Ja. (ik kijk niet)quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:34 schreef Bolasie het volgende:
Is het jurkje van Hélène te ordinair? @:jr-style-93
Heb je nog een samenvatting van PSV - Basel gekeken?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
Als ik de opstelling van Feyenoord zie, moet ik al overgeven van de middelmatigheid.
Ik heb gisteren met een half oog gekeken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb je nog een samenvatting van PSV - Basel gekeken?
Heb je al die voorrondepotjes gezien? Dan moet je naar elke uithoek in Europa een VAR gaan sturen terwijl er maar een handjevol landen het toepassenquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:03 schreef Coco. het volgende:
Daar wel VAR en niet bij PSV - BASEL
UEFA MAFFIA
Kan gewoon vanuit Zeist.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je al die voorrondepotjes gezien? Dan moet je naar elke uithoek in Europa een VAR gaan sturen terwijl er maar een handjevol landen het toepassen
Tot zover deze nuancering
Dat deed ik met MvG - Durrantquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met een half oog gekeken.
Dat moet je met twee ogen hebben gekeken.quote:
Gelukkig is er nu de Nations Liek.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige dat nog kutter is zijn oefeninterlands
Zippy! Ik kies jou!quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw loklink werkte niet. Moet ik mij er even mee bemoeien?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je verliest toch 30% van je lichaamswarmte via je hoofd ofzo?
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Fer
Als ze hem niet gauw vastleggen vind ik het echt een brevet van onvermogen.
quote:
quote:
Hier verder.quote:
Er zijn nu een aantal users mad dat je ze niet gequoot hebt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hier verder.
Sowquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:24 schreef leolinedance het volgende:
Feyenoord lijkt toch een beetje op amateurs na PSV gisteren.
Moeten hunnie weten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er zijn nu een aantal users mad dat je ze niet gequoot hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:24 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zou Feyenoord toch echt hoger inschalen dan Basel.
Wow wat een madheidquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:24 schreef leolinedance het volgende:
Het niveau van jouw reacties lijkt dan weer identiek aan het niveau van Angers.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:24 schreef leolinedance het volgende:
Heydrichgodquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Praag had vroeger ook een slager.
@:powerloungen
Al in mijn agenda gezet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanavond over het weer en Ruger HauerGod bij Jinek allen.
Heinrich Himmlerquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanavond over het weer en Ruger HauerGod bij Jinek allen.
Dit is een goed stel hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heinrich Himmler
Hermann Göring
Joseph Goebbels
Erwin Rommel
Peter R de Vries
Tot vanavond bij Jimek allen.
Zou kijken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heinrich Himmler
Hermann Göring
Joseph Goebbels
Erwin Rommel
Peter R de Vries
Toptafelquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heinrich Himmler
Hermann Göring
Joseph Goebbels
Erwin Rommel
Peter R de Vries
Gaat weer over Groningen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat zijn de onderwerpen? De gevaren van hitte bij e-bike accu's?
LOESED.
@:jancees
Nog geen algemeen Europa League-topic?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:34 schreef Bolasie het volgende:
Is het jurkje van Hélène te ordinair? @:jr-style-93
Nop.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog geen algemeen Europa League-topic?
Is ook pas vanaf de groepsfase enigszins interessant. De Wolves vliegen er in de volgende voorronde toch wel uit als de Premier League eenmaal begonnen is.quote:
Ook weer zo. Groepsfase is eigenlijk ook hartstikkene kut.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is ook pas vanaf de groepsfase enigszins interessant. De Wolves vliegen er in de volgende voorronde toch wel uit als de Premier League eenmaal begonnen is.
Afgelopen seizoen heb ik volgens mij geen enkele wedstrijd in de groepsfase volledig uitgekeken. Zo interessant, zo leuk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook weer zo. Groepsfase is eigenlijk ook hartstikkene kut.
Sevilla B, Getafe en een waarschijnlijk tegen die tijd leeggeplukt Espanyol is ook geen genot.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen heb ik volgens mij geen enkele wedstrijd in de groepsfase volledig uitgekeken. Zo interessant, zo leuk.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom bestaat dit topic? Kom gewoon in het Feyenoord-topic.
@:GGMM @:onlogisch
Jammer dat Kapi alles wat jij maakt kapot probeert te maken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bedankt dat mijn pareltje mag blijven staan.
Feyenoord bespreken in het feyenoordtopic tijdens een wedstrijdquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
Daar hangt niet zo'n gezellig sfeertje. En ik zie één of andere idioot oordelen over een speler na 12 minuten spelen. (jij, voor de duidelijkheid)quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
Over.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En hij kan normaal niet zo goed over de hitte.
wattequote:Op woensdag 24 juli 2019 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Serieus? Nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is hier vrij normaal hoor. Maar goed, Friesland.
Op dit forum praten wij Nederlands.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JR zou ordinaire wijven ongetwijfeld ook een veeg geven.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:jr-style-93 vindt dit ordinair.
Ik ben vandaag weinig tegengekomen met meer kleren aan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van een legendarisch tv-programma.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus, log uit en laat jezelf hier nooit meer zien
die rechtertiet eist alle aandacht opquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:11 schreef Coco. het volgende:
Stelling: Feyenoord doet mee om het kampioenschap.
Ja ik denk het wel. Dit Feyenoord oogt een stuk frisser en creatiever dan vorig seizoen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:11 schreef Coco. het volgende:
Dat was zeker, genotenquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wij waren een gouden combinatie vandaag
Dames en heren, niet schrikken. Vitesse gaat vanaf nu voor het kampioenschap.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:11 schreef Coco. het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dames en heren, niet schrikken. Vitesse gaat vanaf nu voor het kampioenschap.
Minimaal 10 punten achter de kampioen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Dit Feyenoord oogt een stuk frisser en creatiever dan vorig seizoen.
Wat was dat cringequote:Op woensdag 24 juli 2019 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dames en heren, niet schrikken. Vitesse gaat vanaf nu voor het kampioenschap.
Kampioen derde worden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:11 schreef Coco. het volgende:
Wedden om een Tripel Karmeliet van niet?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Minimaal 10 punten achter de kampioen.
Wat is dat?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wedden om een Tripel Karmeliet van niet?
Bierrr.quote:
Wat is daar zo ":)" aan? Je lijkt net @Wazaaaaaquote:
Denk het niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:11 schreef Coco. het volgende:
Niet zo mad, is maar een gebbetje.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is daar zo ":)" aan? Je lijkt net @:Wazaaaaa
":)"quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is daar zo ":)" aan? Je lijkt net @:Wazaaaaa
Speciaalbier is voor hipsters die met een knotje in de Starbucks achter hun Macbook middels een app menen te moeten doorgeven aan anderen hoe hun speciale biertje was. Die interessantdoenerij doe ik niet aan mee.quote:
Ik las deze post van een afstand en er stond een andere naam.quote:
Waarschijnlijk stond er gewoon dezelfde naam alleen las je hem verkeerd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik las deze post van een afstand en er stond een andere naam.
Die is tenminste nog wedstrijdfit. Op naar het AZ topic.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Kelly speelt nog meer terug dan Clasie.
Als Feyenoord idd 10 of meer punten achter de nummer 1 eindigt dit seizoen stuur ik je een halve liter Jupiler op.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Speciaalbier is voor hipsters die met een knotje in de Starbucks achter hun Macbook middels een app menen te moeten doorgeven aan anderen hoe hun speciale biertje was. Die interessantdoenerij doe ik niet aan mee.
Ik zal de volgende keer net als jouw kat posts goed van dichtbij bekijken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stond er gewoon dezelfde naam alleen las je hem verkeerd.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als Feyenoord idd 10 of meer punten achter de nummer 1 eindigt dit seizoen stuur ik je een halve liter Jupiler op.
@Hitlerquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer net als jouw kat posts goed van dichtbij bekijken.
Dat worden hoge verzendkosten naar Friesland.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als Feyenoord idd 10 of meer punten achter de nummer 1 eindigt dit seizoen stuur ik je een halve liter Jupiler op.
Oefquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met paard en wagen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat worden hoge verzendkosten naar Friesland.
Dat is makkelijk verdiendquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kun je alvast opsturen dan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nah, lijkt me vrij risicoloos betje.quote:
Hopelijk voor Feyenoord komt er dan niemand meer in dit topic!quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk feitje: ik kwam bij de 1-1 binnen.
*Ligue 1 Uber Eats.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:26 schreef Nober het volgende:
Stelling: Feyenoord zou degraderen in de Ligue 1
Ze willen toch maar één verdediger erbij halen?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ergens niet erg. Er zijn gewoon nog 2/3 spelers nodig (vooral achterin).
Ik las in het PSV topic dat Feyenoord makkelijk van Basel zou winnen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik las pas in het Feyenoord topic dat ze niet minder zijn dan PSV. Ik ben benieuwd.
Graag een quote daarvan. (waarin ook makkelijk staat)quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik las in het PSV topic dat Feyenoord makkelijk van Basel zou winnen.
Basel was ook wel mokerslecht. Op die 2 doelpunten na bijna niet gezien.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik las in het PSV topic dat Feyenoord makkelijk van Basel zou winnen.
Die is er niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag een quote daarvan. (waarin ook makkelijk staat)
Davy is fake news.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag een quote daarvan. (waarin ook makkelijk staat)
Dat zeggen ze, ja.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen toch maar één verdediger erbij halen?
Ik merk idd de laatste tijd dat je erg gefrustreerd bentquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik geef jou gewoon van alles de schuld. Lekker makkelijk.
Natafelen met Kees Kwakman.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch een stuk minder indrukwekkend.
@maxi-musquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zou Feyenoord toch echt makkelijk hoger inschalen dan Basel.
moet hij wetenquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
tja77 is volgens mij geen Feyenoorder
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
tja77 is volgens mij geen Feyenoorder
Daarom zeg ik het ook. Wat zei je tegen Kees: Ik ben JR en maak de dienst uit op het FOK forum?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kwam ik vandaag heel dichtbij.
Ik ben een verlegen jongen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook. Wat zei je tegen Kees: Ik ben JR en maak de dienst uit op het FOK forum?
Daar had hij natuurlijk niet van terug.
Moet je toch ooit een kans geven hè, zal vast niet slechter zijn dan Sven van Beek.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Die deed het in de jeugd altijd erg goed, maar komt er op de een of andere manier niet door.
Dat lijkt me ook inderdaad. Komt er zo dus in.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je toch ooit een kans geven hè, zal vast niet slechter zijn dan Sven van Beek.
Ja.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:41 schreef Caland het volgende:
Mag je vanaf dit seizoen trouwens al de bal in je 16 aannemen bij een doeltrap? #dtv
Makkelijk zeggen met zijn kwaliteiten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Burger zegt iedere maand in de media dat hij nooit naar PSV of Ajax zou gaan. Schattig.
Die stond vrij achteraan toen de gezichten werden uitgedeeld inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:41 schreef Zipportal het volgende:
Die W. Burger gaat net zo'n kut kop ontwikkelen als Van Beek.
Dat was toch die lange penaltyreeks waarbij er al heel veel aan de beurt waren geweestquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook een vreemde jongen om een penalty te laten nemen.
Wel nog voor jou.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Die stond vrij achteraan toen de gezichten werden uitgedeeld inderdaad.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:41 schreef Zipportal het volgende:
Wel veel ja, maar hij zou als laatste op mijn lijstje staan. Maar misschien waren ze inmiddels al daar.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat was toch die lange penaltyreeks waarbij er al heel veel aan de beurt waren geweest
Moet nu denken aan Face/Off.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Die stond vrij achteraan toen de gezichten werden uitgedeeld inderdaad.
Ja.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:41 schreef Caland het volgende:
Mag je vanaf dit seizoen trouwens al de bal in je 16 aannemen bij een doeltrap? #dtv
stukje inteeltquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:41 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet nu denken aan Face/Off.
Wat een godenfilm is dat.
Moest lachen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer wat anders dan zijn blokkendoos.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer wat anders dan zijn blokkendoos.
Waar, wanneer en hoe laat zijn de wedstrijden in de Europa League te zien? Europa League kijken: zowel live wedstrijden als EL samenvattingen worden uitgezonden op FOX Sports en op RTL 7. De kwalificatiewedstrijden zijn op Veronica.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
Heeft Veronica naast CL dit seizoen ook de Europa League rechten ipv RTL7? Aangezien Utrecht en AZ op Veronica zijn morgen. Of zijn de voorrondes een aparte deal?
Dankjequote:Op woensdag 24 juli 2019 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar, wanneer en hoe laat zijn de wedstrijden in de Europa League te zien? Europa League kijken: zowel live wedstrijden als EL samenvattingen worden uitgezonden op FOX Sports en op RTL 7. De kwalificatiewedstrijden zijn op Veronica.
Op welke zender zijn de wedstrijden in de Europa League te zien? Waar komen de EL-wedstrijden live op tv? En waar worden de samenvattingen van de Europa League uitgezonden, op tv en via livestream online? De Europa League wordt op televisie uitgezonden op FOX Sports en RTL 7. De kwalificatiewedstrijden zijn echter op Veronica (!). Hier vind je het actuele uitzendschema van FOX, RTL7 en Veronica met het programma en tijdstip van alle Europa League-wedstrijden die rechtstreeks op televisie en op internet te zien zijn, naast het schema met de samenvattingen van de EL-duels in het huidige seizoen 2019-2020.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |