Wist niet dat tie ziek was. goeie acteur welquote:
Zeker.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat tie ziek was. goeie acteur wel
quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:02 schreef Limoentjuh het volgende:
Haags was me te snel af in dagbagger dus dan maar hier lapo
Best wel hequote:Op woensdag 24 juli 2019 19:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hey moenmoen, das lang geleden
Misschien is hij vandaag wel achtergelaten in de auto.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat tie ziek was. goeie acteur wel
Goed goed, met u?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Best wel he
Hoe gaat het met u, beste kerel ?
Kan jij de hitte wel wat beter uitstaan?
quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:02 schreef Limoentjuh het volgende:
Haags was me te snel af in dagbagger dus dan maar hier lapo
Hij is vandaag gecremeerd. Ok, dat kan ook in de auto met deze temperaturen jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is hij vandaag wel achtergelaten in de auto.
Wat brengen ze het laat naar buiten dan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is vandaag gecremeerd. Ok, dat kan ook in de auto met deze temperaturen ja
Ja, die familie heeft het vijf dagen stil weten te houden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat brengen ze het laat naar buiten dan.
Limoentjuhquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Flippiee![]()
![]()
Ja HAAHS heeft van die standaard TT’s
Ik vind het heeeeeerlijkquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Goed goed, met u?
En mwa, ik kan er tegen. Ben niet zo'n huilbalk, gewoon goed drinken.
En ik ben nog Fins, dit soort temperaturen zouden mij bijna moeten doden![]()
Red jij het nog?
Is dit een vrouwen pact? Zo ja, trio?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Limoentjuh![]()
Zoveel acts wat dat betreft
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dit een vrouwen pact? Zo ja, trio?
quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Limoentjuh![]()
Zoveel acts wat dat betreft
Flippiee, je vrouw en ik ?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dit een vrouwen pact? Zo ja, trio?
Morgen krijg je je zinquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind het heeeeeerlijkNog ietsjes warmer en het is helemaal goed
![]()
Al mag het in de avond wel gaan regenendroogte hoeft dan ook weer niet he
Ga je ook nog sporten of is dat weer teveel van het goede ?
Ja word komende dagen wat warmerquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Morgen krijg je je zin
En zaterdag ging het regenen dacht ik, dat is ook wel fijn. Sporten laat ik even zitten, nog wel maandag geweest maar toen trok ik het al bijna niet. Jij nog een beetje actief dan?
Ja weekje moet wel lukken toch? Jij vindt het lekkerder, dus geniet ervanquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja word komende dagen wat warmerEn het zijn maar dagen dus prima vol te houden vind ik.
Veel buiten geweest, wandelen en in het park zitten. Al is dat laatste niet actief bezig zijn
Sportscholen zullen nu wel leeg zijn dan of het stinkt er heel erg
Nee absoluut niet. Maar we komen er vanzelf doorheen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja jij was niet zo van de hitte he
Hey goudvisje
Niet eens zo heel gek. Hebben ze in ieder geval zelf de tijd om te rouwen zonder dat er 800 man op de stoep staan met camera's.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die familie heeft het vijf dagen stil weten te houden.
Moenquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey i.![]()
Hoe gaat het herstel van je oog ?
Ik ben zo iemand.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
Van die mensen die dan lastig bereikbaar zijn en als je dan een keer belt ze in gesprek zijn
eensquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
Van die mensen die dan lastig bereikbaar zijn en als je dan een keer belt ze in gesprek zijn
nee heb ik geen vriendenquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:43 schreef Fok-it het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)n_een_duikplank.html
Ik vraag mij af of JC hier al gebruik van heeft gemaakt deze week
Wat betekent dit?quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:08 schreef JJH het volgende:
Ik hoef niet zo altijd bereikbaar te zijn eigenlijk.
Ik bedoel: je hebt 'ik kijk een dag niet op m'n telefoon', maar je hebt ook 'eens in de drie weken open ik whatsapp'quote:
Oh een dag niet appen gebeurd wel eens.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel: je hebt 'ik kijk een dag niet op m'n telefoon', maar je hebt ook 'eens in de drie weken open ik whatsapp'
afhankelijk van wie belt ik ook niet, maar ik beantwoord meestal wel alle appjes direct. Tenzij ik m'n foon niet bij me heb ofzo, maar dan ben ik ook echt even niet bereikbaar (op vakantie ofzo)quote:
Ja, same wel. Maar bellen ben ik nooit zo fan vanquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
afhankelijk van wie belt ik ook niet, maar ik beantwoord meestal wel alle appjes direct. Tenzij ik m'n foon niet bij me heb ofzo, maar dan ben ik ook echt even niet bereikbaar (op vakantie ofzo)
Precies. Maar sommige mensen die kijken zelden appjes dus dan moet je haast wel bellenquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, same wel. Maar bellen ben ik nooit zo fan van
Ja nja zulke mensen heb ik geen contact meequote:Op woensdag 24 juli 2019 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies. Maar sommige mensen die kijken zelden appjes dus dan moet je haast wel bellen
Ik ook niet. Afspraken maken via de telefoon is ook zinloos.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, same wel. Maar bellen ben ik nooit zo fan van
Dat vind ik vrij harsh dan weerquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja nja zulke mensen heb ik geen contact meeHeb weleens van die mensen gehad die niet aan appen deden, dat je ze perse moest bellen. Toen heb ik het contact verbroken
Ja mja, ik ga geen vriendschap bouwen op 'je mot me maar bellen'quote:
Deze bewaar ik even voor later vanavond. Thanksquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
'The Depressed Person' by David Foster Wallace @:naatje_1 @:fok-it lees ff als jullie tijd hebben
gaat misschien mee op vakantie, bedanktquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
'The Depressed Person' by David Foster Wallace @:naatje_1 @:fok-it lees ff als jullie tijd hebben
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze bewaar ik even voor later vanavond. Thanks
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gaat misschien mee op vakantie, bedankt
Vakantie? het is maar 8 paginasquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gaat misschien mee op vakantie, bedankt
Ga Crime & Punishment lezenquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
Daarover gesproken: wat gaat er mee op vakantie qua boeken? Ik heb Ferrante nog staan, ga sowieso 1984 lezen, wil de Russische bibliotheek wat meer uitdiepen maar weet nog niet welke precies
Als ze geld nodig hebben hebben ze geld nodig hequote:Op woensdag 24 juli 2019 20:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Die Steven moet je echt houden hoor @:fok-it
Ja maarja, kwaliteit lever je wel inquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze geld nodig hebben hebben ze geld nodig he
opnieuw ofwaquote:
heb al vakantie, ben nu hetgeen wat ik in de afgelopen weken bij de kringloop heb opgepikt uit aan het lezen (wolkers, reve, marquez, flaubert)quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
Daarover gesproken: wat gaat er mee op vakantie qua boeken? Ik heb Ferrante nog staan, ga sowieso 1984 lezen, wil de Russische bibliotheek wat meer uitdiepen maar weet nog niet welke precies
Nee was tipje voor Naatjequote:Op woensdag 24 juli 2019 20:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
opnieuw ofwa
[..]
heb al vakantie, ben nu hetgeen wat ik in de afgelopen weken bij de kringloop heb opgepikt uit aan het lezen (wolkers, reve, marquez, flaubert)
Maar Thoreau was ik ook al enige tijd benieuwd naar ja. Walden lijkt me goed boekquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
nadeel is dat die russen allemaal van die cacaolange boeken schrijven
1984 is wel deprimerend.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:22 schreef Fok-it het volgende:
1984 moet ik ook nog lezen ja, heb Fahrenheit 451 laatst wel gelezen
hoezoquote:
SPOILER: DAADWERKELIJKE SPOILER OVER DE AFLOOP VAN 1984Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwijder dit account.
Ga je ook echt weg nog dan?quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
Ja, daar kan ik op de vakantie wel wat mee hoor
Oh nice nice. Dan heb je wel tijd om wat te lezen jaquote:
gaat niet alleen om tijd, ook om setting, dergelijke vakanties zijn de enige momenten dat ik de online wereld even achter me laat en totaal offline leefquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nice nice. Dan heb je wel tijd om wat te lezen ja
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik heb in augustus een jaar geleden mijn exemplaar van crime & punishment aan een vriend uitgeleend en hij is nu op de helft
Als ik begin doe ik er een week over, wel minder, denk ikquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik heb in augustus een jaar geleden mijn exemplaar van crime & punishment aan een vriend uitgeleend en hij is nu op de helft
Snap ik. Dat bedoel ik ook.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gaat niet alleen om tijd, ook om setting, dergelijke vakanties zijn de enige momenten dat ik de online wereld even achter me laat en totaal offline leef
had dat met de groene amsterdammerquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
Dan komt het weekend abonnement op de Volkskrant misschien ook meer tot zijn recht
Ja, ik deed het met het idee dat ik daadwerkelijk een zondagritueel ging houden, nou, mooi niet dusquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
had dat met de groene amsterdammerdik half jaar abo op gehad maar las er veel te weinig in
maar was toen 8 edities voor 15 euro ofzoiets dus dacht waarom niet (als het niet goedkoper was)
Dat staat nog wel op mijn bucketlist jaquote:
kreeg laatst van iemand te horen dat ik mijn psychoseverhaal zou moeten opschrijven in verhaalvorm, misschien ga ik dat ooit doenquote:
En dan geld laten binnenstromenquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kreeg laatst van iemand te horen dat ik mijn psychoseverhaal zou moeten opschrijven in verhaalvorm, misschien ga ik dat ooit doen
Misschien doe je nog wel meer ervaring opquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kreeg laatst van iemand te horen dat ik mijn psychoseverhaal zou moeten opschrijven in verhaalvorm, misschien ga ik dat ooit doen
En dan een psychose krijgen door de famequote:Op woensdag 24 juli 2019 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan geld laten binnenstromen
geen brood mee te verdienen johquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan geld laten binnenstromen
Je moet je vooral afvragen wie er geinteresseerd in is. Had zon fokker dat ook niet gedaan en daar ook nog eens fucking veel geld voor gevraagd terwijl het inhoudelijk nou niet heel best wasquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was echt brugklasniveauquote:
als ik nu iets had liggen is er volgens mij wel een markt, psychose is best wel iets wat nog in taboesferen hangt en daar kunnen uitgevers wel goed op gaanquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je vooral afvragen wie er geinteresseerd in is. Had zon fokker dat ook niet gedaan en daar ook nog eens fucking veel geld voor gevraagd terwijl het inhoudelijk nou niet heel best was
Ik heb geen idee eigenlijk. Zal wel om en nabij die leeftijd zijn geweest ja. Maar als je zelf nooit boeken leest wordt het schrijven ervan wel erg lastig.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was 16 ofzo toch toen hij schreef?
Via Bol.com je eigen boeken kunnen uitgeven vind ik wel vet concept opzich.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ik nu iets had liggen is er volgens mij wel een markt, psychose is best wel iets wat nog in taboesferen hangt en daar kunnen uitgevers wel goed op gaanMaar ik moet eigenlijk eerst daadwerkelijk een gevestigde naam zijn in medialand ofzo, voordat zoiets echt effect heeft
Niet, alleen 's avonds. Overdag gewoon werken hoor.quote:
heb je toch helemaal niets aan? Je hebt uitgever nodig voor redactie maar vooral ook voor connecties met plaatsen waar zoiets verkooptquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Via Bol.com je eigen boeken kunnen uitgeven vind ik wel vet concept opzich.
Als jij jezelf kan verkopen op Social Medua primaquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je toch helemaal niets aan? Je hebt uitgever nodig voor redactie maar vooral ook voor connecties met plaatsen waar zoiets verkoopt
Doe Makkelie ook maarquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dennis higler naar gulag met die gek!!!
Vriendschappelijk?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Feyenoord, maar met deze hitte lopen de emoties sneller op dan normaal
ik heb een extra bed, op de begane grondquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
Ik slaap op de bank vanavond. Niet te doen op zolder.
Rip rug.
Tegen de tijd dat ik er ben kan ik alweer gaan werken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb een extra bed, op de begane grond
die kans is wel groot jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik er ben kan ik alweer gaan werken.
Dat is toch 's nachts. Niet zo bijdehand doen jezus.quote:
Er wordt niet gereageerd op mijn mooie tekstenquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deze opmerking is best wel random ineens, hoezo?
sow rustigquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is toch 's nachts. Niet zo bijdehand doen jezus.
Maakt in dit geval wel uit als je ja antwoord terwijl je nee bedoeldquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is toch 's nachts. Niet zo bijdehand doen jezus.
Je commentaar op de wedstrijdquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er wordt niet gereageerd op mijn mooie teksten
Maar je mag wel meeleven maat ik ben ook een mens met gevoelensquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je commentaar op de wedstrijdIk kijk niet...
ik kan moeilijk meeleven als ik geen idee heb waar het naar refereertquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar je mag wel meeleven maat ik ben ook een mens met gevoelens
Je hebt gelijk mijn excuusquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kan moeilijk meeleven als ik geen idee heb waar het naar refereert
Ik heb geen toezegging gedaan?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
Maakt in dit geval wel uit als je ja antwoord terwijl je nee bedoeld
Bedoeldquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maakt in dit geval wel uit als je ja antwoord terwijl je nee bedoeld
quote:
quote:
quote:
Gewoon, twee statements incorrect, al vergeef ik de eerste want toen wist je het nog niet, maar als je om 0.00 hier dus aan zou komen is de kans niet 100% dat je alweer moet gaan werkenquote:
Hij is niet zo lang geleden overledenquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doet je dit niet aan iemand denken lol
Beetje stom wel om te beginnen met: Geen tijd om te scheren? Ik had waarschijnlijk geantwoord met: "Dat zei je zusje ook afgelopen nacht toen ik mijn broek uitdeed"quote:
Vond hem ook maar ham, geen rosbief, zelfs geen jonge belegen kaas of salami, gewoon ham, in voordeelverpakking.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
boris van der ham, lang geleden zeg
Daarom rookworstquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond hem ook maar ham, geen rosbief, zelfs geen jonge belegen kaas of salami, gewoon ham, in voordeelverpakking.
Maar echt. Heel erg glad en dun ijs.quote:
Blij nu?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Gewoon, twee statements incorrect, al vergeef ik de eerste want toen wist je het nog niet, maar als je om 0.00 hier dus aan zou komen is de kans niet 100% dat je alweer moet gaan werken
Daar zit varken in idiootquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boterhamworst erin en veel plezier.
Deze act slaat wel een beetje door natuurlijkquote:
Moet frustratie even kwijt toch.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze act slaat wel een beetje door natuurlijk
Niks mis mee, al ga ik binnenkort wel een zak kopenquote:
Is zoveel mis mee.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Niks mis mee, al ga ik binnenkort wel een zak kopen
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:07 schreef Fok-it het volgende:
Dat je agressief wordt om een voetbalwedstrijd is 1. Dat je een gat in de muur slaat is 2. En dat het om een wedstrijd gaat waar 0.0 belang bij zit is 3,4,5,6,7,8,9,10
Deur, ga niet door beton heen slaan natuurlijk. En die wedstrijd betekent wel gewoon dat het weer een kutseizoen gaat worden, wat ik jammer vindquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:07 schreef Fok-it het volgende:
Dat je agressief wordt om een voetbalwedstrijd is 1. Dat je een gat in de muur slaat is 2. En dat het om een wedstrijd gaat waar 0.0 belang bij zit is 3,4,5,6,7,8,9,10
???quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voor de weerstand van je lul(letje).
Wat staat hier?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Maar het is altijd lastig om te begrijpen dat iedereen anders reageert, maar ik ben de Hollandse 'als ik het niet doe is het raar en moet het dood' mentaliteit onderhand wel gewend. Te simpel.
Maar het is altijd lastig om te begrijpen dat iedereen anders reageert, maar ik ben de Hollandse 'als ik het niet doe is het raar en moet het dood' mentaliteit onderhand wel gewend. Te simpel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Maar het is altijd lastig om te begrijpen dat iedereen anders reageert, maar ik ben de Hollandse 'als ik het niet doe is het raar en moet het dood' mentaliteit onderhand wel gewend. Te simpel.
Grote jongen hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Infantiel geleuter.
Dat zie je toch!
Beter dan achterbaks doen toch? Kan je het beter direct kenbaar maken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Jammer altijd dat sommige jongemannen meer testosteron dan gezond verstand hebben, dat zit ze in de weg.
Jammer is dat ja.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Jammer altijd dat sommige jongemannen meer testosteron dan gezond verstand hebben, dat zit ze in de weg.
Heb je zowaar een moment van inzicht over jezelf?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon een beetje doseren met voor jezelf opkomen, als je het constant doet om helemaal niets is het niet stoer maar juist lachwekkend en sneu.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beter dan achterbaks doen toch? Kan je het beter direct kenbaar maken.
Vroeger werd er van je verwacht dat je voor jezelf opkwam, dat je zelf opstond, maar tegenwoordig ben je altijd het slachtoffer. Hele slechte mentaliteit als je het mij vraagt.
Bravoquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je zowaar een moment van inzicht over jezelf?
Wat jij helemaal niets vindt is voor een ander juist weer een trigger. Iedereen werkt anders, probeer dat nou eens te begrijpen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een beetje doseren met voor jezelf opkomen, als je het constant doet om helemaal niets is het niet stoer maar juist lachwekkend en sneu.
Ik begrijp het wel, ik probeer jou juist een goedbedoeld tipje te geven, assertiviteit werkt alleen als je het op 't juiste moment etaleert.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat jij helemaal niets vindt is voor een ander juist weer een trigger. Iedereen werkt anders, probeer dat nou eens te begrijpen.
Trots.quote:
Nee ja ik weet het, maar mijn balans is daarin een beetje verstoord.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, ik probeer jou juist een goedbedoeld tipje te geven, assertiviteit werkt alleen als je het op 't juiste moment etaleert.
De rust wint van de onrustquote:
Ik speel nu spel waar je snel moet klikken op alles en alles gaat fout en ik krijg het zo benauwd vanquote:
Nee vandaag niet gegamed. Was het wel van plan. We wilden Siege of csgo doen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik speel nu spel waar je snel moet klikken op alles en alles gaat fout en ik krijg het zo benauwd van
Wat speelde je?
CSGO met al die Russen, goudquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee vandaag niet gegamed. Was het wel van plan. We wilden Siege of csgo doen.
Laatst met een vriend kwamen we een gekke Duitser tegen. Deze manquote:
Pittig verhaal man. Dit is wel echt depressie in optima forma. Al kan ik me niet echt herkennen in haar narcistische trekjes. Dat beginstukje beschrijft wel echt perfect wat een burden het is om jezelf op te dringen aan een ander. Goed verhaal. Erg goed. Wel heel lastig, moet ik eerlijk zeggenquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
Ik moest nog Trollie nog even adden in mijn commentquote:
Ging die helemaal los ook? Tis jammer dat m'n laptop het niet helemaal goed meer runtquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Laatst met een vriend kwamen we een gekke Duitser tegen. Deze man
Internetgekkie welquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
Op DTS hadden we ook een gekke "Duitser" . Die ging ook los
Chill man. Klinkt goed.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De rust wint van de onrust
Behoorlijk ook.
Voel me net boeddha soms.
Vlinders ook enzo..
En met jou?
Geleefd door ongemakken?
Ik denk dat het juist dat narcistische heel goed blootlegd. Ik heb datzelf nooit gehad (in mijn hoofd wel, maar dat hebben de meesten wel), maar een vriend van mij is toen het slecht met hem ging volledig naar buiten geslagen en het legt echt zo goed en realistisch die onbedoelde(?) emotionele chantage vast, en dat ongemak dat je voelt als luisteraar. Als iemand die zo depressief is en zit te huilen en zegt dat hij zichzelf dood wil maken tegen je zegt "vertel het me als ik je verveel", wat doe je dan? Dat is zo'n verschrikkelijk ongemakkelijke positie om je in te bevinden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pittig verhaal man. Dit is wel echt depressie in optima forma. Al kan ik me niet echt herkennen in haar narcistische trekjes. Dat beginstukje beschrijft wel echt perfect wat een burden het is om jezelf op te dringen aan een ander. Goed verhaal. Erg goed. Wel heel lastig, moet ik eerlijk zeggen
Ja, schelden niet normaal. Op mij, dat welquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ging die helemaal los ook? Tis jammer dat m'n laptop het niet helemaal goed meer runt![]()
Al kan ik ook op andere laptop, daar werkt het wel
Wie is trollie?quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik moest nog Trollie nog even adden in mijn comment
DTSquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
Op DTS hadden we ook een gekke "Duitser" . Die ging ook los
Tja, dat is CSGO he. Moet wel een mic fixen als ik weer ga spelen, heerlijk om daar los te gaan lolquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, schelden niet normaal. Op mij, dat wel
[..]
Wie is trollie?
JAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je weer een nieuwe standaard- PI
True. Dat komt heel manipulatief over inderdaad. Ik wist zelf wel dat Thoreaux zelf ook met depressie heeft geworsteld en zm heeft gepleegd. Dit zal ook wel allemaal wel gebaseerd zijn op zijn eigen gedachten. Waar heb je dit vandaan?quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist dat narcistische heel goed blootlegd. Ik heb datzelf nooit gehad (in mijn hoofd wel, maar dat hebben de meesten wel), maar een vriend van mij is toen het slecht met hem ging volledig naar buiten geslagen en het legt echt zo goed en realistisch die onbedoelde(?) emotionele chantage vast, en dat ongemak dat je voelt als luisteraar. Als iemand die zo depressief is en zit te huilen en zegt dat hij zichzelf dood wil maken tegen je zegt "vertel het me als ik je verveel", wat doe je dan? Dat is zo'n verschrikkelijk ongemakkelijke positie om je in te bevinden.
Ik zit altijd gewoon op voice met mijn vrienden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Tja, dat is CSGO he. Moet wel een mic fixen als ik weer ga spelen, heerlijk om daar los te gaan lol
krijg je verkeerd geinterpreteerde berichten van met deze PIquote:
Ohja, ik heb geen vriendenquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zit altijd gewoon op voice met mijn vrienden.
Ja klopt. Ik ervaarde zelf ook een bepaalde (zwarte) humor in het verhaal, vooral op het laatste. "Wallace" bedoel je trouwens denk ikquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Dat komt heel manipulatief over inderdaad. Ik wist zelf wel dat Thoreaux zelf ook met depressie heeft geworsteld en zm heeft gepleegd. Dit zal ook wel allemaal wel gebaseerd zijn op zijn eigen gedachten. Waar heb je dit vandaan?
Helemaal pijnlijk trouwens als je dan op het laatst leest in welke situatie haar laatste contact zich bevond
Geeft niks.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
krijg je verkeerd geinterpreteerde berichten van met deze PI
Tof welquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ervaarde zelf ook een bepaalde (zwarte) humor in het verhaal, vooral op het laatste. "Wallace" bedoel je trouwens denk ikhij heeft ook uiteindelijk zelfmoord gepleegd zoals je wss al weet, iets meer dan tien kaar terug. Dat komt ook heel erg naar voren in zijn andere boeken. Ik vond het verhaal toen ik wat citaten van Infinite Jest op aan het zoeken was.
Geweldigquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vooral De Klok, wat klokt die lekker weg
mee eens Markquote:
20 mil voor Berghuis vangen.quote:
spannendquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Collin kazim Richards ging vechten met bart de graaf ging gruwelijk fout...
frikandellen bakken op de autoquote:
geilquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bart de graaf gooit baksteen door raam
mooi manquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:54 schreef markdeajaxfan het volgende:
Berghuis gaat niet naar psv einde bericht
waarom?quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja nu heb ik je gerapporteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |