SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over Depeche Mode gesproken:
Afgelopen vrijdag tijdens de 4daagse van Nijmege liep er een gozer met een kroon en hermelijnen cape langs.
Wij: Hé, Depeche Mode - Enjoy The Silence
Stopt die gozer en zegt: Enjoy The Silence is mijn favoriete song ever en ik wilde de laatste dag net zoals in de videoclip wandelen.
Jullie zijn de eersten die het opvalt en de link leggen.
Ik heb er nu 42 kilometer opzitten...
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over Depeche Mode gesproken:
Afgelopen vrijdag tijdens de 4daagse van Nijmege liep er een gozer met een kroon en hermelijnen cape langs.
Wij: Hé, Depeche Mode - Enjoy The Silence
Stopt die gozer en zegt: Enjoy The Silence is mijn favoriete song ever en ik wilde de laatste dag net zoals in de videoclip wandelen.
Jullie zijn de eersten die het opvalt en de link leggen.
Ik heb er nu 42 kilometer opzitten...
Supervisor van wat?quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:56 schreef Tailless het volgende:
Iemand die een supervisor is en mij wilt helpen?
Eerlijk is eerlijk, mw. MM viel het als eerste op en gilde het over de straat.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]En dan heeft -ie nog gelijk dat -ie jou tegenkomt, anders was er misschien helemaal niemand geweest die het opmerkte.
Oké, ik wilde alleen even weten of je dit topic had bereikt. Dan breek ik 'm nu weer af, oké?quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké, ik wilde alleen even weten of je dit topic had bereikt. Dan breek ik 'm nu weer af, oké?
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké, ik wilde alleen even weten of je dit topic had bereikt. Dan breek ik 'm nu weer af, oké?
Ik wil een andere opleiding doen en heb een reverentie nodig dat ik Engels kan. Pure bureaucratiequote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:59 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik wil een andere opleiding doen en heb een reverentie nodig dat ik Engels kan. Pure bureaucratie
Misschien eerst maar eens Nederlands lerenquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:59 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik wil een andere opleiding doen en heb een reverentie nodig dat ik Engels kan. Pure bureaucratie
Ik zou nog niet eens willen refereren dat je Nederlands kan...quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:59 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik weet dat ik Engels kan. Maar van Tailfox weet ik het niet hè?quote:
Goedkope sequencers en zo weer?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:00 schreef DJ11 het volgende:
Hierna komt toch echt de MadDisaster van deze week
Het origineel is geweldig, dat sowieso. Maar ik vind het wel grappig om het nummer eens met een dancebeat eronder te horen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is wel zeer jammer van het origineel
Mijn 8 op de havo?quote:
Omdat ik daar nog ingeschreven sta mag ze dit niet accepteren.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
Maar serieus Tailless; dat soort referenties moet je van je huidige opleiding krijgen, lijkt me.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:05 schreef Tailless het volgende:
[..]
Mijn 8 op de havo?
Mijn 2 jarige studeren op een internationale opleiding.
Het feit dat ik geen Nederlands kan dus we wat anders moet kunnen.
De hoeveelheid boeken.
De ik mis een jaar aan reverentie en die studieaanmeld miep wilt mijn pas aanmelden als ik een jaar aan reverentie heb
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
Maar serieus Tailless; dat soort referenties moet je van je huidige opleiding krijgen, lijkt me.
Ik zat afgelopen weekend diverse DJ sets live vanaf Tomorrowland in België te kijken/beluisteren.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het origineel is geweldig, dat sowieso. Maar ik vind het wel grappig om het nummer eens met een dancebeat eronder te horen.
Hobby is wat anders dan vrijwilligerswerk hoor...quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:06 schreef Tailless het volgende:
[..]
Omdat ik daar nog ingeschreven sta mag ze dit niet accepteren.
Dus moet het van werk en dit is vrijwillers werk.
Maar ik zie dat er een show bezig is dus ik stop met topic vervuilen
Referentie...quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:05 schreef Tailless het volgende:
[..]
Mijn 8 op de havo?
Mijn 2 jarige studeren op een internationale opleiding.
Het feit dat ik geen Nederlands kan dus we wat anders moet kunnen.
De hoeveelheid boeken.
De ik mis een jaar aan reverentie en die studieaanmeld miep wilt mijn pas aanmelden als ik een jaar aan reverentie heb
Als je er eenmaal bent, vermaak je je vast welquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen weekend diverse DJ sets live vanaf Tomorrowland in België te kijken/beluisteren.
Sommige sets waren in hun geheel, een uur lang, een MadDisaster.
Wat een pulp wordt er daar nu ook al gedraaid, allerlei bekende tracks als slechte remixen aan elkaar geplakt...
Ik heb kaarten voor Tomorrowland in de Ziggodome tijdens het Amsterdam Dance Event week, maar ik hou mijn hart vast na afgelopen weekend...
Van alle mogelijkheden tijdens ADE, waarom ga je daar dan heen?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen weekend diverse DJ sets live vanaf Tomorrowland in België te kijken/beluisteren.
Sommige sets waren in hun geheel, een uur lang, een MadDisaster.
Wat een pulp wordt er daar nu ook al gedraaid, allerlei bekende tracks als slechte remixen aan elkaar geplakt...
Ik heb kaarten voor Tomorrowland in de Ziggodome tijdens het Amsterdam Dance Event week, maar ik hou mijn hart vast na afgelopen weekend...
Andere aanbieder. Moet ook zeggen ze denken totaal niet mee met situatie en denk dat ik ook naar nog een andere opleiding gaquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Wat is daar mis mee?
Moet je van elk jaar kunnen verantwoorden dat je Engels kan?
Dit durft Spotify in een alias list bij The Rebel van Yves Deruyter te stoppen...quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Om de pijn voor MM een beetje te verzachten: dit is hoe Inner City (die van Big Fun en Good Life) anno 2019 klinkt.Inner City feat. Steffanie Christi'an - Need Your Love
En dit natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hobby is wat anders dan vrijwilligerswerk hoor...
Ik ga nog wel meer doen tijdens ADE, maar ik ga er specifiek heen voor M.I.K.E/Push van het Bonzai label.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van alle mogelijkheden tijdens ADE, waarom ga je daar dan heen?
Ik vind het wel een geslaagd nummer, eigenlijkquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit durft Spotify in een alias list bij The Rebel van Yves Deruyter te stoppen...
Wellicht, maar ik zie de link niet tussen de beide nummers...quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geslaagd nummer, eigenlijk
Ah, ok, dan is het goedquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga nog wel meer doen tijdens ADE, maar ik ga er specifiek heen voor M.I.K.E/Push van het Bonzai label.
De rest neem ik op, de koop toe...
Het klinkt bijna allemaal geweldig, inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Hoe ouder het wordt, des te genialer ABBA wordt...
Fijne avond.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten 11. Dank je wel voor de zomerse klanken
Graag gedaan, fijne avond nogquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
Fijne avond nog!quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
Fijne avond.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijne avond nog!
Ik maak het ook niet lang meer hier overigens.
Dus alvast bedankt Elf...
Alle begrip met dit warme weer. Dank voor het meeluisterenquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijne avond nog!
Ik maak het ook niet lang meer hier overigens.
Dus alvast bedankt Elf...
Zeer waarschijnlijk van het nummer "High", uit de jaren 90. Dit duo heeft na 18 jaar (!) weer een nieuw album uit.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:21 schreef Melting het volgende:
Deze stem komt me bekend voor.
Ik weet alleen niet waarvan.
Zegt me zo niets.... misschien als ik het hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk van het nummer "High", uit de jaren 90. Dit duo heeft na 18 jaar (!) weer een nieuw album uit.
Moet je zo na de show maar even luisteren. Ik ga trouwens op een eind aan breien, denk ik. Het is vrij warm hier; ik vind dik 2 uur wel mooi geweest eigenlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zegt me zo niets.... misschien als ik het hoor.
Groot gelijk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Moet je zo na de show maar even luisteren. Ik ga trouwens op een eind aan breien, denk ik. Het is vrij warm hier; ik vind dik 2 uur wel mooi geweest eigenlijk.
Die luister ik dan nog even af.quote:
Samen ongeveer 7,5 minuutquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Die luister ik dan nog even af.
Als ze geen 10 minuten duren.
Kan ik dan eindelijk gaan kokenquote:
Ja en heb eigenlijk ook nog helemaal geen trek.quote:
Uitgekookt vooralquote:
Goedemorgen Meltingquote:
Je zult wel blij zijn geweest dat je gisteren niet weg moest. Hopelijk is morgen alles weer normaal op Schiphol. Of vliegen jullie niet vanaf Schiphol?quote:Op donderdag 25 juli 2019 06:23 schreef peaceman het volgende:
Laatste dagje vandaag! Knetterdrukke dag dat wel, maar dan eindelijk vakantie
Nee Keulenquote:Op donderdag 25 juli 2019 06:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zult wel blij zijn geweest dat je gisteren niet weg moest. Hopelijk is morgen alles weer normaal op Schiphol. Of vliegen jullie niet vanaf Schiphol?
Goedemorgen livelink.quote:Op donderdag 25 juli 2019 06:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Beetje goed geslapen? Ik slaap nog verrassend goed, moet ik zeggen.
Ik probeer er gewoon maar niet aan te denken. Ik heb vandaag vrij, maar ben wel vroeg opgestaan, zodat ik nog even wat frisse lucht mijn huis in kan krijgen en nog de noodzakelijke huishoudelijke dingen kan doen. En dan ga ik de rest van de dag op apegapen liggen, denk ik.quote:Op donderdag 25 juli 2019 06:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Vannacht niet zo goed als de nacht ervoor.
Half uurtje? Zo groot is ie dan niet...quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:35 schreef peaceman het volgende:
Vanavond de grote uitzwaai show.
Ik denk rond half 8-8 uur
quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Half uurtje? Zo groot is ie dan niet...
Goede reis just me.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:32 schreef just me het volgende:
Bonjour mes Amis, nog even genieten van de rust en de temperatuur en dan op weg naar het vliegveld in Lyon. Geen vertragingen zo te zo te lezen
Bonjour, seulement moi.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:32 schreef just me het volgende:
Bonjour mes Amis, nog even genieten van de rust en de temperatuur en dan op weg naar het vliegveld in Lyon. Geen vertragingen zo te zo te lezen
Je veldbed op Schiphol staat voor de zekerheid klaar...quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:32 schreef just me het volgende:
lekker!quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb net besloten dat ik vanaf nu tot ergens volgende week 6 dagen weekend heb.
Weekend!!!
Nice! Fijn weekend!quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb net besloten dat ik vanaf nu tot ergens volgende week 6 dagen weekend heb.
Weekend!!!
Jeejquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:44 schreef MadMaster het volgende:
Weekend!!!
quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Jeej![]()
Ik mag morgen nog een dagje werken. Net even een rondje gemaakt langs alles wat ik vandaag buiten nog moest doen. Nu hoef ik alleen nog maar bij de ventilator de touretappe te bekijken.
Is ook wel een aanlokkelijk vooruitzicht.
Nee joh, mooie bergetappequote:Op donderdag 25 juli 2019 13:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wel een straf trouwens om de tour te moeten kijken.
Dat dus.quote:
Lekker, MM! Geniet ervan!quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:44 schreef MadMaster het volgende:
Weekend!!!
Precies, languit op de bank, natte theedoek om de nek, koelmat onder de kuiten, ventilator aan en dan kijken naar mooie plaatjes met hopelijk een beetje spanningquote:
Ach, dat is jammer. Maar ik kan het me wel voorstellen, ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, dat was een korte vakantie. Veel te heet daar in Duitsland, dus we zijn weer thuis
Lekker warm op vakantie is prima. Zo heet dat je niks kan doen is niet leuk. Dan kan je net zo goed thuis zitten idd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, dat was een korte vakantie. Veel te heet daar in Duitsland, dus we zijn weer thuis
Volgende week herkansing?quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, dat denk ik niet, eigenlijk. Geld krijgen we uiteraard niet terug. Volgend jaar weer.quote:
Da's zuur...quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet, eigenlijk. Geld krijgen we uiteraard niet terug. Volgend jaar weer.
Het was in het hotel en tuin ook totaal niet uit te houden, we hebben het 1 nachtje geprobeerd, maar eigenlijk wisten we gisteren onderweg bij de tussenstop in België al dat het veel te warm is. Ooit gaat de Eifel wel in de herkansing
Het is ook stilletjes hoorquote:
De grote uitzweetshow zul je bedoelenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:16 schreef peaceman het volgende:
Zo draaien... half 8 ongeveer:
De grote uitzwaai show
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan jouw airco de hitte wel aan? Die van ons kan het niet koeler krijgen dan 25 of 26 graden.quote:
Nee, lukt bij mij ook niet. Maar het koelt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan jouw airco de hitte wel aan? Die van ons kan het niet koeler krijgen dan 25 of 26 graden.
Moet daarbij wel zeggen dat 's middags de zon pal op onze slaapkamer staat...
Ik slaap op zolder. Ben net even gaan checken hoe het daar nu is. Had ik beter niet kunnen doenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan jouw airco de hitte wel aan? Die van ons kan het niet koeler krijgen dan 25 of 26 graden.
Moet daarbij wel zeggen dat 's middags de zon pal op onze slaapkamer staat...
quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik slaap op zolder. Ben net even gaan checken hoe het daar nu is. Had ik beter niet kunnen doen
Dat deed ik vroeger bij mijn ouders thuis ook regelmatig. Maar hier heb ik geen balkon en in de tuin slapen doe ik liever niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is het lekker koel in de rest van het huis, vergeleken met daar.
Ik heb wel eens buiten geslapen een paar jaar geleden. Op mijn balkon. Misschien vannacht nog maar eens doen.
Kun je dan niet in de huiskamer slapen of zo? Op zolder is het veel te warm.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger bij mijn ouders thuis ook regelmatig. Maar hier heb ik geen balkon en in de tuin slapen doe ik liever niet.
Ja, ik kijk wel. Ik heb net twee ventilatoren naar de zolder gebracht en daar aangezet. Misschien helpt het. Ik maak me nu meer zorgen om mijn konijntje. En ik ben vanmiddag ook maar even langs mijn ouders gegaan om te zien hoe het daar ging.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je dan niet in de huiskamer slapen of zo? Op zolder is het veel te warm.
Goed bezig!quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik kijk wel. Ik heb net twee ventilatoren naar de zolder gebracht en daar aangezet. Misschien helpt het. Ik maak me nu meer zorgen om mijn konijntje. En ik ben vanmiddag ook maar even langs mijn ouders gegaan om te zien hoe het daar ging.
Tori Amos - Winterquote:
Zeker maar goed om te horen dat het niet aan onze airco ligt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, lukt bij mij ook niet. Maar het koelt.
Oeps. Ik kom maar niet op Twans zolderkamer dan. Op Lennons kamer is al 31 graden en die slaapt niet eens op zolder.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik slaap op zolder. Ben net even gaan checken hoe het daar nu is. Had ik beter niet kunnen doen
Wat een excuus om bij zijn vriendin te kunnen slapen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
Twan slaapt trouwens de hele week al bij zijn vriendin, daar hebben ze airco in het hele huis.
Wat een luxe. Ik zou op dit moment ook wel te verleiden zijn met een goede airco, denk ikquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
Twan slaapt trouwens de hele week al bij zijn vriendin, daar hebben ze airco in het hele huis.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een excuus om bij zijn vriendin te kunnen slapen.
pssstt meisje ik heb zweetdruppels.. overal...quote:
Ja erg luxe.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een luxe. Ik zou op dit moment ook wel te verleiden zijn met een goede airco, denk ik
quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn airco krijgt het ook niet koel in mijn slaapkamer, maar wel zoveel koeler dan de buitenlucht en de rest van het huis dat het koel genoeg is om lekker te slapen.
Goedenavond
Mmm, dat doet het niet voor mijquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
pssstt meisje ik heb zweetdruppels.. overal...
Nee? Jij houdt niet van een lekker bezweet mannenlichaam?quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn airco krijgt het ook niet koel in mijn slaapkamer, maar wel zoveel koeler dan de buitenlucht en de rest van het huis dat het koel genoeg is om lekker te slapen.
Goedenavond
Iets bakken met dit weer?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even wat kipfilet bakken. Ik heb nog niet (echt) gegeten....
Ik heb het vertikt om mijn gasfornuis aan te zetten vandaag, dus ik heb een bak vol salade gegeten. Sla, paprika, feta, pijnboompitten, ui, komkommer, dressing erover. Yum.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even wat kipfilet bakken. Ik heb nog niet (echt) gegeten....
Er zijn momenten dat ik bereid ben het door de vingers te zien. Maar nu niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee? Jij houdt niet van een lekker bezweet mannenlichaam?
Een cocktail dan?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat ik bereid ben het door de vingers te zien. Maar nu niet.
pssst meisje, ik zie dat je zweet, wil je met mij douchen?quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
pssst meisje, ik zie dat je zweet, wil je met mij douchen?
Tja dat lust ik niet...quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb het vertikt om mijn gasfornuis aan te zetten vandaag, dus ik heb een bak vol salade gegeten. Sla, paprika, feta, pijnboompitten, ui, komkommer, dressing erover. Yum.
Gadver...quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
pssst meisje, ik heb een perenijsje
Laat je innerlijke konijn ontwaken!quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dat lust ik niet...dus geen optie.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laat je innerlijke konijn ontwaken!
Jezus, geen salade, geen ijsje.. jij doet niet meer meequote:
Ik heb geen innerlijke konijnquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laat je innerlijke konijn ontwaken!
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus, geen salade, geen ijsje.. jij doet niet meer mee![]()
Doe maar duur. Van ons belastinggeld zeker?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Wel ijsjes, maar geen perenijsjes of raketjes. Vanmiddag kregen we op het werk een Magnum
Jij bent wel moeilijk te verleiden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Wel ijsjes, maar geen perenijsjes of raketjes. Vanmiddag kregen we op het werk een Magnum
Het is ook gewoon verspilling van een goed ijsje denk ik dan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:07 schreef Melting het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dames:
Dokter: geen ijsje in je vagina duwen tegen hitte
Nee eigenlijk niet. Of misschien ook wel. Een manager die nu in Frankrijk op vakantie was, heeft een van haar medewerkers gevraagd ijsjes te kopen voor de afdeling en wij kregen toen ook.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Doe maar duur. Van ons belastinggeld zeker?
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent wel moeilijk te verleiden.
Of ik te makkelijk, dat kan natuurlijk ook.
Waar het hart van vol is...quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Volgens mij zie ik wel een thema in deze show.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Of misschien ook wel. Een manager die nu in Frankrijk op vakantie was, heeft een van haar medewerkers gevraagd ijsjes te kopen voor de afdeling en wij kregen toen ook.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:07 schreef Melting het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dames:
Dokter: geen ijsje in je vagina duwen tegen hitte
Dit blijft een apart nummer.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:09 schreef peaceman het volgende:
Baz Luhrman - Everybody's free (to wear sunscreen)
Bloed?quote:
Prima nummer. Niks mis mee.quote:
Heel warmbloedig. Past wel bij het thema.quote:
Ik heb besloten me vandaag niet druk te maken.quote:
Het thema is perenijsjes.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel warmbloedig. Past wel bij het thema.
Oh ja, ik ben ergens de weg kwijtgeraakt.quote:
Gewoon de bus terug nemen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben ergens de weg kwijtgeraakt.
Ja, we hebben nét geleerd dat dat niet de bedoeling is.quote:
Dat heb ik gelezen, vandaar...quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, we hebben nét geleerd dat dat niet de bedoeling is.
Je kan ze ook een roeiboot geven, dan kunnen ze alvast richting Afrika roeien.quote:
Hoe laat vliegen jullie? Ging je nou eerst nog werken?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoop die niet nodig te hebben hoor.
Je ziet dat je je een week vergist hebt?quote:
Morgenvroeg werken, morgenmiddag vrij, zaterdagmorgen rijden naar Keulen, aan het begin van de middag vliegen we dan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe laat vliegen jullie? Ging je nou eerst nog werken?
Nee dat zeker niet... maar ik vind het minder warm dan gisteren. Ik heb er in ieder geval minder last van dan gisteren.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Je ziet dat je je een week vergist hebt?
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Je ziet dat je je een week vergist hebt?
Alsof je dat anders nooit doet...quote:
Hier is het net omgekeerd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet... maar ik vind het minder warm dan gisteren. Ik heb er in ieder geval minder last van dan gisteren.
quote:
Nee, dan playbackt ze dat.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alsof je dat anders nooit doet...
Gisteren en vandaag scheelt hier 10 graden, in het voordeel van gisteren.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet... maar ik vind het minder warm dan gisteren. Ik heb er in ieder geval minder last van dan gisteren.
Is dat leed?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]ben jij er zo één? lachen om andermans leed?
En hoelang voordat jullie weer terugkomen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Morgenvroeg werken, morgenmiddag vrij, zaterdagmorgen rijden naar Keulen, aan het begin van de middag vliegen we dan.
Wordt er wel gespeeld?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag scheelt hier 10 graden, in het voordeel van gisteren.
Honkbal moet het daarom vandaag nog even zonder mij doen...
Ik denk dat we elkaar verkeerd hebben begrepen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat mijn openingszin niet geslaagd was.
Dank voor je feedback...
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alsof je dat anders nooit doet...
Watertappunt op elk honk.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt er wel gespeeld?
Met extra drinkpauzes neem ik aan?
Het is geen weer om te honkballenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag scheelt hier 10 graden, in het voordeel van gisteren.
Honkbal moet het daarom vandaag nog even zonder mij doen...
Uit ervaring weet ik dat dat leed is, ja.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt er wel gespeeld?
Met extra drinkpauzes neem ik aan?
13 dagen....quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En hoelang voordat jullie weer terugkomen?
Echt? Je kunt dan beter een week te vroeg dan een week te laat zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat dat leed is, ja.
Niet onoverkomelijk, maar toch.
Lekkerrrquote:
Ik krijg het al warm als ik naar de foto kijk.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook thuis live te bekijken.
Drinkpauzes?
Ze zitten bijna continue in de dug out...
Daar gaan we sws naartoequote:Op donderdag 25 juli 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lekkerrr
En als het te warm wordt op zeeniveau even naar de Teide in de sneeuw spelen
Wij waren een dag te laat. Niet goed op het ticket gelet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt? Je kunt dan beter een week te vroeg dan een week te laat zijn.
Ik wilde op pad gaan, liep naar de auto en van daar weer terug naar binnen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg het al warm als ik naar de foto kijk.
Heerlijk, goed te doen daarquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar gaan we sws naartoe![]()
Maar als ik de temperaturen bekijk... bijna elke dag rond 28 graden.![]()
Och jeetje en toen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij waren een dag te laat. Niet goed op het ticket gelet.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heerlijk, goed te doen daar
Staat ook vaak wel een windje dus dat koelt ook wat af (en is verraderlijk, dus goed insmeren)
Wij hadden de boot naar Finland gemist. We kwamen er thuis achter toen we net in de auto richting Duitsland wilden stappen en ik nog eens goed naar het ticket keek.quote:
prima bandjequote:Op donderdag 25 juli 2019 20:30 schreef Melting het volgende:
Lees net dat deze band in de Melkweg is geweest dit jaar.
Oeps, maar wel fijn dat jullie de reis nog wel hebben kunnen maken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hadden de boot naar Finland gemist. We kwamen er thuis achter toen we net in de auto richting Duitsland wilden stappen en ik nog eens goed naar het ticket keek.
Na de eerste shock zijn we toch maar in de auto gestapt en zijn we met de auto via Denemarken en Zweden naar Finland gereden en hebben we de terugreis wel gemaakt (het was een retourticket). We hadden eigenlijk alleen de boot geboekt, verder niks. De vakantie werd op deze manier wel een stukje duurder dan voorzien.
Hoi just mequote:
quote:
Nee joh het is hier bloedheet, ik heb nu alles tegen elkaar openstaan en de tuin had ook de nodige aandacht nodig!quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi just me![]()
Was het in je huis nog wel een beetje uit te houden?
en hoe was datquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:35 schreef peaceman het volgende:
Ik heb Heino afgelopen zaterdag live gezien
En dan nodig je ons niet even uitquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:35 schreef peaceman het volgende:
Ik heb Heino afgelopen zaterdag live gezien
Nou hij zong wel goed. Vreselijke muziek... dat wel.quote:
Ik denk dat Vout wel genoten zou hebbenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou hij zong wel goed. Vreselijke muziek... dat wel.
Je moet je ook indrinken voordat je hem gaat zien horen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou hij zong wel goed. Vreselijke muziek... dat wel.
ik vond het op zich knap dat ie nog zo goed zong. hij is al flink op leeftijd...quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat Vout wel genoten zou hebben
Ik laat hier alles nog even dicht.... het is buiten nog steeds warmer dan binnen en er staat geen zuchtje wind.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh het is hier bloedheet, ik heb nu alles tegen elkaar openstaan en de tuin had ook de nodige aandacht nodig!
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat Vout wel genoten zou hebben
gevoelsmatig is het hier warmer dan in Frankrijk waar het 40 graden was.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik laat hier alles nog even dicht.... het is buiten nog steeds warmer dan binnen en er staat geen zuchtje wind.
Hier was de gevoelstemperatuur volgens buienradar ook dik boven de 40 graden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
gevoelsmatig is het hier warmer dan in Frankrijk waar het 40 graden was.
Hier is het vochtiger, dus het voelt drukkender.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
Beetje moerasgevoelquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hier is het vochtiger, dus het voelt drukkender.
Bij ons was + 40 graden vandaagquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |