tencent is toch gewoon chineese overheid met een ander naampje?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Switch naar China via Tencent. Zij verzorgen o.a. vertalingen en distributie. Betalen kan o.a. via WeChat.
#roadto200million
Volgens mij niet aangezien de overheid regelmatig moeilijk doet over games die Tencent uitbrengt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
tencent is toch gewoon chineese overheid met een ander naampje?
Doe nu Mario Kart op de Wii & 64quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
In dat geval: ja, want het is de enige console waar die games op te vinden zijn (huidige generatie)
Dat zit bij alle grote Chinese bedrijven wel een beetje verweven. De board moet CCPers hebben. Je wordt niet groot als je niet naar de pijpen van de CCP danst. Maar verder is het een redelijk commercieel bedrijf.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
tencent is toch gewoon chineese overheid met een ander naampje?
Daarom zeg ik 'huidige generatie'quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:08 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Doe nu Mario Kart op de Wii & 64
Noem je mij nou oud?quote:
Jammer ditquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
huidige generatie consoles...
ow shit... hoe lul ik me hier nou uit?
Ik weet niet zo goed wat ik van die game moet vinden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de eShop
Disgaea 5 Complete
−67% ¤ 19,79 ¤ 59,99
De aanbieding eindigt op 9 augustus 2019 om 23:59 uur
Ik mis nog altijd deze controllers ( en de virtual console die erbij hoort)quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Met de modulaire bouw van de Switch had ik eigenlijk wel verwacht dat Nintendo zelf met een soort Joycon Pro zou komen. Ietwat verminderde draagbaarheid op reis in ruil voor meer comfortabele grip.
Holy fuck, een Cube emulator, I can only get so erect.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mis nog altijd deze controllers ( en de virtual console die erbij hoort)
[ afbeelding ]
Jammer dat er van die geruchten over een Gamecube VC nooit veel is gekomen. Ik zou best Mario Sunshine willen spelen zo.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik ook nog over zitten twijfelen, toch niet gedaan omdat ik toch wel aardig wat klachten las waarbij joy cons beschadigd raakten door die grip. Al schijnt dat inmiddels weer gefixt te zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:24 schreef Q. het volgende:
Ik heb de Satisfye Pro Gaming Grip, geweldig ding.Kan niet meer handheld zonder spelen. Ook case er bij zodat hij met grip en al in de case past.
[ afbeelding ]
Het lijkt een minder groot probleem te zijn met de grijze joycons die ik primair gebruik. Vind het ook niet zo'n hele grote ramp eigenlijk.quote:
Wauw!!!! HEBBENquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als ik er plaatjes van zie weet ik dat heel goed. Een ongelooflijk kutte japanse ADHD game
Had altijd gelezen dat het heeeel veel grinden was, daarom nooit aan begonnenquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Maar volgens mij als RPG wel heel tof. Ik twijfel daarom
Het is een weeb turn based strategy serie die om eindeloos grinden draait.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Had altijd gelezen dat het heeeel veel grinden was, daarom nooit aan begonnen
Iemand ervaring met de game?
Goeie vraag. Bij mij is Felix thief geworden, vanavond ga ik dit eens proberen en kijken of ik eruit komquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:32 schreef verbijstering het volgende:
Even een vraag over Fire Emblem - Three houses.
Ik heb het personage "Ashe" en die zou kisten moeten kunnen openen zonder sleutels maar ik krijg het niet voor elkaar. Terwijl het me met sleutels wel lukt. Wat moet ik doen / doe ik fout?
Of beter: Hoe gebruik ik die skill?
Ik durf er ook niet aan te beginnen. Heb geen tijd voor een game van honderden uren en de demo trok me ook niet echt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Misschien wachten op dq xi?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Idd zodra een student thief is kan ie kistjes openen wanneer deze ernaast staat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goeie vraag. Bij mij is Felix thief geworden, vanavond ga ik dit eens proberen en kijken of ik eruit kom
D00D! Het kan grinden zijn, maar vooral dat stapelen van teams etc is gewoonweg funny. Kan niet wachten op D6, maar ze zijn nu aan de remasters/remakes geloof ik. Dus dat gaat nog wel even duren.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Had altijd gelezen dat het heeeel veel grinden was, daarom nooit aan begonnen
Iemand ervaring met de game?
Ik dacht dat hij al meteen die skill had eigenlijk. Als enige zonder thief te zijn. Ik heb de tijd niet om het te checken, hopelijk vanavond even rekruten, mijn charm en lance zouden hoog genoeg moeten zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd zodra een student thief is kan ie kistjes openen wanneer deze ernaast staat.
Dank voor de tip!quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de eShop
Disgaea 5 Complete
−67% ¤ 19,79 ¤ 59,99
De aanbieding eindigt op 9 augustus 2019 om 23:59 uur
Die ga ik sowieso halen ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 06:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Misschien wachten op dq xi?
Komt blijkbaar eerst een demo van
Klopt. M'n broertje heeft hem op de PS4, die is erg positief. De Switch-versie lijkt nog meer genotquote:
Ik zou in eerste instantie de PS4 versie lenen van mijn schoonzus, maar toen las ik dat de switch versie veel uitgebreider gaat zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. M'n broertje heeft hem op de PS4, die is erg positief. De Switch-versie lijkt nog meer genot
Klopt en je kan switchen naar 8 of 16 bit zag ik vluchtig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zou in eerste instantie de PS4 versie lenen van mijn schoonzus, maar toen las ik dat de switch versie veel uitgebreider gaat zijn.
Haha ja, ik heb mijzelf ook zo min mogelijk gespoildquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt en je kan switchen naar 8 of 16 bit zag ik vluchtig.
Maar bij dat soort games weet ik na 2 minuten dat ze wil hebben en dan ontwijk ik daarna zo veel mogelijk beelden
twitter:Wario64 twitterde op dinsdag 06-08-2019 om 17:01:42Grandia HD Collection coming to Nintendo Switch (eShop) next week https://t.co/esrb8K8WHf reageer retweet
Ik vind 't een van de beste games ever, eigenlijk. Niet perfect, maar wel zo ontzettend goed op gebied van gameplay, verhaal, muziek en visuals.. Voelt ook mega gepolijst aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:37 schreef Rijst het volgende:
Heb mijn Switch nu iets langer dan een jaar. Had BOTW toen gelijk erbij gekocht. Heb het nooit uitgespeeld.
Deze week had ik eindelijk tijd en was weer begonnen. Dit is by far de beste Switch game. Heb de afgelopen 4 dagen non stop lopen spelen. Alle memories+divine beasts unlocked. En na 70 shrines vond ik het wel tijd om naar Ganon te gaan.
Nu na het verslaan van Ganon vind ik het wel jammer dat je niet meer verder kan spelen.
Hoezo kun je niet verder spelen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:37 schreef Rijst het volgende:
Heb mijn Switch nu iets langer dan een jaar. Had BOTW toen gelijk erbij gekocht. Heb het nooit uitgespeeld.
Deze week had ik eindelijk tijd en was weer begonnen. Dit is by far de beste Switch game. Heb de afgelopen 4 dagen non stop lopen spelen. Alle memories+divine beasts unlocked. En na 70 shrines vond ik het wel tijd om naar Ganon te gaan.
Nu na het verslaan van Ganon vind ik het wel jammer dat je niet meer verder kan spelen.
Nog wat tekstuele uitlegquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
4Gamer.net released new Dragon Quest XI S screenshots today.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:-Players can change character equipment to costume looks without altering attack and defense stats, unlike the PlayStation 4 & PC versions which required the player to equip certain armor combinations. This is also applicable in No Equippable Armor challenge.
-You can gain some EXP from riding over enemies while on your horse or some other monsters. There are also more rideable monsters and you can also call them through a menu.
-Great Sabrecat: Can move at high speed, can roar to lure nearby enemies so that you can blow them all at once. When riding this, the BGM will change to Great Plain March from Dragon Quest VIII.
-Slime Knight: Can use sword as a field attack to beat enemies
-Ice Golem: Can hit the ground to beat enemies or destroy obstacles
-Iron Maiden: Enemies won't notice you, and touching them won't trigger battles either.
-Wolf Dragon/Legend Wolf: Can fly and blow away large enemies. They can be ridden after obtaining a certain fashion equipment
-Convenience Menu: Opened with + button, contains useful features such as calling the horse or setting up the blacksmith set
Ook niet mijn smaak, eerlijk gezegd. Wie weet compenseert de gameplay.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:31 schreef Tailless het volgende:
Waarom beeft dragon quest zo een lelijke artstyle
een idee vind het character in smash zo niet passen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook niet mijn smaak, eerlijk gezegd. Wie weet compenseert de gameplay.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:29 schreef Elan het volgende:
Ook m'n Switch maar weer even gepakt gisteren. New Super Mario is echt een verademing tov Odyssey
watquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:29 schreef Elan het volgende:
Ook m'n Switch maar weer even gepakt gisteren. New Super Mario is echt een verademing tov Odyssey
Super Mario Maker 2 is een verademing vergeleken met New Mario Bros U Deluxe.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:29 schreef Elan het volgende:
@GGMM en ik vinden dit héél raar.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Super Mario Maker 2 is een verademing op New Mario Bros U Deluxe.
Ik vind Odyssey ook niet zo heel goed
Dat is m'n volgende projectjequote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Super Mario Maker 2 is een verademing op New Mario Bros U Deluxe.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Welke 2 zijn beter dan? Die ken ik misschien niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario U is de beste New Mario ooit. Odyssey is slechts de derde 3D Mario ooit.
Dus. Mario U > Mario Odyssey.
Odyssey is leuk maar ik heb betere en leukere 3D Mario’s gespeeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:51 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
Ga je mond spoelen.
New Super Mario Bros U is wel matig idd.
64 en Galaxy 2quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:06 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Welke 2 zijn beter dan? Die ken ik misschien niet.
Wow..quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario U is de beste New Mario ooit. Odyssey is slechts de derde 3D Mario ooit.
Dus. Mario U > Mario Odyssey.
Nummer drie op mijn remaster wishlist na Eternal Darkness en Paper Mario TTYD.quote:
Galaxy 2 daar kan ik inkomen.quote:
Ik bekijk het ook in historische context. Wat 64 voor elkaar kreeg gaat niet meer lukken. Zelfs VR niet. Het was zo'n stap voorwaarts op zowel grafisch als gameplay vlak dat Mario 64 voor mij, waarschijnlijk, altijd de ultieme 3D Mario blijven.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:23 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Galaxy 2 daar kan ik inkomen.
Maar Mario 64, waarbij Bowser niet je grootste vijand is, maar de camera, nee.
Toen een geweldige game, maar nu langs alle kanten ingehaald.
Galaxy 2 zit zeker in de top 5 games ever voor mijquote:
Dat bedoel ik ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bekijk het ook in historische context. Wat 64 voor elkaar kreeg gaat niet meer lukken. Zelfs VR niet. Het was zo'n stap voorwaarts op zowel grafisch als gameplay vlak dat Mario 64 voor mij, waarschijnlijk, altijd de ultieme 3D Mario blijven.
Wel geprobeerd op de gc maar snel verkocht.quote:
Geen party?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wel geprobeerd op de gc maar snel verkocht.
Deed liever dash en melee
Wind waker/Ocarina of Time blijft de perfecte combopack ooit qua Zelda![]()
Mooi was die inderdaad. Zo heb ik Ocarina ook gespeeld, nooit een N64 gehad.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:36 schreef Joosie200 het volgende:
Wind waker/Ocarina of Time blijft de perfecte combopack ooit qua Zelda
Had wel een gbc maar de snes en N64 niet, daarvoor was ik gelukkig met wat klasgenootjes. Even langs fietsen en gamen maar.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mooi was die inderdaad. Zo heb ik Ocarina ook gespeeld, nooit een N64 gehad.
Heerlijke game inderdaad. Moet hem eigenlijk ook weer eens oppakken, maar was vastgelopen in een onweersbui. Geen plek om te schuilen en wordt steeds geraakt door de bliksem doordat ik daar nog geen bescherming voor hebquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:37 schreef Rijst het volgende:
Al je kleren uit doen en houten wapens/schilden gebruiken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heerlijke game inderdaad. Moet hem eigenlijk ook weer eens oppakken, maar was vastgelopen in een onweersbui. Geen plek om te schuilen en wordt steeds geraakt door de bliksem doordat ik daar nog geen bescherming voor heb.
Thanks!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Al je kleren uit doen en houten wapens/schilden gebruiken.
Of kleren die geen metaal bevatten. Kan je makkelijk testen wat wel en niet gevoelig is voor onweer.
In het menu kan je zien welke gear vatbaar is voor bliksem tijdens onweer (flitsende bolletjes)quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Thanks!(Geniaal uitgedacht ook weer zulke “details”)
Vond hem qua gameplay niet zo, maar het zag er op de Gamecube wel geweldig uit. Maar goed, vind mario 64 ook niets. En mijn favo Mario games zijn de snes remakes van Mario Bros 1 en Super Mario Bros 3.quote:
Waar dan? En waar zie je de 'set bonussen'? Ik heb meerdere sets, Zora, Soldier en Climbing maar zie nergens de voordelen als je de hele set draagt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:33 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
In het menu kan je zien welke gear vatbaar is voor bliksem tijdens onweer (flitsende bolletjes)
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Waar dan? En waar zie je de 'set bonussen'? Ik heb meerdere sets, Zora, Soldier en Climbing maar zie nergens de voordelen als je de hele set draagt.
Die Great Fairy bij Kakariko Village zegt steeds dat je bonussen krijgt door het dragen van volledig sets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |