Wist niet dat tie ziek was. goeie acteur welquote:
Zeker.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat tie ziek was. goeie acteur wel
quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:02 schreef Limoentjuh het volgende:
Haags was me te snel af in dagbagger dus dan maar hier lapo
Best wel hequote:Op woensdag 24 juli 2019 19:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hey moenmoen, das lang geleden
Misschien is hij vandaag wel achtergelaten in de auto.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat tie ziek was. goeie acteur wel
Goed goed, met u?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Best wel he
Hoe gaat het met u, beste kerel ?
Kan jij de hitte wel wat beter uitstaan?
quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:02 schreef Limoentjuh het volgende:
Haags was me te snel af in dagbagger dus dan maar hier lapo
Hij is vandaag gecremeerd. Ok, dat kan ook in de auto met deze temperaturen jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is hij vandaag wel achtergelaten in de auto.
Wat brengen ze het laat naar buiten dan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is vandaag gecremeerd. Ok, dat kan ook in de auto met deze temperaturen ja
Ja, die familie heeft het vijf dagen stil weten te houden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat brengen ze het laat naar buiten dan.
Limoentjuhquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Flippiee![]()
![]()
Ja HAAHS heeft van die standaard TT’s
Ik vind het heeeeeerlijkquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Goed goed, met u?
En mwa, ik kan er tegen. Ben niet zo'n huilbalk, gewoon goed drinken.
En ik ben nog Fins, dit soort temperaturen zouden mij bijna moeten doden![]()
Red jij het nog?
Is dit een vrouwen pact? Zo ja, trio?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Limoentjuh![]()
Zoveel acts wat dat betreft
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dit een vrouwen pact? Zo ja, trio?
quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Limoentjuh![]()
Zoveel acts wat dat betreft
Flippiee, je vrouw en ik ?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dit een vrouwen pact? Zo ja, trio?
Morgen krijg je je zinquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind het heeeeeerlijkNog ietsjes warmer en het is helemaal goed
![]()
Al mag het in de avond wel gaan regenendroogte hoeft dan ook weer niet he
Ga je ook nog sporten of is dat weer teveel van het goede ?
Ja word komende dagen wat warmerquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Morgen krijg je je zin
En zaterdag ging het regenen dacht ik, dat is ook wel fijn. Sporten laat ik even zitten, nog wel maandag geweest maar toen trok ik het al bijna niet. Jij nog een beetje actief dan?
Ja weekje moet wel lukken toch? Jij vindt het lekkerder, dus geniet ervanquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja word komende dagen wat warmerEn het zijn maar dagen dus prima vol te houden vind ik.
Veel buiten geweest, wandelen en in het park zitten. Al is dat laatste niet actief bezig zijn
Sportscholen zullen nu wel leeg zijn dan of het stinkt er heel erg
Nee absoluut niet. Maar we komen er vanzelf doorheen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja jij was niet zo van de hitte he
Hey goudvisje
Niet eens zo heel gek. Hebben ze in ieder geval zelf de tijd om te rouwen zonder dat er 800 man op de stoep staan met camera's.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die familie heeft het vijf dagen stil weten te houden.
Moenquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey i.![]()
Hoe gaat het herstel van je oog ?
Ik ben zo iemand.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
Van die mensen die dan lastig bereikbaar zijn en als je dan een keer belt ze in gesprek zijn
eensquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
Van die mensen die dan lastig bereikbaar zijn en als je dan een keer belt ze in gesprek zijn
nee heb ik geen vriendenquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:43 schreef Fok-it het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)n_een_duikplank.html
Ik vraag mij af of JC hier al gebruik van heeft gemaakt deze week
Wat betekent dit?quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:08 schreef JJH het volgende:
Ik hoef niet zo altijd bereikbaar te zijn eigenlijk.
Ik bedoel: je hebt 'ik kijk een dag niet op m'n telefoon', maar je hebt ook 'eens in de drie weken open ik whatsapp'quote:
Oh een dag niet appen gebeurd wel eens.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel: je hebt 'ik kijk een dag niet op m'n telefoon', maar je hebt ook 'eens in de drie weken open ik whatsapp'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |