond op de knietjes
Ja, leuk geweest.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat deden die knaapjes bij de katholieken natuurlijk wel
Is 50% van mijn blauwtjes, ditquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och als elke poging tot paren zou lukken dan zou de lol er ook zo af zijn of is dat vreemd gedacht?
Hij maakte teveel herrie. Dat willen ze niet meer.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan is het toch helemaal hypocrietJe hebt al seks gehad voor het huwelijk, dus wat maakt het dan nog uit
mag ik mee plsquote:
Zo extreem is het ook weer nietquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij maakte teveel herrie. Dat willen ze niet meer.![]()
Elk weekend een ander chickie, hoop geschreeuw...daar zou ik ook voor passen.
Altijdquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
mag ik mee pls
[..]
Zo extreem is het ook weer nietSnap ze opzich wel, niet iedere ouder zit daar op te wachten
Gewoon in het kanaalquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
natuur of zwembad? Natuurwater zal nu wel vol met blauwalg zitten
Ja bizar gewoon.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
natuur of zwembad? Natuurwater zal nu wel vol met blauwalg zitten
Water koelt je wel afquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan krijg ik het alleen nog warmer van jou, weet niet of dat nou zo'n goed idee is
Mag hopen gezien het er behoorlijk doorstroomt dat het wel goed is.quote:
terechte walgingquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Water koelt je wel af
[..]
Mag hopen gezien het er behoorlijk doorstroomt dat het wel goed is.
Hoogstens dat er niet genoeg zuurstof in water zit en er dode vissen zijn![]()
Sowieso vissen,
True, goede balans dan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Water koelt je wel af
[..]
Sowieso vissen,
quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik citeer hier even de sig van @:dud0r
"Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven"
Vind je die visjes die zo aan je sabbelen ook niet leuk? Laatst nog in een dierentuin geweest waar ze daar hebben. Best leuk hoor. Vond de kleine man ook geweldig.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Water koelt je wel af
[..]
Sowieso vissen,
Ligt er wel aan welke vis. Witvis vind ik stukken minder interessant. Dat smaakt meer naar de kruiden en saus die je er zelf op/bij doet dan naar wat anders.quote:
quote:
fake news !! dat de klimaat - drammers erin stikken dank u welquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
Gemiddelde temperatuur stijgt sneller dan ooit
De huidige recordtemperaturen zijn niet los te zien van klimaatverandering. De gemiddelde temperatuur op aarde steeg de afgelopen 150 jaar sneller dan ooit. Dat blijkt uit drie nieuwe studies, recent gepubliceerd in wetenschappelijk tijdschrift Nature. De onderzoekers noemen de huidige opwarming ongebruikelijk.
De wetenschappers reconstrueerden het klimaat van de laatste 2000 jaar. De gegevens lieten zien dat de gemiddelde temperatuur op aarde sinds 1850 1 graad steeg.
https://nos.nl/liveblog/2(...)nwel-in-leusden.html
echt heh, 't is een complotquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
fake news !! dat de klimaat - drammers erin stikken dank u wel
Wel oké, ga echt dood op het werk. En ben echt super moe. Elke dag de wekker om 4 hakt er aardig in.quote:
Ja geloof ik, vooral met dit weer is slapen echt kutquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel oké, ga echt dood op het werk. En ben echt super moe. Elke dag de wekker om 4 hakt er aardig in.
Ga je wel op tijd slapen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel oké, ga echt dood op het werk. En ben echt super moe. Elke dag de wekker om 4 hakt er aardig in.
Er is meer dan voldoende aan te merken op wat we verteld krijgen anders.quote:
Nieuws is gekleurd, maar een complot zou ik niet snel zoeken hieromtrent.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is meer dan voldoende aan te merken op wat we verteld krijgen anders.
er is wel een complot, namelijk multimiljardairs die mensen betalen om klimaatverandering te ontkennenquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nieuws is gekleurd, maar een complot zou ik niet snel zoeken hieromtrent.
Alles is een complot! Leven is theater! We zitten allemaal in een simulatie!quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou kom maar op met die centen danquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
er is wel een complot, namelijk multimiljardairs die mensen betalen om klimaatverandering te ontkennen
Zou je zoiets een complot noemen of gewoon slim lobbyen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
er is wel een complot, namelijk multimiljardairs die mensen betalen om klimaatverandering te ontkennen
Als je kijkt vanuit de wetenschap, is het wel duidelijk dat wij een enorm gekleurd beeld te horen krijgen. Ze hebben een agenda. Hoeft verder niet te geven, want ik ben het ermee eens dat we onze footprint zo klein mogelijk moeten maken. Behalve dat er alleen gefocused wordt op CO2 terwijl we veel grotere problemen hebben, zoals waterstof en methaan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou je zoiets een complot noemen of gewoon slim lobbyen?
quote:Een complottheorie (of samenzweringstheorie) is een theorie of opvatting dat een bepaalde gebeurtenis, ontwikkeling of toestand op sociaal, politiek of economisch gebied het resultaat is van een samenzwering.
slim lobbyen sws maar valt ook wel onder definitie van complot denk ikquote:Een samenzwering of complot is een geheime afspraak tussen een aantal personen om iets te ondernemen tegen een andere persoon of groep.
Allemaal leuk en aardig, maar dit valt imo onder gekleurd nieuws en slimme spindoctors, niet onder een complot. En daarmee is niet ontkend dat warmterecords duiden op een verandering in klimaatquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je kijkt vanuit de wetenschap, is het wel duidelijk dat wij een enorm gekleurd beeld te horen krijgen. Ze hebben een agenda. Hoeft verder niet te geven, want ik ben het ermee eens dat we onze footprint zo klein mogelijk moeten maken. Behalve dat er alleen gefocused wordt op CO2 terwijl we veel grotere problemen hebben, zoals waterstof en methaan.
Vanuit de overheid is het wel duidelijk dat we genaaid worden. Ten eerste is 70% van de uitstoot van bedrijven, maar alles wordt gefocused op de burgers. Maarja, VVD, wat verwacht ja anders.
En dingen die gedaan worden, zoals windmolens, hebben meer na- dan voordelen. Is gewoon een industrie om wat geld te verdienen. Weinig oog voor het klimaat als je het mij vraagt.
Europa en de VS doen het niet slecht qua CO2 uitstoot, maar nog niet genoeg. Maar het maakt aan het einde van de rit 0,0 uit, aangezien China en India hun uitstoot 200% verhoogt hebben.
En stel dat het allemaal nonsens is, he? Ik bedoel, de "wetenschappers" die doem praten, hebben het iedere 10 jaar ergens anders over. Eerst was het global cooling, toen werd het global warming, toen dat ook niet bleek te kloppen, werd het ineens climate change.
Nee, vergeef me dat ik sceptisch ben.
global cooling was echt een niche idee en zeker geen consensus waar de gemeenschap vanaf is gestapt, zoals jij nu beweert. er is zo ongelooflijk veel bewijs voor dat je echt niet met droge ogen kunt zeggen dat je 'skeptisch' bent over het waarheidsgehalte. verder volledig met je eens over dat de overheid de rekening bij de verkeerde personen legt en dat bedrijven stevig aangepakt moeten wordenquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En stel dat het allemaal nonsens is, he? Ik bedoel, de "wetenschappers" die doem praten, hebben het iedere 10 jaar ergens anders over. Eerst was het global cooling, toen werd het global warming, toen dat ook niet bleek te kloppen, werd het ineens climate change.
Nee, vergeef me dat ik sceptisch ben.
Nee dat niet, rond de 40quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja geloof ik, vooral met dit weer is slapen echt kut![]()
Hoe warm is het op werk nu, 45 graden ofzo?
Ik slaap bijna niet. Vannacht ook niet meer dan een uurtje geslapen..quote:
Ohhh kopjequote:Op donderdag 25 juli 2019 18:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee dat niet, rond de 40
[..]
Ik slaap bijna niet. Vannacht ook niet meer dan een uurtje geslapen..
Ik word eerder levend gefrituurdquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ohhh kopjeNiet smelten he
Gelukkig wordt het zaterdag stuk koeler.
Dat moeten we ook niet hebben!quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik word eerder levend gefrituurd
Hmm, is maar net wat je als complot ziet. Snap dat je het anders ziet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar dit valt imo onder gekleurd nieuws en slimme spindoctors, niet onder een complot. En daarmee is niet ontkend dat warmterecords duiden op een verandering in klimaat
Dan is het inderdaad slopend. Maakt het ook niet uit hoe laat je wekker gaat.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee dat niet, rond de 40
[..]
Ik slaap bijna niet. Vannacht ook niet meer dan een uurtje geslapen..
Gerookte makreel.quote:
Durf ik niet te zeggen, dit was in de jaren 80 vooral. Heb daar niet alles van gelezen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
global cooling was echt een niche idee en zeker geen consensus waar de gemeenschap vanaf is gestapt, zoals jij nu beweert. er is zo ongelooflijk veel bewijs voor dat je echt niet met droge ogen kunt zeggen dat je 'skeptisch' bent over het waarheidsgehalte. verder volledig met je eens over dat de overheid de rekening bij de verkeerde personen legt en dat bedrijven stevig aangepakt moeten worden
Vandaag was er een foutief warmterecord maar werd het record op een andere plek alsnog doorbrokenquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, is maar net wat je als complot ziet. Snap dat je het anders ziet.
Onze waarneming wordt natuurlijk steeds beter, en ik weet dat stoffen zoals CO2 meer warmte vasthouden, wat bepaalde positieve feedbackloops heeft. Ik ontken ook niet dat mensen bijdragen aan klimaatverandering.
Klein voorbeeldje nog: Jaar of 10 geleden was er ook een warmterecord (voor die maand was het geloof ik, iets in die geest) in Nederland. Groots in het nieuws natuurlijk.
Wat bleek nou? Ze hadden de thermometer een paar meter verplaatst van schaduw naar zon. Uiteraard was dit slechts een klein stukje op de website en niet op het journaal.
Er zijn teveel van deze dingen waarvan ik denk:of die mensen zijn fucking achterlijk, of ze proberen hun agenda door te drukken.
Gerookte vette visquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad slopend. Maakt het ook niet uit hoe laat je wekker gaat.
[..]
Gerookte makreel.
Zalm, gerookt, gebakken, uit de oven.
Forel, gevuld met kruiden en dan uit de oven
Kan me niet herinneren dat ik dat ooit gehad hebquote:
Of die keer dat ze erachter kwamen dat ze waren vergeten wolken in hun modellen op te nemen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vandaag was er een foutief warmterecord maar werd het record op een andere plek alsnog doorbroken10 jaar geleden zat ik net een jaar op Twitter en pas een aantal maanden op FOK!, zoiets zou nu echt niet meer kunnen
Lapsang thee?quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dat ooit gehad heb
Ik heb wel gerookte thee.
quote:
Volgens mij moet je nog best opletten met die want heb wel eens gehoord dat het ook infecties of zo kan gevenquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:09 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zondigen tot we er bij neer vallen.
[..]
Vind je die visjes die zo aan je sabbelen ook niet leuk? Laatst nog in een dierentuin geweest waar ze daar hebben. Best leuk hoor. Vond de kleine man ook geweldig.
Rokerige thee heb ik ooit gehad, was ik niet zo'n fan van. Rokerige whisky nog nietquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij moet je nog best opletten met die want heb wel eens gehoord dat het ook infecties of zo kan geven
Living on the edge!!!!quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:56 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig leven we allebei nog.
Lucy furr draait morgen niet op prspct XS
![]()
Nou is limewax als vervanging best leuk maar had liever Lucy gezien
Zag het staan. Moet even een recept opzoeken waarmee ik ooit gerookte zalm heb gemaakt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan jullie meedoen voor de rookoven prijsvraag?
Jij vergeet toch ook wel eens je gulp dicht te doen na het pissen, maakt je nog geen slechte leraar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of die keer dat ze erachter kwamen dat ze waren vergeten wolken in hun modellen op te nemen.
Man man man man man.
Ben crewquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
kan je die op een gasbbq gebruiken?quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |