Zonnen ook niet?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:23 schreef Chia het volgende: [..] Topless zonnen/zwemmen is in veel zwembaden ook niet toegestaan. Alleen met mannentepels mag dat.
Weet niet of het overal concreet in de huisregels vermeld staat. Hier iig welquote:
https://caribabad.nl/algemene-informatie/huisregels/quote:Topless zonnen is niet toegestaan in het zwembad en op de zonneweide.
https://www.dewaterlelieaalsmeer.nl/huisregelsquote:Topless zonnen op het buitenterrein is toegestaan. Bij verplaatsen over het terrein dient u badkleding te dragen, ook aan en in het bad
Popcorntwitter:hendrikotten3 twitterde op woensdag 24-07-2019 om 20:55:48Ontving zojuist van Baudet en Rooken brief waarin mijn FVD-lidmaatschap wordt opgezegd. Volgens de beproefde #methodebaudet wordt mij deze keer "fraude" in de schoenen geschoven om politiek af te rekenen. Sta volledig achter het gevoerde beleid, dit is smaad! Blijf gewoon lid EK. reageer retweet
POL is een paar deurtjes verderop, het gaat nu over elementaire zakenquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:30 schreef Fascination het volgende:
Popcorntwitter:hendrikotten3 twitterde op woensdag 24-07-2019 om 20:55:48Ontving zojuist van Baudet en Rooken brief waarin mijn FVD-lidmaatschap wordt opgezegd. Volgens de beproefde #methodebaudet wordt mij deze keer "fraude" in de schoenen geschoven om politiek af te rekenen. Sta volledig achter het gevoerde beleid, dit is smaad! Blijf gewoon lid EK. reageer retweet
Nachtzwemmen of zo? Overdag zie ik dat niet gebeuren. De jeugd is veel te preuts.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:31 schreef MCH het volgende:
Ik was vorig jaar in Oost Duitsland aan de kust op vakantie en daar stond op een gegeven moment op de voorpagina van de regionale krant dat naaktbaden onder jongeren populairder dan ooit is
Daar niet dus, heb ook nog ff de proef op de som genomenquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nachtzwemmen of zo? Overdag zie ik dat niet gebeuren. De jeugd is veel te preuts.
Stoer zegquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar niet dus, heb ook nog ff de proef op de som genomen
Wat heb je aan?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Godverdomme wat is dit voor een gespeelde gayscene.
Ga zelf koken danquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:11 schreef MCH het volgende:
De buren zijn weer met lekkere geuren aan het koken![]()
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Op dit tijdstipquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:11 schreef MCH het volgende:
De buren zijn weer met lekkere geuren aan het koken![]()
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wat is er mis met lekker koken?quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik me zorgen maken over de buurt waar je woont?
Paar dromen wel.quote:
Die geef ik een 7,5. Het had iets koeler gemogen en ik werd midden in de nacht wakker van een knal. Verder heb ik goed geslapen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Paar dromen wel.
Meestal iets te kort dus zo nog een dutje
Totaal geen last van hitte oid, dus jawel![]()
Jouw nacht?
Fijnquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die geef ik een 7,5. Het had iets koeler gemogen en ik werd midden in de nacht wakker van een knal. Verder heb ik goed geslapen.
29quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Heerlijk geslapen, was maar 23 graden in huis.
Volgens mij is het nooit meer echt rustig in de trein. Vroegah had je 's middags nog weleens dat je alleen in een treinstel zat, maar dat is ook al even geleden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Is het gemiddeld al niet een stuk rustiger ivm de vakanties?
Ja maar daardoor zijn sommige trams metro's een stuk korter en minder frequent waardoor het juist voller isquote:Op donderdag 25 juli 2019 08:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Is het gemiddeld al niet een stuk rustiger ivm de vakanties?
'S ochtends vroeg, tussen 5 en 6 is het prima te doen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het nooit meer echt rustig in de trein. Vroegah had je 's middags nog weleens dat je alleen in een treinstel zat, maar dat is ook al even geleden.
Volgens mij rijdt de eerste trein hier pas om iets voor zessen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
'S ochtends vroeg, tussen 5 en 6 is het prima te doen.
Teringquote:
Ah, hier wel wat eerder. Maar tijdens vakanties wel andere tijden en minder.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt de eerste trein hier pas om iets voor zessen.
Oeh vandaag gaat wel door?quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:46 schreef Californium het volgende:
Zit ook lekker in de trein weer. Valt mee met de drukte
Zat van de week Nog alleen in een coupe btw
En ja, heb een flesje water bij
NOU!quote:
Wat irritant zeg!quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:53 schreef Californium het volgende:
[..]
NOU!
1 van de twee iig. Lang verhaal. En hoop ik iigwant ik zit Al in de trein maar ze kunnen altijd Nog bellen natuurlijk
De tweede zit in hetzelfde gebouw maar is nu niet "officieel" maar pas de 5e (zit letterlijk 2 verdiepingen eronder!) Dus had gevraagd of ik die ook mocht zien, dat kon. Maar ivm ziekte Enzo weet ik niet of dat Kan Enzo. Dus vandaar.quote:
Ah, en heb je de stukken van je werk al?quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:57 schreef Californium het volgende:
[..]
De tweede zit in hetzelfde gebouw maar is nu niet "officieel" maar pas de 5e (zit letterlijk 2 verdiepingen eronder!) Dus had gevraagd of ik die ook mocht zien, dat kon. Maar ivm ziekte Enzo weet ik niet of dat Kan Enzo. Dus vandaar.
Nope. Alleen een kopie van contract. Dat had ik gister verstuurd nav die twee van maandag. Niets van gehoord meer dus dat kan positief zijn of nietquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah, en heb je de stukken van je werk al?
Zou ze gewoon even bellen anders. Dan weet je het tenminstequote:Op donderdag 25 juli 2019 09:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Nope. Alleen een kopie van contract. Dat had ik gister verstuurd nav die twee van maandag. Niets van gehoord meer dus dat kan positief zijn of niet! Morgenvroeg mijn contract tekenen en dan kan ik gelijk werkgeversverklaring halen.
Beterschap voor Enzoquote:Op donderdag 25 juli 2019 08:57 schreef Californium het volgende:
[..]
De tweede zit in hetzelfde gebouw maar is nu niet "officieel" maar pas de 5e (zit letterlijk 2 verdiepingen eronder!) Dus had gevraagd of ik die ook mocht zien, dat kon. Maar ivm ziekte Enzo weet ik niet of dat Kan Enzo. Dus vandaar.
Als ik morgen niets gehoord heb doe ik dat even en dan kan ik gelijk werkgeversverklaring versturen iddquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou ze gewoon even bellen anders. Dan weet je het tenminste
quote:
Lekker broeienquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Beste CL.
NIET MET JE STALPOTEN OVER ELKAAR ZITTEN ACHTER JE PC.
Lekker plakken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Beste CL.
NIET MET JE STALPOTEN OVER ELKAAR ZITTEN ACHTER JE PC.
Lange broek want kantoorslaaf!quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:59 schreef Samzz het volgende:
Blij dat ik een korte broek aan heb. En dat er een licht briesje staat. Heet.
Pics van jou in shorts wilde ik zeggen. Maar die heb ik al.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pics van jou in shorts wilde ik zeggen. Maar die heb ik al.
Ook zonder shorts?quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ligt aan de stoelquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:29 schreef Debsterr het volgende:
Nadeel van jurkje: bureaustoel voelt niet fijn aan bovenbenen.
Staand werken dan maarquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:29 schreef Debsterr het volgende:
Daarom heb ik een handdoek meequote:Op donderdag 25 juli 2019 09:29 schreef Debsterr het volgende:
Denk ook eens aan je medemensquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En straks zonder airco in het ovquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Gelukkig lange broek aan, koud op kantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |