met of zonder sjinquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:48 schreef I. het volgende:
Sips speelt weer Minecraft trouwens @:wietparkiet
Ik ga stuk.
heb ondertussen meer dan honderdduizend artikelenquote:
Zal aan je denken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
morgen 11.30 ben ik ervan af
maatje van me had een 8 en publicatie, hoezo de lat hoog leggen pff
quote:
Prima TS ookquote:
Zonderquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met of zonder sjin
zonder zou wel beetje teleurstelling zijn
zat de stream highlights te kijkenquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:52 schreef I. het volgende:
[..]
Zonder
Alsnog gewoon tof. Hij weet er geen fuck meer van.
Lekker bezigquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb ondertussen meer dan honderdduizend artikelen
Geweldig ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zat de stream highlights te kijken
wat een brulboei![]()
met vallen en opstaanquote:
Hoi maatquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
met vallen en opstaan
comma separated is bijzonder ruk kwam ik achter gezien er een paar supermarkten hun categorieën op komma splitsen
maar wel leuk projectje zo
Goede warme middag vrindquote:
Blijft altijd een uitdaging.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
met vallen en opstaan
comma separated is bijzonder ruk kwam ik achter gezien er een paar supermarkten hun categorieën op komma splitsen
maar wel leuk projectje zo
Nee geen zon hierquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goede warme middag vrind
Kan je nog genieten van het weer?
Ah dat is rukquote:
nee niks godin aan slechte moderator.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nee niks godin aan slechte moderator.
ga je toch weg dikke werkloze sukkelquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nee niks godin aan slechte moderator.
Ik denk dat ik weet waar je heen wilt, maar ik snap deze referentie niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iets met een D die geen dubbel D is waarschijnlijk
Geen I.D, ik ging in mijn hoofd van D naar dubbel Dquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waar je heen wilt, maar ik snap deze referentie niet.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen I.D, ik ging in mijn hoofd van D naar dubbel D
aankomend weekend toch normale temperaturen voor de zomer, weer?quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
wow deze ga ik gebruiken aankomend weekend
je bent zelf sukkeltje.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
ga je toch weg dikke werkloze sukkel
ja misschien kan die nog een dealtje sluiten door wat anderen mee te nemenquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, het lijkt erop dat Epstein het niet lang meer gaat redden.
Hopelijk hebben ze voldoende uit hem gekregen om ook de rest achter de tralies te krijgen.
Denk je dat hij zichzelf van kant gaat maken? Ik las dat ze daar wel bang voor zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, het lijkt erop dat Epstein het niet lang meer gaat redden.
Hopelijk hebben ze voldoende uit hem gekregen om ook de rest achter de tralies te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |