Ik vind 't een van de beste games ever, eigenlijk. Niet perfect, maar wel zo ontzettend goed op gebied van gameplay, verhaal, muziek en visuals.. Voelt ook mega gepolijst aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:37 schreef Rijst het volgende:
Heb mijn Switch nu iets langer dan een jaar. Had BOTW toen gelijk erbij gekocht. Heb het nooit uitgespeeld.
Deze week had ik eindelijk tijd en was weer begonnen. Dit is by far de beste Switch game. Heb de afgelopen 4 dagen non stop lopen spelen. Alle memories+divine beasts unlocked. En na 70 shrines vond ik het wel tijd om naar Ganon te gaan.
Nu na het verslaan van Ganon vind ik het wel jammer dat je niet meer verder kan spelen.
Hoezo kun je niet verder spelen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:37 schreef Rijst het volgende:
Heb mijn Switch nu iets langer dan een jaar. Had BOTW toen gelijk erbij gekocht. Heb het nooit uitgespeeld.
Deze week had ik eindelijk tijd en was weer begonnen. Dit is by far de beste Switch game. Heb de afgelopen 4 dagen non stop lopen spelen. Alle memories+divine beasts unlocked. En na 70 shrines vond ik het wel tijd om naar Ganon te gaan.
Nu na het verslaan van Ganon vind ik het wel jammer dat je niet meer verder kan spelen.
Nog wat tekstuele uitlegquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
4Gamer.net released new Dragon Quest XI S screenshots today.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:-Players can change character equipment to costume looks without altering attack and defense stats, unlike the PlayStation 4 & PC versions which required the player to equip certain armor combinations. This is also applicable in No Equippable Armor challenge.
-You can gain some EXP from riding over enemies while on your horse or some other monsters. There are also more rideable monsters and you can also call them through a menu.
-Great Sabrecat: Can move at high speed, can roar to lure nearby enemies so that you can blow them all at once. When riding this, the BGM will change to Great Plain March from Dragon Quest VIII.
-Slime Knight: Can use sword as a field attack to beat enemies
-Ice Golem: Can hit the ground to beat enemies or destroy obstacles
-Iron Maiden: Enemies won't notice you, and touching them won't trigger battles either.
-Wolf Dragon/Legend Wolf: Can fly and blow away large enemies. They can be ridden after obtaining a certain fashion equipment
-Convenience Menu: Opened with + button, contains useful features such as calling the horse or setting up the blacksmith set
Ook niet mijn smaak, eerlijk gezegd. Wie weet compenseert de gameplay.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:31 schreef Tailless het volgende:
Waarom beeft dragon quest zo een lelijke artstyle
een idee vind het character in smash zo niet passen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook niet mijn smaak, eerlijk gezegd. Wie weet compenseert de gameplay.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:29 schreef Elan het volgende:
Ook m'n Switch maar weer even gepakt gisteren. New Super Mario is echt een verademing tov Odyssey
watquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:29 schreef Elan het volgende:
Ook m'n Switch maar weer even gepakt gisteren. New Super Mario is echt een verademing tov Odyssey
Super Mario Maker 2 is een verademing vergeleken met New Mario Bros U Deluxe.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:29 schreef Elan het volgende:
@GGMM en ik vinden dit hl raar.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Super Mario Maker 2 is een verademing op New Mario Bros U Deluxe.
Ik vind Odyssey ook niet zo heel goed
Dat is m'n volgende projectjequote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Super Mario Maker 2 is een verademing op New Mario Bros U Deluxe.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Welke 2 zijn beter dan? Die ken ik misschien niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario U is de beste New Mario ooit. Odyssey is slechts de derde 3D Mario ooit.
Dus. Mario U > Mario Odyssey.
Odyssey is leuk maar ik heb betere en leukere 3D Mario’s gespeeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:51 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
Ga je mond spoelen.
New Super Mario Bros U is wel matig idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |