Ja. (ik kijk niet)quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:34 schreef Bolasie het volgende:
Is het jurkje van Hélène te ordinair? @:jr-style-93
Heb je nog een samenvatting van PSV - Basel gekeken?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
Als ik de opstelling van Feyenoord zie, moet ik al overgeven van de middelmatigheid.
Ik heb gisteren met een half oog gekeken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb je nog een samenvatting van PSV - Basel gekeken?
Heb je al die voorrondepotjes gezien? Dan moet je naar elke uithoek in Europa een VAR gaan sturen terwijl er maar een handjevol landen het toepassenquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:03 schreef Coco. het volgende:
Daar wel VAR en niet bij PSV - BASEL
UEFA MAFFIA
Kan gewoon vanuit Zeist.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je al die voorrondepotjes gezien? Dan moet je naar elke uithoek in Europa een VAR gaan sturen terwijl er maar een handjevol landen het toepassen
Tot zover deze nuancering
Dat deed ik met MvG - Durrantquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met een half oog gekeken.
Dat moet je met twee ogen hebben gekeken.quote:
Gelukkig is er nu de Nations Liek.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige dat nog kutter is zijn oefeninterlands
Zippy! Ik kies jou!quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw loklink werkte niet. Moet ik mij er even mee bemoeien?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je verliest toch 30% van je lichaamswarmte via je hoofd ofzo?
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Fer
Als ze hem niet gauw vastleggen vind ik het echt een brevet van onvermogen.
quote:
quote:
Hier verder.quote:
Er zijn nu een aantal users mad dat je ze niet gequoot hebt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hier verder.
Sowquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:24 schreef leolinedance het volgende:
Feyenoord lijkt toch een beetje op amateurs na PSV gisteren.
Moeten hunnie weten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er zijn nu een aantal users mad dat je ze niet gequoot hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:24 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zou Feyenoord toch echt hoger inschalen dan Basel.
Wow wat een madheidquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:24 schreef leolinedance het volgende:
Het niveau van jouw reacties lijkt dan weer identiek aan het niveau van Angers.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:24 schreef leolinedance het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |