Zonnen ook niet?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:23 schreef Chia het volgende: [..] Topless zonnen/zwemmen is in veel zwembaden ook niet toegestaan. Alleen met mannentepels mag dat.
Weet niet of het overal concreet in de huisregels vermeld staat. Hier iig welquote:
https://caribabad.nl/algemene-informatie/huisregels/quote:Topless zonnen is niet toegestaan in het zwembad en op de zonneweide.
https://www.dewaterlelieaalsmeer.nl/huisregelsquote:Topless zonnen op het buitenterrein is toegestaan. Bij verplaatsen over het terrein dient u badkleding te dragen, ook aan en in het bad
Popcorntwitter:hendrikotten3 twitterde op woensdag 24-07-2019 om 20:55:48Ontving zojuist van Baudet en Rooken brief waarin mijn FVD-lidmaatschap wordt opgezegd. Volgens de beproefde #methodebaudet wordt mij deze keer "fraude" in de schoenen geschoven om politiek af te rekenen. Sta volledig achter het gevoerde beleid, dit is smaad! Blijf gewoon lid EK. reageer retweet
POL is een paar deurtjes verderop, het gaat nu over elementaire zakenquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:30 schreef Fascination het volgende:
Popcorntwitter:hendrikotten3 twitterde op woensdag 24-07-2019 om 20:55:48Ontving zojuist van Baudet en Rooken brief waarin mijn FVD-lidmaatschap wordt opgezegd. Volgens de beproefde #methodebaudet wordt mij deze keer "fraude" in de schoenen geschoven om politiek af te rekenen. Sta volledig achter het gevoerde beleid, dit is smaad! Blijf gewoon lid EK. reageer retweet
Nachtzwemmen of zo? Overdag zie ik dat niet gebeuren. De jeugd is veel te preuts.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:31 schreef MCH het volgende:
Ik was vorig jaar in Oost Duitsland aan de kust op vakantie en daar stond op een gegeven moment op de voorpagina van de regionale krant dat naaktbaden onder jongeren populairder dan ooit is
Daar niet dus, heb ook nog ff de proef op de som genomenquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nachtzwemmen of zo? Overdag zie ik dat niet gebeuren. De jeugd is veel te preuts.
Stoer zegquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar niet dus, heb ook nog ff de proef op de som genomen
Wat heb je aan?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Godverdomme wat is dit voor een gespeelde gayscene.
Ga zelf koken danquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:11 schreef MCH het volgende:
De buren zijn weer met lekkere geuren aan het koken![]()
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Op dit tijdstipquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:11 schreef MCH het volgende:
De buren zijn weer met lekkere geuren aan het koken![]()
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wat is er mis met lekker koken?quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik me zorgen maken over de buurt waar je woont?
Paar dromen wel.quote:
Die geef ik een 7,5. Het had iets koeler gemogen en ik werd midden in de nacht wakker van een knal. Verder heb ik goed geslapen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Paar dromen wel.
Meestal iets te kort dus zo nog een dutje
Totaal geen last van hitte oid, dus jawel![]()
Jouw nacht?
Fijnquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die geef ik een 7,5. Het had iets koeler gemogen en ik werd midden in de nacht wakker van een knal. Verder heb ik goed geslapen.
29quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Heerlijk geslapen, was maar 23 graden in huis.
Volgens mij is het nooit meer echt rustig in de trein. Vroegah had je 's middags nog weleens dat je alleen in een treinstel zat, maar dat is ook al even geleden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Is het gemiddeld al niet een stuk rustiger ivm de vakanties?
Ja maar daardoor zijn sommige trams metro's een stuk korter en minder frequent waardoor het juist voller isquote:Op donderdag 25 juli 2019 08:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Is het gemiddeld al niet een stuk rustiger ivm de vakanties?
'S ochtends vroeg, tussen 5 en 6 is het prima te doen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het nooit meer echt rustig in de trein. Vroegah had je 's middags nog weleens dat je alleen in een treinstel zat, maar dat is ook al even geleden.
Volgens mij rijdt de eerste trein hier pas om iets voor zessen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
'S ochtends vroeg, tussen 5 en 6 is het prima te doen.
Teringquote:
Ah, hier wel wat eerder. Maar tijdens vakanties wel andere tijden en minder.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt de eerste trein hier pas om iets voor zessen.
Oeh vandaag gaat wel door?quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:46 schreef Californium het volgende:
Zit ook lekker in de trein weer. Valt mee met de drukte
Zat van de week Nog alleen in een coupe btw
En ja, heb een flesje water bij
NOU!quote:
Wat irritant zeg!quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:53 schreef Californium het volgende:
[..]
NOU!
1 van de twee iig. Lang verhaal. En hoop ik iigwant ik zit Al in de trein maar ze kunnen altijd Nog bellen natuurlijk
De tweede zit in hetzelfde gebouw maar is nu niet "officieel" maar pas de 5e (zit letterlijk 2 verdiepingen eronder!) Dus had gevraagd of ik die ook mocht zien, dat kon. Maar ivm ziekte Enzo weet ik niet of dat Kan Enzo. Dus vandaar.quote:
Ah, en heb je de stukken van je werk al?quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:57 schreef Californium het volgende:
[..]
De tweede zit in hetzelfde gebouw maar is nu niet "officieel" maar pas de 5e (zit letterlijk 2 verdiepingen eronder!) Dus had gevraagd of ik die ook mocht zien, dat kon. Maar ivm ziekte Enzo weet ik niet of dat Kan Enzo. Dus vandaar.
Nope. Alleen een kopie van contract. Dat had ik gister verstuurd nav die twee van maandag. Niets van gehoord meer dus dat kan positief zijn of nietquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah, en heb je de stukken van je werk al?
Zou ze gewoon even bellen anders. Dan weet je het tenminstequote:Op donderdag 25 juli 2019 09:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Nope. Alleen een kopie van contract. Dat had ik gister verstuurd nav die twee van maandag. Niets van gehoord meer dus dat kan positief zijn of niet! Morgenvroeg mijn contract tekenen en dan kan ik gelijk werkgeversverklaring halen.
Beterschap voor Enzoquote:Op donderdag 25 juli 2019 08:57 schreef Californium het volgende:
[..]
De tweede zit in hetzelfde gebouw maar is nu niet "officieel" maar pas de 5e (zit letterlijk 2 verdiepingen eronder!) Dus had gevraagd of ik die ook mocht zien, dat kon. Maar ivm ziekte Enzo weet ik niet of dat Kan Enzo. Dus vandaar.
Als ik morgen niets gehoord heb doe ik dat even en dan kan ik gelijk werkgeversverklaring versturen iddquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou ze gewoon even bellen anders. Dan weet je het tenminste
quote:
Lekker broeienquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Beste CL.
NIET MET JE STALPOTEN OVER ELKAAR ZITTEN ACHTER JE PC.
Lekker plakken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Beste CL.
NIET MET JE STALPOTEN OVER ELKAAR ZITTEN ACHTER JE PC.
Lange broek want kantoorslaaf!quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:59 schreef Samzz het volgende:
Blij dat ik een korte broek aan heb. En dat er een licht briesje staat. Heet.
Pics van jou in shorts wilde ik zeggen. Maar die heb ik al.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pics van jou in shorts wilde ik zeggen. Maar die heb ik al.
Ook zonder shorts?quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ligt aan de stoelquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:29 schreef Debsterr het volgende:
Nadeel van jurkje: bureaustoel voelt niet fijn aan bovenbenen.
Staand werken dan maarquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:29 schreef Debsterr het volgende:
Daarom heb ik een handdoek meequote:Op donderdag 25 juli 2019 09:29 schreef Debsterr het volgende:
Denk ook eens aan je medemensquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En straks zonder airco in het ovquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Gelukkig lange broek aan, koud op kantoor.
Hebben jullie het niet heel druk nu?quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:49 schreef Samzz het volgende:
Het gaat gelukkig weer een lange en saaie dag worden.
Ik denk nu aan Cali in shortsquote:
Heeft de 1e klas geen airco en koele champagne?quote:
Die ligt naast mij en fantaseert mee.quote:
Nee, niet echt. Alles zit vol en viert vakantie. Op de aankomst- en vertrekdagen is het heel druk (lees: morgen).quote:
Vertel verder...quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ligt naast mij en fantaseert mee.
Pas je op dat ze het opblaaszwembadje niet lekprikt met die puntige knieen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ligt naast mij en fantaseert mee.
De bussen hier hebben et wel maar de metro's niet allemaal.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft de 1e klas geen airco en koele champagne?
Ik moet een oude sjaal op kantoor leggen denk ik, handig voor dit soort dingen maar ook als het koud isquote:
Spring je wel eens bij als kamermeisje bij drukke wissels?quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Alles zit vol en viert vakantie. Op de aankomst- en vertrekdagen is het heel druk (lees: morgen).
Even in een plastic zak in de koelkast leggen en dan om je voorhoofd of nek doenquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet een oude sjaal op kantoor leggen denk ik, handig voor dit soort dingen maar ook als het koud is
Nee.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Spring je wel eens bij als kamermeisje bij drukke wissels?
Kan je dan niet beter een sjaal in de koelkast/vriezer leggen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even in een plastic zak in de koelkast leggen en dan om je voorhoofd of nek doen
Ventilator op je rug binden en met lang verlengsnoer door je huis lopenquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee ventilators op m'n mik gericht staan. Als ik zo opsta en naar een andere kamer loop krijg ik echt een klap in het gezicht.
Dat zegt ze tochquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een sjaal in de koelkast/vriezer leggen?
Ja, in een plastic zak, nat dan misschien zelfs.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een sjaal in de koelkast/vriezer leggen?
Goed dichtbinden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Kan ook alleen de plastic zak in de koelkast leggen en die dan over je hoofd trekken als je het zat bent.
Oquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, in een plastic zak, nat dan misschien zelfs.
Moest lachenquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Kan ook alleen de plastic zak in de koelkast leggen en die dan over je hoofd trekken als je het zat bent.
Sorry geaccepteerd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
O
Koelte. Ik las over t woordje in heen, sorry
.
Bedankt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Sorry geaccepteerd.
Bij de volgende sorry volgt er vergelding.
Wat is dit?quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:10 schreef cempexo het volgende:
Gaat buiten lekker werken...naakt omdat het kan
[ afbeelding ]
Geen probleem zolang ze niet paars wordenquote:
Airco mag wel een tandje lager.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Geen probleem zolang ze niet paars worden
Volgens mij ben ik die ook eens tegengekomen. Heb het ding toch gekocht, neem dat soort idioten niet serieus.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:44 schreef ElDinosaur het volgende:
GodverdommeLiet een collega die dyson ventilator zien, kom je bij de recencies..
Minpunt:
Hij heeft geen verwarmingsfunctie.
Minpunt:
De ventilator koelt de lucht niet, maar verplaatst de lucht door het weg te blazen.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:44 schreef ElDinosaur het volgende:
GodverdommeLiet een collega die dyson ventilator zien, kom je bij de recencies..
Minpunt:
Minpunt:
De ventilator koelt de lucht niet, maar verplaatst de lucht door het weg te blazen.
Naakt metaalwerken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Geef jij workshops naakt in de regen dansen?
Poahhhquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker in een trekker zitten zonder airco.
Nee, wel op het gebied van management en leidinggeven aan een profit organisatie.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Geef jij workshops naakt in de regen dansen?
Mensenquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Minpunt:
Minpunt:
wat?quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren geleerd dat zogenaamde hip dips veroorzaakt worden door je botten, en beter gezegd, het bekken. You live you learn.
Ik vind t ook niet zo mooi. En ik heb ze welquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:58 schreef Allures het volgende:
Oh dat vind ik serieus niet zo mooi
En dat vind ik dan weer onaardig want aan je botten kun je niet zo veel doen
Uiteraard!quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:58 schreef Ang3l het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)LcM2gaXIJQYxxX1kph3A
Godsamme, hebben wij weer
Een beetje hierquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t ook niet zo mooi. En ik heb ze wel. Maar goed. Helaas dan maar.
Sprintje trekkenquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:19 schreef Californium het volgende:
Ik moest even een sprintje trekken voor mijn overstap omdat ik iets te veel tijd nam voor mijn plaspauze.
/Traagheid
Ja maar trein missen geen optiequote:
Hier ook niet heel veel, of iig niet zo duidelijk zoals bij t plaatje hierboven.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:21 schreef Samzz het volgende:
Er staat hier een briesje. Welke Dat ook warm is.
Oh, ik wist niet dat welke fout was. But thanks.quote:
Dan heb je niet echt een andere optie nee.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar trein missen geen optie
Maar vind het meevallen qua warmte Nog...
Ja, zweten gebeurt me toch niet gauwquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt een andere optie nee.
Ben nog niet buiten geweest eigenlijk. Ging gisteren mijn banden op pompen en toen brak het zweet me al uit
Mij brak t zweet uit toen ik van de bank naar t toilet liepquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt een andere optie nee.
Ben nog niet buiten geweest eigenlijk. Ging gisteren mijn banden op pompen en toen brak het zweet me al uit
Jaloers.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, zweten gebeurt me toch niet gauw
Vannacht een beetje, maar vandaag nog niet. Ook niet na dat sprintjequote:
Toen ik net naar de wc ging moest ik m'n ondergoed omlaag stropen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Vannacht een beetje, maar vandaag nog niet. Ook niet na dat sprintje
Had er ook nooit zo'n last van, totdat ik ging sporten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, zweten gebeurt me toch niet gauw
quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik net naar de wc ging moest ik m'n ondergoed omlaag stropen.
Bezichtigingen Gaan niet doorquote:
Jezus, sta je daar weer voor niks? Wat een kut bedrijf.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Bezichtigingen Gaan niet door! Ze hadden schijnbaar vanochtend afgebeld... Nou niet dus
![]()
Maaaar! Verhuurmakelaar die ik maandag sprak nam de telefoon aan toen ik belde, en ze heeft me bovenaan de lijst gezet voor 1 van maandag
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus, sta je daar weer voor niks? Wat een kut bedrijf.
Ja snap ik. Duimen maar! Wanneer hoor je meer?quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja!
Maar goed. Als ik 1 van die van maandag krijg is het ze vergeven. Ben ik haar heel dankbaar!
Ja, had gelukkig Al geregeld dat ik bij vriendin op bezoek ga en blijf slapen maar jupquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een zooitjeZit je daarvoor twee uur in de trein
Vanmiddag!quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja snap ik. Duimen maar! Wanneer hoor je meer?
mooi tochquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:34 schreef Californium het volgende:
Dan heeft sociaal doen iig vruchten afgeworpen als ik het krijg
Nogal onverwacht voor iemand als ikquote:
gewoon lief lachenquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Nogal onverwacht voor iemand als ik
Werkt meestal niet bij vrouwenquote:
Wat is iemand "als ik" ?quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Nogal onverwacht voor iemand als ik
Kei heet zijn we hierquote:
quote:
Bij onbekenden Ben ik meestal in de "blijf uit mijn buurt" modusquote:
Klinkt bekend.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Bij onbekenden Ben ik meestal in de "blijf uit mijn buurt" modus
Laat ze nou lekker even sneeuwvlokken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want andere mensen rennen meteen op vreemden af. Psychopaten, bijvoorbeeld.
Nou van die basket case clingy chicks well ja. Je weet wel, Female Fokkersquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want andere mensen rennen meteen op vreemden af. Psychopaten, bijvoorbeeld.
Weer erg hokjesdenken ditquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou van die basket case clingy chicks well ja. Je weet wel, Female Fokkers
Ik voel me aangesproken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou van die basket case clingy chicks well ja. Je weet wel, Female Fokkers
Prachtig, wees er maar trots op.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Vinniee, kijk eens hoeveel notes ik heb
Is mijn volk goed in.quote:
Kun je gewoon zelf zien hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Geef een getal, ik ben benieuwd wat er nog aan zit te komen
Nog maar even wachten dan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet die door de vertraging van 7 dagen
Duurt niet lang tot je volgende banquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:15 schreef MCH het volgende:
[..]
344 maar mosred zei dat ie weer 2 nieuwe had geschreven
Soort aftellen tot kerst maar dan anders.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Duurt niet lang tot je volgende ban
Met nog meer vreugdequote:Op donderdag 25 juli 2019 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort aftellen tot kerst maar dan anders.
Ik had dus ook een note voor een quote op jou terwijl ik het niet echt een gekke post vondquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast terecht.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik had dus ook een note voor een quote op jou terwijl ik het niet echt een gekke post vond
Nog vijf maandenquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over een maand al in de winkel.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerst Sinterklaas. Zin in kruidnootjes
Oh, daar hoef je nog maar twee weken op te wachten of zo.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerst Sinterklaas. Zin in kruidnootjes
Je laat de rest toch al achter door je gefok de hele tijdquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik sta bij een Santa Cruz die ik kan huren met volle bescherming e.d. en dan alleen maar downhill de hele dag. Maar wil de rest niet achterlaten. Grrr keuzes.
Die fiets loopt niet weg.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik sta bij een Santa Cruz die ik kan huren met volle bescherming e.d. en dan alleen maar downhill de hele dag. Maar wil de rest niet achterlaten. Grrr keuzes.
Misschien minder vagegeen posts plaatsen dan.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Je laat de rest toch al achter door je gefok de hele tijd
Beetje paralympics idee.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch leuk als josti en josti elkaar gaan afzeiken.
Gewoon stof laten happen. Gas er op!quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet jij zeggen maar ik zeg verder maar niks voordat ik weer notes krijgquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch leuk als josti en josti elkaar gaan afzeiken.
Watje.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet jij zeggen maar ik zeg verder maar niks voordat ik weer notes krijg
quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:20 schreef MCH het volgende:
[..]
lol bang voor de banquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Mwoah, is al aardig uitgegroeid. Binnenkort eens afknippen denk ikquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Die coupe van Bassie past beter bij jouw vuurtorenmodel
quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:31 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet nu elke keer lachen als ik terugscroll naar dat gifje
Elvi en jij zijn wel een beetje, nee laat maar voordat ik weer notes krijgquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:35 schreef CherryLips het volgende:
MCH en Losdop zijn wel een beetje de Bassie & Adriaan van de SC.
Mietjequote:Op donderdag 25 juli 2019 14:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Elvi en jij zijn wel een beetje, nee laat maar voordat ik weer noted krijg
Wel makkelijke 'uitvlucht' zo, als je toch geen spitsvondige opmerking kunt maken gewoon achter je notes verschuilen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Elvi en jij zijn wel een beetje, nee laat maar voordat ik weer noted krijg
quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Elvi en jij zijn wel een beetje, nee laat maar voordat ik weer notes krijg
Nouja, Bassie en Adriaan zijn tenminste uitermate geliefd dus prima vergelijkingquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel makkelijke 'uitvlucht' zo, als je toch geen spitsvondige opmerking kunt maken gewoon achter je notes verschuilen.
Watje
Omdat ma niet op zat te letten. Zo makkelijk.quote:De beveiligingsdienst, de luchthaven en de luchtvaartmaatschappij waarmee Vega vloog, onderzoeken hoe de jongen op de lopende band kon klimmen en niet eerder werd gered.
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:14 schreef CherryLips het volgende:
De caafs voelen nog wel fris aan, ze zijn wel blij met de koelelementen. Met een beetje pech krijgen ze longontsteking van de kou van die dingen.
Ik heb een witte doek voor de kooi gehangen zodat de koelte van die elementen hopelijk wat meer in de kooi blijft en ze zijn helemaal van het padje als ik ergens mee ritselquote:
Heb je hem al eens gehad?quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag net dat onze mannelijke HR medewerker een korte broek aan had
Maar ja, die heeft ook vrouwelijke haarloze benen
Nee nog niet.quote:
Hoax.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag net dat onze mannelijke HR medewerker een korte broek aan had
Maar ja, die heeft ook vrouwelijke haarloze benen
Korte broek, HR, haarloze benen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Mensen twijfelen wel over 'm. En hij;s niet lelijk eigenlijk.
Zal zo eens voor salarisverhoging gaan.
Die kleine is zo onwijs schattigquote:
Zijn ze tegenwoordig wat vrolijker voor je?quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kleine is zo onwijs schattigDan doe ik dat doek ervoor en zit ze helemaal te kijken van 'WAT DOE JE WAAR GA JE HEEN'.
Pft..quote:
Ze zal wel snel doodgaan, daar ga ik maar vast van uit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zijn ze tegenwoordig wat vrolijker voor je?
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zal wel snel doodgaan, daar ga ik maar vast van uit.
Maar de kleine is wel heel lief en sociaal. Zit stiekem te kijken of die mensen waar ze vandaan kwam niet nog een keer een nestje hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |