quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het leven is goed, zoals altijdBeetje met floorplanner aan het kloten. Het voordeel aan dit weer is dat de woonboulevards verlaten zijn
Klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het hier?Hier is alles zo'n beetje hetzelfde. Grote plannen, weinig uitvoering. Beetje werken, beetje koken, etc etc.
Spoilers!
Ah, met een tafeltje oid is een leeshoekje misschien al begrijpelijker. Al vraag ik me altijd af hoeveel mensen dat soort hoekjes echt gebruiken. Ik zou gewoon een grote plant neerzetten ofzo. Grote planten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
Ja beetje aan het spelen, wil 'm eigenlijk 'tegenover' de bank hebben. Zeg maar op de plek van de camera in de eerste screenshot. Maar er zit een uitstulping in de muur daar. Waardoor de doorgang wat te krap kan worden. Beetje afhankelijk van het formaat stoel dus
Hier zou het een beetje een 'lege plek' langs de muur worden die opgevuld wordt met een leesstoel/tafeltje. Dan kan ik die stoel erbij schuiven wanneer er (veel) bezoek komt.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klinkt goedHier is alles zo'n beetje hetzelfde. Grote plannen, weinig uitvoering. Beetje werken, beetje koken, etc etc.
Ja echt gebruiken, vast niet hoor. Het gaat er meer om dat er nog een zetel is die ik erbij kan zetten indien nodig. In plaats van een eettafelstoelquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah, met een tafeltje oid is een leeshoekje misschien al begrijpelijker. Al vraag ik me altijd af hoeveel mensen dat soort hoekjes echt gebruiken. Ik zou gewoon een grote plant neerzetten ofzo. Grote planten.Planten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feit blijft dat fluorplanner en realiteit nooit 1 op 1 op gaan. Ik koop dan ook meubelstuk voor meubelstuk in plaats van alles in 1x. Dat vind ik wat makkelijker passen en meten dan op basis hiervan te bepalen of iets gaat passen ja/nee. Fluorplanner blijft maar een benadering..quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Hoi Frant
En benieuwd naar jullie eetkamerstel SunTav
Ik heb zojuist een offerte met foto's gestuurd naar een bedrijf die hopelijk onze banken goed kan reinigen en impregneren. Ze zien er niet uit (al vanaf het begin waren we niet echt tevreden over de kwaliteit van de stof) zitten nog prima maar zijn lichtgrijsLaatst stoffen banken gedaan met een stoomreiniger. Werkt ook heel goed, maar je moet maar net zo'n apparaat hebben.. (En de zin ervoor om het te doen)
Gister: bonke bonke bonke..ging ik bloeddruk en pols meten: als een jonge godin.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:42 schreef golfer het volgende:
Ik begin toch wel te merken dat ik met mijn redelijk brakke lijf en vooral met mijn medicijngebruik van 9 pillen per etmaal meer last van de warmte heb dan vroeger. Vooral overmatig transpireren en 's nachts het bed uitdrijven. Ongeveer elke dag het drijfnatte, vies ruikende, beddengoed en de kussens verwisselen.
https://www.boels.nl/huren/reiniging/stomen/stoomreinigerquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:14 schreef AnneX het volgende:
Is een stoomreiniger te huur? bij Boels of zo.
Aan de andere kant: met zo’n bedrijf kun je kennis en kunde verwachten.
Boekenkast komt mogelijk langs de lange wand naast de eetkamer tafel zeg maar.. Boekenkast/drankkast combi.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Fluorplanner![]()
Ik zeg boekenkast Frantic!
Ohja doet me er aan denken de buurman te vragen om in ruil voor een biertje het tapijt op de trap en boven te laten doen. En wellicht de bank ook wel, goed ideequote:Op donderdag 25 juli 2019 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.boels.nl/huren/reiniging/stomen/stoomreiniger
Een dressoir is laag. Maar kan ja, ook leuk.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Boekenkast komt mogelijk langs de lange wand naast de eetkamer tafel zeg maar.. Boekenkast/drankkast combi.
Dressoir schijnt zoiets te heten? Maar die maak ik waarschijnlijk zelf.
Buffetkast danquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Een dressoir is laag. Maar kan ja, ook leuk.
Buffetkastquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Buffetkast danNaja iig een hoog apparaat langs de muur.. Ofzo.
Toekomstmuziek
Ik ookquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:33 schreef Bluezz het volgende:
En benieuwd naar jullie eetkamerstel SunTav
quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
Ja echt gebruiken, vast niet hoor. Het gaat er meer om dat er nog een zetel is die ik erbij kan zetten indien nodig. In plaats van een eettafelstoelEn planten komen er ook wel, uiteraard.
Nee we gaan het niet zelf doen met onze ouwe brakke lijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feit blijft dat fluorplanner en realiteit nooit 1 op 1 op gaan. Ik koop dan ook meubelstuk voor meubelstuk in plaats van alles in 1x. Dat vind ik wat makkelijker passen en meten dan op basis hiervan te bepalen of iets gaat passen ja/nee. Fluorplanner blijft maar een benadering..
[..]Laatst stoffen banken gedaan met een stoomreiniger. Werkt ook heel goed, maar je moet maar net zo'n apparaat hebben.. (En de zin ervoor om het te doen)
Hebben het geprobeerd zelf te doen met van die spuitbussen en ik kon wel huilen
Die boekenkasten naast je tv dressoir ding, daar wordt het zo vol van lijkt me!
Maar gebutst hoofd is nog geen week oud, jonkie!quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:16 schreef AnneX het volgende:
Gister: bonke bonke bonke..ging ik bloeddruk en pols meten: als een jonge godin.
Het plaatje dat ik kreeg van Sun via de DM vond ik best leuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het plaatje dat ik kreeg van Sun via de DM vond ik best leuk!Zeker, maar je weet nooit hoe het in je eigen huis uitpakt he, Maar als ik ze zo weer zie kan het eigenlijk niet misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Begrijpelijkquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee we gaan het niet zelf doen met onze ouwe brakke lijven
Hebben het geprobeerd zelf te doen met van die spuitbussen en ik kon wel huilen
Ja dat is meer een snel neer pleur ietsquote:Die boekenkasten naast je tv dressoir ding, daar wordt het zo vol van lijkt me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Nee! Dat was één van de twee die ik wel herkende uit mijn lijstje, maar nog niet ben geweest. Schandalig eigenlijk, want het ligt best in de buurt. Is het pistacheijs daar ook goed, of neem je dat nooit?quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mjan! Ik zag dat “mijn” ijssalon de enige genoemde uit Zuid-Holland is in die top 20z. Was je daar al geweest?
Ik ga zo een ijsje halen. De ijscoboer staat beneden op het werkterreinquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:58 schreef mjan het volgende:
[..]
Nee! Dat was één van de twee die ik wel herkende uit mijn lijstje, maar nog niet ben geweest. Schandalig eigenlijk, want het ligt best in de buurt. Is het pistacheijs daar ook goed, of neem je dat nooit?
Same! Al heb ik vd week wel een halve liter milkshake (vanille) gehad en daarna had ik buikpijn.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:31 schreef minilot het volgende:
Grmbl, ik heb sinds het zo heet is nog precies nul ijsjes op!![]()
Het dichtst dat erbij in de buurt komt is een ijsklontje. Of een halve liter chocoladevla.
Toch eens iets aan doen, al is de salon in mijn dorp niet van wereldschokkende kwaliteit..
(https://m.facebook.com/Ij(...)erdam/?locale2=nl_NL)
Verlaat buikkusje!quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Same! Al heb ik vd week wel een halve liter milkshake (vanille) gehad en daarna had ik buikpijn.
Hmmm die heb ik nog nooit gehad. Ik ben een standaard straciatellameisjequote:Op donderdag 25 juli 2019 13:58 schreef mjan het volgende:
[..]
Nee! Dat was één van de twee die ik wel herkende uit mijn lijstje, maar nog niet ben geweest. Schandalig eigenlijk, want het ligt best in de buurt. Is het pistacheijs daar ook goed, of neem je dat nooit?
Kom je wel lekker makkelijk van je gezelschap afquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:43 schreef Kreator het volgende:
Het restaurant heeft in elk geval wel een verassend toetje.
"Mickey Mouse
1 bolletje vanille ijs, 1 bolletje aardbei ijs, slagroom met een leuke verassing"
Hier ook:quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:20 schreef AnneX het volgende:
Kennen jullie deze nog![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
We zijn gewoon heet hierquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:47 schreef fietsie het volgende:
Ah gezellig het is in Brabonesie inmiddels 40,4 graden.
Ik wil dit ook! Waar waar?quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:46 schreef kwakz0r het volgende:
Ik zit in een redelijk koel huis (27 graden) de tour te kijken en te genoeten van koud water uit mijn dopper halve liter dubbelwandige roze thermosfles
Vanmorgen filmpje gepakt, en heel eerlijk, ik heb met minder kilo’s aan mijn lijf echt significant minder last van de warmte. Echt bizar! Nu is hey ook vrij droge warmte natuurlijk.
Waarom in vredesnaam dacht je dat? Het was gisteren al geen goed idee, vandaag ook niet en morgen volgens mij ook niet. Zo blij dat ik van de week een paar pastasalades heb gekocht. Ga straks echt niet koken. Maar om nu een pizzakoerier te laten komen is wel heel zielig.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij dachten dat het wel een goed idee was om er even uit te gaan. Het is warm mensen. Echt heel warm.
Shure?quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
B-o-o-r-e-i-l-a-n-d( just to be shure) Kan je mooi vervangen voor dakterras
Ja maar dan anders geschrevenquote:
Bever!quote:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Naar het werk geweest, incl teamleider en med. manager, die reacties zijn zo warm en betrokken, alsof je bij familie komt die je lang niet gezien hebben
Ik had allang een oproep van de bedrijfsarts gehad moeten hebben, maar ergens is dat misgegaan.. die krijg ik dus nog.
a.s. Maandag Woensdag en Vrijdag (als het goed gaat) van 10 - 12 werken
*zuchtquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Verder een wanhopige collega hier die een meetingrequest heeft verzonden naar 15 mensen, maar ik moest 'm net vertellen dat alle grote zalen bezet zijn. De keren dat ik gezegd heb, eerst zaal boeken dan mensen uitnodigen zijn ontelbaar.
Ja ik deed ook bijna zoquote:
Nou zeg...hopelijk een grapje!?quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik deed ook bijna zo![]()
Maarrrrrrrrrrrrr ik moest wel rustig aan doen x1000 van iedereen. Jahaaaaaaaaa![]()
Mijn teamleider zei: weet je wel dat die pancreas of galblaas in het vliegtuig had kunnen ontploffen![]()
![]()
![]()
Ja ze heeft geen enkele medische achtergrond dus ik neem het maar met een korreltje zout.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou zeg...hopelijk een grapje!?![]()
“Rustig aan”...hóe dan. Van 10-12 lijkt mij een goed begin.
En dan met de auto? Kun je (gratis) parkeren daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wit melkglas, glimmend chroom onderstel en witte stoeltjes met rugleuning van houtkleur. Totaal anders.. Het is dus wel even wennen maar vind het goed geslaagd, zeker voor zo'n spontane actiequote:Op donderdag 25 juli 2019 17:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn Bluezz wanneer mensen zo begaan zijn met je, ik hoop (verwacht het wel) dat ze jou aan je jasje trekjen als jij doordraaft?
Mooie tafel Sunny (wat stond er eerst? Volgens mij ooit wel eens een foto gezien, maar mijn hersen zijn nu prut.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor B:Goeie tafel & stoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(die stoelen zitten goed
)
Voor B:En voor ons? ( B. liet mij echt schrikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Mooie tafel en kleuren.
Tip: haal de tafel een 2 -5 cm van de muur af. Komtie echt (nog) mooier uit 🤪
quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goeie tafel & stoelen(die stoelen zitten goed
)
Oh dat is mss wel een idee voor morgenavond!quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:38 schreef Kreator het volgende:
En ik ga straks pannenkoek eten in een restaurant. Ik weet niet waarom ik hier zo'n zin in heb, maar ik heb er onwijs zin in.
2cm staat ie er al af, meer is niet zo handig, zo groot is de doorloop niet en ik wil dat niet te veel vol zettenquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
En voor ons? ( B. liet mij echt schrikken)
Mooie tafel en kleuren.
Tip: haal de tafel een 2 -5 cm van de muur af. Komtie echt (nog) mooier uit 🤪
Voor B:Yup gezien op fb!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al de hele dag buiten, grotendeels rijdend in een auto zonder airco, andere deel op een motor. Mijn brein is vloeibaar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij dachten dat het wel een goed idee was om er even uit te gaan. Het is warm mensen. Echt heel warm.
Ok. Zag ik niet op de foto.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
2cm staat ie er al af, meer is niet zo handig, zo groot is de doorloop niet en ik wil dat niet te veel vol zettennu is het allemaal nog lekker ruim, hoewel deze tafel iets langer is dan de vorige. Past prima.
M’n ouders hebben ze ook, m’n pa is net zoquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Kreeg TAV er bijna niet meer uit in de winkel, en hij is de 'lastige' zitter van ons
Dus toen wist ik dat het goed was
Ja. Filmpje gezien.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:51 schreef AnneX het volgende:
@:Borisz...Daar gaat ze...https://mobile.twitter.co(...)/1154001869917872128
Filmpje in tweet.
Lidl Magnum Raspberry hierquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
En nu als toetje een Magnum Almond #viesdik
Wel
k&k pastasalade met pittige kip staat voor mequote:Op donderdag 25 juli 2019 18:44 schreef Lonaa het volgende:
k&k maaltijdsalade weggekaant. 31 graden in de woonkamer.
Ik koop altijd de kleintjesquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
En nu als toetje een Magnum Almond #viesdik
Wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Vind stiekem de Lidl-magnums lekkerder dan de echte..quote:
Wauw! Grondige post!quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:23 schreef Tele6 het volgende:
@:Bluezz goed gezondheidsnieuws
@:Kwakz0r gezellig dat je hier weer meepost
@:Kaatje1 suffe collega's heb je ook
@:Cat-astrophe hoe is het nou afgelopen met diegene die verdwaald was?
@:FranticDJ hoi!!!
@:Sunnythesun mooie tafel! Die stoelen zien er ook fijn uiten wat is het daar netjes. Is dat speciaal voor de foto of zijn jullie zo? Ik dacht eigenlijk dat het een tijdschriftfoto was of zo
39? *valt om*quote:
Hoe is het met je? Ging de reis naar de mannen en het blijven slapen daar goed? En jouw gevoel na het gesprek met je ouders?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:23 schreef Tele6 het volgende:
@:Bluezz goed gezondheidsnieuws
@:Kwakz0r gezellig dat je hier weer meepost
@:Kaatje1 suffe collega's heb je ook
@:Cat-astrophe hoe is het nou afgelopen met diegene die verdwaald was?
@:FranticDJ hoi!!!
@:Sunnythesun mooie tafel! Die stoelen zien er ook fijn uiten wat is het daar netjes. Is dat speciaal voor de foto of zijn jullie zo? Ik dacht eigenlijk dat het een tijdschriftfoto was of zo
Niet in huis, gelukkig. Toen ik in de auto stapte gaf hij dat aan, na een half uur rijden 39quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
39? *valt om*
Ik vind mijn 27 graden in huis al waaaarm.
Een van de katten niet. Die ligt weer lekker languit te grillen op de tegels
Hoe het met mij is: enigszins sufgepraat (vanmiddag drie gesprekken, vanavond met m'n tante gebeld) maar wel goed. Ik glim nog een beetje na van een fijne avond+nacht+ochtend met A en Bquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wauw! Grondige post!
Hoe is het met jou? Onderweg naar je meneren of op de terugweg? Ik weet niet meer wanneer je erover postte
De verdwaalde is nooit op komen dagen.
Ik houd het voor nu op een misverstand. Na tussentijds contact meende ik dat ze nog een poging ging wagen. Ik hoop dat zij daar anders over dacht, want drie uur later was er nog niemand en zou ze nu ergens verwelkt in een sloot liggen of zo
Boodschappen achtergelaten op de communicatiemiddelen die ik tot mijn beschikking had en maandag vervolg.
En dat ging allemaal goed? Reis en daar zijn (dat laatste zal geen probleem zijn, maar heen en weer reizen misschien)quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe het met mij is: enigszins sufgepraat (vanmiddag drie gesprekken, vanavond met m'n tante gebeld) maar wel goed. Ik glim nog een beetje na van een fijne avond+nacht+ochtend met A en B
Ik was gisteren eind van de middag naar ze op weg, en ben vanochtend weer gegaan
De reis en het slapen gingen prima. Enigszins gesmolten met 20 minuten in een bus zonder airco of zonwering, maar bij hen thuis (bovenin een flat) waaide het lekker koel doorquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Ging de reis naar de mannen en het blijven slapen daar goed? En jouw gevoel na het gesprek met je ouders?
Tja, niet slimme collega's, al kan ik het deze niet echt verwijten, hij zit meestal op een ander kantoor. Nu gaan ze met 14 mensen in een 10 p. vergaderzaal zitten![]()
Zo, in 3 dagen bijna alle reeksen van @:Sigme gelezen. Die wandelreis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik koop altijd de kleintjes
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
O, op die manier.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet in huis, gelukkig. Toen ik in de auto stapte gaf hij dat aan, na een half uur rijden 39
Heb geen auto meer, maar de mijne was toen hij stierf 23. Dat was ARKO ipv airco..quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O, op die manier.
Mijn auto dacht dat hij een wasmachine was. 40 graden
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De reis en het slapen gingen prima. Enigszins gesmolten met 20 minuten in een bus zonder airco of zonwering, maar bij hen thuis (bovenin een flat) waaide het lekker koel doorWe hebben het heel fijn gehad. Het was de eerste keer in bijna twee maanden dat ik weer was blijven slapen
We zijn heel vroeg gaan slapen, want B had de nacht ervoor twee uur moeten werken middenin de nacht, en ik heb bijna 11 uur geslapen
lekker midden tussen ze in
Gevoel na het gesprek van m'n ouders: ik hoop héél erg dat het wat opgeleverd heeft.Klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik had het geluk dat mijn eerste tweedehandsje al een (brakke) airco had.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb geen auto meer, maar de mijne was toen hij stierf 23. Dat was ARKO ipv airco..
Al deed de airco in de metro het vanmiddag ook niet (of kon de warmte niet aan)
Dat geloof ik gelijkquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had het geluk dat mijn eerste tweedehandsje al een (brakke) airco had.
En once you go airco, you never go back
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, gewrichten beginnen hier op te spelenquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik krijg het steeds warmer ipv koeler.. Luchtvochtigheid gestegen?
Naarquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, gewrichten beginnen hier op te spelen
Bedankt voor de reminder; ik moet nog een was uit de wasmachine halenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
O, op die manier.
Mijn auto dacht dat hij een wasmachine was. 40 graden
Dat zeebriesje was gisteren..quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Tele, ik lees veel wijsheid. Behalve dan 'lekker midden tussen hun in' - ik heb in mijn leven redelijk vaak met 2 andere mensen in 1 bed gelegen, maar nachten van +25 graden en 'lekker tussen in' is een contradictio in terminisTenzij airco misschien.
Net eten op. Lekker gekooktGrote garnalen met mango, paprika, komkommer, zelfgemaakte chilisaus en udonnoodles.
[..]
Bedankt voor de reminder; ik moet nog een was uit de wasmachine halen
@:golfer jaloers op het zeebriesjeHier doe ik nudistencamping chez Isa na. Jross is spelbreker en doet niet mee.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffelquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, gewrichten beginnen hier op te spelen
Briesje was gisteren.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:56 schreef Isabeau het volgende:
@:golfer jaloers op het zeebriesjeHier doe ik nudistencamping chez Isa na. Jross is spelbreker en doet niet mee.
Haha, en toch heb ik heerlijk gelegen daar. Wat helpt is dat A en B beide heel stil liggen in hun slaap en niet zo veel ruimte innemen. Driepersoonslepelen met dit weer was wel een ramp geworden, maar dat is het nietquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Tele, ik lees veel wijsheid. Behalve dan 'lekker midden tussen hun in' - ik heb in mijn leven redelijk vaak met 2 andere mensen in 1 bed gelegen, maar nachten van +25 graden en 'lekker tussen in' is een contradictio in terminisTenzij airco misschien.
Net eten op. Lekker gekooktGrote garnalen met mango, paprika, komkommer, zelfgemaakte chilisaus en udonnoodles.
[..]
Bedankt voor de reminder; ik moet nog een was uit de wasmachine halen
Ja heb hier gisteravond en vanavond ook weer een uur in de tuin gestaan. Heb mezelf ook even gesproeid op de miststand.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:36 schreef derLudolf het volgende:
Je ziet de planten hier opknappen na zo'n 15m³ water.
Wat neerkomt op ruim 10mm, oftewel, net niks. Zaterdag maar nog een keer.
Geen lid van vakbond. Ze zijn om 3 uur gestopt met werkenquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:01 schreef AnneX het volgende:
Ha Isa, de udonnoodlessalade hadden wij van de week ook
En de kaart bewaard vanwege de chilisaus. Très simple.
Hoe is het je neef vergaan? En is hij lid van de vakbond? vroeg ik in vorig topic ergens.
De ventilator in de slaapkamer verplaatst warme lucht.
Vive le velo schitterde door afwezigheid. Of zijn ze later alsnog begonnen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:16 schreef Sarabi het volgende:
Eerst even Vive le velo en avondetappe kijken en dan plonsen we ook nog even het bad in.
Zijn 22.15 begonnenquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vive le velo schitterde door afwezigheid. Of zijn ze later alsnog begonnen?
Wat leuk P!quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiNet thuis. Goed afscheid. Het cadeautje was een waardebon van de camerazaak verpakt in een surprise van diverse dozen waarbij de laatste samengebonden was met allerlei oude IT kabels :’) En dat geheel in een verhuisdoos
En nog veel collega’s die kwamen opdagen ondanks de warmte. En ik maar denken dat ik niet zo goed lag bij mensen
Warmtequote:
Leuk dat ze er een sinterklaassurprise van gemaakt hebben. Nu de waardebon in gedachten 10x uitgeven.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiNet thuis. Goed afscheid. Het cadeautje was een waardebon van de camerazaak verpakt in een surprise van diverse dozen waarbij de laatste samengebonden was met allerlei oude IT kabels :’) En dat geheel in een verhuisdoos
En nog veel collega’s die kwamen opdagen ondanks de warmte. En ik maar denken dat ik niet zo goed lag bij mensen
Thanksquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat leuk P!
Je zelfbeeld klopt niet
Mooi afscheid. Maandag beginnen?
quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Leukquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Dat idee heb ik altijd gehad. Ondanks dat het tegendeel vaak genoeg bewezen is. Blijft hangen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Leuk dat ze er een sinterklaassurprise van gemaakt hebben. Nu de waardebon in gedachten 10x uitgeven.
Waarom zou jij niet goed liggen bij mensen? Of ben jij een boeman op het werk?
Denk het wel. Heb nu nog contact met collega’s van twee werkgevers geledenquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Fijne dag dus, PDenk je dat je nog contact houdt met sommige collega's? Ik vind het zo jammer dat het meestal toch verwatert, ik had wel graag contact willen houden met sommige mensen.
Stil staan en veel water. En parasollenquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Hoe heb je de hitte overleefd?
Ja, dat is leukquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
Denk het wel. Heb nu nog contact met collega’s van twee werkgevers geleden
Bij mij was tip nr één om meer water te drinken. Zoethout en drop werken maar kort. Zorgen dat je regelmatig wat drinkt vond de huisarts een beter plan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Warmte
Ik zit hier ff te searchen op wat je kan doen aan lage bloeddruk. Al sinds het ziekenhuis is ie soms echt extreem laag.
Zoute bouillon maar maken, drop, zoethoutthee en mss kelptabletten.. maar dat jodium gehalte schrikt me af omdat ik niks heb aan mijn schildklier.
B12 en foliumzuur krijg ik volgens mijn berekeningen genoeg binnen al kan ik dat wel eens laten prikken. Gedoetje.
Leuk!quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Doe ik ook al. Veeeel water idd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Bij mij was tip nr één om meer water te drinken. Zoethout en drop werken maar kort. Zorgen dat je regelmatig wat drinkt vond de huisarts een beter plan.
Nu ben ik nog steeds vaak een Bambi als ik net overeind gekomen ben, maar ja, het zal maar. Beter te laag dan te hoog
Mooi.. dan is het er de rest van het weekend niet.. Ik kom even " buurten" ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal sterkte nog vandaag!Let me see you stripped down to the bone
Ja, die steekt mij nog eens naar de kroon, qua blij. En dat zegt watquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:01 schreef kwakz0r het volgende:
Ha Mini dat stormpje heb ik ook gemerkt ja! Het gordijn waaide ineens om mn hoofd
Niet zomaar wind, praktisch een tornado!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Jullie hadden wind? Wat fijn!! Was hier ook wel welkom geweest.
Vanmiddag trekken we richting kust. Kijken of het daar aangenamer is.![]()
Niet naar zee hoor, blech, weekendje Alkmaar..
quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:47 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Maar eens uit bed.. voordat de pakjes meneer komt en ik onder de douche sta..
Arnhem heeft dat ook niet meegekregen. Af en toe zie ik nu wel een boom bewegen, maar raak er nog niet echt van onder de indrukquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:23 schreef fietsie het volgende:
Welke wind? Ik heb echt helemaal niets meegekregen van wind, onweer of enige andere vorm van potentiële verkoeling
De internetverbinding testen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
En het is idd wel raar zo. Alles is opgeruimd. En leeg. Inclusief de inbox. En ik moet nog tot 16:30 of zo
Lees het weerbericht, fietske. We wonen in Noord Nederland. We gaan ook dit weekend geen verkoeling krijgen, het Zuiden wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:23 schreef fietsie het volgende:
Welke wind? Ik heb echt helemaal niets meegekregen van wind, onweer of enige andere vorm van potentiële verkoeling
Ook gek na je afscheid gister, nóg een dag.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
En het is idd wel raar zo. Alles is opgeruimd. En leeg. Inclusief de inbox. En ik moet nog tot 16:30 of zo
Ja da's best bummer, want ik heb zondag dus een verjaardag in Zuid-Holland die eigenlijk buiten zou plaatsvinden. Maar waarbij nu het risico bestaat dat er een berg mensen -in- ene huis gepropt gaan worden....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lees het weerbericht, fietske. We wonen in Noord Nederland. We gaan ook dit weekend geen verkoeling krijgen, het Zuiden wel.
Hier ook niet, helaas.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Arnhem heeft dat ook niet meegekregen. Af en toe zie ik nu wel een boom bewegen, maar raak er nog niet echt van onder de indruk
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
De internetverbinding testen?
Performance test, load test, de antivirus testen, dat soort dingen?
Ja. Kwam zo uitquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook gek na je afscheid gister, nóg een dag.
Zondag het ook bij jullie <30, dat lijkt me na deze dagen een prima temperatuur om buiten te zittenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja da's best bummer, want ik heb zondag dus een verjaardag in Zuid-Holland die eigenlijk buiten zou plaatsvinden. Maar waarbij nu het risico bestaat dat er een berg mensen -in- ene huis gepropt gaan worden....
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 05:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mooi.. dan is het er de rest van het weekend niet.. Ik kom even " buurten" ..Ver uit de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier op kantoor is het nu 26 gr. Op zich wel te doen als je rustig achter je bureau zit. Maar opstaan, rondlopen, etc. dan vliegt het aan als je weer gaat zittenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:36 schreef Aure het volgende:
Gister met mijn Surinaams-Chinese collega gekookt op werkwas natuurlijk veel te veel, dus nu heb ik bruine bonen met rijst als vroege lunch
Heb het wel maar verwarmd tot lauwwarm, want anders vind ik het te warm om te etenhet is hier echt een sauna, maar buiten op het balkon is het ook niet lekker meer
Ons kantoor is echt niet te doen.. Heb nu net thuis op het balkon gewerkt, maar dat is nu ook te warm. Zit nu in de huiskamer in dubio of ik naar een flex werkplek met airco ga, of een middag vrij neemquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het nu 26 gr. Op zich wel te doen als je rustig achter je bureau zit. Maar opstaan, rondlopen, etc. dan vliegt het aan als je weer gaat zitten
Zaterdag en zondag.. 26 graden en regenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lees het weerbericht, fietske. We wonen in Noord Nederland. We gaan ook dit weekend geen verkoeling krijgen, het Zuiden wel.
Balkon was om 7 uur nog 28 graden, zonder zon. Wil niet weten wat het daar nu is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Ons kantoor is echt niet te doen.. Heb nu net thuis op het balkon gewerkt, maar dat is nu ook te warm. Zit nu in de huiskamer in dubio of ik naar een flex werkplek met airco ga, of een middag vrij neem
Oef, da's heul heetquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:44 schreef Uhmmpie het volgende:
Weer terug van vakantie trouwens
Maar nog steeds te warm om te bewegen.
34.1 in huis.
Valt me ergens nog mee.
Dochterlief is in de weer met een natte doek en kattenoren en -pootjes.
Jup.. balkondeur open nu en er waait daadwerkelijk koelere lucht naar binnen.quote:
Gisteravond en vanochtend lagen die 2 van mij dicht tegen elkaar aan in een mandjequote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb hier ook 2 liquid cats, terwijl ze zich normaal inderdaad best prima houden.
Interessant. Mijn banenplant doet dat inderdaad ook, maar ik wist helemaal niet waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:51 schreef broccolitaart het volgende:
@:fietsie Druppels aan vingerplant is waarschijnlijk guttatie:
https://www.mamabotanica.nl/blog/een-huilende-plant
Dit is echt iets dat prima zelfs een paar maanden uitgesteld kan worden lijkt me.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:50 schreef Puala het volgende:
Er staat bij het pand hiernaast iemand de gevel schoon te maken. Op een hoogwerker. Ik vind het echt gek dat dit soort werkzaamheden niet uitgesteld kunnen worden tot het iets beter werk-weer is.
Ik zie net de auto staan en google wijst uit dat het een zzp-er is, dus die zal er zelf voor kiezen denk ik..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is echt iets dat prima zelfs een paar maanden uitgesteld kan worden lijkt me.
Ja, meestal wel bij dat soort bedrijven. Ik kan me wel voorstellen dat je je verplicht voelt naar een klant. Misschien wil hij met vakantiequote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zie net de auto staan en google wijst uit dat het een zzp-er is, dus die zal er zelf voor kiezen denk ik..
Plantsoenendienst begint hier om 5u en stopt om 10u met werken. Goed geregeldquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:50 schreef Puala het volgende:
Er staat bij het pand hiernaast iemand de gevel schoon te maken. Op een hoogwerker. Ik vind het echt gek dat dit soort werkzaamheden niet uitgesteld kunnen worden tot het iets beter werk-weer is.
Och!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:59 schreef Aure het volgende:
Ik vond wel een dood uitgedroogd meeuwenkuiken op het balkon aan de voorkant. Waarschijnlijk door de hitte uit het nest gesprongen
Bomen doen het ook, maar daar heeft het een heel belangrijke functie. De vaten waardoor ze water vervoeren klappen regelmatig dicht, en 's nachts, wanneer de worteldruk verhoogd is, duwen de bomen ze weer open. Voor een plant is dat minder belangrijk, want die kan makkelijker nieuwe vaten aanleggen. In de stam van een boom lukt dat niet zomaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:51 schreef broccolitaart het volgende:
Feestje organiseren met dit weerStraks met fiets naar supermarkt.
Wel goed geslapen
@:fietsie Druppels aan vingerplant is waarschijnlijk guttatie:
https://www.mamabotanica.nl/blog/een-huilende-plant
Oef....mocht je ergens onderweg koel willen douchen, laat maar weten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:09 schreef mjan het volgende:
Straks maar weer motorpak aan en helm op en het halve land doorcrossen
Wat eten jullie vanavond? Ik overleef al een paar dagen op kaascroissantjes van de Lidl, maar wellicht heb ik iets substantiëlers nodig.
Waarom toch?!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:09 schreef mjan het volgende:
Straks maar weer motorpak aan en helm op en het halve land doorcrossen
Wát?!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:11 schreef Tele6 het volgende:
We hebben net tamponhockey gespeeld bij psychomotorische therapie
Wil ik weten wat tamponhockey isquote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:11 schreef Tele6 het volgende:
We hebben net tamponhockey gespeeld bij psychomotorische therapie, en nu zijn al m'n kleren doorweekt van het zweet![]()
Het was wel leuk.
Neem een wattenstaafje, uitvergroot zodat de stok ongeveer een meter lang is en maar één wattenbol van een cm of 15. Neem een bal. Gebruik de stok om de bal te verplaatsen, je mag de bal niet raken met je lichaam.quote:
Dat bleek dus een jonge vrouw te zijn die dat deed. En die stonk enorm naar zweet. Die gore lucht hangt nu zowat in het hele huis. Alles even tegenover elkaar open en, ondanks de hitte, doorluchten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Wachten op combiketel schoonmaak en onderhoud.
Gebruikte?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:11 schreef Tele6 het volgende:
We hebben net tamponhockey gespeeld bij psychomotorische therapie, en nu zijn al m'n kleren doorweekt van het zweet![]()
Het was wel leuk.
Interessant. Klappen ze dicht door droogte, of is er een andere oorzaak?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Bomen doen het ook, maar daar heeft het een heel belangrijke functie. De vaten waardoor ze water vervoeren klappen regelmatig dicht, en 's nachts, wanneer de worteldruk verhoogd is, duwen de bomen ze weer open. Voor een plant is dat minder belangrijk, want die kan makkelijker nieuwe vaten aanleggen. In de stam van een boom lukt dat niet zomaar.
Ik vind het een erg mooi fenomeen
Wat interessant. Leuk, weer iets geleerdquote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Bomen doen het ook, maar daar heeft het een heel belangrijke functie. De vaten waardoor ze water vervoeren klappen regelmatig dicht, en 's nachts, wanneer de worteldruk verhoogd is, duwen de bomen ze weer open. Voor een plant is dat minder belangrijk, want die kan makkelijker nieuwe vaten aanleggen. In de stam van een boom lukt dat niet zomaar.
Ik vind het een erg mooi fenomeen
Bij jou kom ik precies niet in de buurtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oef....mocht je ergens onderweg koel willen douchen, laat maar weten.
Bietensalade staat ijskoud te worden in de koelkast en daar een vega schijf van het een of ander bij (kennis die geen kaas lust had die gekocht, werd naar mij doorgeschoven)
Motortje gekochtquote:
Wat voorquote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:23 schreef mjan het volgende:
[..]
[..]
Motortje gekochtGisteren was het al te laat om over te schrijven, dus vandaag weer terug.
Post vanavond wel in het motortopic; wil hem eerst hier hebben staan voordat ik echt enthousiast durf te doen.quote:
Wat een strafquote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:12 schreef Aure het volgende:
Vanavond de andere leftovers van gisteren. Dus nog meer Surinaamse bruine bonen én babi ketjap
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:25 schreef mjan het volgende:
[..]
Post vanavond wel in het motortopic; wil hem eerst hier hebben staan voordat ik echt enthousiast durf te doen.
Die vaten zijn superdun, zodat er capillaire werking is (de oppervlaktespanning van het water trekt het water tegen de zwaartekracht in, als ik het goed onthouden heb). Daar hoeft maar een klein luchtbelletje in te komen of de capillaire werking doet het niet meer, en het vat "klapt dicht". De enige manier om dat op te lossen is door met heel hoge druk er water doorheen te duwen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:16 schreef mjan het volgende:
[..]
Interessant. Klappen ze dicht door droogte, of is er een andere oorzaak?
Galblaasvoetbalquote:
Maar door jouw warme inborst zal dat snel stijgenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:32 schreef golfer het volgende:
In mijn kassahuisje zonder airco is het toch nog maar 28 graden.
Oh joy, zo te zien aan de bomen buiten mag ik daar zo tegenin fietsenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben net buiten geweest en het was ok-ish. Minder extreem warm met een smerig warme wind. Het is iets.
Mja, niet echt ideaal.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh joy, zo te zien aan de bomen buiten mag ik daar zo tegenin fietsen
Onze apotheek stuurt een mailtje of (en da's nieuw) een smsje dat je het in een soort automatiek kan ophalen. Maar mijn medicatie is de laatste tijd steeds aangepast dus hadden apotheker en ik besloten het een paar maanden alleen via de mail te doen (dus bij de apotheek ophalen), alleen stuurt het systeem mij steeds smsjesquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mja, niet echt ideaal.
Ik heb net mazzel gehad. Ik heb altijd een voorraad van een aantal maanden van al mijn medicatie. En ineens had ik nog maar genoeg tot morgen van iets. Het was op bij de apotheek maar gelukkig had een apotheek in een ander dorp nog een doosje. Het is echt niets voor mij, zo'n close call.
Zo'n automaat is hier nog niet. Maar ik heb wel sinds kort een login bij de huisarts zodat ik herhaalrecepten kan aanvragen. Maar die is weer met vakantie. Je zou denken dat je bij een praktijk met meerdere artsen altijd een aanwezige arts hebt maar ze gaan gezellig tegelijk op vakantie.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Onze apotheek stuurt een mailtje of (en da's nieuw) een smsje dat je het in een soort automatiek kan ophalen. Maar mijn medicatie is de laatste tijd steeds aangepast dus hadden apotheker en ik besloten het een paar maanden alleen via de mail te doen (dus bij de apotheek ophalen), alleen stuurt het systeem mij steeds smsjes
Dat is wel bijzonder.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo'n automaat is hier nog niet. Maar ik heb wel sinds kort een login bij de huisarts zodat ik herhaalrecepten kan aanvragen. Maar die is weer met vakantie. Je zou denken dat je bij een praktijk met meerdere artsen altijd een aanwezige arts hebt maar ze gaan gezellig tegelijk op vakantie.
Oh, dank voor de heads up, we gaan dit weekend naar Rotterdam dus handig om te wetenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:20 schreef Aure het volgende:
Gelukkig goed afgelopen Lucky
Hier is morgen zomercarnavalellende in de straat. Denk dat we het huis ontvluchten, heb er dit jaar niet zo'n zin in. Hoewel het misschien wel leuk is voor Jip bedenk ik me nu
Ik vond die van ons veelste vrolijk met zijn 'lekker weertje he mevrouw'quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:15 schreef Clubsoda het volgende:
Pakketbezorger opgelapt met ijs en glas water. Het zweet droop van hem af, arme man. Daarna moest ie op een holletje weer door, ik vind het wel tamelijk bizar wat een werkdruk ze ervaren en al helemaal met dit weer.
Partayquote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
It’s done, mensen!Ben 16:15 het pand uitgelopen
Nu lunch bij de Bram. De snackbar waar we normaal bestellen was kaput en ik had niks bij me :’)
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
Nu lunch bij de Bram. De snackbar waar we normaal bestellen was kaput en ik had niks bij me :’)
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:18 schreef FranticDJ het volgende:
Bank gekocht
Ideaal, geen hond te bekennen in de airco gekoelde meubelmakerMooi, ook deze opstelling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |